hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 10:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 332 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 331 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.06.30. 10:04 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.06.28. 13:00
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Hali,valaki segítene hogy miért van az hogy mikor vissza számolja az mp-t akkor folyamatosan add kést?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fun>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "Pista"
  12.  
  13. new mp[33], terorrszam, counterszam, cim[121]
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Eledes", 1)
  18. }
  19. public Eledes(id)
  20. {
  21. terorrszam = 0
  22. counterszam = 0
  23. mp[id] = 15
  24. fegyvermenu(id)
  25. }
  26. public fegyvermenu(id)
  27. {
  28. strip_user_weapons(id)
  29. give_item(id, "weapon_knife")
  30. if(mp[id] <= 15)
  31. {
  32. if(mp[id] != 0)
  33. {
  34. set_task(1.0, "fegyvermenu", id);
  35. mp[id]--;
  36. }
  37. else
  38. {
  39. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  40. return PLUGIN_HANDLED
  41. }
  42. }
  43. format(cim, charsmax(cim), "\dTeszt\r Fegyvermenu^n\wMP: %d",mp[id])
  44. new menu = menu_create(cim, "fegyver_h")
  45. menu_additem(menu, "\dM4A1", "1", 0)
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  47. menu_display(id, menu, 0)
  48. }
  49. public fegyver_h(id, menu, item)
  50. {
  51. if(item == MENU_EXIT)
  52. {
  53. menu_destroy(menu)
  54. }
  55. new data[9], szName[64], access, callback
  56. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
  57. new key = str_to_num(data)
  58. return PLUGIN_HANDLED
  59. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.06.30. 13:33 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Szerintem valamit hasonlót akarsz írni. Tessék :


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #include <fun>
  8.  
  9. #include <cstrike>
  10.  
  11. #include <hamsandwich>
  12.  
  13.  
  14.  
  15. #define PLUGIN "Fegyver Menü"
  16.  
  17. #define VERSION "1.0"
  18.  
  19. #define AUTHOR "Charlie224"
  20.  
  21.  
  22.  
  23. new gWPCT,gWPTE;
  24.  
  25. new g_showsec[33];
  26.  
  27. new bool:already[33];
  28.  
  29.  
  30.  
  31. public plugin_init() {
  32.  
  33. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  34.  
  35. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  36.  
  37. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  38.  
  39. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  40.  
  41. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  42.  
  43. }
  44.  
  45.  
  46.  
  47. public logevent_end()
  48.  
  49. {
  50.  
  51. gWPCT = 0;
  52.  
  53. gWPTE = 0;
  54.  
  55.  
  56.  
  57. new players[32], pnum
  58.  
  59. get_players(players, pnum)
  60.  
  61. for(new i=0; i<pnum; i++)
  62.  
  63. {
  64.  
  65. already[i] = false;
  66.  
  67. }
  68.  
  69. }
  70.  
  71.  
  72.  
  73. public playerspawn(id)
  74.  
  75. {
  76.  
  77. g_showsec[id] = 15;
  78.  
  79. already[id] = false;
  80.  
  81. fegyvermenu(id);
  82.  
  83. }
  84.  
  85.  
  86.  
  87. public fegyvermenu(id)
  88.  
  89. {
  90.  
  91. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  92.  
  93.  
  94.  
  95. cs_set_user_money(id, 999999999); // Penz nullazasa
  96.  
  97. new string[200];
  98.  
  99.  
  100.  
  101. if(g_showsec[id] <= 15)
  102.  
  103. {
  104.  
  105. if(g_showsec[id] != 0)
  106.  
  107. {
  108.  
  109. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  110.  
  111. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  112.  
  113. g_showsec[id]--;
  114.  
  115. }
  116.  
  117. else
  118.  
  119. {
  120.  
  121. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  122.  
  123. return PLUGIN_HANDLED;
  124.  
  125. }
  126.  
  127. }
  128.  
  129.  
  130.  
  131. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  132.  
  133. {
  134.  
  135.  
  136.  
  137. strip_user_weapons(id);
  138.  
  139.  
  140.  
  141. format(string, charsmax(string), "\d\rSzervered neve \yOnly \yDust2\d^n\wFegyver Csomagok\y[\d%d \wMP\y]\w:", g_showsec[id]);
  142.  
  143. new menu = menu_create(string, "handler")
  144.  
  145. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  146.  
  147. menu_additem(menu, "\rAK47 Klasnikov \yCsomag", "2", 0);
  148.  
  149. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  150.  
  151. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag", "4", 0);
  152.  
  153. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  154.  
  155. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  156.  
  157. menu_additem(menu, "\rSG552 \yCsomag", "7", 0);
  158.  
  159. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  160.  
  161.  
  162.  
  163. menu_display(id, menu);
  164.  
  165. }
  166.  
  167. else
  168.  
  169. {
  170.  
  171. format(string, charsmax(string), "\d\rSzervered neve \yOnly \yDust2\d^n\wFegyver Csomagok\y[\d%d \wMP\y]\w:", g_showsec[id]);
  172.  
  173. new menu = menu_create(string, "handler")
  174.  
  175. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  176.  
  177. menu_additem(menu, "\rAK47 Klasnikov \yCsomag", "2", 0);
  178.  
  179. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  180.  
  181. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag", "4", 0);
  182.  
  183. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  184.  
  185. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  186.  
  187. menu_additem(menu, "\rSG552 \yCsomag", "7", 0);
  188.  
  189. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  190.  
  191. menu_display(id, menu);
  192.  
  193. }
  194.  
  195.  
  196.  
  197. return PLUGIN_HANDLED;
  198.  
  199. }
  200.  
  201.  
  202.  
  203. public handler(id, menu, item)
  204.  
  205. {
  206.  
  207. if( item == MENU_EXIT )
  208.  
  209. {
  210.  
  211. menu_destroy(menu);
  212.  
  213. return PLUGIN_HANDLED;
  214.  
  215. }
  216.  
  217. already[id] = true;
  218.  
  219. new data[6], szName[64];
  220.  
  221. new access, callback;
  222.  
  223. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  224.  
  225. new key = str_to_num(data);
  226.  
  227. switch(key)
  228.  
  229. {
  230.  
  231.  
  232.  
  233. case 1:
  234.  
  235. {
  236.  
  237.  
  238.  
  239. give_player_grenades(id);
  240.  
  241. give_item(id, "weapon_knife");
  242.  
  243. give_item(id, "weapon_deagle");
  244.  
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246.  
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248.  
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250.  
  251. give_item(id, "weapon_m4a1");
  252.  
  253. give_item(id, "ammo_556nato");
  254.  
  255. give_item(id, "ammo_556nato");
  256.  
  257. give_item(id, "ammo_556nato");
  258.  
  259. }
  260.  
  261. case 2:
  262.  
  263. {
  264.  
  265.  
  266.  
  267. give_player_grenades(id);
  268.  
  269. give_item(id, "weapon_knife");
  270.  
  271. give_item(id, "weapon_deagle");
  272.  
  273. give_item(id, "ammo_50ae");
  274.  
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276.  
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278.  
  279. give_item(id, "weapon_ak47");
  280.  
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282.  
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284.  
  285. give_item(id, "ammo_762nato");
  286.  
  287.  
  288.  
  289. }
  290.  
  291. case 3:
  292.  
  293. {
  294.  
  295. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  296.  
  297. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  298.  
  299. {
  300.  
  301. if(gWPCT < 2)
  302.  
  303. {
  304.  
  305.  
  306.  
  307. give_player_grenades(id);
  308.  
  309. give_item(id, "weapon_knife");
  310.  
  311. give_item(id, "weapon_awp");
  312.  
  313. give_item(id, "weapon_deagle");
  314.  
  315. give_item(id, "ammo_50ae");
  316.  
  317. give_item(id, "ammo_50ae");
  318.  
  319. give_item(id, "ammo_50ae");
  320.  
  321. give_item(id, "ammo_338magnum");
  322.  
  323. give_item(id, "ammo_338magnum");
  324.  
  325. give_item(id, "ammo_338magnum");
  326.  
  327.  
  328.  
  329. gWPCT++
  330.  
  331. }
  332.  
  333. else
  334.  
  335. {
  336.  
  337.  
  338.  
  339. fegyvermenu(id);
  340.  
  341. }
  342.  
  343. }
  344.  
  345. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  346.  
  347. {
  348.  
  349. if(gWPTE < 2)
  350.  
  351. {
  352.  
  353.  
  354.  
  355. give_player_grenades(id);
  356.  
  357. give_item(id, "weapon_knife");
  358.  
  359. give_item(id, "weapon_awp");
  360.  
  361. give_item(id, "weapon_deagle");
  362.  
  363. give_item(id, "ammo_50ae");
  364.  
  365. give_item(id, "ammo_50ae");
  366.  
  367. give_item(id, "ammo_50ae");
  368.  
  369. give_item(id, "ammo_338magnum");
  370.  
  371. give_item(id, "ammo_338magnum");
  372.  
  373. give_item(id, "ammo_338magnum");
  374.  
  375.  
  376.  
  377. gWPTE++
  378.  
  379. }
  380.  
  381. else
  382.  
  383. {
  384.  
  385.  
  386.  
  387. fegyvermenu(id);
  388.  
  389. }
  390.  
  391. }
  392.  
  393.  
  394.  
  395. }
  396.  
  397. case 4:
  398.  
  399. {
  400.  
  401.  
  402.  
  403. give_player_grenades(id);
  404.  
  405. give_item(id, "weapon_knife");
  406.  
  407. give_item(id, "weapon_deagle");
  408.  
  409. give_item(id, "ammo_50ae");
  410.  
  411. give_item(id, "ammo_50ae");
  412.  
  413. give_item(id, "ammo_50ae");
  414.  
  415. give_item(id, "weapon_m249");
  416.  
  417. give_item(id, "ammo_556natobox");
  418.  
  419. give_item(id, "ammo_556natobox");
  420.  
  421. give_item(id, "ammo_556natobox");
  422.  
  423.  
  424.  
  425. }
  426.  
  427. case 5:
  428.  
  429. {
  430.  
  431.  
  432.  
  433. give_player_grenades(id);
  434.  
  435. give_item(id, "weapon_knife");
  436.  
  437. give_item(id, "weapon_deagle");
  438.  
  439. give_item(id, "ammo_50ae");
  440.  
  441. give_item(id, "ammo_50ae");
  442.  
  443. give_item(id, "ammo_50ae")
  444.  
  445. give_item(id, "weapon_aug");
  446.  
  447. give_item(id, "ammo_556nato");
  448.  
  449. give_item(id, "ammo_556nato");
  450.  
  451. give_item(id, "ammo_556nato");
  452.  
  453.  
  454.  
  455. }
  456.  
  457. case 6:
  458.  
  459. {
  460.  
  461.  
  462.  
  463. give_player_grenades(id);
  464.  
  465. give_item(id, "weapon_knife");
  466.  
  467. give_item(id, "weapon_deagle");
  468.  
  469. give_item(id, "ammo_50ae");
  470.  
  471. give_item(id, "ammo_50ae");
  472.  
  473. give_item(id, "ammo_50ae")
  474.  
  475. give_item(id, "weapon_famas");
  476.  
  477. give_item(id, "ammo_556nato");
  478.  
  479. give_item(id, "ammo_556nato");
  480.  
  481. give_item(id, "ammo_556nato");
  482.  
  483.  
  484.  
  485. }
  486.  
  487. case 7:
  488.  
  489. {
  490.  
  491.  
  492.  
  493. give_player_grenades(id);
  494.  
  495. give_item(id, "weapon_knife");
  496.  
  497. give_item(id, "weapon_deagle");
  498.  
  499. give_item(id, "ammo_50ae");
  500.  
  501. give_item(id, "ammo_50ae");
  502.  
  503. give_item(id, "ammo_50ae")
  504.  
  505. give_item(id, "weapon_sg552");
  506.  
  507. give_item(id, "ammo_556nato");
  508.  
  509. give_item(id, "ammo_556nato");
  510.  
  511. give_item(id, "ammo_556nato");
  512.  
  513.  
  514.  
  515. }
  516.  
  517. }
  518.  
  519. return PLUGIN_HANDLED;
  520.  
  521. }
  522.  
  523.  
  524.  
  525. stock give_player_grenades(index)
  526.  
  527. {
  528.  
  529. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  530.  
  531. give_item(index, "weapon_flashbang");
  532.  
  533. give_item(index, "weapon_flashbang");
  534.  
  535. give_item(index, "item_thighpack");
  536.  
  537. give_item(index, "item_assaultsuit");
  538.  
  539. }
  540.  
  541.  

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.06.30. 14:32 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 11:48
Hozzászólások: 105
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
rossz helyre írtad.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fun>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "Pista"
  12.  
  13. new mp[33], terorrszam, counterszam, cim[121]
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Eledes", 1)
  18. }
  19. public Eledes(id)
  20. {
  21. terorrszam = 0
  22. counterszam = 0
  23. mp[id] = 15
  24. fegyvermenu(id)
  25. }
  26. public fegyvermenu(id)
  27. {
  28. if(mp[id] <= 15)
  29. {
  30. if(mp[id] != 0)
  31. {
  32. set_task(1.0, "fegyvermenu", id);
  33. mp[id]--;
  34. }
  35. else
  36. {
  37. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  38. return PLUGIN_HANDLED
  39. }
  40. }
  41. strip_user_weapons(id)
  42. give_item(id, "weapon_knife")
  43. format(cim, charsmax(cim), "\dTeszt\r Fegyvermenu^n\wMP: %d",mp[id])
  44. new menu = menu_create(cim, "fegyver_h")
  45. menu_additem(menu, "\dM4A1", "1", 0)
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  47. menu_display(id, menu, 0)
  48. }
  49. public fegyver_h(id, menu, item)
  50. {
  51. if(item == MENU_EXIT)
  52. {
  53. menu_destroy(menu)
  54. }
  55. new data[9], szName[64], access, callback
  56. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
  57. new key = str_to_num(data)
  58. return PLUGIN_HANDLED
  59. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.06.30. 16:51 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Mivel minden másodpercben meghívod a fegyvermenü függvényt ( set_task(1.0, "fegyvermenu", id) ), ezért a benne lévő dolgok újra és újra lefutnak, amint láthatod a strip_user_weapons(id) és a give_item(id, "weapon_knife") is benne szerepel ezért minden másodpercben elveszi az összes fegyvert és ad egy kést.
Ha ezt kiszeretnéd javítani akkor csak annyit kell tenned, hogy:
Kód:
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")

Ezt a 2 sort törlöd a fegyvermenu függvényből és átírod pl. az Eledes függvénybe.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fun>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "Pista"
  12.  
  13. new mp[33], terorrszam, counterszam, cim[121]
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Eledes", 1)
  18. }
  19. public Eledes(id)
  20. {
  21. strip_user_weapons(id)
  22. give_item(id, "weapon_knife")
  23. terorrszam = 0
  24. counterszam = 0
  25. mp[id] = 15
  26. fegyvermenu(id)
  27. }
  28. public fegyvermenu(id)
  29. {
  30. if(mp[id] <= 15)
  31. {
  32. if(mp[id] != 0)
  33. {
  34. set_task(1.0, "fegyvermenu", id);
  35. mp[id]--;
  36. }
  37. else
  38. {
  39. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  40. return PLUGIN_HANDLED
  41. }
  42. }
  43. format(cim, charsmax(cim), "\dTeszt\r Fegyvermenu^n\wMP: %d",mp[id])
  44. new menu = menu_create(cim, "fegyver_h")
  45. menu_additem(menu, "\dM4A1", "1", 0)
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  47. menu_display(id, menu, 0)
  48. }
  49. public fegyver_h(id, menu, item)
  50. {
  51. if(item == MENU_EXIT)
  52. {
  53. menu_destroy(menu)
  54. }
  55. new data[9], szName[64], access, callback
  56. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
  57. new key = str_to_num(data)
  58. return PLUGIN_HANDLED
  59. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.06.30. 17:01 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
[profil]Charlie224[/profil] öröklőszert is ad?

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.06.30. 18:22 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
SmaCk írta:
[profil]Charlie224[/profil] öröklőszert is ad?


Nem , de arra van plugin : Örök Lőszer

Ha nem működne beleírom a fegyvermenübe

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.06.30. 20:40 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Kérlek akkor írd már bele. :)

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole