hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.01. 07:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 208 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 208 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: villám csapás
HozzászólásElküldve: 2013.03.21. 19:52 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hali.

Melyik az a plugin amikor valakit megölnek akkor ilyen villám csapás hangot ad meg azt hiszem + add is hozzá villám csapást.

Előre is köszi.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: villám csapás
HozzászólásElküldve: 2013.03.21. 20:00 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.17. 15:48
Hozzászólások: 1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. AMXX.TRY.HU Forrás Megtekintés - www.amxx.try.hu - Plugin Megtekintése
  2. #include <amxmodx>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Deathtype Effects"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "anakin_cstrike"
  7.  
  8. #define TEMP_MSG 16
  9. #define TEMP_MSG2 1936
  10.  
  11. new toggle_plugin,toggle_hs,toggle_kn,toggle_he,g_Smoke,g_Lightning,g_Explode;
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  15. register_event("DeathMsg","hook_death","a");
  16. toggle_plugin = register_cvar("death_effects","1");
  17. toggle_hs = register_cvar("hs_effect","1");
  18. toggle_kn = register_cvar("kn_effect","1");
  19. toggle_he = register_cvar("he_effect","1");
  20. }
  21. public plugin_precache()
  22. {
  23. precache_sound("ambience/thunder_clap.wav");
  24. precache_sound("weapons/headshot2.wav");
  25. precache_sound("weapons/explode3.wav");
  26. g_Smoke = precache_model("sprites/steam1.spr");
  27. g_Lightning = precache_model("sprites/lgtning.spr");
  28. g_Explode = precache_model("sprites/white.spr");
  29. return PLUGIN_CONTINUE
  30. }
  31. public hook_death()
  32. {
  33. if(get_pcvar_num(toggle_plugin) != 1) return PLUGIN_CONTINUE;
  34. if(!read_data(1)) return PLUGIN_CONTINUE;
  35. new wpn[3],vOrigin[3],coord[3];
  36. new victim = read_data(2);
  37. new hs = read_data(3);
  38. read_data(4,wpn,2);
  39. get_user_origin(victim,vOrigin);
  40. vOrigin[2] -= 26
  41. coord[0] = vOrigin[0] + 150;
  42. coord[1] = vOrigin[1] + 150;
  43. coord[2] = vOrigin[2] + 800;
  44.  
  45. if(hs && wpn[0] != 'k' && wpn[1] != 'r' && get_pcvar_num(toggle_hs) == 1)
  46. {
  47. create_explode(vOrigin);
  48. emit_sound(victim,CHAN_ITEM, "weapons/explode3.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  49. }
  50. if(wpn[0] == 'k' && !hs && get_pcvar_num(toggle_kn) == 1)
  51. {
  52. create_thunder(coord,vOrigin);
  53. emit_sound(victim,CHAN_ITEM, "ambience/thunder_clap.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  54. }
  55. if(wpn[1] == 'r' && !hs && get_pcvar_num(toggle_he) == 1)
  56. {
  57. create_blood(vOrigin);
  58. emit_sound(victim,CHAN_ITEM, "weapons/headshot2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  59. }
  60. return PLUGIN_CONTINUE;
  61. }
  62.  
  63. create_explode(vec1[3])
  64. {
  65. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec1);
  66. write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
  67. write_coord(vec1[0]);
  68. write_coord(vec1[1]);
  69. write_coord(vec1[2] + TEMP_MSG);
  70. write_coord(vec1[0]);
  71. write_coord(vec1[1]);
  72. write_coord(vec1[2] + TEMP_MSG2);
  73. write_short(g_Explode);
  74. write_byte(0);
  75. write_byte(0);
  76. write_byte(2);
  77. write_byte(16);
  78. write_byte(0);
  79. write_byte(188);
  80. write_byte(220);
  81. write_byte(255);
  82. write_byte(255);
  83. write_byte(0);
  84. message_end();
  85.  
  86. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
  87. write_byte(TE_EXPLOSION2);
  88. write_coord(vec1[0]);
  89. write_coord(vec1[1]);
  90. write_coord(vec1[2]);
  91. write_byte(185);
  92. write_byte(10);
  93. message_end();
  94.  
  95. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec1);
  96. write_byte(TE_SMOKE);
  97. write_coord(vec1[0]);
  98. write_coord(vec1[1]);
  99. write_coord(vec1[2]);
  100. write_short(g_Smoke);
  101. write_byte(2);
  102. write_byte(10);
  103. message_end();
  104. }
  105. create_thunder(vec1[3],vec2[3])
  106. {
  107. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
  108. write_byte(0);
  109. write_coord(vec1[0]);
  110. write_coord(vec1[1]);
  111. write_coord(vec1[2]);
  112. write_coord(vec2[0]);
  113. write_coord(vec2[1]);
  114. write_coord(vec2[2]);
  115. write_short(g_Lightning);
  116. write_byte(1);
  117. write_byte(5);
  118. write_byte(2);
  119. write_byte(20);
  120. write_byte(30);
  121. write_byte(200);
  122. write_byte(200);
  123. write_byte(200);
  124. write_byte(200);
  125. write_byte(200);
  126. message_end();
  127.  
  128. message_begin( MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY,vec2);
  129. write_byte(TE_SPARKS);
  130. write_coord(vec2[0]);
  131. write_coord(vec2[1]);
  132. write_coord(vec2[2]);
  133. message_end();
  134.  
  135. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec2);
  136. write_byte(TE_SMOKE);
  137. write_coord(vec2[0]);
  138. write_coord(vec2[1]);
  139. write_coord(vec2[2]);
  140. write_short(g_Smoke);
  141. write_byte(10);
  142. write_byte(10)
  143. message_end();
  144. }
  145. create_blood(vec1[3])
  146. {
  147. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
  148. write_byte(TE_LAVASPLASH);
  149. write_coord(vec1[0]);
  150. write_coord(vec1[1]);
  151. write_coord(vec1[2]);
  152. message_end();
  153. }
  154.  


Azt hiszem ez az .


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: villám csapás
HozzászólásElküldve: 2013.03.21. 20:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
pocok5 írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. AMXX.TRY.HU Forrás Megtekintés - http://www.amxx.try.hu - Plugin Megtekintése
  2. #include <amxmodx>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Deathtype Effects"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "anakin_cstrike"
  7.  
  8. #define TEMP_MSG 16
  9. #define TEMP_MSG2 1936
  10.  
  11. new toggle_plugin,toggle_hs,toggle_kn,toggle_he,g_Smoke,g_Lightning,g_Explode;
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  15. register_event("DeathMsg","hook_death","a");
  16. toggle_plugin = register_cvar("death_effects","1");
  17. toggle_hs = register_cvar("hs_effect","1");
  18. toggle_kn = register_cvar("kn_effect","1");
  19. toggle_he = register_cvar("he_effect","1");
  20. }
  21. public plugin_precache()
  22. {
  23. precache_sound("ambience/thunder_clap.wav");
  24. precache_sound("weapons/headshot2.wav");
  25. precache_sound("weapons/explode3.wav");
  26. g_Smoke = precache_model("sprites/steam1.spr");
  27. g_Lightning = precache_model("sprites/lgtning.spr");
  28. g_Explode = precache_model("sprites/white.spr");
  29. return PLUGIN_CONTINUE
  30. }
  31. public hook_death()
  32. {
  33. if(get_pcvar_num(toggle_plugin) != 1) return PLUGIN_CONTINUE;
  34. if(!read_data(1)) return PLUGIN_CONTINUE;
  35. new wpn[3],vOrigin[3],coord[3];
  36. new victim = read_data(2);
  37. new hs = read_data(3);
  38. read_data(4,wpn,2);
  39. get_user_origin(victim,vOrigin);
  40. vOrigin[2] -= 26
  41. coord[0] = vOrigin[0] + 150;
  42. coord[1] = vOrigin[1] + 150;
  43. coord[2] = vOrigin[2] + 800;
  44.  
  45. if(hs && wpn[0] != 'k' && wpn[1] != 'r' && get_pcvar_num(toggle_hs) == 1)
  46. {
  47. create_explode(vOrigin);
  48. emit_sound(victim,CHAN_ITEM, "weapons/explode3.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  49. }
  50. if(wpn[0] == 'k' && !hs && get_pcvar_num(toggle_kn) == 1)
  51. {
  52. create_thunder(coord,vOrigin);
  53. emit_sound(victim,CHAN_ITEM, "ambience/thunder_clap.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  54. }
  55. if(wpn[1] == 'r' && !hs && get_pcvar_num(toggle_he) == 1)
  56. {
  57. create_blood(vOrigin);
  58. emit_sound(victim,CHAN_ITEM, "weapons/headshot2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  59. }
  60. return PLUGIN_CONTINUE;
  61. }
  62.  
  63. create_explode(vec1[3])
  64. {
  65. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec1);
  66. write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
  67. write_coord(vec1[0]);
  68. write_coord(vec1[1]);
  69. write_coord(vec1[2] + TEMP_MSG);
  70. write_coord(vec1[0]);
  71. write_coord(vec1[1]);
  72. write_coord(vec1[2] + TEMP_MSG2);
  73. write_short(g_Explode);
  74. write_byte(0);
  75. write_byte(0);
  76. write_byte(2);
  77. write_byte(16);
  78. write_byte(0);
  79. write_byte(188);
  80. write_byte(220);
  81. write_byte(255);
  82. write_byte(255);
  83. write_byte(0);
  84. message_end();
  85.  
  86. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
  87. write_byte(TE_EXPLOSION2);
  88. write_coord(vec1[0]);
  89. write_coord(vec1[1]);
  90. write_coord(vec1[2]);
  91. write_byte(185);
  92. write_byte(10);
  93. message_end();
  94.  
  95. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec1);
  96. write_byte(TE_SMOKE);
  97. write_coord(vec1[0]);
  98. write_coord(vec1[1]);
  99. write_coord(vec1[2]);
  100. write_short(g_Smoke);
  101. write_byte(2);
  102. write_byte(10);
  103. message_end();
  104. }
  105. create_thunder(vec1[3],vec2[3])
  106. {
  107. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
  108. write_byte(0);
  109. write_coord(vec1[0]);
  110. write_coord(vec1[1]);
  111. write_coord(vec1[2]);
  112. write_coord(vec2[0]);
  113. write_coord(vec2[1]);
  114. write_coord(vec2[2]);
  115. write_short(g_Lightning);
  116. write_byte(1);
  117. write_byte(5);
  118. write_byte(2);
  119. write_byte(20);
  120. write_byte(30);
  121. write_byte(200);
  122. write_byte(200);
  123. write_byte(200);
  124. write_byte(200);
  125. write_byte(200);
  126. message_end();
  127.  
  128. message_begin( MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY,vec2);
  129. write_byte(TE_SPARKS);
  130. write_coord(vec2[0]);
  131. write_coord(vec2[1]);
  132. write_coord(vec2[2]);
  133. message_end();
  134.  
  135. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec2);
  136. write_byte(TE_SMOKE);
  137. write_coord(vec2[0]);
  138. write_coord(vec2[1]);
  139. write_coord(vec2[2]);
  140. write_short(g_Smoke);
  141. write_byte(10);
  142. write_byte(10)
  143. message_end();
  144. }
  145. create_blood(vec1[3])
  146. {
  147. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
  148. write_byte(TE_LAVASPLASH);
  149. write_coord(vec1[0]);
  150. write_coord(vec1[1]);
  151. write_coord(vec1[2]);
  152. message_end();
  153. }
  154.  


Azt hiszem ez az .


Igen ez lesz az köszi.
De közben is én meg találtam. most akartam írni, hogy zárják.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 65 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole