hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.29. 08:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 179 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 178 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ládanyitás
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 15:38 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Hy valaki tudna segíteni egy láda nyitás rendszerbe?

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ládanyitás
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 17:11 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
slre141 írta:
Hy valaki tudna segíteni egy láda nyitás rendszerbe?


Teszteld le.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include < amxmodx >
  4. #include < amxmisc >
  5. #include < fun >
  6.  
  7. new PLUGIN[] = "Case open system"
  8. new VERZIO[] = "1.0"
  9. new AUTHOR[] = "Levii @ Peace"
  10.  
  11. // Alap változó
  12. new lada[ 33 ]
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERZIO, AUTHOR)
  16. register_clcmd("say /lada","lada_open")
  17.  
  18. // Add your code here...
  19. }
  20. public lada_open( id )
  21. {
  22. new cim[ 121 ]
  23. format(cim, charsmax( cim ), "Case Open system^n\rLádáid: \r%s",lada[ id ])
  24. new menu = menu_create(cim, "caseopen_handler" )
  25.  
  26. menu_additem(menu," \yLáda kinyitása ","0",0)
  27.  
  28. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, "Kilepes");
  29. menu_display(id, menu, 0);
  30.  
  31. }
  32. public caseopen_handler(id, menu, item)
  33. {
  34. if( item == MENU_EXIT )
  35. {
  36. menu_destroy(menu);
  37. return PLUGIN_HANDLED;
  38. }
  39.  
  40. new data[9], szName[64];
  41. new access, callback;
  42. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  43.  
  44. switch(random_num(1,5))
  45. {
  46.  
  47. case 0:
  48. {
  49. if(lada[ id ] == 1) // Szükséges 1db "lada" változó
  50. {
  51. client_print(id, print_chat, "Ez a láda üres volt.");
  52. lada[ id ] -= 1 // -1 lada valtozó ha kinyitotta.
  53. }
  54.  
  55. else
  56. // Else = Ha nincs meg a szükséges lada akkor ez fut le.
  57. {
  58. client_print(id, print_chat, "Neked nincs elég ládád.");
  59. }
  60. }
  61. case 1:
  62. {
  63. if(lada[ id ] == 1)
  64. {
  65. client_print(id, print_chat, "Ebbe a ládában találtál +50HP-t.");
  66. set_user_health(id,get_user_health(id) + 50) //+50 HP
  67. lada[ id ] -= 1
  68. }
  69.  
  70. else
  71. {
  72. client_print(id, print_chat, "Neked nincs elég ládád.");
  73. }
  74. }
  75. case 2:
  76. {
  77. if(lada[ id ] == 1)
  78. {
  79. client_print(id, print_chat, "Ebbe a ládában találtál +50ARMOR-t.");
  80. set_user_armor(id,get_user_armor(id) + 50) // +50 ARMOR
  81. lada[ id ] -= 1
  82. }
  83.  
  84. else
  85. {
  86. client_print(id, print_chat, "Neked nincs elég ládád.");
  87. }
  88. }
  89.  
  90. case 3:
  91. {
  92. if(lada[ id ] == 1)
  93. {
  94. client_print(id, print_chat, "Ebbe a ládában találtál 1 HE grenade-t.");
  95. give_item(id, "weapon_hegrenade") // ROBBANO Granat
  96. lada[ id ] -= 1
  97. }
  98.  
  99. else
  100. {
  101. client_print(id, print_chat, "Neked nincs elég ládád.");
  102. }
  103. }
  104. case 4:
  105. {
  106. if(lada[ id ] == 1)
  107. {
  108. client_print(id, print_chat, "Ebbe a ládában találtál 1 FLASH grenade-t.");
  109. give_item(id, "weapon_flashbang") // VAKITO Granat
  110. lada[ id ] -= 1
  111. }
  112.  
  113. else
  114. {
  115. client_print(id, print_chat, "Neked nincs elég ládád.");
  116. }
  117. }
  118.  
  119. }
  120. menu_destroy(menu)
  121. return PLUGIN_HANDLED
  122. }
  123.  

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ládanyitás
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 17:20 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Inkább így, mert ahogy te írtad, ha 2 ládája van se működik már a dolog. :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(lada[ id ] >= 1)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ládanyitás
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 17:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
LyleChriss írta:
Inkább így, mert ahogy te írtad, ha 2 ládája van se működik már a dolog. :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]if(lada[ id ] >= 1)


Köszönöm LyleChriss [Gyorsan dobtam össze...]



Helyes:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include < amxmodx >
  4. #include < amxmisc >
  5. #include < fun >
  6.  
  7. new PLUGIN[] = "Case open system"
  8. new VERZIO[] = "1.0"
  9. new AUTHOR[] = "Levii @ Peace"
  10.  
  11. // Alap változó
  12. new lada[ 33 ]
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERZIO, AUTHOR)
  16. register_clcmd("say /lada","lada_open")
  17.  
  18. // Add your code here...
  19. }
  20. public lada_open( id )
  21. {
  22. new cim[ 121 ]
  23. format(cim, charsmax( cim ), "Case Open system^n\rLádáid: \r%s",lada[ id ])
  24. new menu = menu_create(cim, "caseopen_handler" )
  25.  
  26. menu_additem(menu," \yLáda kinyitása ","0",0)
  27.  
  28. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, "Kilepes");
  29. menu_display(id, menu, 0);
  30.  
  31. }
  32. public caseopen_handler(id, menu, item)
  33. {
  34. if( item == MENU_EXIT )
  35. {
  36. menu_destroy(menu);
  37. return PLUGIN_HANDLED;
  38. }
  39.  
  40. new data[9], szName[64];
  41. new access, callback;
  42. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  43.  
  44. switch(random_num(1,5))
  45. {
  46.  
  47. case 0:
  48. {
  49. if(lada[ id ] >= 1) // Szükséges 1db "lada" változó
  50. {
  51. client_print(id, print_chat, "Ez a láda üres volt.");
  52. lada[ id ] -= 1 // -1 lada valtozó ha kinyitotta.
  53. }
  54.  
  55. else
  56. // Else = Ha nincs meg a szükséges lada akkor ez fut le.
  57. {
  58. client_print(id, print_chat, "Neked nincs elég ládád.");
  59. }
  60. }
  61. case 1:
  62. {
  63. if(lada[ id ] >= 1)
  64. {
  65. client_print(id, print_chat, "Ebbe a ládában találtál +50HP-t.");
  66. set_user_health(id,get_user_health(id) + 50) //+50 HP
  67. lada[ id ] -= 1
  68. }
  69.  
  70. else
  71. {
  72. client_print(id, print_chat, "Neked nincs elég ládád.");
  73. }
  74. }
  75. case 2:
  76. {
  77. if(lada[ id ] >= 1)
  78. {
  79. client_print(id, print_chat, "Ebbe a ládában találtál +50ARMOR-t.");
  80. set_user_armor(id,get_user_armor(id) + 50) // +50 ARMOR
  81. lada[ id ] -= 1
  82. }
  83.  
  84. else
  85. {
  86. client_print(id, print_chat, "Neked nincs elég ládád.");
  87. }
  88. }
  89.  
  90. case 3:
  91. {
  92. if(lada[ id ] >= 1)
  93. {
  94. client_print(id, print_chat, "Ebbe a ládában találtál 1 HE grenade-t.");
  95. give_item(id, "weapon_hegrenade") // ROBBANO Granat
  96. lada[ id ] -= 1
  97. }
  98.  
  99. else
  100. {
  101. client_print(id, print_chat, "Neked nincs elég ládád.");
  102. }
  103. }
  104. case 4:
  105. {
  106. if(lada[ id ] >= 1)
  107. {
  108. client_print(id, print_chat, "Ebbe a ládában találtál 1 FLASH grenade-t.");
  109. give_item(id, "weapon_flashbang") // VAKITO Granat
  110. lada[ id ] -= 1
  111. }
  112.  
  113. else
  114. {
  115. client_print(id, print_chat, "Neked nincs elég ládád.");
  116. }
  117. }
  118.  
  119. }
  120. menu_destroy(menu)
  121. return PLUGIN_HANDLED
  122. }
  123.  

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ládanyitás
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 17:39 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
nem módosuló érték nem new.
new const

new PLUGIN[] = "Case open system"


Ha már ennyire nem tetszik a define.
Elárulom mivel 1x kéred le a reg_pluginba, tökéletes a define. Ha többször kéne, akkor new const.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ládanyitás
HozzászólásElküldve: 2015.12.10. 18:19 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
or define


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole