hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 09:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 477 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 475 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 10-mp ig nincs sebződés
HozzászólásElküldve: 2013.06.17. 13:27 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2013.04.10. 13:11
Hozzászólások: 161
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok...

Plugin lényege:Kör elejétől számítva 10mp-ig nem lehet sebezni egymást ,és HUD-ban számolna visszafelé...

Köszönöm...

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 10-mp ig nincs sebződés
HozzászólásElküldve: 2013.06.17. 13:31 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
Ez kidobja!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Anti Start-Kill"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "vato loco [GE-S]"
  7.  
  8. #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
  9.  
  10. new g_sp_protect_on
  11. new g_sp_time
  12. new bool:g_bSpawnProtect
  13. new bool:g_bMapToProtect
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. check_map()
  19.  
  20. g_sp_protect_on = register_cvar("sk_protect_on","1")
  21. g_sp_time = register_cvar("sk_protect_time", "10")
  22.  
  23. register_logevent("StartProtect", 2, "1=Round_Start")
  24. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_HamTakeDamage",1)
  25. }
  26.  
  27. public check_map()
  28. {
  29. new MapName[32]
  30. get_mapname(MapName,31)
  31. if(containi(MapName,"aim_") != -1 || containi(MapName,"fy_") != -1 || containi(MapName,"awp_") != -1 || containi(MapName,"surf_") != -1)
  32. g_bMapToProtect = true
  33.  
  34. return PLUGIN_CONTINUE
  35. }
  36.  
  37. public StartProtect()
  38. {
  39. if(get_pcvar_num(g_sp_protect_on) && g_bMapToProtect)
  40. {
  41. g_bSpawnProtect = true
  42. set_task(get_pcvar_float(g_sp_time), "RemoveProtect")
  43. }
  44. }
  45.  
  46. public RemoveProtect()
  47. {
  48. g_bSpawnProtect = false
  49. }
  50.  
  51. public fw_HamTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageType)
  52. {
  53. if (is_valid_player(iVictim) && g_bSpawnProtect)
  54. {
  55. new userID = get_user_userid(iAttacker)
  56. server_cmd("kick #%d ^"A Start Kill (SK) nem megengedett a szerveren! ^"", userID)
  57. }
  58. return HAM_IGNORED
  59. }
  60.  

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 10-mp ig nincs sebződés
HozzászólásElküldve: 2013.06.17. 13:44 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. new bool:sebzes = false
  7. new n
  8. public plugin_init()
  9. {
  10. register_plugin("New Plugin", "Petrik", "1.0")
  11. register_logevent("start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  12. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_HamTakeDamage",1)
  13. }
  14.  
  15. public start() {
  16. sebzes = false
  17. n=10
  18. CountDown()
  19. }
  20.  
  21. public CountDown(){
  22. if(n != 0){
  23. n--
  24. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 1.05)
  25. show_hudmessage(0, "Vedelem %d",n)
  26. set_task(1.0, "CountDown")
  27. }
  28. else {
  29. sebzes=true
  30. }
  31. }
  32.  
  33. public fw_HamTakeDamage(Victim, Inflictor, Attacker, Float:Damage, Type)
  34. {
  35. if (!sebzes && is_user_connected(Attacker) && is_user_connected(Victim))
  36. {
  37. return 4
  38. }
  39. return 1
  40. }
  41.  
  42.  
  43.  

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 71 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole