Helló, helló. Éppen akadt egy kevés időm. Ittvannak: //sctf_stats
Kód: [hu] ME = ^1[SCTF] ^3Elvittél %i zászlót^1,^3 amivel %i pontot szereztél. SCOREDFLAG = Pontot szerzett TAKENFLAG = Zászlót szerzett SHOWTOPOFF = ^1[SCTF] Ez a parancs nem elérhető. SHOWTOPLIST = Legsikeresebb zászlótolvajok:^n^n1.%s^n2.%s^n3.%s
//simple_ctf
Kód: [hu] DROPFLAGCT = %s eldobta a CTk zászlóját DROPFLAGTE = %s eldobta a Tk zászlóját TOOKFLAGCT = %s elvette a CTk zászlóját TOOKFLAGTE = %s elvette a Tk zászlóját TOOKOWNFLAGCT = %s visszaszerezte a saját (CT) zászlóját TOOKOWNFLAGTE = %s visszaszerezte a saját (T) zászlóját SCOREDCT = %s pontot szerzett! SCOREDTE = %s pontot szerzett! ADMIN_MOVED_FLAGS = ^1[SCTF] ^3%s ^4visszaállította a zászlókat a kiindulási pozícióra. FLAGGER_SLAYED = ^1[SCTF] ^3%s ^4meghalt, mert sokáig volt nála a zászló. FLAGTOBASE = ^1[SCTF] ^3%s ^1ismét a bázison van, mert túl sokáig hevert a földön. TEFLAG = Terrorok zászlója CTFLAG = CTk zászlója
//multijump
Kód: [hu] MJ_CVAR_AUTO_DOUBLE_JUMP = Automatikus duplaugrás (0 / 1) MJ_CVAR_AUTO_DOUBLE_JUMP_VELOCITY = Az második ugrás sebessége (if mj_auto_double_jump = 1) MJ_CVAR_ADDITIONAL_JUMPS = Bónusz ugrások száma MJ_CVAR_RESET_JUMPS_SPAWN = Ugrások számának visszaállítása játékos spawnnolásakor? (0 / 1) MJ_CVAR_TRAIL = színes nyom az ugrást követően (0 / 1) MJ_CVAR_TRAIL_EFFECT = 0 - véletlenszerű szín; 1 - a játékos csapatszíne MJ_CVAR_TRAIL_LIFE = A nyom időtartama MJ_CVAR_TRAIL_SIZE = A nyom mérete MJ_CVAR_TRAIL_BRIGHTNESS = A nyom fényereje
|