hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 09:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 427 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 425 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 34 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 19:48 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
keptelen írta:
Csainálsz 1 nagy kockát és a lejtőkhöz csinálsz 1 másik kockát és abból vágsz le.

Kösz de azt mondtad ne vagdossak xD

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 19:49 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2010.08.13. 21:48
Hozzászólások: 108
fear_ezmegmi írta:
keptelen írta:
Csainálsz 1 nagy kockát és a lejtőkhöz csinálsz 1 másik kockát és abból vágsz le.

Kösz de azt mondtad ne vagdossak xD


Meglehet vagdosás nélkül is csak ahoz nagyon mini kis blockokat kéne csinálnod:D

_________________
212 map pontosan:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 19:50 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
keptelen írta:
fear_ezmegmi írta:
keptelen írta:
Csainálsz 1 nagy kockát és a lejtőkhöz csinálsz 1 másik kockát és abból vágsz le.

Kösz de azt mondtad ne vagdossak xD


Meglehet vagdosás nélkül is csak ahoz nagyon mini kis blockokat kéne csinálnod:D

akkor..............................................vagdossak? :P

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 19:51 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.27. 14:41
Hozzászólások: 724
Megköszönték neki: 1 alkalommal
megoldás:lopsz(más mapprol)

_________________
[kozep]Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Linkin Park
Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 19:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Lasa írta:
megoldás:lopsz(más mapprol)

ctrl c / ctrl v? xD vagy nem tom ,hogy érted :D

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 19:58 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.27. 14:41
Hozzászólások: 724
Megköszönték neki: 1 alkalommal
a programban megnyitod a két mappot és a többit tudod :D énis lopok,én éppen a saját isim csinálom...de nem megy,nem találok ajtó texturát,rács,osb lap,dig.tábla texturát,csövet nehéz csinálni?

_________________
[kozep]Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Linkin Park
Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 20:02 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2010.08.13. 21:48
Hozzászólások: 108
Lasa írta:
a programban megnyitod a két mappot és a többit tudod :D énis lopok,én éppen a saját isim csinálom...de nem megy,nem találok ajtó texturát,rács,osb lap,dig.tábla texturát,csövet nehéz csinálni?


Nem nehéz csinálni csövet.

_________________
212 map pontosan:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 21:27 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
keptelen írta:
Lasa írta:
a programban megnyitod a két mappot és a többit tudod :D énis lopok,én éppen a saját isim csinálom...de nem megy,nem találok ajtó texturát,rács,osb lap,dig.tábla texturát,csövet nehéz csinálni?


Nem nehéz csinálni csövet.

könnyű. Block tool>>jobb oldalt lent az objects -et átnyomod arch -ra többi szerintem már egyértelmű
[s]Mikor kerestem neked akkor a beállításokkal szórakoztam és elbasztam a mapom felét :lol:
K3PT3L3N később tesztelheti :shock:[/s]

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 22:04 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2010.08.13. 21:48
Hozzászólások: 108
OH

_________________
212 map pontosan:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 22:07 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Már javítottam na :D

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 34 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole