hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 13:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 231 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 231 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nagyob Sebzés Több Fegyver
HozzászólásElküldve: 2015.02.27. 20:48 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2014.05.17. 18:20
Hozzászólások: 44
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok ezt valaki megcsinálná nekem? :)
Hogy több sebzés, és több fegyver legyen benne pl nem csak m4a1 ha nem ak47 mp5 stb :)
Télleg Meggy a Gomb :(

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin fegyver skin"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "DeRoiD"
  7.  
  8. public plugin_precache() {
  9. precache_model("models/asd/m4a1.mdl")
  10. }
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. register_event("CurWeapon","event_curwpn","be","1=1")
  15. // Add your code here...
  16. }
  17. public event_curwpn(id)
  18. {
  19. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  20. if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1)
  21. {
  22. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/m4a1.mdl")
  23. }
  24. }
  25. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  26. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  27. */
  28.  

_________________
Amíg nem adod fel legyőzhetetlen vagy!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nagyob Sebzés Több Fegyver
HozzászólásElküldve: 2015.03.01. 11:12 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
te most azt akarod hogy ennek az m4nek legyen nagyobb a sebzése?

Próbáld.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Admin fegyver skin"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "DeRoiD"
  8.  
  9. new m4[33], bool:sebzes[33]
  10.  
  11. new const m4a1[] = "models/asd/m4a1.mdl"
  12.  
  13. public client_putinserver(id){
  14. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  15. m4[id] = 1
  16. else
  17. m4[id] = 0
  18. }
  19.  
  20. public plugin_precache() {
  21. precache_model(m4a1)
  22. }
  23.  
  24. public plugin_init() {
  25. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  26. register_event("CurWeapon","event_curwpn","be","1=1")
  27. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")
  28. }
  29.  
  30. public event_curwpn(id)
  31. {
  32. if(m4[id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1)
  33. {
  34. set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1)
  35. sebzes[id] = true
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  40. if(sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1)
  41. {
  42. if(m4[attacker] == 1) {
  43. SetHamParamFloat(4, damage * 1.5)
  44. }
  45. }
  46. }


Tessék ez meg több fegyverrel, és 1 kis módosítás-sal.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Admin fegyver skin"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "DeRoiD"
  8.  
  9. new m4[33], ak[33], mp5[33], bool:sebzes[33]
  10.  
  11. new const m4a1[] = "models/asd/m4a1.mdl"
  12. new const ak47[] = "models/asd/ak47.mdl"
  13. new const mp5navy[] = "models/asd/mp5.mdl"
  14.  
  15. public client_putinserver(id){
  16.  
  17. // Adminok
  18. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  19. m4[id] = 1
  20. ak[id] = 1
  21. mp5[id] = 1
  22. }
  23.  
  24. public client_disconnect(id){
  25. m4[id] = 0
  26. ak[id] = 0
  27. mp5[id] = 0
  28. }
  29.  
  30. public plugin_precache() {
  31. precache_model(m4a1)
  32. precache_model(ak47)
  33. precache_model(mp5navy)
  34. }
  35.  
  36. public plugin_init() {
  37. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  38. register_event("CurWeapon","event_curwpn","be","1=1")
  39. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")
  40. }
  41.  
  42. public event_curwpn(id)
  43. {
  44. if(m4[id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1)
  45. {
  46. set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1)
  47. sebzes[id] = true
  48. }
  49. if(ak[id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47)
  50. {
  51. set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47)
  52. sebzes[id] = true
  53. }
  54. if(mp5[id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_MP5NAVY)
  55. {
  56. set_pev(id, pev_viewmodel2, mp5navy)
  57. sebzes[id] = true
  58. }
  59. }
  60.  
  61. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  62. if(sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && CSW_AK47 && CSW_MP5NAVY)
  63. {
  64. if(mp5[attacker] == 1) {
  65. SetHamParamFloat(4, damage * 1.2)
  66. }
  67. if(m4[attacker] == 1) {
  68. SetHamParamFloat(4, damage * 1.5)
  69. }
  70. if(ak[attacker] == 1) {
  71. SetHamParamFloat(4, damage * 1.8)
  72. }
  73. }
  74. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole