hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 01:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 216 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 214 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Zombi Hunter Compile Hiba
HozzászólásElküldve: 2014.08.31. 16:10 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.30. 13:35
Hozzászólások: 77
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Hello ezt miért nem alakítsa át .amxx-be ?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. -----------------------------------
  4. -*- [ZP] Hunter L4D -*-
  5. -----------------------------------
  6.  
  7. ~~~~~~~~~~~~~~~
  8. - Description -
  9. ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11. This zombie has long jumps as well as the popular game L4D2
  12. Well, this time the skill is good and better,
  13. to jump you have to press Ctrl + E and look where you want to jump.
  14.  
  15. ================================================================================*/
  16.  
  17. #include <amxmodx>
  18. #include <fakemeta>
  19. #include <zombieplague>
  20.  
  21. /*================================================================================
  22. [Customizations]
  23. =================================================================================*/
  24.  
  25. // Zombie Attributes
  26. new const zclass_name[] = "Hunter L4D2"
  27. new const zclass_info[] = "Ctrl + E Nagy ugras"
  28. new const zclass_model[] = "lords_hunter_zp"
  29. new const zclass_clawmodel[] = "v_lords_hunter_zp_knife.mdl"
  30.  
  31. const zclass_health = 7100
  32. const zclass_speed = 290
  33.  
  34. const Float:zclass_gravity = 0.6
  35. const Float:zclass_knockback = 1.0
  36.  
  37. new const leap_sound[4][] = { "left_4_dead2/hunter_jump.wav", "left_4_dead2/hunter_jump1.wav", "left_4_dead2/hunter_jump2.wav", "left_4_dead2/hunter_jump3.wav" }
  38.  
  39. /*================================================================================
  40. Customization ends here!
  41. Any edits will be your responsibility
  42. =================================================================================*/
  43.  
  44. // Variables
  45. new g_hunter
  46.  
  47. // Arrays
  48. new Float:g_lastleaptime[33]
  49.  
  50. // Cvar pointers
  51. new cvar_force, cvar_cooldown
  52.  
  53. // Plugin info.
  54. #define PLUG_VERSION "0.2"
  55. #define PLUG_AUTHOR "DJHD!"
  56.  
  57. /*================================================================================
  58. [Init, CFG and Precache]
  59. =================================================================================*/
  60.  
  61. public plugin_precache()
  62. {
  63. // Register the new class and store ID for reference
  64. g_hunter = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  65.  
  66. // Sound
  67. static i
  68. for(i = 0; i < sizeof leap_sound; i++)
  69. precache_sound(leap_sound[i])
  70. }
  71.  
  72. public plugin_init()
  73. {
  74. // Plugin Info
  75. register_plugin("[ZP] Zombie Class: Hunter L4D2 Zombie", PLUG_VERSION, PLUG_AUTHOR)
  76.  
  77. // Forward
  78. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  79.  
  80. // Cvars
  81. cvar_force = register_cvar("zp_hunter_jump_force", "890")
  82. cvar_cooldown = register_cvar("zp_hunter_jump_cooldown", "1.0")
  83.  
  84. static szCvar[30]
  85. formatex(szCvar, charsmax(szCvar), "v%s by %s", PLUG_VERSION, PLUG_AUTHOR)
  86. register_cvar("zp_zclass_hunterl4d2", szCvar, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  87. }
  88.  
  89. /*================================================================================
  90. [Zombie Plague Forwards]
  91. =================================================================================*/
  92.  
  93. public zp_user_infected_post(id, infector)
  94. {
  95. // It's the selected zombie class
  96. if(zp_get_user_zombie_class(id) == g_hunter)
  97. {
  98. if(zp_get_user_nemesis(id))
  99. return
  100.  
  101. // Message
  102. client_print(id, print_chat, "[ZP] Hosszu ugras hasznalata - ^"CTRL + E^"")
  103. }
  104. }
  105.  
  106. /*================================================================================
  107. [Main Forwards]
  108. =================================================================================*/
  109.  
  110. public fw_PlayerPreThink(id)
  111. {
  112. if(!is_user_alive(id))
  113. return
  114.  
  115. if(zp_get_user_nemesis(id))
  116. return
  117.  
  118. if(is_user_connected(id))
  119. {
  120. if (allowed_hunterjump(id))
  121. {
  122. static Float:velocity[3]
  123. velocity_by_aim(id, get_pcvar_num(cvar_force), velocity)
  124. set_pev(id, pev_velocity, velocity)
  125.  
  126. emit_sound(id, CHAN_STREAM, leap_sound[random_num(0, sizeof leap_sound -1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
  127.  
  128. // Set the current super jump time
  129. g_lastleaptime[id] = get_gametime()
  130. }
  131. }
  132. }
  133.  
  134. /*================================================================================
  135. [Internal Functions]
  136. =================================================================================*/
  137.  
  138. allowed_hunterjump(id)
  139. {
  140. if (!zp_get_user_zombie(id) && zp_get_user_nemesis(id))
  141. return false
  142.  
  143. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_hunter)
  144. return false
  145.  
  146. if (!((pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) && (pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING)))
  147. return false
  148.  
  149. static buttons
  150. buttons = pev(id, pev_button)
  151.  
  152. // Not doing a longjump (added bot support)
  153. if (!(buttons & IN_USE) && !is_user_bot(id))
  154. return false
  155.  
  156. static Float:cooldown
  157. cooldown = get_pcvar_float(cvar_cooldown)
  158.  
  159. if (get_gametime() - g_lastleaptime[id] < cooldown)
  160. return false
  161.  
  162. return true
  163. }




A hiba :

Kód:
hunter.sma(1) : error 010: invalid function or declaration

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  Compilation aborted.
  2. 4 Errors.
  3. Done.
  4. ----->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Hunter Compile Hiba
HozzászólásElküldve: 2014.08.31. 16:53 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.21. 19:30
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 41 alkalommal
Try:
Compiler: http://fmcs.tk/webcompiler/amxmodx.php

A plugin sikeresen lefordult!
A letöltési linket lent találod! A link 10 percig él


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 728 bytes
Code size: 2256 bytes
Data size: 1892 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=42 cells (168 bytes)
Total requirements: 21260 bytes
Done.



SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5.  
  6. #include <fakemeta>
  7.  
  8. #include <zombieplague>
  9.  
  10.  
  11.  
  12. new const zclass_name[] = "Hunter L4D2"
  13.  
  14. new const zclass_info[] = "Ctrl + E Nagy ugras"
  15.  
  16. new const zclass_model[] = "lords_hunter_zp"
  17.  
  18. new const zclass_clawmodel[] = "v_lords_hunter_zp_knife.mdl"
  19.  
  20.  
  21.  
  22. const zclass_health = 7100
  23.  
  24. const zclass_speed = 290
  25.  
  26.  
  27.  
  28. const Float:zclass_gravity = 0.6
  29.  
  30. const Float:zclass_knockback = 1.0
  31.  
  32.  
  33.  
  34. new const leap_sound[4][] = { "left_4_dead2/hunter_jump.wav", "left_4_dead2/hunter_jump1.wav", "left_4_dead2/hunter_jump2.wav", "left_4_dead2/hunter_jump3.wav" }
  35.  
  36.  
  37. new g_hunter
  38.  
  39.  
  40.  
  41. new Float:g_lastleaptime[33]
  42.  
  43.  
  44.  
  45. new cvar_force, cvar_cooldown
  46.  
  47.  
  48.  
  49. #define PLUG_VERSION "0.2"
  50.  
  51. #define PLUG_AUTHOR "DJHD!"
  52.  
  53.  
  54. public plugin_precache()
  55.  
  56. {
  57.  
  58.  
  59. g_hunter = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  60.  
  61.  
  62.  
  63. static i
  64.  
  65. for(i = 0; i < sizeof leap_sound; i++)
  66.  
  67. precache_sound(leap_sound[i])
  68.  
  69. }
  70.  
  71.  
  72.  
  73. public plugin_init()
  74.  
  75. {
  76.  
  77.  
  78. register_plugin("[ZP] Zombie Class: Hunter L4D2 Zombie", PLUG_VERSION, PLUG_AUTHOR)
  79.  
  80.  
  81. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  82.  
  83.  
  84. cvar_force = register_cvar("zp_hunter_jump_force", "890")
  85.  
  86. cvar_cooldown = register_cvar("zp_hunter_jump_cooldown", "1.0")
  87.  
  88.  
  89.  
  90. static szCvar[30]
  91.  
  92. formatex(szCvar, charsmax(szCvar), "v%s by %s", PLUG_VERSION, PLUG_AUTHOR)
  93.  
  94. register_cvar("zp_zclass_hunterl4d2", szCvar, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  95.  
  96. }
  97.  
  98. public zp_user_infected_post(id, infector)
  99.  
  100. {
  101.  
  102.  
  103. if(zp_get_user_zombie_class(id) == g_hunter)
  104.  
  105. {
  106.  
  107. if(zp_get_user_nemesis(id))
  108.  
  109. return
  110.  
  111.  
  112.  
  113. client_print(id, print_chat, "[ZP] Hosszu ugras hasznalata - ^"CTRL + E^"")
  114.  
  115. }
  116.  
  117. }
  118.  
  119.  
  120. public fw_PlayerPreThink(id)
  121.  
  122. {
  123.  
  124. if(!is_user_alive(id))
  125.  
  126. return
  127.  
  128.  
  129.  
  130. if(zp_get_user_nemesis(id))
  131.  
  132. return
  133.  
  134.  
  135.  
  136. if(is_user_connected(id))
  137.  
  138. {
  139.  
  140. if (allowed_hunterjump(id))
  141.  
  142. {
  143.  
  144. static Float:velocity[3]
  145.  
  146. velocity_by_aim(id, get_pcvar_num(cvar_force), velocity)
  147.  
  148. set_pev(id, pev_velocity, velocity)
  149.  
  150.  
  151.  
  152. emit_sound(id, CHAN_STREAM, leap_sound[random_num(0, sizeof leap_sound -1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
  153.  
  154.  
  155.  
  156. // Set the current super jump time
  157.  
  158. g_lastleaptime[id] = get_gametime()
  159.  
  160. }
  161.  
  162. }
  163.  
  164. }
  165.  
  166.  
  167. allowed_hunterjump(id)
  168.  
  169. {
  170.  
  171. if (!zp_get_user_zombie(id) && zp_get_user_nemesis(id))
  172.  
  173. return false
  174.  
  175.  
  176.  
  177. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_hunter)
  178.  
  179. return false
  180.  
  181.  
  182.  
  183. if (!((pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) && (pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING)))
  184.  
  185. return false
  186.  
  187.  
  188.  
  189. static buttons
  190.  
  191. buttons = pev(id, pev_button)
  192.  
  193.  
  194. if (!(buttons & IN_USE) && !is_user_bot(id))
  195.  
  196. return false
  197.  
  198.  
  199.  
  200. static Float:cooldown
  201.  
  202. cooldown = get_pcvar_float(cvar_cooldown)
  203.  
  204.  
  205.  
  206. if (get_gametime() - g_lastleaptime[id] < cooldown)
  207.  
  208. return false
  209.  
  210.  
  211.  
  212. return true
  213.  
  214. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole