hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.12. 06:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 441 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 441 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 34 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 14:16 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Először is letöltjük EZT!

Leszedünk egy pályát amit át szeretnénk alakítani, betesszük a BSPTWOMAP-ot és a pályát egy mappába, majd a pálya .bsp fájlját ráhuzzuk a BSPTWOMAP parancsikonra, felugrik egy pillanatra a cmd ablak, ha kész akkor meg is csinálta nekünk a fájlokat. Most már meg tudjuk nyitni valve hammer editorral.

Megjegyzés: Tele lesz hibával, nem tudod utána átkonvertálni, csak meg tudod nézni, mégis hogy áll össze(Entity-ket megnézed) :D

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 14:18 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2010.08.13. 21:48
Hozzászólások: 108
Az egyszerűbb pályákat szépen vissza konvertálja:D

_________________
212 map pontosan:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 14:18 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
keptelen írta:
Az egyszerűbb pályákat szépen vissza konvertálja:D

egyszerűket nem szoktam visszakonvertálni :D

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 14:21 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2010.08.13. 21:48
Hozzászólások: 108
Am úgy emlékszem de_dust2 -t is vissza tudja konvertálni elég minimálisan hibával, meg textúra nélkül:D

_________________
212 map pontosan:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 14:22 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
beteszed alap textúrákat és megvan, cs_dust asszem xD (nem tudom miért nem de_dust)

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 15:53 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.27. 14:41
Hozzászólások: 724
Megköszönték neki: 1 alkalommal
akkor lehet ezt is használni:http://gmgaming.tk/download.php?fileID=55
bsp nézegető=nem kell konvertálni

_________________
[kozep]Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Linkin Park
Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 17:21 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Egyébként ez nem forgatja vissza teljesen a mapokat. némelyiket teljesen összekuszálva fordítja vissza. Emlékszem (nem mostanság :P)egyszer K3PT3L3N egyik mapját vissza fordítottam megnézni ,hogy kell járművet készíteni és a motor a plafonon volt, a func_vehicle meg a map másik felén a többi dologról nem is beszélek...xD

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 17:26 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.27. 14:41
Hozzászólások: 724
Megköszönték neki: 1 alkalommal
fear kül nem tudod meik entity vel lehet olyan falat csinálni ami egyik oldalról átlászó,a másikról meg nem?

_________________
[kozep]Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Linkin Park
Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 17:28 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
mindj lesz tutorial, de inkább videó :D csak most póker amúgy fear oda van írva:

Megjegyzés: Tele lesz hibával, nem tudod utána átkonvertálni, csak meg tudod nézni, mégis hogy áll össze(Entity-ket megnézed)

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 17:56 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Nem olvastam át hihihi csak láttam a program nevét és leírtam a tapasztalataim :D
Egyébként felhagytam a gombos dologgal megoldom máshogy :D

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 34 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole