hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
[TUT]Túsz lerakás + kimenekítési pont létrehozása! https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=39&t=24178 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | PikHácsúú# [ 2016.03.03. 18:14 ] |
Hozzászólás témája: | [TUT]Túsz lerakás + kimenekítési pont létrehozása! |
Sziasztok. Ebben a tutoriálban azt fogom megmutatni, hogy miképpen tehettek le túszokat, valamint túsz kimenekítési pontot. 1. Lépés Kiválasztjuk az ,,Enity Tool''-t, és jobb oldal kiválasztjuk az enity keresőböl, a(z), ,,hostage_enity''-t. 2. Lépés Szépen lepakoljuk a(z) túsz-okat, vagyis a ,,hostage_enity''-ket, amiből általában túsz mapokon, 4-et szoktak letenni. 3. Lépés Kattintsunk egy túszra, és jobb klikkeljün rá egy 2D-s ablakban. Ajánlom, hogy a ,,top x/y''-ablakban kattintsatok rá, mivel itt könyebb állítani a szemszögüket. Miután jobb klikkeltünk, feljött egy lista. Legalúl, a properties-t válasszuk ki, és kapunk egy ablakot. Itt tudjuk állítani merre nézzen, azzal a kis fehér tűvel. Most jön képbe a ,,top'' ablak, mivel ahogyan ott állítod a fehér tűskét, az megyeggyezik a ,,top''-os ablakkal. Tehát ha a túsz szemszögét állítod, akkor a fehér tűt, a ,,top''-os ablakhoz viszonyítsd. 4. Lépés (Beállítások) Model = A túsz model elérési útját adhatjuk itt meg. Skin = Van a narancssárgás, valamint vannak az ingesek, amit pl a ,,cs_alpin'' pályán láthatunk! 5. Lépés (Túszmenekítés pont!) Fogjuk az AAATRIGGER texturát és ahol szeretnék túszmenekítés pontot oda rakjuk le arra a részre, ahol lehet menekíteni, vagyis csináljunk vele egy zónát. (u.i Az AAATRIGGER textúra nem fog látszódni a játékosoknak, az egy láthatatlan zóna lessz.) 6. Lépés Az AAATRIGGER textúrának adunk egy ,,func_hostage_rescue'' enity-t, majd ezzel végeztünk is. Tehát a CT-nek a túszokat abba a zónába kell bevinni, ahova az AAATRIGGER- texturát letetted. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |