hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 05:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 299 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 299 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: global unison mód help
HozzászólásElküldve: 2015.05.24. 13:05 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.04.21. 02:42
Hozzászólások: 215
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok! Ha rossz helyre nyitottam sorry!

1 kérdésem lenne:
Nektek is randomra embereknek nullázod a cuccai?
Vagy ha nem mitől lehet?

_________________
Vagyok amilyen vagyok,
mindenkit bannolok.
Kivételezni nem fogok,
de KP -t lehet elfogadok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: global unison mód help
HozzászólásElküldve: 2015.05.24. 13:07 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Először is probáld meg helyesen,magyarul megfogalmazni a mondatódat ,hogy érthessük.

Másodszor arra gondolsz ,hogy eltűntek az emberek cuccai?Valószínűleg a mentés nem jó.

Dobj egy forráskódot

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: global unison mód help
HozzászólásElküldve: 2015.05.24. 13:11 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.04.21. 02:42
Hozzászólások: 215
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Itt az:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public client_putinserver(id)
  2. {
  3. alap[id] = 1
  4. skinbeki[id][0] = false
  5. lock[id] = 0
  6. LoadData(id)
  7. LoadData2(id)
  8. LoadData3(id)
  9. }
  10. public client_disconnect(id)
  11. {
  12. SaveData(id)
  13. SaveData2(id)
  14. SaveData3(id)
  15. }
  16. public SaveData(id){
  17. new name[32]
  18. get_user_name(id, name, 31)
  19. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  20. format(vaultkey,63,"%s-mentes", name)
  21. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#",oles[id],arany[id],szint[id],valentin[id],engraved[id],lang[id],rozsa[id],vexter[id],tigris[id],howl[id],tiger[id],lada[id],vulkan[id],spitfire[id],zombi[id],magma[id],asiim4[id],varazskesztyu[id],tapasztalat[id],bolcsesseg[id],pontok[id],asiiak[id],vipkupon[id])
  22. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  23. return PLUGIN_CONTINUE
  24. }
  25. public LoadData(id){
  26. new name[32]
  27. get_user_name(id, name, 31)
  28. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  29. format(vaultkey,63,"%s-mentes", name)
  30. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#",oles[id],arany[id],szint[id],valentin[id],engraved[id],lang[id],rozsa[id],vexter[id],tigris[id],howl[id],tiger[id],lada[id],vulkan[id],spitfire[id],zombi[id],magma[id],asiim4[id],varazskesztyu[id],tapasztalat[id],bolcsesseg[id],pontok[id],asiiak[id],vipkupon[id])
  31. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  32. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  33. new kill[32],gold[32],lvl[32],deagle1[32],deagle2[32],deagle3[32],deagle4[32],usp1[32],m41[32],m42[32],awp1[32],doboz[32],ak1[32],famas1[32],m43[32],m44[32],m45[32],varazs1[32],xp[32],bolcseseg[32],ponts[32],ak3[32],vips[32]
  34. parse(vaultdata, kill,31,gold,31,lvl,31,deagle1,31,deagle2,31,deagle3,31,deagle4,31,usp1,31,m41,31,m42,31,awp1,31,doboz,31,ak1,31,famas1,31,m43,31,m44,31,m45,31,varazs1,31,xp,31,bolcseseg,31,ponts,31,ak3,31,vips,31)
  35. oles[id] = str_to_num(kill)
  36. arany[id] = str_to_num(gold)
  37. szint[id] = str_to_num(lvl)
  38. valentin[id] = str_to_num(deagle1)
  39. engraved[id] = str_to_num(deagle2)
  40. lang[id] = str_to_num(deagle3)
  41. rozsa[id] = str_to_num(deagle4)
  42. vexter[id] = str_to_num(usp1)
  43. tigris[id] = str_to_num(m41)
  44. howl[id] = str_to_num(m42)
  45. tiger[id] = str_to_num(awp1)
  46. lada[id] = str_to_num(doboz)
  47. vulkan[id] = str_to_num(ak1)
  48. spitfire[id] = str_to_num(famas1)
  49. zombi[id] = str_to_num(m43)
  50. magma[id] = str_to_num(m44)
  51. asiim4[id] = str_to_num(m45)
  52. varazskesztyu[id] = str_to_num(varazs1)
  53. tapasztalat[id] = str_to_num(xp)
  54. bolcsesseg[id] = str_to_num(bolcseseg)
  55. pontok[id] = str_to_num(ponts)
  56. asiiak[id] = str_to_num(ak3)
  57. vipkupon[id] = str_to_num(vips)
  58. return PLUGIN_CONTINUE
  59. }
  60. public plugin_end(){
  61. nvault_close(g_vault)
  62. for(new i; i < get_playersnum(); i++) {
  63. SaveData(i)
  64. LoadData(i)
  65. SaveData2(i)
  66. LoadData2(i)
  67. nvault_close(x_vault)
  68. }
  69. }
  70. public SaveData2(id){
  71. new name[32]
  72. get_user_name(id, name, 31)
  73. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  74. format(vaultkey,63,"%s-mentes", name)
  75. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#",jeg[id],asiiawp[id],carbon[id],vip[id],regi[id],villam[id],regifamas[id],fenevad[id],commandos[id])
  76. nvault_set(x_vault,vaultkey,vaultdata)
  77. return PLUGIN_CONTINUE
  78. }
  79. public LoadData2(id){
  80. new name[32]
  81. get_user_name(id, name, 31)
  82. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  83. format(vaultkey,63,"%s-mentes", name)
  84. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#",jeg[id],asiiawp[id],carbon[id],vip[id],regi[id],villam[id],regifamas[id],fenevad[id],commandos[id])
  85. nvault_get(x_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  86. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  87. new famas2[32],awp1[32],awp2[32],vips2[32],ak3[32],ak4[32],famas3[32],ak5[32],mp51[32]
  88. parse(vaultdata,famas2,31,awp1,31,awp2,31,vips2,31,ak3,31,ak4,31,famas3,31,ak5,31,mp51,31)
  89. jeg[id] = str_to_num(famas2)
  90. asiiawp[id] = str_to_num(awp1)
  91. carbon[id] = str_to_num(awp2)
  92. vip[id] = str_to_num(vips2)
  93. regi[id] = str_to_num(ak3)
  94. villam[id] = str_to_num(ak4)
  95. regifamas[id] = str_to_num(famas3)
  96. fenevad[id] = str_to_num(ak5)
  97. commandos[id] = str_to_num(mp51)
  98. return PLUGIN_CONTINUE
  99. }
  100. public SaveData3(id){
  101. new name[32]
  102. get_user_name(id, name, 31)
  103. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  104. format(vaultkey,63,"%s-mentes", name)
  105. format(vaultdata,255,"%i#",kulcs[id])
  106. nvault_set(l_vault,vaultkey,vaultdata)
  107. return PLUGIN_CONTINUE
  108. }
  109. public LoadData3(id){
  110. new name[32]
  111. get_user_name(id, name, 31)
  112. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  113. format(vaultkey,63,"%s-mentes", name)
  114. format(vaultdata,255,"%i#",kulcs[id])
  115. nvault_get(l_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  116. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  117. new nyito[32]
  118. parse(vaultdata,nyito,31)
  119. kulcs[id] = str_to_num(nyito)
  120. return PLUGIN_CONTINUE
  121. }
  122. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  123. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  124. */

 

Viszont menti a dolgokat... de néha random 1-1 embernek eltűnnek a cuccaik.

_________________
Vagyok amilyen vagyok,
mindenkit bannolok.
Kivételezni nem fogok,
de KP -t lehet elfogadok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole