hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 12:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 326 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 325 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Játékosok map körök
HozzászólásElküldve: 2014.10.22. 18:57 
Hello valaki ebbe a pluginba bele irna milyen map van?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Kor Uzi"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "DeRoiD"
  7.  
  8. new korok = 0, jatekosok
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12. register_event("HLTV", "ujkor", "a", "1=0", "2=0")
  13. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  14. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  15. }
  16. public client_putinserver(id) {
  17. if(is_user_bot(id))
  18. return PLUGIN_CONTINUE
  19. jatekosok++
  20. return PLUGIN_CONTINUE
  21. }
  22. public client_disconnect(id) {
  23. if(is_user_bot(id))
  24. return PLUGIN_CONTINUE
  25. jatekosok--
  26. return PLUGIN_CONTINUE
  27. }
  28. public nullazas()
  29. korok = 0
  30. public ujkor() {
  31. korok++
  32. if(korok >= 50)
  33. {
  34. server_cmd("sv_restart 1")
  35. server_cmd("sv_restart 0")
  36. }
  37. else
  38. client_print(0, print_chat, "[Info] Online jatekosok : %d/%d | Korok : %d/50", jatekosok, get_maxplayers(), korok)
  39. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékosok map körök
HozzászólásElküldve: 2014.10.22. 19:13 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Próbáld!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Kor Uzi"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "DeRoiD"
  7.  
  8. new korok = 0, jatekosok
  9. new g_map[32]
  10.  
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. register_event("HLTV", "ujkor", "a", "1=0", "2=0")
  15. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  16. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  17. get_mapname(g_map, 31)
  18. }
  19. public client_putinserver(id) {
  20. if(is_user_bot(id))
  21. return PLUGIN_CONTINUE
  22. jatekosok++
  23. return PLUGIN_CONTINUE
  24. }
  25. public client_disconnect(id) {
  26. if(is_user_bot(id))
  27. return PLUGIN_CONTINUE
  28. jatekosok--
  29. return PLUGIN_CONTINUE
  30. }
  31. public nullazas()
  32. korok = 0
  33. public ujkor() {
  34. korok++
  35. if(korok >= 50)
  36. {
  37. server_cmd("sv_restart 1")
  38. server_cmd("sv_restart 0")
  39. }
  40. else
  41. client_print(0, print_chat, "[Info] Online jatekosok : %d/%d | Korok : %d/50 Jelenlegi map: %d", jatekosok, get_maxplayers(), korok, g_map)
  42. }

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékosok map körök
HozzászólásElküldve: 2014.10.22. 20:00 
igy irja map:100


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékosok map körök
HozzászólásElküldve: 2014.10.23. 08:32 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
ezt
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Jelenlegi map: %d

írd át erre:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Jelenlegi map: %s

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékosok map körök
HozzászólásElküldve: 2014.10.23. 15:14 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.05.23. 18:32
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Kor Uzi"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "DeRoiD"
  7.  
  8. new korok = 0, jatekosok
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12. register_event("HLTV", "ujkor", "a", "1=0", "2=0")
  13. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  14. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  15. }
  16. public client_putinserver(id) {
  17. if(is_user_bot(id))
  18. return PLUGIN_CONTINUE
  19. jatekosok++
  20. return PLUGIN_CONTINUE
  21. }
  22. public client_disconnect(id) {
  23. if(is_user_bot(id))
  24. return PLUGIN_CONTINUE
  25. jatekosok--
  26. return PLUGIN_CONTINUE
  27. }
  28. public nullazas()
  29. korok = 0
  30. public ujkor() {
  31. korok++
  32. if(korok >= 50)
  33. {
  34. server_cmd("sv_restart 1")
  35. server_cmd("sv_restart 0")
  36. }
  37. else
  38. client_print(0, print_chat, "[Info] Online jatekosok : %d/%d | Korok : %d/50 | Map %d", Jatekosok, get_maxplayers(), korok)(mapname, 63)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékosok map körök
HozzászólásElküldve: 2014.10.23. 18:42 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Tessék, de már crazyboy leírta a megoldást!


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Kor Uzi"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "DeRoiD"
  7.  
  8. new korok = 0, jatekosok
  9. new g_map[32]
  10.  
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. register_event("HLTV", "ujkor", "a", "1=0", "2=0")
  15. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  16. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  17. get_mapname(g_map, 31)
  18. }
  19. public client_putinserver(id) {
  20. if(is_user_bot(id))
  21. return PLUGIN_CONTINUE
  22. jatekosok++
  23. return PLUGIN_CONTINUE
  24. }
  25. public client_disconnect(id) {
  26. if(is_user_bot(id))
  27. return PLUGIN_CONTINUE
  28. jatekosok--
  29. return PLUGIN_CONTINUE
  30. }
  31. public nullazas()
  32. korok = 0
  33. public ujkor() {
  34. korok++
  35. if(korok >= 50)
  36. {
  37. server_cmd("sv_restart 1")
  38. server_cmd("sv_restart 0")
  39. }
  40. else
  41. client_print(0, print_chat, "[Info] Online jatekosok : %d/%d | Korok : %d/50 Jelenlegi map: %s", jatekosok, get_maxplayers(), korok, g_map)
  42. }

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékosok map körök
HozzászólásElküldve: 2016.04.19. 21:46 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.04.05. 19:08
Hozzászólások: 34
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. 2.#include <amxmisc>
  4.  
  5. 3.
  6.  
  7. 4.#define PLUGIN "Kor Uzi"
  8.  
  9. 5.#define VERSION "1.0"
  10.  
  11. 6.#define AUTHOR "DeRoiD"
  12.  
  13. 7.
  14.  
  15. 8.new korok = 0, jatekosok
  16.  
  17. 9.new g_map[32]
  18.  
  19. 10.
  20.  
  21. 11.
  22.  
  23. 12.public plugin_init() {
  24.  
  25. 13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  26.  
  27. 14. register_event("HLTV", "ujkor", "a", "1=0", "2=0")
  28.  
  29. 15. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  30.  
  31. 16. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  32.  
  33. 17. get_mapname(g_map, 31)
  34.  
  35. 18.}
  36.  
  37. 19.public client_putinserver(id) {
  38.  
  39. 20. if(is_user_bot(id))
  40.  
  41. 21. return PLUGIN_CONTINUE
  42.  
  43. 22. jatekosok++
  44.  
  45. 23. return PLUGIN_CONTINUE
  46.  
  47. 24.}
  48.  
  49. 25.public client_disconnect(id) {
  50.  
  51. 26. if(is_user_bot(id))
  52.  
  53. 27. return PLUGIN_CONTINUE
  54.  
  55. 28. jatekosok--
  56.  
  57. 29. return PLUGIN_CONTINUE
  58.  
  59. 30.}
  60.  
  61. 31.public nullazas()
  62.  
  63. 32. korok = 0
  64.  
  65. 33.public ujkor() {
  66.  
  67. 34. korok++
  68.  
  69. 35. if(korok >= 50)
  70.  
  71. 36. {
  72.  
  73. 37.     server_cmd("sv_restart 1")
  74.  
  75. 38.     server_cmd("sv_restart 0")
  76.  
  77. 39. }
  78.  
  79. 40. else
  80.  
  81. 41.     client_print(0, print_chat, "[Információ] Online játékosok : %d/%d | Körök : %d/50 Jelenlegi map: %s", játékosok, get_maxplayers(), körök, g_map)
  82.  
  83. 42.}

_________________
https://www.gametracker.com/server_info/37.221.209.129:27350/
https://www.gametracker.com/server_info/37.17.173.240:27250/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékosok map körök
HozzászólásElküldve: 2017.04.26. 22:02 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2017.04.26. 10:50
Hozzászólások: 26
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Tessék, használjátok egézségel.
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "Játékosok körök"
  4. #define VERSION "1.0"
  5. #define AUTHOR "Dumbass &♠ Petya"
  6.  
  7. #define PREFIX "Információ"
  8.  
  9. new g_roundCount;
  10. new g_maxplayers;
  11.  
  12. public plugin_init(){
  13.     register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  14.     register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  15.     register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  16.     g_maxplayers = get_maxplayers();
  17.     return PLUGIN_CONTINUE
  18. }
  19.  
  20. public roundcount()
  21.     if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  22.  
  23.     ++g_roundCount
  24.     new mp_maxrounds = get_cvar_pointer("mp_maxrounds")
  25.     new maxrounds = get_pcvar_num(mp_maxrounds);
  26.     new p_playernum;
  27.     p_playernum = get_playersnum(1);
  28.     ChatColor("^4[%s]^1 Kör:^3 %i^1/^3%i ^1Játékosok:^3 %i^1/^3%i", PREFIX, g_roundCount, maxrounds, p_playernum, g_maxplayers)
  29. }
  30.  
  31. public reset_counter() {
  32.     g_roundCount = 0
  33. }
  34.  
  35. stock ChatColor(const szMessage[], any:...)
  36. {
  37.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  38.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 2);
  39.  
  40.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  41.  
  42.     get_players(players, pnum, "ch");
  43.  
  44.     for(new i; i < pnum; i++)
  45.     {
  46.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  47.         write_byte(players[i]);
  48.         write_string(szMsg);
  49.         message_end();
  50.     }
  51. }
  52. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  53. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  54. */

_________________
The Soul Of Hero Mod
Version 0.9.9
Készítő Dumbass & Petya ✔


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole