hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Játékos számláló
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=46&t=11083
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Alnilam [ 2013.09.26. 20:40 ]
Hozzászólás témája:  Játékos számláló

Hali.

Egy olyan plugint keresek[s](ha van)[/s] vagy kérek [s](ha nincs)[/s] ami számolja a szerveren lévő játékosokat.
Bővebben azt szeretném, hogy ha pl. 5v5 van akkor kiírjon egy bizonyos szöveget a chatbe.
Viszont amint a létszám 5v4-re csökkenne kiírna egy másik üzenetet.
Ennyi lenne semmivel se több.

Szerző:  CrB [ 2013.09.26. 22:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Játékos számláló

parancsolj minden kör elején lekéri a csapatok számát és ha 5v5 kiír 1 üzenetet ha nem akkor másikat ír ki
ezt persze lehet tovább fejleszteni, pl X időnként kéri le (ez sokkal jobb lenne) csak teloról nem tudtam megírni xD
SMX Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <sourcemod>
  3. #include <sdktools>
  4.  
  5. #define CS_TEAM_NONE 0
  6. #define CS_TEAM_SPECTATOR 1
  7. #define CS_TEAM_T 2
  8. #define CS_TEAM_CT 3
  9. public Plugin:myinfo =
  10. {
  11. name = "Ami kell",
  12. author = "qKKKJ;>",
  13. description = "<- Description ->",
  14. version = "1.0",
  15. url = "www.hlmod.hu"
  16. }
  17.  
  18. public OnPluginStart()
  19. {
  20. HookEvent("round_start", korkezdes)
  21. }
  22. public Action:korkezdes(Handle: event , const String: name[] , bool: dontBroadcast)
  23. {
  24. new T_Team_Count = GetTeamClientCount(CS_TEAM_T);
  25. new CT_Team_Count = GetTeamClientCount(CS_TEAM_CT);
  26. if(T_Team_Count == 5 && CT_Team_Count == 5)
  27. {
  28. PrintToChatAll("5v5 van")
  29. }
  30. else {
  31. PrintToChatAll("Nem 5v5 van")
  32. }
  33.  
  34.  
  35.  
  36. }
  37.  

Szerző:  Alnilam [ 2013.09.27. 18:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Játékos számláló

Maga a plugin működik, de nem teljesen jó, Ha 5v4 és 5v5 van akkor írjon ki egy üzenet és csak egyszer amikor lecsökkent a létszám 5v4-re vagy mikor 5v5-re nő akkor írjon ki egy üzenetet. Mert ez minden kör elején kiírja a mondani valóját.:)
Pluszba nem enged berakni botokat a plugin. xD

Szerző:  CrB [ 2013.09.28. 18:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Játékos számláló

viszont az úgy nem megoldható mert: valamihez kötni kell a lekérést jelen esetben(kör kezdés) esetleg egy Timerrel lehetne megoldani de az X mp ként kiírná az üzenetet esetleg ha leírnád, hogy mihez kéne lehet hogy tudnák/tudnánk segíteni

Szerző:  Alnilam [ 2013.09.28. 18:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Játékos számláló

Igazából a kör kezdés az jó csak ne minden kör elején írja ki, csak akkor írja ki amikor épp lecsökken a létszám 5v4 alá vagy amikor meg van az 5v5.
Nem tudom másképp mondani...
Kör közepén elmegy valaki és maradnak 5v4-be vagy 4v4-be (lényeg, hogy nincs 5v5) akkor következő kör elején írja ki, hogy nincs 5v5 a szöveg az másodlagos.
Ha a következő körben vagy 10 perc múlva ha 5v5-re nő meg a létszám vagy annál nagyobbra akkor a következő kör elején írja ki, hogy 5v5 van.

Szerző:  CrB [ 2013.10.03. 07:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Játékos számláló

Megoldottam a problémát :) 10 mp ként ellenörzi + raktam 1 bool változót ami szabályozza a kiíratást
SMX Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <sourcemod>
  2. #include <sdktools>
  3.  
  4. #define CS_TEAM_NONE 0
  5. #define CS_TEAM_SPECTATOR 1
  6. #define CS_TEAM_T 2
  7. #define CS_TEAM_CT 3
  8. new bool:voltmar
  9. public Plugin:myinfo =
  10. {
  11. name = "Ami kell",
  12. author = "qKKKJ;>",
  13. description = "<- Description ->",
  14. version = "1.0",
  15. url = "www.hlmod.hu"
  16. }
  17.  
  18. public OnPluginStart()
  19. {
  20. CreateTimer(10.0, hirdetes, _, TIMER_REPEAT);
  21. voltmar = true
  22. }
  23. public Action:hirdetes(Handle:timer)
  24. {
  25. new T_Team_Count = GetTeamClientCount(CS_TEAM_T);
  26. new CT_Team_Count = GetTeamClientCount(CS_TEAM_CT);
  27. if(T_Team_Count == 5 && CT_Team_Count == 5 && voltmar == true)
  28. {
  29. PrintToChatAll("5v5 van")
  30. voltmar = false
  31. }
  32. else if(T_Team_Count != 5 || CT_Team_Count != 5 && voltmar == false) {
  33. PrintToChatAll("Nem 5v5 van")
  34. voltmar = true
  35. }
  36. }
  37.  

Szerző:  kiki [ 2013.10.03. 07:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Játékos számláló

SMX Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. else if(T_Team_Count != 5 && CT_Team_Count != 5 && voltmar == false) {
  2.  


apró észrevetel, ide nem és kéne, hanem Vagy, nemde?:)

Szerző:  CrB [ 2013.10.03. 07:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Játékos számláló

javítva:)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/