hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 16:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 166 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 166 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Menübe +50 HP
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 10:32 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Helló.
Valaki bele írja nekem úgy mint ott van hogy 1. Kis fegyverek 2. Nagy fegyverek
és utánna adja be a fegyvereket ha pl rá megy h kis fegyverek akkor utánna adja be őket
Na ezt kellene ugyan így megcsinálni 3. BOLT
és ha rá megy akkor 1. +50 HP 6 pont.
AKI MEG CSINÁLJA ANNAH MEGY A GOMB !!!! :)
PLUGIN:

Kód:
#include <amxmodx>
#include <nvault>
#include <colorchat>
#include <fun>

#define PLUGIN_NEV "Warriors Master"
#define PLUGIN_VERZIO "1.0"
#define PLUGIN_IRO "Tomii~'."

new pont[33], vault, cim[121]
new elite[121], fiveseven[121], dezi[121]

public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN_NEV,PLUGIN_VERZIO,PLUGIN_IRO)
register_clcmd("say /menu", "fmenu")
register_event("DeathMsg","pontok","a")
}

    public pontok(id){
    new killer = read_data(1)
    new victim = read_data(2)
    new team = get_user_team(killer)
    if(killer != victim && team != get_user_team(victim) && read_data(3)){
    pont[killer]++
    }
    else if(killer != victim && team != get_user_team(victim)){
    pont[killer] += 2
    }
    }
   
    public fmenu(id){
    new acim[121]
    format(acim, charsmax(acim), "//Főmenü\\ |Aranyad|: %d", pont[id])
    new menu = menu_create(acim, "Menu" )

    menu_additem(menu, "Kis fegyók", "1", 0); // case 1
    menu_additem(menu, "Nagy fegyók (Adminoknak!)", "2", 0); // case 2
    menu_additem(menu, "\rÍrd be \r/kes", "3", 0); // case 3
    menu_additem(menu, "wBOLT \w(Hamarosan)", "4", 0); // case 4
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
    menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
       
    menu_display(id, menu, 0);
    return PLUGIN_HANDLED;
    } 
    public Menu(id, menu, item){
   if( item == MENU_EXIT ){
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
    }
   
    new data[6], szName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
    new key = str_to_num(data);
    switch(key){
        case 1:{
          menua(id)
          }

        case 2:{
          if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
          nmenu(id)
          else
          ColorChat(id, RED, "Nem vagy admin!")
          }
          }
     
          menu_destroy(menu)
          return PLUGIN_HANDLED;
      }

    public nmenu(id){
    new tcim[121]
    format(tcim, charsmax(tcim), "Nagy fegyverek^n |Aranyad|: %d", pont[id])
    new menu = menu_create(tcim, "n_menu" )

    menu_additem(menu, "\AK47 [2000 Pont]", "1", 0)
    menu_additem(menu, "\M4a1 [2500 Pont]", "2", 0)
    menu_additem(menu, "\MP5 [380 Pont]", "3", 0)
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
    menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
       
    menu_display(id, menu, 0);
    return PLUGIN_HANDLED;
    } 
    public n_menu(id, menu, item){
   if( item == MENU_EXIT ){
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new data[6], szName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
    new key = str_to_num(data);
    switch(key){
        case 1:{
          if(pont[id] >= 500)
          give_item(id, "weapon_ak47")
          else
          ColorChat(id, RED, "^3[Ak47]^4 Nincs elegendő pontod!")
          }
        case 2:{
          if(pont[id] >= 450)
          give_item(id, "weapon_m4a1")
          else
          ColorChat(id, RED, "^3[M4a1]^4 Nincs elegendő pontod!")
          }
        case 3:{
          if(pont[id] >= 380)
          give_item(id, "weapon_mp5")
          else
          ColorChat(id, RED, "^3[MP5]^4 Nincs elegendő pontod!")
          }
    }
   
          menu_destroy(menu)
          return PLUGIN_HANDLED;
          }

      public menua(id){
      format(cim, charsmax(cim), "Pisztoly Menü By:Tomii~'.^nAranyad: %d",pont[id])
      new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
      format(elite, charsmax(elite), "Elite [Két pisztoly] [%d/100 Pont]",pont[id])
      format(fiveseven, charsmax(fiveseven), "Fiveseven [%d/170 Pont]",pont[id])
      format(dezi, charsmax(dezi), "Deagle [%d/240 Pont]",pont[id])

      if(pont[id] >= 100)
      menu_additem(menu,"Elite [Két pisztoly] [Feloldva]","1",0)
      else
      menu_additem(menu, elite, "1", 0)
      if(pont[id] >= 170)
      menu_additem(menu,"Fiveseven [Feloldva]","2",0)
      else
      menu_additem(menu, fiveseven, "2", 0)
      if(pont[id] >= 240)
      menu_additem(menu,"Deagle [Feloldva]","3",0)
      else
      menu_additem(menu, dezi, "3", 0)
      menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
      menu_display(id, menu, 0);
      }


public menu_h(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
     
switch(key)
{
case 1:{
if(pont[id] >= 1000)
give_item(id, "weapon_elite")
else
ColorChat(id, RED, "^3[Elite]^4 Nincs elegendő pontod!")
}
case 2:{
if(pont[id] >= 1500)
give_item(id, "weapon_fiveseven")
else
ColorChat(id, RED, "^3[Fiveseven]^4 Nincs elegendő pontod!")
}
case 3:{
if(pont[id] >= 2000)
give_item(id, "weapon_deagle")
else
ColorChat(id, GREEN, "^3[Deagle]^4 Nincs elegendő pontod!")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

public client_putinserver(id){
betoltes(id)
}

public client_disconnect(id){
mentes(id)
}

public mentes(id){
new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
get_user_name(id, name, 31)
format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name)
format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}

public betoltes(id){
new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
get_user_name(id, name, 31)
format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name)
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
pont[id] = str_to_num(vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menübe +50 HP
HozzászólásElküldve: 2015.03.04. 12:17 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.01. 17:23
Hozzászólások: 40
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Hali :)

Amikor kiválassza a Fő menüből a Kis fegyók opciót, akkor az utolsó lesz a +50 HP. 450 pontba kerül, de majd átírod ha szeretnéd. :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <nvault>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. #define PLUGIN_NEV "Warriors Master"
  7. #define PLUGIN_VERZIO "1.0"
  8. #define PLUGIN_IRO "Tomii~'."
  9.  
  10. new pont[33], vault, cim[121]
  11. new elite[121], fiveseven[121], dezi[121], hp[121]
  12.  
  13. public plugin_init(){
  14. register_plugin(PLUGIN_NEV,PLUGIN_VERZIO,PLUGIN_IRO)
  15. register_clcmd("say /menu", "fmenu")
  16. register_event("DeathMsg","pontok","a")
  17. }
  18.  
  19. public pontok(id){
  20. new killer = read_data(1)
  21. new victim = read_data(2)
  22. new team = get_user_team(killer)
  23. if(killer != victim && team != get_user_team(victim) && read_data(3)){
  24. pont[killer]++
  25. }
  26. else if(killer != victim && team != get_user_team(victim)){
  27. pont[killer] += 2
  28. }
  29. }
  30.  
  31. public fmenu(id){
  32. new acim[121]
  33. format(acim, charsmax(acim), "//Főmenü\\ |Aranyad|: %d", pont[id])
  34. new menu = menu_create(acim, "Menu" )
  35.  
  36. menu_additem(menu, "Kis fegyók", "1", 0); // case 1
  37. menu_additem(menu, "Nagy fegyók (Adminoknak!)", "2", 0); // case 2
  38. menu_additem(menu, "\rÍrd be \r/kes", "3", 0); // case 3
  39. menu_additem(menu, "wBOLT \w(Hamarosan)", "4", 0); // case 4
  40. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  41. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  42. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  43. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  44.  
  45. menu_display(id, menu, 0);
  46. return PLUGIN_HANDLED;
  47. }
  48. public Menu(id, menu, item){
  49. if( item == MENU_EXIT ){
  50. menu_destroy(menu);
  51. return PLUGIN_HANDLED;
  52. }
  53.  
  54. new data[6], szName[64];
  55. new access, callback;
  56. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  57. new key = str_to_num(data);
  58. switch(key){
  59. case 1:{
  60. menua(id)
  61. }
  62.  
  63. case 2:{
  64. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  65. nmenu(id)
  66. else
  67. ColorChat(id, RED, "Nem vagy admin!")
  68. }
  69. }
  70.  
  71. menu_destroy(menu)
  72. return PLUGIN_HANDLED;
  73. }
  74.  
  75. public nmenu(id){
  76. new tcim[121]
  77. format(tcim, charsmax(tcim), "Nagy fegyverek^n |Aranyad|: %d", pont[id])
  78. new menu = menu_create(tcim, "n_menu" )
  79.  
  80. menu_additem(menu, "\AK47 [2000 Pont]", "1", 0)
  81. menu_additem(menu, "\M4a1 [2500 Pont]", "2", 0)
  82. menu_additem(menu, "\MP5 [380 Pont]", "3", 0)
  83. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  84. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  85. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  86. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  87.  
  88. menu_display(id, menu, 0);
  89. return PLUGIN_HANDLED;
  90. }
  91. public n_menu(id, menu, item){
  92. if( item == MENU_EXIT ){
  93. menu_destroy(menu);
  94. return PLUGIN_HANDLED;
  95. }
  96. new data[6], szName[64];
  97. new access, callback;
  98. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  99. new key = str_to_num(data);
  100. switch(key){
  101. case 1:{
  102. if(pont[id] >= 500)
  103. give_item(id, "weapon_ak47")
  104. else
  105. ColorChat(id, RED, "^3[Ak47]^4 Nincs elegendő pontod!")
  106. }
  107. case 2:{
  108. if(pont[id] >= 450)
  109. give_item(id, "weapon_m4a1")
  110. else
  111. ColorChat(id, RED, "^3[M4a1]^4 Nincs elegendő pontod!")
  112. }
  113. case 3:{
  114. if(pont[id] >= 380)
  115. give_item(id, "weapon_mp5")
  116. else
  117. ColorChat(id, RED, "^3[MP5]^4 Nincs elegendő pontod!")
  118. }
  119. }
  120.  
  121. menu_destroy(menu)
  122. return PLUGIN_HANDLED;
  123. }
  124.  
  125. public menua(id){
  126. format(cim, charsmax(cim), "Pisztoly Menü By:Tomii~'.^nAranyad: %d",pont[id])
  127. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  128. format(elite, charsmax(elite), "Elite [Két pisztoly] [%d/100 Pont]",pont[id])
  129. format(fiveseven, charsmax(fiveseven), "Fiveseven [%d/170 Pont]",pont[id])
  130. format(dezi, charsmax(dezi), "Deagle [%d/240 Pont]",pont[id])
  131. format(hp, charsmax(hp), "+50 HP [%d/450 Pont]",pont[id])
  132.  
  133. if(pont[id] >= 100)
  134. menu_additem(menu,"Elite [Két pisztoly] [Feloldva]","1",0)
  135. else
  136. menu_additem(menu, elite, "1", 0)
  137. if(pont[id] >= 170)
  138. menu_additem(menu,"Fiveseven [Feloldva]","2",0)
  139. else
  140. menu_additem(menu, fiveseven, "2", 0)
  141. if(pont[id] >= 240)
  142. menu_additem(menu,"Deagle [Feloldva]","3",0)
  143. else
  144. menu_additem(menu, dezi, "3", 0)
  145. if(pont[id] >= 450)
  146. menu_additem(menu,"+50 HP [Feloldva]","4",0)
  147. else
  148. menu_additem(menu, hp, "4", 0)
  149. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  150. menu_display(id, menu, 0);
  151. }
  152.  
  153.  
  154. public menu_h(id, menu, item)
  155. {
  156. if( item == MENU_EXIT )
  157. {
  158. menu_destroy(menu);
  159. return PLUGIN_HANDLED;
  160. }
  161. new data[9], szName[64];
  162. new access, callback;
  163. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  164. new key = str_to_num(data);
  165.  
  166. switch(key)
  167. {
  168. case 1:{
  169. if(pont[id] >= 1000)
  170. give_item(id, "weapon_elite")
  171. else
  172. ColorChat(id, RED, "^3[Elite]^4 Nincs elegendő pontod!")
  173. }
  174. case 2:{
  175. if(pont[id] >= 1500)
  176. give_item(id, "weapon_fiveseven")
  177. else
  178. ColorChat(id, RED, "^3[Fiveseven]^4 Nincs elegendő pontod!")
  179. }
  180. case 3:{
  181. if(pont[id] >= 2000)
  182. give_item(id, "weapon_deagle")
  183. else
  184. ColorChat(id, GREEN, "^3[Deagle]^4 Nincs elegendő pontod!")
  185. }
  186. case 4:{
  187. if(pont[id] >= 2500)
  188. set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
  189. else
  190. ColorChat(id, GREEN, "^3[+50 HP]^4 Nincs elegendő pontod!")
  191. }
  192. }
  193. menu_destroy(menu)
  194. return PLUGIN_HANDLED
  195. }
  196.  
  197. public client_putinserver(id){
  198. betoltes(id)
  199. }
  200.  
  201. public client_disconnect(id){
  202. mentes(id)
  203. }
  204.  
  205. public mentes(id){
  206. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  207. get_user_name(id, name, 31)
  208. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name)
  209. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  210. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  211. return PLUGIN_CONTINUE
  212. }
  213.  
  214. public betoltes(id){
  215. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  216. get_user_name(id, name, 31)
  217. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name)
  218. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  219. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  220. return PLUGIN_CONTINUE
  221. }
  222.  
  223. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  224. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  225. */


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole