hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 21:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 497 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 495 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 116 hozzászólás ]  Oldal Előző 14 5 6 7 812 Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2012.04.12. 16:05 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.23. 16:16
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
melton írta:
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogyan tudok bokrokat, fákat, esőt, havazást berakni egy készülő pályámba?!
Egyelőre elég lenne ha lennének fák is.
Aztec pályáról csórtam növényeket, de azok még sem fák.
Üdv.


Esőt már elmondták, Fát meg egyszerű: csinálsz 1 fatörzset úgy hogy a "Categories: Primitives" alatta meg a "Objects: arch" legyen.
aztán rá mész Entity tool-ra és kiválasztod "evn_sprite"-ot (ahogy már leírták) "Sprite name" nél meg kiválasztod a neked megfelelő lombot (az [X] -re kattintás után láthatod is) Ezeket elhelyezed szépen, kapsz 1 szép lombbal megrakott fát. (Ha sehogy se boldogulsz letöltöd a mappomat visszafordítod szerkeszthetővé és ott találsz "pálmafát" vagy ha megkérsz feltöltök valahova egy szerkeszthető állapotban lévő fát. Ha nincs lomb sprite-od jó lesz a nővény is "grass_01.spr" (szintén megtalálod a pályám mellé csatolva) )

_________________
[mozgo]Counter-Strike Source[/mozgo]
[kozep]Kalapács mod
Fun_VP3 Pálya
Anti Frag Lopó & Sebzés Kiíró & Kezdő Kill Blockoló

Menekülj![/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.13. 12:31 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2012.04.12. 11:20
Hozzászólások: 9
Na rájöttem hogyan kell fát, bokrokat, csontvázat sok mindent bepakolni!
Először is:

cycler_sprite

ezen belül a sprite funkcióra mégy, ott pedig megadod neki pl: models/props/tree_noleaves2.mdl
jelen esetben ez egy fa, ami mozog mint ha szél fújná.

ne csodálkozz azon, amikor betallózod hogy fát szeretnél és abban a könyvtárban a szerkesztőn belül nem lát semmit!
megnézed a nevét totalcommadnerben van sajátgépben oszt ennyi.

ami fontos, ha meg akarod nézni hogyan néznek ezek ki, mi a fa, mi micsoda, akkor leszeded a: hlmv -programot.
ezen keresztül meg tudod nézni az: mdl nevű kiterjesztéseket, így láthatod mi micsoda és azonnal tudod mit kell bepakolj.

az esőt nem sikerült megoldanom, egyszerűen osszefossa magát rendereléskor és nem indítja el a mapot.
na majd próbálkozok még, azért köszi a tanácsot!
Üdv


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.13. 20:23 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.23. 16:16
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
1 tutu kérésem lenne:
Szeretném megismerni a func_train használatát, ha valaki ért hozzá, és van kedve csináljon róla egy tutut. Előre is: köszönöm. 8-)

_________________
[mozgo]Counter-Strike Source[/mozgo]
[kozep]Kalapács mod
Fun_VP3 Pálya
Anti Frag Lopó & Sebzés Kiíró & Kezdő Kill Blockoló

Menekülj![/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.13. 20:58 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
peti.97 írta:
1 tutu kérésem lenne:
Szeretném megismerni a func_train használatát, ha valaki ért hozzá, és van kedve csináljon róla egy tutut. Előre is: köszönöm. 8-)

A func train olyan mint a jármű készítés csak 1-2 lépésben tér el. Ha lesz időm akkor írok róla egy tutorialt.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.16. 19:40 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.23. 16:16
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
fear_ezmegmi írta:
peti.97 írta:
1 tutu kérésem lenne:
Szeretném megismerni a func_train használatát, ha valaki ért hozzá, és van kedve csináljon róla egy tutut. Előre is: köszönöm. 8-)

A func train olyan mint a jármű készítés csak 1-2 lépésben tér el. Ha lesz időm akkor írok róla egy tutorialt.


;) Köszönöm, amúgy func tracktrain -ról találtam 1 rövid angol tutut, az működik. Valamiben eltér a func train -től? :?:

_________________
[mozgo]Counter-Strike Source[/mozgo]
[kozep]Kalapács mod
Fun_VP3 Pálya
Anti Frag Lopó & Sebzés Kiíró & Kezdő Kill Blockoló

Menekülj![/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.16. 19:41 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
tutu xD azmiaz

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.16. 19:45 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.07. 18:41
Hozzászólások: 642
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
nekem erről ez jut eszembe : beepbeep XD

_________________
Kép
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.16. 20:51 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
peti.97 írta:
fear_ezmegmi írta:
peti.97 írta:
1 tutu kérésem lenne:
Szeretném megismerni a func_train használatát, ha valaki ért hozzá, és van kedve csináljon róla egy tutut. Előre is: köszönöm. 8-)

A func train olyan mint a jármű készítés csak 1-2 lépésben tér el. Ha lesz időm akkor írok róla egy tutorialt.


;) Köszönöm, amúgy func tracktrain -ról találtam 1 rövid angol tutut, az működik. Valamiben eltér a func train -től? :?:

A func_tracktrain a func_train hez kell. asszem. xD
Régen foglalkoztam vhe -vel csak kevés dolgot tudok 100% biztosan :D

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.20. 14:16 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2012.04.12. 11:20
Hozzászólások: 9
Sziasztok!
Ismét lenne, egy kérdésem, kérésem, vagy megint feltenném a következőt: tehát
hogyan tudok a map ba tenni esőt vagy havazást?!
az hogy env_rain, env_snow (az egy dolog) ez nem segít semmit, hiába rakok ilyen funkciót bele.

valaki tudná ezt részletesen is leírni? vagy készíteni egy mini map-ot, amiben megnézhetném hogyan
működik?! próbáltam így, úgy, de nem esik semmi, csak a vérnyomásom már.. :D

köszönöm előre is!
Üdv!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.20. 14:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
A de_aztec mapból ki tudod lesni.
Ha nem sikerül írj és megmutatom.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 116 hozzászólás ]  Oldal Előző 14 5 6 7 812 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole