Helló.
Valaki bele írja nekem úgy mint ott van hogy 1. Kis fegyverek 2. Nagy fegyverek
és utánna adja be a fegyvereket ha pl rá megy h kis fegyverek akkor utánna adja be őket
Na ezt kellene ugyan így megcsinálni 3. BOLT
és ha rá megy akkor 1. +50 HP 6 pont.
AKI MEG CSINÁLJA ANNAH MEGY A
GOMB !!!! PLUGIN:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <nvault>
#include <colorchat>
#include <fun>
#define PLUGIN_NEV "Warriors Master"
#define PLUGIN_VERZIO "1.0"
#define PLUGIN_IRO "Tomii~'."
new pont[33], vault, cim[121]
new elite[121], fiveseven[121], dezi[121]
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN_NEV,PLUGIN_VERZIO,PLUGIN_IRO)
register_clcmd("say /menu", "fmenu")
register_event("DeathMsg","pontok","a")
}
public pontok(id){
new killer = read_data(1)
new victim = read_data(2)
new team = get_user_team(killer)
if(killer != victim && team != get_user_team(victim) && read_data(3)){
pont[killer]++
}
else if(killer != victim && team != get_user_team(victim)){
pont[killer] += 2
}
}
public fmenu(id){
new acim[121]
format(acim, charsmax(acim), "//Főmenü\\ |Aranyad|: %d", pont[id])
new menu = menu_create(acim, "Menu" )
menu_additem(menu, "Kis fegyók", "1", 0); // case 1
menu_additem(menu, "Nagy fegyók (Adminoknak!)", "2", 0); // case 2
menu_additem(menu, "\rÍrd be \r/kes", "3", 0); // case 3
menu_additem(menu, "wBOLT \w(Hamarosan)", "4", 0); // case 4
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Menu(id, menu, item){
if( item == MENU_EXIT ){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key){
case 1:{
menua(id)
}
case 2:{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
nmenu(id)
else
ColorChat(id, RED, "Nem vagy admin!")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public nmenu(id){
new tcim[121]
format(tcim, charsmax(tcim), "Nagy fegyverek^n |Aranyad|: %d", pont[id])
new menu = menu_create(tcim, "n_menu" )
menu_additem(menu, "\AK47 [2000 Pont]", "1", 0)
menu_additem(menu, "\M4a1 [2500 Pont]", "2", 0)
menu_additem(menu, "\MP5 [380 Pont]", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public n_menu(id, menu, item){
if( item == MENU_EXIT ){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key){
case 1:{
if(pont[id] >= 500)
give_item(id, "weapon_ak47")
else
ColorChat(id, RED, "^3[Ak47]^4 Nincs elegendő pontod!")
}
case 2:{
if(pont[id] >= 450)
give_item(id, "weapon_m4a1")
else
ColorChat(id, RED, "^3[M4a1]^4 Nincs elegendő pontod!")
}
case 3:{
if(pont[id] >= 380)
give_item(id, "weapon_mp5")
else
ColorChat(id, RED, "^3[MP5]^4 Nincs elegendő pontod!")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menua(id){
format(cim, charsmax(cim), "Pisztoly Menü By:Tomii~'.^nAranyad: %d",pont[id])
new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
format(elite, charsmax(elite), "Elite [Két pisztoly] [%d/100 Pont]",pont[id])
format(fiveseven, charsmax(fiveseven), "Fiveseven [%d/170 Pont]",pont[id])
format(dezi, charsmax(dezi), "Deagle [%d/240 Pont]",pont[id])
if(pont[id] >= 100)
menu_additem(menu,"Elite [Két pisztoly] [Feloldva]","1",0)
else
menu_additem(menu, elite, "1", 0)
if(pont[id] >= 170)
menu_additem(menu,"Fiveseven [Feloldva]","2",0)
else
menu_additem(menu, fiveseven, "2", 0)
if(pont[id] >= 240)
menu_additem(menu,"Deagle [Feloldva]","3",0)
else
menu_additem(menu, dezi, "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public menu_h(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{
case 1:{
if(pont[id] >= 1000)
give_item(id, "weapon_elite")
else
ColorChat(id, RED, "^3[Elite]^4 Nincs elegendő pontod!")
}
case 2:{
if(pont[id] >= 1500)
give_item(id, "weapon_fiveseven")
else
ColorChat(id, RED, "^3[Fiveseven]^4 Nincs elegendő pontod!")
}
case 3:{
if(pont[id] >= 2000)
give_item(id, "weapon_deagle")
else
ColorChat(id, GREEN, "^3[Deagle]^4 Nincs elegendő pontod!")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public client_putinserver(id){
betoltes(id)
}
public client_disconnect(id){
mentes(id)
}
public mentes(id){
new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
get_user_name(id, name, 31)
format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name)
format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public betoltes(id){
new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
get_user_name(id, name, 31)
format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name)
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
pont[id] = str_to_num(vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/