hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.29. 08:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 162 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 161 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Admin modell id-re
HozzászólásElküldve: 2011.11.04. 16:13 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Helló
szerintem mindenki ismeri azt hogy admin modell azadminnak
de nekem most olyan kéne hogy ip-re vagy id-re (inkább ip-re) külön admin modell járjon
tehát ha valaki bejelentkezik admin-ba akkor az ip-jére egy külön admin modell
megoldás?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin modell id-re
HozzászólásElküldve: 2011.11.04. 16:49 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ha nem használód a vipsystemet akkor azzal meglehet oldani! Includeba berakod a vipsystemt, majd csinálsz egy sima model cserélő plugint, majd lekérdezed a vip jogait! Asszem olyan 30jogvan, szóval ennyit tudnál


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin modell id-re
HozzászólásElküldve: 2011.11.04. 16:51 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Ezzel lehet SteamID-re: http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz& ... r%20Models


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin modell id-re
HozzászólásElküldve: 2011.11.04. 20:52 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
sajnos kiki a te hozzászólásodat nem nagyon értem iron te meg majdnem jót mutattál csak ott a baj hogy csak annak cserélje le aki admin-ba bejelentkezett
tehát admin modell IP-re


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin modell id-re
HozzászólásElküldve: 2011.11.04. 20:59 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Lényeg ami lényeg meglehet oldani de van benne macera:D Ha gondolod holnap ráérek :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin modell id-re
HozzászólásElküldve: 2012.03.16. 16:16 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2012.01.28. 14:44
Hozzászólások: 31
helló ! nekem kéne egy kis segítség :D

ezt írtam be és nem jó nem tölti le a modelleket, mi a hiba ?

Ez az SMA.

Kód:
// #define SET_MODELINDEX

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#pragma semicolon 1

#define VERSION "1.3.0"

#define SetUserModeled(%1)      g_bModeled |= 1<<(%1 & 31)
#define SetUserNotModeled(%1)      g_bModeled &= ~( 1<<(%1 & 31) )
#define IsUserModeled(%1)      ( g_bModeled &  1<<(%1 & 31) )

#define SetUserConnected(%1)      g_bConnected |= 1<<(%1 & 31)
#define SetUserNotConnected(%1)      g_bConnected &= ~( 1<<(%1 & 31) )
#define IsUserConnected(%1)      ( g_bConnected &  1<<(%1 & 31) )

#define MAX_MODEL_LENGTH   16
#define MAX_AUTHID_LENGTH 25

#define MAX_PLAYERS   32

#define ClCorpse_ModelName 1
#define ClCorpse_PlayerID 12

#define m_iTeam 114
#define g_ulModelIndexPlayer 491
#define fm_cs_get_user_team_index(%1)   get_pdata_int(%1, m_iTeam)

new const MODEL[] = "model";
new g_bModeled;
new g_szCurrentModel[MAX_PLAYERS+1][MAX_MODEL_LENGTH];

new Trie:g_tTeamModels[2];
new Trie:g_tModelIndexes;
new Trie:g_tDefaultModels;

new g_szAuthid[MAX_PLAYERS+1][MAX_AUTHID_LENGTH];
new g_bPersonalModel[MAX_PLAYERS+1];

new g_bConnected;

public plugin_init()
{
   register_plugin("Players Models", VERSION, "ConnorMcLeod");

   register_forward(FM_SetClientKeyValue, "SetClientKeyValue");
   register_message(get_user_msgid("ClCorpse"), "Message_ClCorpse");
}

public plugin_precache()
{
   new szConfigFile[128];
   get_localinfo("amxx_configsdir", szConfigFile, charsmax(szConfigFile));
   format(szConfigFile, charsmax(szConfigFile), "%s/players_models.ini", szConfigFile);

   new iFile = fopen(szConfigFile, "rt");
   if( iFile )
   {
      new const szDefaultModels[][] = {"", "urban", "terror", "leet", "arctic", "gsg9",
               "gign", "sas", "guerilla", "vip", "militia", "spetsnaz" };
      new Trie:tDefaultModels = TrieCreate();
      for(new i=1; i<sizeof(szDefaultModels); i++)
      {
         TrieSetCell(tDefaultModels, szDefaultModels[i], i);
      }

      g_tModelIndexes = TrieCreate();

      g_tTeamModels[0] = TrieCreate();
      g_tTeamModels[1] = TrieCreate();

      g_tDefaultModels = TrieCreate();

      new szDatas[70], szRest[40], szKey[MAX_AUTHID_LENGTH], szModel1[MAX_MODEL_LENGTH], szModel2[MAX_MODEL_LENGTH], iVal;
      while( !feof(iFile) )
      {
         fgets(iFile, szDatas, charsmax(szDatas));
         trim(szDatas);
         if(!szDatas[0] || szDatas[0] == ';' || szDatas[0] == '#' || (szDatas[0] == '/' && szDatas[1] == '/'))
         {
            continue;
         }

         strbreak(szDatas, szKey, charsmax(szKey), szRest, charsmax(szRest));

         if( TrieGetCell(tDefaultModels, szKey, iVal) )
         {
            parse(szRest, szModel1, charsmax(szModel1));
            if( szModel1[0] && PrecachePlayerModel(szModel1) )
            {
               TrieSetString(g_tDefaultModels, szKey, szModel1);
            }
         }
         else if( equal(szKey, "STEAM_", 6) || equal(szKey, "BOT") )
         {
            parse(szRest, szModel1, charsmax(szModel1), szModel2, charsmax(szModel2));
            if( szModel1[0] && PrecachePlayerModel(szModel1) )
            {
               TrieSetString(g_tTeamModels[1], szKey, szModel1);
            }
            if( szModel2[0] && PrecachePlayerModel(szModel2) )
            {
               TrieSetString(g_tTeamModels[0], szKey, szModel2);
            }
         }
      }
      TrieDestroy(tDefaultModels);
      fclose( iFile );
   }
}

PrecachePlayerModel( const szModel[] )
{
   if( TrieKeyExists(g_tModelIndexes, szModel) )
   {
      return 1;
   }

   new szFileToPrecache[64];
   formatex(szFileToPrecache, charsmax(szFileToPrecache), "models/player/ujct_modell/ujct_modell.mdl", szModel, szModel);
   if( !file_exists( szFileToPrecache ) )
   {
      return 0;
   }

   TrieSetCell(g_tModelIndexes, szModel, precache_model(szFileToPrecache));

   formatex(szFileToPrecache, charsmax(szFileToPrecache), "models/player/ujte_modell/ujte_modell.mdl", szModel, szModel);
   if( file_exists( szFileToPrecache ) )
   {
      precache_model(szFileToPrecache);
      return 1;
   }
   formatex(szFileToPrecache, charsmax(szFileToPrecache), "models/player/%s/%sT.mdl", szModel, szModel);
   if( file_exists( szFileToPrecache ) )
   {
      precache_model(szFileToPrecache);
      return 1;
   }

   return 1;
}

public plugin_end()
{
   TrieDestroy(g_tTeamModels[0]);
   TrieDestroy(g_tTeamModels[1]);
   TrieDestroy(g_tModelIndexes);
   TrieDestroy(g_tDefaultModels);
}

public client_authorized( id )
{
   get_user_authid(id, g_szAuthid[id], MAX_AUTHID_LENGTH-1);

   for(new i=1; i<=2; i++)
   {
      if( TrieKeyExists(g_tTeamModels[2-i], g_szAuthid[id]) )
      {
         g_bPersonalModel[id] |= i;
      }
      else
      {
         g_bPersonalModel[id] &= ~i;
      }
   }
}

public client_putinserver(id)
{
   if( !is_user_hltv(id) )
   {
      SetUserConnected(id);
   }
}

public client_disconnect(id)
{
   g_bPersonalModel[id] = 0;
   SetUserNotModeled(id);
   SetUserNotConnected(id);
}

public SetClientKeyValue(id, const szInfoBuffer[], const szKey[], const szValue[])
{
   if( equal(szKey, MODEL) && IsUserConnected(id) )
   {
      new iTeam = fm_cs_get_user_team_index(id);
      if( 1 <= iTeam <= 2 )
      {
         new szSupposedModel[MAX_MODEL_LENGTH];

         if( g_bPersonalModel[id] & iTeam )
         {
            TrieGetString(g_tTeamModels[2-iTeam], g_szAuthid[id], szSupposedModel, charsmax(szSupposedModel));
         }
         else
         {
            TrieGetString(g_tDefaultModels, szValue, szSupposedModel, charsmax(szSupposedModel));
         }

         if( szSupposedModel[0] )
         {
            if(   !IsUserModeled(id)
            ||   !equal(g_szCurrentModel[id], szSupposedModel)
            ||   !equal(szValue, szSupposedModel)   )
            {
               copy(g_szCurrentModel[id], MAX_MODEL_LENGTH-1, szSupposedModel);
               SetUserModeled(id);
               set_user_info(id, MODEL, szSupposedModel);
            #if defined SET_MODELINDEX
               new iModelIndex;
               TrieGetCell(g_tModelIndexes, szSupposedModel, iModelIndex);
            //   set_pev(id, pev_modelindex, iModelIndex); // is this needed ?
               set_pdata_int(id, g_ulModelIndexPlayer, iModelIndex);
            #endif
               return FMRES_SUPERCEDE;
            }
         }

         if( IsUserModeled(id) )
         {
            SetUserNotModeled(id);
            g_szCurrentModel[id][0] = 0;
         }
      }
   }
   return FMRES_IGNORED;
}

public Message_ClCorpse()
{
   new id = get_msg_arg_int(ClCorpse_PlayerID);
   if( IsUserModeled(id) )
   {
      set_msg_arg_string(ClCorpse_ModelName, g_szCurrentModel[id]);
   }
}


Ez az INI.

Kód:
; replace default skins
;"arctic" "ujct_modell"
;"guerilla" "ujte_modell"


; set skin according to steamid
;"STEAM_0:1:48743255" "ujte_modell" "ujct_modell"
;"BOT" "bot_te_modell" "bot_ct_modell"


Előre is köszi a segítséget :D

_________________
BE FOGSZ SZARNI ÖCSI :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin modell id-re
HozzászólásElküldve: 2012.03.16. 16:22 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.11.05. 10:03
Hozzászólások: 1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
NeS100 írta:
helló ! nekem kéne egy kis segítség :D

ezt írtam be és nem jó nem tölti le a modelleket, mi a hiba ?

Ez az SMA.

Kód:
// #define SET_MODELINDEX

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#pragma semicolon 1

#define VERSION "1.3.0"

#define SetUserModeled(%1)      g_bModeled |= 1<<(%1 & 31)
#define SetUserNotModeled(%1)      g_bModeled &= ~( 1<<(%1 & 31) )
#define IsUserModeled(%1)      ( g_bModeled &  1<<(%1 & 31) )

#define SetUserConnected(%1)      g_bConnected |= 1<<(%1 & 31)
#define SetUserNotConnected(%1)      g_bConnected &= ~( 1<<(%1 & 31) )
#define IsUserConnected(%1)      ( g_bConnected &  1<<(%1 & 31) )

#define MAX_MODEL_LENGTH   16
#define MAX_AUTHID_LENGTH 25

#define MAX_PLAYERS   32

#define ClCorpse_ModelName 1
#define ClCorpse_PlayerID 12

#define m_iTeam 114
#define g_ulModelIndexPlayer 491
#define fm_cs_get_user_team_index(%1)   get_pdata_int(%1, m_iTeam)

new const MODEL[] = "model";
new g_bModeled;
new g_szCurrentModel[MAX_PLAYERS+1][MAX_MODEL_LENGTH];

new Trie:g_tTeamModels[2];
new Trie:g_tModelIndexes;
new Trie:g_tDefaultModels;

new g_szAuthid[MAX_PLAYERS+1][MAX_AUTHID_LENGTH];
new g_bPersonalModel[MAX_PLAYERS+1];

new g_bConnected;

public plugin_init()
{
   register_plugin("Players Models", VERSION, "ConnorMcLeod");

   register_forward(FM_SetClientKeyValue, "SetClientKeyValue");
   register_message(get_user_msgid("ClCorpse"), "Message_ClCorpse");
}

public plugin_precache()
{
   new szConfigFile[128];
   get_localinfo("amxx_configsdir", szConfigFile, charsmax(szConfigFile));
   format(szConfigFile, charsmax(szConfigFile), "%s/players_models.ini", szConfigFile);

   new iFile = fopen(szConfigFile, "rt");
   if( iFile )
   {
      new const szDefaultModels[][] = {"", "urban", "terror", "leet", "arctic", "gsg9",
               "gign", "sas", "guerilla", "vip", "militia", "spetsnaz" };
      new Trie:tDefaultModels = TrieCreate();
      for(new i=1; i<sizeof(szDefaultModels); i++)
      {
         TrieSetCell(tDefaultModels, szDefaultModels[i], i);
      }

      g_tModelIndexes = TrieCreate();

      g_tTeamModels[0] = TrieCreate();
      g_tTeamModels[1] = TrieCreate();

      g_tDefaultModels = TrieCreate();

      new szDatas[70], szRest[40], szKey[MAX_AUTHID_LENGTH], szModel1[MAX_MODEL_LENGTH], szModel2[MAX_MODEL_LENGTH], iVal;
      while( !feof(iFile) )
      {
         fgets(iFile, szDatas, charsmax(szDatas));
         trim(szDatas);
         if(!szDatas[0] || szDatas[0] == ';' || szDatas[0] == '#' || (szDatas[0] == '/' && szDatas[1] == '/'))
         {
            continue;
         }

         strbreak(szDatas, szKey, charsmax(szKey), szRest, charsmax(szRest));

         if( TrieGetCell(tDefaultModels, szKey, iVal) )
         {
            parse(szRest, szModel1, charsmax(szModel1));
            if( szModel1[0] && PrecachePlayerModel(szModel1) )
            {
               TrieSetString(g_tDefaultModels, szKey, szModel1);
            }
         }
         else if( equal(szKey, "STEAM_", 6) || equal(szKey, "BOT") )
         {
            parse(szRest, szModel1, charsmax(szModel1), szModel2, charsmax(szModel2));
            if( szModel1[0] && PrecachePlayerModel(szModel1) )
            {
               TrieSetString(g_tTeamModels[1], szKey, szModel1);
            }
            if( szModel2[0] && PrecachePlayerModel(szModel2) )
            {
               TrieSetString(g_tTeamModels[0], szKey, szModel2);
            }
         }
      }
      TrieDestroy(tDefaultModels);
      fclose( iFile );
   }
}

PrecachePlayerModel( const szModel[] )
{
   if( TrieKeyExists(g_tModelIndexes, szModel) )
   {
      return 1;
   }

   new szFileToPrecache[64];
   formatex(szFileToPrecache, charsmax(szFileToPrecache), "models/player/ujct_modell/ujct_modell.mdl", szModel, szModel);
   if( !file_exists( szFileToPrecache ) )
   {
      return 0;
   }

   TrieSetCell(g_tModelIndexes, szModel, precache_model(szFileToPrecache));

   formatex(szFileToPrecache, charsmax(szFileToPrecache), "models/player/ujte_modell/ujte_modell.mdl", szModel, szModel);
   if( file_exists( szFileToPrecache ) )
   {
      precache_model(szFileToPrecache);
      return 1;
   }
   formatex(szFileToPrecache, charsmax(szFileToPrecache), "models/player/%s/%sT.mdl", szModel, szModel);
   if( file_exists( szFileToPrecache ) )
   {
      precache_model(szFileToPrecache);
      return 1;
   }

   return 1;
}

public plugin_end()
{
   TrieDestroy(g_tTeamModels[0]);
   TrieDestroy(g_tTeamModels[1]);
   TrieDestroy(g_tModelIndexes);
   TrieDestroy(g_tDefaultModels);
}

public client_authorized( id )
{
   get_user_authid(id, g_szAuthid[id], MAX_AUTHID_LENGTH-1);

   for(new i=1; i<=2; i++)
   {
      if( TrieKeyExists(g_tTeamModels[2-i], g_szAuthid[id]) )
      {
         g_bPersonalModel[id] |= i;
      }
      else
      {
         g_bPersonalModel[id] &= ~i;
      }
   }
}

public client_putinserver(id)
{
   if( !is_user_hltv(id) )
   {
      SetUserConnected(id);
   }
}

public client_disconnect(id)
{
   g_bPersonalModel[id] = 0;
   SetUserNotModeled(id);
   SetUserNotConnected(id);
}

public SetClientKeyValue(id, const szInfoBuffer[], const szKey[], const szValue[])
{
   if( equal(szKey, MODEL) && IsUserConnected(id) )
   {
      new iTeam = fm_cs_get_user_team_index(id);
      if( 1 <= iTeam <= 2 )
      {
         new szSupposedModel[MAX_MODEL_LENGTH];

         if( g_bPersonalModel[id] & iTeam )
         {
            TrieGetString(g_tTeamModels[2-iTeam], g_szAuthid[id], szSupposedModel, charsmax(szSupposedModel));
         }
         else
         {
            TrieGetString(g_tDefaultModels, szValue, szSupposedModel, charsmax(szSupposedModel));
         }

         if( szSupposedModel[0] )
         {
            if(   !IsUserModeled(id)
            ||   !equal(g_szCurrentModel[id], szSupposedModel)
            ||   !equal(szValue, szSupposedModel)   )
            {
               copy(g_szCurrentModel[id], MAX_MODEL_LENGTH-1, szSupposedModel);
               SetUserModeled(id);
               set_user_info(id, MODEL, szSupposedModel);
            #if defined SET_MODELINDEX
               new iModelIndex;
               TrieGetCell(g_tModelIndexes, szSupposedModel, iModelIndex);
            //   set_pev(id, pev_modelindex, iModelIndex); // is this needed ?
               set_pdata_int(id, g_ulModelIndexPlayer, iModelIndex);
            #endif
               return FMRES_SUPERCEDE;
            }
         }

         if( IsUserModeled(id) )
         {
            SetUserNotModeled(id);
            g_szCurrentModel[id][0] = 0;
         }
      }
   }
   return FMRES_IGNORED;
}

public Message_ClCorpse()
{
   new id = get_msg_arg_int(ClCorpse_PlayerID);
   if( IsUserModeled(id) )
   {
      set_msg_arg_string(ClCorpse_ModelName, g_szCurrentModel[id]);
   }
}


Ez az INI.

Kód:
; replace default skins
;"arctic" "ujct_modell"
;"guerilla" "ujte_modell"


; set skin according to steamid
;"STEAM_0:1:48743255" "ujte_modell" "ujct_modell"
;"BOT" "bot_te_modell" "bot_ct_modell"


Előre is köszi a segítséget :D

Amelyiket akarod hogy betöltse előle töröld a ; -ot!

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin modell id-re
HozzászólásElküldve: 2012.03.16. 16:24 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2012.01.28. 14:44
Hozzászólások: 31
Az ini -böl ? leírnád pontosan ,hogy hol és mit töröljek _:D ?

_________________
BE FOGSZ SZARNI ÖCSI :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin modell id-re
HozzászólásElküldve: 2012.03.16. 16:26 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.11.05. 10:03
Hozzászólások: 1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
NeS100 írta:
Az ini -böl ? leírnád pontosan ,hogy hol és mit töröljek _:D ?

Igen az ini-ből

Példa:
Kód:
;"STEAM_0:1:48743255" "ujte_modell" "ujct_modell"

-->
Kód:
"STEAM_0:1:48743255" "ujte_modell" "ujct_modell"

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin modell id-re
HozzászólásElküldve: 2012.03.16. 16:34 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2012.01.28. 14:44
Hozzászólások: 31
köszi megy az első körben :D

De blokolja szerintem az amx.admin model mert azt rakja be utána :D megoldás van ? :D

_________________
BE FOGSZ SZARNI ÖCSI :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole