hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=39&t=3483 |
Oldal: 7 / 12 |
Szerző: | peti.97 [ 2012.04.23. 20:00 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban |
Egy kevéske kérdés: 1) Lehet-e szkriptrelni a VHE-hoz pl. más fajta entity-ket készíteni. 2) Nekem nincs env_rain és env_snow-m (meg még sok másom se) Ezeket hogy tudom megszerezni? 3) A monster_ és a xen_ -el kezdődő entityi-k mire jók? Hogy kell őket használni? 4) Vertex tool, Path tool -t hogy kell használni? 5) Hogyan lehet kivágni egy falból, Clipping tool nélkül? (Több videóban is mutatták már de bill. kombinációt használt) 6) Egy teleportálás után, ha készítek 1 Trigger_push-t hogy tudom megcsinálni, hogy csak teleportálás után lökjön egy bizonyos ideig? 7) Mire jók a path_corner path_track ? (mert már sok helyen láttam őket) 8) És végezetül: nem nagyon ismerem a menüket, rengeteg hasznos dolog van benne, valami tutut tud róla készíteni valaki? U.i.: Több mindenre is rákerestem GOOGLE-n, de nem túl sok és nem túl hasznos infókat találtam. Előre is köszönöm a válaszokat! |
Szerző: | fear_ezmegmi [ 2012.04.23. 20:09 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban |
1, Szerintem lehet ,de nem hallotam még róla xd 2, Az fórumon letöltések-nél fent van a VHE amiben benne vannak azok az FGD -k amik szükségesek ehhez. 3, Azt még nem használtam ,de 1x próbáltam ki egyet és nem ment xD 4, Majd utána nézek. 5, csinálsz egy másik testet és bele viszed a kivágandó részbe. Majd jobb klikk -> carve majd Delete gombot megnyomod és kész 6, Ha lesz időm utána nézek és csinálok tutorialt. BÓNUSZ: https://developer.valvesoftware.com/wik ... Tools_Menu itt van 1-2 dolog ami jól jöhet map szerkesztésnél ( angol tudás nem hátrány) |
Szerző: | IrOn [ 2012.04.23. 20:11 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban |
peti.97 írta: Egy kevéske kérdés: 1) Lehet-e szkriptrelni a VHE-hoz pl. más fajta entity-ket készíteni. 2) Nekem nincs env_rain és env_snow-m (meg még sok másom se) Ezeket hogy tudom megszerezni? 3) A monster_ és a xen_ -el kezdődő entityi-k mire jók? Hogy kell őket használni? 4) Vertex tool, Path tool -t hogy kell használni? 5) Hogyan lehet kivágni egy falból, Clipping tool nélkül? (Több videóban is mutatták már de bill. kombinációt használt) 6) Egy teleportálás után, ha készítek 1 Trigger_push-t hogy tudom megcsinálni, hogy csak teleportálás után lökjön egy bizonyos ideig? 7) Mire jók a path_corner path_track ? (mert már sok helyen láttam őket) 8) És végezetül: nem nagyon ismerem a menüket, rengeteg hasznos dolog van benne, valami tutut tud róla készíteni valaki? U.i.: Több mindenre is rákerestem GOOGLE-n, de nem túl sok és nem túl hasznos infókat találtam. Előre is köszönöm a válaszokat! 1. nem szerintem 2. nekem sincs ilyen, asszem valamilyen entity-t kell ráállítani erre 3. szerintem half-lifehoz van 4. nemtom 5.-- 6.fear 7. alapból mozgó testeket lehet létrehozni asszem 8. talán egyszer nekiállok ha lesz időm |
Szerző: | fear_ezmegmi [ 2012.04.23. 20:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban |
Részletezd nem értem. Kód: 6) Egy teleportálás után, ha készítek 1 Trigger_push-t hogy tudom megcsinálni, hogy csak teleportálás után lökjön egy bizonyos ideig? |
Szerző: | peti.97 [ 2012.04.24. 16:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban |
fear_ezmegmi írta: Részletezd nem értem. Kód: 6) Egy teleportálás után, ha készítek 1 Trigger_push-t hogy tudom megcsinálni, hogy csak teleportálás után lökjön egy bizonyos ideig? Teleport: Készítek 1 "aaatriger" texturájú blokkot, amit "trigger_teleport" nevű entity-vé alakítok. Target-hez beírom: "t1". Létrehozok 1 "info_teleport_destination" entity-t. Name-hez beírom: "t1" Lökő: Csinálok "aaatrigger" textúrájú blokkot az "info_teleport_destination" entity köré. Átalakítom "trigger_push" nevű entity-vé. A "speed of push"-hoz beírok egy nekem megfelelő értéket. Kérdés: Mit kell tennem, hogy a "trigger_push" nevű entity csak akkor lökjön, ha valaki elteleportál? (gondolom a "Flags" fülnél be kell pipálnom a "Start of" -ot) (És az se lenne gond, ha be lehet ne állítani, hogy csak egy bizonyos ideig lökjön.) |
Szerző: | fear_ezmegmi [ 2012.04.24. 16:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban |
Ha start off -ot megnyomod akkor kell egy tárgy ami aktiválja majd a trigger_push -t. |
Szerző: | peti.97 [ 2012.04.25. 16:35 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban |
fear_ezmegmi írta: Ha start off -ot megnyomod akkor kell egy tárgy ami aktiválja majd a trigger_push -t. [s]Erre én is rájöttem... pont ez a kérdés hogy hogy tudom aktiválni: mert ha a "name" mezőbe beírom uazt mint a "trigger_teleport" nevű entity-nél a "Target"-hez akkor a x=0 y=0 z=0 pontra teleportál, nem pedig az "info_teleport_destination"-hoz. Lehetne a "func_button"-nal próbálkozni, de ezt nem tom hogyan kéne[/s]. Megvan: "trigger_teleport" nevű entity köré rakok 2 db egymás mellet lévő (körbeveszik: [{teleport}] ) "func_button"-t mind a kettőnél beállítom a "traggeted object" -et tp1-re. aztán a "[]"-nál a "delay befor trigger"-nek "0" értéket adok, a "{}"-nál pedig "0.25"-öt. A "trigger_push"-nak a "name" mezejébe a tp1-et írtam. (Iron féle ajtónyitó módszeres gombok ezek! ) Magyarázat: "[]" ellöki a "info_teleport_destination"-nál várakozó játékost, a "{}" pedig azt, aki éppen teleportál. (A "{}"-nek 0.25-én lehet finomítani, de nekem ez lett jó) Azért kell "[]" és a "{}" is, (nem elég csak 1) mert míg az egyik bekapcsolja addig a másik ki (késleltetve). (Legalább is a tapasztalatok ezt mutatják) Igaz ez nem egy tökéletes megoldás, sok bug lehet benne (pl: nem megyünk rá az egyik gombra), ha van valakinek van jobb ötlete szívesen elfogadom. És köszönöm az eddigi segítségeket! |
Szerző: | peti.97 [ 2012.04.29. 10:26 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban |
Jóvan még 2-(3) kérdés: Havazást/esőt hogy lehet csinálni? (kimásoltam de_aztec-ből, de nem fordítja le, vagy nem futtatja a játékot, vagy nem havazik/esik) Alap cs és hl mappoknak publikusak a rmf-jei? És ha igen hol tudom beszerezni? |
Szerző: | VirTuaL ~` [ 2012.04.29. 10:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban |
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=77752 |
Szerző: | fear_ezmegmi [ 2012.04.29. 13:50 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban |
Valami gond van a valve hammer editorom-mal. Akármilyen mapot csinálok mindig egy hasonló hibát ír ki: Kód: ** Executing... Mi a baja? xd |
Oldal: 7 / 12 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |