hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 276 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 276 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver menu probléma
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 21:37 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.18. 21:10
Hozzászólások: 186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hello!
Az lenne a kérésem hogy valaki megtudná csinálni hogy ez a fegyver menü automatikusan aggyon pisztolyt és ne külön legyen menü?
A pisztoly Deagle lenne!


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  8.  
  9. new const g_MaxAmmo[] =
  10. {
  11. 0,
  12. 52, //CSW_P228
  13. 0,
  14. 90, //CSW_SCOUT
  15. 0, //CSW_HEGRENADE
  16. 32, //CSW_XM1014
  17. 0, //CSW_C4
  18. 100,//CSW_MAC10
  19. 90, //CSW_AUG
  20. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  21. 120,//CSW_ELITE
  22. 100,//CSW_FIVESEVEN
  23. 100,//CSW_UMP45
  24. 90, //CSW_SG550
  25. 90, //CSW_GALIL
  26. 90, //CSW_FAMAS
  27. 100,//CSW_USP
  28. 120,//CSW_GLOCK18
  29. 30, //CSW_AWP
  30. 120,//CSW_MP5NAVY
  31. 200,//CSW_M249
  32. 32, //CSW_M3
  33. 90, //CSW_M4A1
  34. 120,//CSW_TMP
  35. 90, //CSW_G3SG1
  36. 0, //CSW_FLASHBANG
  37. 35, //CSW_DEAGLE
  38. 90, //CSW_SG552
  39. 90, //CSW_AK47
  40. 0, //CSW_KNIFE
  41. 100//CSW_P90
  42. }
  43. new orokloszer
  44.  
  45. public plugin_init()
  46. {
  47. register_plugin("FegyverMenu", "1.0", "RsN");
  48. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FegyverMenu",1)
  49. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  50. orokloszer = register_cvar("fm_orokloszer","1")
  51. }
  52. public Event_CurWeapon(id)
  53. {
  54. if(get_pcvar_num(orokloszer) == 1)
  55. {
  56. if(is_user_alive(id))
  57. {
  58. new fegyver = read_data(2)
  59. if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
  60. {
  61. cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
  62. }
  63. }
  64. }
  65. }
  66. public FegyverMenu(id)
  67. {
  68. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  69. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  70. {
  71. strip_user_weapons(id)
  72. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  73. give_item(id, "weapon_knife")
  74. give_item(id, "weapon_c4")
  75. cs_set_user_plant(id,1,1)
  76. new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  77. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  78. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  79. menu_additem(menu, "\yAWP", "2", 0); // case 2
  80. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  81. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  82. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  83. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  84. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  85. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  86. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  87. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  88. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  89. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  90. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  91. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  92. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  93. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  94. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  95. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  97. menu_display(id, menu, 0);
  98. }
  99. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  100. {
  101. strip_user_weapons(id)
  102. give_item(id, "weapon_knife")
  103. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  104. new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  105. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  106. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  107. menu_additem(menu, "\yAWP", "2", 0); // case 2
  108. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  109. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  110. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  111. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  112. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  113. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  114. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  115. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  116. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  117. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  118. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  119. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  120. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  121. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  122. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  123. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  124. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  125. menu_display(id, menu, 0);
  126. }
  127. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  128. {
  129. strip_user_weapons(id)
  130. ham_strip_weapon(id,"weapon_usp")
  131. give_item(id, "weapon_knife")
  132. give_item(id, "item_thighpack");
  133. new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  134. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  135. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  136. menu_additem(menu, "\yAWP", "2", 0); // case 2
  137. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  138. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  139. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  140. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  141. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  142. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  143. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  144. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  145. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  146. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  147. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  148. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  149. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  150. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  151. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  152. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  153. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  154. menu_display(id, menu, 0);
  155. }
  156. }
  157. public FegyverMenu_mh(id, menu, item)
  158. {
  159. new command[6], name[64], access, callback;
  160. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  161. switch(item)
  162. {
  163. case 0:
  164. {
  165. give_item(id, "weapon_m4a1");
  166. give_item(id, "ammo_556nato");
  167. give_item(id, "ammo_556nato");
  168. give_item(id, "ammo_556nato");
  169. give_item(id, "weapon_knife");
  170. give_item(id, "item_assaultsuit")
  171. PistolMenu(id);
  172. }
  173. case 1:
  174. {
  175. give_item(id, "weapon_ak47");
  176. give_item(id, "ammo_762nato");
  177. give_item(id, "ammo_762nato");
  178. give_item(id, "ammo_762nato");
  179. give_item(id, "weapon_knife");
  180. give_item(id, "item_assaultsuit")
  181. PistolMenu(id);
  182. }
  183. case 2:
  184. {
  185. give_item(id, "weapon_awp");
  186. give_item(id, "ammo_338magnum");
  187. give_item(id, "ammo_338magnum");
  188. give_item(id, "ammo_338magnum");
  189. give_item(id, "weapon_knife");
  190. give_item(id, "item_assaultsuit")
  191. PistolMenu(id);
  192. }
  193. case 3:
  194. {
  195. give_item(id, "weapon_famas");
  196. give_item(id, "ammo_556nato");
  197. give_item(id, "ammo_556nato");
  198. give_item(id, "ammo_556nato");
  199. give_item(id, "ammo_556nato");
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "item_assaultsuit")
  202. PistolMenu(id);
  203. }
  204. case 4:
  205. {
  206. give_item(id, "weapon_m249");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "weapon_knife");
  210. give_item(id, "item_assaultsuit")
  211. PistolMenu(id);
  212. }
  213. case 5:
  214. {
  215. give_item(id, "weapon_m3");
  216. give_item(id, "ammo_buckshot");
  217. give_item(id, "ammo_buckshot");
  218. give_item(id, "ammo_buckshot");
  219. give_item(id, "weapon_knife");
  220. give_item(id, "item_assaultsuit")
  221. PistolMenu(id);
  222. }
  223. case 6:
  224. {
  225. give_item(id, "weapon_xm1014");
  226. give_item(id, "ammo_buckshot");
  227. give_item(id, "ammo_buckshot");
  228. give_item(id, "ammo_buckshot");
  229. give_item(id, "ammo_buckshot");
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "item_assaultsuit")
  232. PistolMenu(id);
  233. }
  234. case 7:
  235. {
  236. give_item(id, "weapon_scout");
  237. give_item(id, "ammo_762nato");
  238. give_item(id, "ammo_762nato");
  239. give_item(id, "ammo_762nato");
  240. give_item(id, "ammo_762nato");
  241. give_item(id, "ammo_762nato");
  242. give_item(id, "ammo_762nato");
  243. give_item(id, "ammo_762nato");
  244. give_item(id, "ammo_762nato");
  245. give_item(id, "ammo_762nato");
  246. give_item(id, "item_assaultsuit")
  247. PistolMenu(id);
  248. }
  249. case 8:
  250. {
  251. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  252. give_item(id, "ammo_9mm");
  253. give_item(id, "ammo_9mm");
  254. give_item(id, "ammo_9mm");
  255. give_item(id, "ammo_9mm");
  256. give_item(id, "item_assaultsuit")
  257. PistolMenu(id);
  258. }
  259. case 9:
  260. {
  261. give_item(id, "weapon_galil");
  262. give_item(id, "ammo_556nato");
  263. give_item(id, "ammo_556nato");
  264. give_item(id, "ammo_556nato");
  265. give_item(id, "item_assaultsuit")
  266. PistolMenu(id);
  267. }
  268. case 10:
  269. {
  270. give_item(id, "weapon_aug");
  271. give_item(id, "ammo_556nato");
  272. give_item(id, "ammo_556nato");
  273. give_item(id, "ammo_556nato");
  274. give_item(id, "item_assaultsuit")
  275. PistolMenu(id);
  276. }
  277. case 11:
  278. {
  279. give_item(id, "weapon_sg552");
  280. give_item(id, "ammo_556nato");
  281. give_item(id, "ammo_556nato");
  282. give_item(id, "ammo_556nato");
  283. give_item(id, "item_assaultsuit")
  284. PistolMenu(id);
  285. }
  286. case 12:
  287. {
  288. give_item(id, "weapon_p90");
  289. give_item(id, "ammo_57mm");
  290. give_item(id, "ammo_57mm");
  291. give_item(id, "item_assaultsuit")
  292. PistolMenu(id);
  293. }
  294. case 13:
  295. {
  296. give_item(id, "weapon_tmp");
  297. give_item(id, "ammo_9mm");
  298. give_item(id, "ammo_9mm");
  299. give_item(id, "ammo_9mm");
  300. give_item(id, "ammo_9mm");
  301. give_item(id, "item_assaultsuit")
  302. PistolMenu(id);
  303. }
  304. case 14:
  305. {
  306. give_item(id, "weapon_ump45");
  307. give_item(id, "ammo_45acp");
  308. give_item(id, "ammo_45acp");
  309. give_item(id, "ammo_45acp");
  310. give_item(id, "ammo_45acp");
  311. give_item(id, "weapon_knife");
  312. give_item(id, "item_assaultsuit")
  313. PistolMenu(id);
  314. }
  315. case 15:
  316. {
  317. give_item(id, "weapon_mac10");
  318. give_item(id, "ammo_45acp");
  319. give_item(id, "ammo_45acp");
  320. give_item(id, "ammo_45acp");
  321. give_item(id, "ammo_45acp");
  322. give_item(id, "item_assaultsuit")
  323. PistolMenu(id);
  324. }
  325. }
  326.  
  327. menu_destroy(menu);
  328.  
  329. return PLUGIN_HANDLED;
  330. }
  331. public PistolMenu(id)
  332. {
  333. new menu = menu_create("\yPisztolyMenü", "PistolMenu_mh");
  334.  
  335. menu_additem(menu, "\yDeagle", "", 0); // case 0
  336. menu_additem(menu, "\yUsp", "", 0); // case 1
  337. menu_additem(menu, "\yGlock18", "", 0); // case 2
  338. menu_additem(menu, "\yP228", "", 0); // case 3
  339. menu_additem(menu, "\yFiveseven", "", 0); // case 4
  340. menu_additem(menu, "\yElite", "", 0); // case 5
  341.  
  342. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  343. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  344. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  345. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  346.  
  347. menu_display(id, menu, 0);
  348.  
  349. return PLUGIN_HANDLED;
  350. }
  351.  
  352. public PistolMenu_mh(id, menu, item)
  353. {
  354. if(item == MENU_EXIT)
  355. {
  356. menu_cancel(id);
  357. return PLUGIN_HANDLED;
  358. }
  359.  
  360. new command[6], name[64], access, callback;
  361.  
  362. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  363.  
  364. switch(item)
  365. {
  366. case 0:
  367. {
  368. give_item(id, "weapon_deagle");
  369. give_item(id,"ammo_50ae");
  370. give_item(id,"ammo_50ae");
  371. give_item(id,"ammo_50ae");
  372. give_item(id,"ammo_50ae");
  373. give_item(id,"ammo_50ae");
  374. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  375. give_item(id, "weapon_flashbang");
  376. give_item(id, "weapon_flashbang");
  377. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  378. }
  379. case 1:
  380. {
  381. give_item(id, "weapon_usp");
  382. give_item(id,"ammo_45acp");
  383. give_item(id,"ammo_45acp");
  384. give_item(id,"ammo_45acp");
  385. give_item(id,"ammo_45acp");
  386. give_item(id,"ammo_45acp");
  387. give_item(id,"ammo_45acp");
  388. give_item(id,"ammo_45acp");
  389. give_item(id,"ammo_45acp");
  390. give_item(id,"ammo_45acp");
  391. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  392. give_item(id, "weapon_flashbang");
  393. give_item(id, "weapon_flashbang");
  394. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  395. }
  396. case 2:
  397. {
  398. give_item(id, "weapon_glock18");
  399. give_item(id,"ammo_9mm");
  400. give_item(id,"ammo_9mm");
  401. give_item(id,"ammo_9mm");
  402. give_item(id,"ammo_9mm");
  403. give_item(id,"ammo_9mm");
  404. give_item(id,"ammo_9mm");
  405. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  406. give_item(id, "weapon_flashbang");
  407. give_item(id, "weapon_flashbang");
  408. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  409. }
  410. case 3:
  411. {
  412. give_item(id, "weapon_p228");
  413. give_item(id,"ammo_357sig");
  414. give_item(id,"ammo_357sig");
  415. give_item(id,"ammo_357sig");
  416. give_item(id,"ammo_357sig");
  417. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  418. give_item(id, "weapon_flashbang");
  419. give_item(id, "weapon_flashbang");
  420. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  421. }
  422. case 4:
  423. {
  424. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  425. give_item(id,"ammo_57mm");
  426. give_item(id,"ammo_57mm");
  427. give_item(id,"ammo_57mm");
  428. give_item(id,"ammo_57mm");
  429. give_item(id,"ammo_57mm");
  430. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  431. give_item(id, "weapon_flashbang");
  432. give_item(id, "weapon_flashbang");
  433. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  434. }
  435. case 5:
  436. {
  437. give_item(id, "weapon_elite");
  438. give_item(id,"ammo_9mm");
  439. give_item(id,"ammo_9mm");
  440. give_item(id,"ammo_9mm");
  441. give_item(id,"ammo_9mm");
  442. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  443. give_item(id, "weapon_flashbang");
  444. give_item(id, "weapon_flashbang");
  445. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  446. }
  447. }
  448. menu_destroy(menu);
  449. return PLUGIN_HANDLED;
  450. }
  451. stock ham_give_weapon(id,weapon[])
  452. {
  453. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  454.  
  455. new wEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,weapon));
  456. if(!pev_valid(wEnt)) return 0;
  457.  
  458. set_pev(wEnt,pev_spawnflags,SF_NORESPAWN);
  459. dllfunc(DLLFunc_Spawn,wEnt);
  460.  
  461. if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem,id,wEnt))
  462. {
  463. if(pev_valid(wEnt)) set_pev(wEnt,pev_flags,pev(wEnt,pev_flags) | FL_KILLME);
  464. return 0;
  465. }
  466. ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer,wEnt,id)
  467. return 1;
  468. }
  469. stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
  470. {
  471. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  472.  
  473. new wId = get_weaponid(weapon);
  474. if(!wId) return 0;
  475.  
  476. new wEnt;
  477. while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
  478. if(!wEnt) return 0;
  479.  
  480. if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
  481.  
  482. if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
  483. ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
  484.  
  485. set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
  486. return 1;
  487. }
  488.  
  489. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  490. {
  491. new count = 1, players[32]
  492. static msg[191]
  493. vformat(msg, 190, input, 3)
  494.  
  495. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  496. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  497. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  498. replace_all(msg, 190, "�", "á")
  499. replace_all(msg, 190, "�", "é")
  500. replace_all(msg, 190, "�", "í")
  501. replace_all(msg, 190, "�", "ó")
  502. replace_all(msg, 190, "�", "ö")
  503. replace_all(msg, 190, "�", "ő")
  504. replace_all(msg, 190, "�", "ú")
  505. replace_all(msg, 190, "�", "ü")
  506. replace_all(msg, 190, "�", "ű")
  507. replace_all(msg, 190, "�", "Á")
  508. replace_all(msg, 190, "�", "É")
  509. replace_all(msg, 190, "�", "Í")
  510. replace_all(msg, 190, "�", "Ó")
  511. replace_all(msg, 190, "�", "Ö")
  512. replace_all(msg, 190, "�", "Ő")
  513. replace_all(msg, 190, "�", "Ú")
  514. replace_all(msg, 190, "�", "Ü")
  515. replace_all(msg, 190, "�", "Ű")
  516.  
  517. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  518. {
  519. for (new i = 0; i < count; i++)
  520. {
  521. if (is_user_connected(players[i]))
  522. {
  523. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  524. write_byte(players[i])
  525. write_string(msg)
  526. message_end()
  527. }
  528. }
  529. }
  530. return PLUGIN_HANDLED
  531. }
  532. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  533. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  534. */
  535.  
  536.  
  537.  


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Multi~Hacker 2014.08.21. 21:40-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menu probléma
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 21:40 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.30. 13:35
Hozzászólások: 77
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Hy . szerintem akkor ez is jó lesz neked , ha nem akkor bocs :lol:

http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=11394

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  Compilation aborted.
  2. 4 Errors.
  3. Done.
  4. ----->

Ők köszönték meg FoReSt-TeA nek ezt a hozzászólást: Multi~Hacker (2014.08.21. 21:43)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menu probléma
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 21:43 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.18. 21:10
Hozzászólások: 186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ez nem az igazi, de azért kösz! (Megy a gomb mert probáltál segiteni :D)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menu probléma
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 22:04 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.10. 19:10
Hozzászólások: 252
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
én ezt tudom ajánlani: viewtopic.php?f=101&t=14279

Ui: szerintem a legjobb! :)

_________________
Általam feltöltött PLUGINOK:
Kattints ide.

Chat INFO MENÜ 0.3 =98%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menu probléma
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 22:23 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.18. 21:10
Hozzászólások: 186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Tényleg az egyik legjobb!De nekem ez kellene :D!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menu probléma
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 22:48 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.21. 19:30
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 41 alkalommal
Szia!

Sajnos nem tudtam letesztelni a plugint hogy normálisan működik, de se warningot, se errort nem dobott a fordító!

Kód:
Your plugin successfully compiled!
Use the link below to download your plugin. It will be valid for ten minutes.

http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi?go=dl&id=1694813

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:           1016 bytes
Code size:            18888 bytes
Data size:            15976 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=87 cells (348 bytes)
Total requirements:   52264 bytes
Done.


Remélem működik. :)
Forráskód:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  8.  
  9. new const g_MaxAmmo[] =
  10. {
  11. 0,
  12. 52, //CSW_P228
  13. 0,
  14. 90, //CSW_SCOUT
  15. 0, //CSW_HEGRENADE
  16. 32, //CSW_XM1014
  17. 0, //CSW_C4
  18. 100,//CSW_MAC10
  19. 90, //CSW_AUG
  20. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  21. 120,//CSW_ELITE
  22. 100,//CSW_FIVESEVEN
  23. 100,//CSW_UMP45
  24. 90, //CSW_SG550
  25. 90, //CSW_GALIL
  26. 90, //CSW_FAMAS
  27. 100,//CSW_USP
  28. 120,//CSW_GLOCK18
  29. 30, //CSW_AWP
  30. 120,//CSW_MP5NAVY
  31. 200,//CSW_M249
  32. 32, //CSW_M3
  33. 90, //CSW_M4A1
  34. 120,//CSW_TMP
  35. 90, //CSW_G3SG1
  36. 0, //CSW_FLASHBANG
  37. 35, //CSW_DEAGLE
  38. 90, //CSW_SG552
  39. 90, //CSW_AK47
  40. 0, //CSW_KNIFE
  41. 100//CSW_P90
  42. }
  43. new orokloszer
  44.  
  45. public plugin_init()
  46. {
  47. register_plugin("FegyverMenu", "1.0", "RsN");
  48. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FegyverMenu",1)
  49. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  50. orokloszer = register_cvar("fm_orokloszer","1")
  51. }
  52. public Event_CurWeapon(id)
  53. {
  54. if(get_pcvar_num(orokloszer) == 1)
  55. {
  56. if(is_user_alive(id))
  57. {
  58. new fegyver = read_data(2)
  59. if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
  60. {
  61. cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
  62. }
  63. }
  64. }
  65. }
  66. public FegyverMenu(id)
  67. {
  68. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  69. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  70. {
  71. strip_user_weapons(id)
  72. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  73. give_item(id, "weapon_knife")
  74. give_item(id, "weapon_c4")
  75. cs_set_user_plant(id,1,1)
  76. new menu = menu_create("yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  77. menu_additem(menu, "yM4a1", "0", 0); // case 0
  78. menu_additem(menu, "yAk47", "1", 0); // case 1
  79. menu_additem(menu, "yAWP", "2", 0); // case 2
  80. menu_additem(menu, "yFamas", "3", 0); // case 3
  81. menu_additem(menu, "yM249", "4", 0); // case 4
  82. menu_additem(menu, "yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  83. menu_additem(menu, "yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  84. menu_additem(menu, "yScout", "7", 0); // case 7
  85. menu_additem(menu, "yMp5navy", "8", 0); // case 8
  86. menu_additem(menu, "yGalil", "9", 0); // case 9
  87. menu_additem(menu, "yAug", "10", 0); // case 10
  88. menu_additem(menu, "ySG552", "11", 0); // case 11
  89. menu_additem(menu, "yP90", "12", 0); // case 12
  90. menu_additem(menu, "yTMP", "13", 0); // case 13
  91. menu_additem(menu, "yUMP45", "14", 0); // case 14
  92. menu_additem(menu, "yMac10", "15", 0); // case 15
  93. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  94. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  95. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  97. menu_display(id, menu, 0);
  98. }
  99. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  100. {
  101. strip_user_weapons(id)
  102. give_item(id, "weapon_knife")
  103. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  104. new menu = menu_create("yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  105. menu_additem(menu, "yM4a1", "0", 0); // case 0
  106. menu_additem(menu, "yAk47", "1", 0); // case 1
  107. menu_additem(menu, "yAWP", "2", 0); // case 2
  108. menu_additem(menu, "yFamas", "3", 0); // case 3
  109. menu_additem(menu, "yM249", "4", 0); // case 4
  110. menu_additem(menu, "yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  111. menu_additem(menu, "yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  112. menu_additem(menu, "yScout", "7", 0); // case 7
  113. menu_additem(menu, "yMp5navy", "8", 0); // case 8
  114. menu_additem(menu, "yGalil", "9", 0); // case 9
  115. menu_additem(menu, "yAug", "10", 0); // case 10
  116. menu_additem(menu, "ySG552", "11", 0); // case 11
  117. menu_additem(menu, "yP90", "12", 0); // case 12
  118. menu_additem(menu, "yTMP", "13", 0); // case 13
  119. menu_additem(menu, "yUMP45", "14", 0); // case 14
  120. menu_additem(menu, "yMac10", "15", 0); // case 15
  121. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  122. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  123. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  124. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  125. menu_display(id, menu, 0);
  126. }
  127. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  128. {
  129. strip_user_weapons(id)
  130. ham_strip_weapon(id,"weapon_usp")
  131. give_item(id, "weapon_knife")
  132. give_item(id, "item_thighpack");
  133. new menu = menu_create("yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  134. menu_additem(menu, "yM4a1", "0", 0); // case 0
  135. menu_additem(menu, "yAk47", "1", 0); // case 1
  136. menu_additem(menu, "yAWP", "2", 0); // case 2
  137. menu_additem(menu, "yFamas", "3", 0); // case 3
  138. menu_additem(menu, "yM249", "4", 0); // case 4
  139. menu_additem(menu, "yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  140. menu_additem(menu, "yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  141. menu_additem(menu, "yScout", "7", 0); // case 7
  142. menu_additem(menu, "yMp5navy", "8", 0); // case 8
  143. menu_additem(menu, "yGalil", "9", 0); // case 9
  144. menu_additem(menu, "yAug", "10", 0); // case 10
  145. menu_additem(menu, "ySG552", "11", 0); // case 11
  146. menu_additem(menu, "yP90", "12", 0); // case 12
  147. menu_additem(menu, "yTMP", "13", 0); // case 13
  148. menu_additem(menu, "yUMP45", "14", 0); // case 14
  149. menu_additem(menu, "yMac10", "15", 0); // case 15
  150. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  151. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  152. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  153. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  154. menu_display(id, menu, 0);
  155. }
  156. }
  157. public FegyverMenu_mh(id, menu, item)
  158. {
  159. new command[6], name[64], access, callback;
  160. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  161. switch(item)
  162. {
  163. case 0:
  164. {
  165. give_item(id, "weapon_m4a1");
  166. give_item(id, "ammo_556nato");
  167. give_item(id, "ammo_556nato");
  168. give_item(id, "ammo_556nato");
  169. give_item(id, "weapon_knife");
  170. give_item(id, "item_assaultsuit")
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id,"ammo_50ae");
  173. give_item(id,"ammo_50ae");
  174. give_item(id,"ammo_50ae");
  175. give_item(id,"ammo_50ae");
  176. give_item(id,"ammo_50ae");
  177. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  178. give_item(id, "weapon_flashbang");
  179. give_item(id, "weapon_flashbang");
  180. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  181. }
  182. case 1:
  183. {
  184. give_item(id, "weapon_ak47");
  185. give_item(id, "ammo_762nato");
  186. give_item(id, "ammo_762nato");
  187. give_item(id, "ammo_762nato");
  188. give_item(id, "weapon_knife");
  189. give_item(id, "item_assaultsuit")
  190. give_item(id, "weapon_deagle");
  191. give_item(id,"ammo_50ae");
  192. give_item(id,"ammo_50ae");
  193. give_item(id,"ammo_50ae");
  194. give_item(id,"ammo_50ae");
  195. give_item(id,"ammo_50ae");
  196. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  197. give_item(id, "weapon_flashbang");
  198. give_item(id, "weapon_flashbang");
  199. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  200. }
  201. case 2:
  202. {
  203. give_item(id, "weapon_awp");
  204. give_item(id, "ammo_338magnum");
  205. give_item(id, "ammo_338magnum");
  206. give_item(id, "ammo_338magnum");
  207. give_item(id, "weapon_knife");
  208. give_item(id, "item_assaultsuit")
  209. give_item(id, "weapon_deagle");
  210. give_item(id,"ammo_50ae");
  211. give_item(id,"ammo_50ae");
  212. give_item(id,"ammo_50ae");
  213. give_item(id,"ammo_50ae");
  214. give_item(id,"ammo_50ae");
  215. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  216. give_item(id, "weapon_flashbang");
  217. give_item(id, "weapon_flashbang");
  218. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  219. }
  220. case 3:
  221. {
  222. give_item(id, "weapon_famas");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. give_item(id, "weapon_knife");
  228. give_item(id, "item_assaultsuit")
  229. give_item(id, "weapon_deagle");
  230. give_item(id,"ammo_50ae");
  231. give_item(id,"ammo_50ae");
  232. give_item(id,"ammo_50ae");
  233. give_item(id,"ammo_50ae");
  234. give_item(id,"ammo_50ae");
  235. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  236. give_item(id, "weapon_flashbang");
  237. give_item(id, "weapon_flashbang");
  238. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  239. }
  240. case 4:
  241. {
  242. give_item(id, "weapon_m249");
  243. give_item(id, "ammo_556nato");
  244. give_item(id, "ammo_556nato");
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "item_assaultsuit")
  247. give_item(id, "weapon_deagle");
  248. give_item(id,"ammo_50ae");
  249. give_item(id,"ammo_50ae");
  250. give_item(id,"ammo_50ae");
  251. give_item(id,"ammo_50ae");
  252. give_item(id,"ammo_50ae");
  253. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  254. give_item(id, "weapon_flashbang");
  255. give_item(id, "weapon_flashbang");
  256. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  257. }
  258. case 5:
  259. {
  260. give_item(id, "weapon_m3");
  261. give_item(id, "ammo_buckshot");
  262. give_item(id, "ammo_buckshot");
  263. give_item(id, "ammo_buckshot");
  264. give_item(id, "weapon_knife");
  265. give_item(id, "item_assaultsuit")
  266. give_item(id, "weapon_deagle");
  267. give_item(id,"ammo_50ae");
  268. give_item(id,"ammo_50ae");
  269. give_item(id,"ammo_50ae");
  270. give_item(id,"ammo_50ae");
  271. give_item(id,"ammo_50ae");
  272. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  273. give_item(id, "weapon_flashbang");
  274. give_item(id, "weapon_flashbang");
  275. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  276. }
  277. case 6:
  278. {
  279. give_item(id, "weapon_xm1014");
  280. give_item(id, "ammo_buckshot");
  281. give_item(id, "ammo_buckshot");
  282. give_item(id, "ammo_buckshot");
  283. give_item(id, "ammo_buckshot");
  284. give_item(id, "weapon_knife");
  285. give_item(id, "item_assaultsuit")
  286. give_item(id, "weapon_deagle");
  287. give_item(id,"ammo_50ae");
  288. give_item(id,"ammo_50ae");
  289. give_item(id,"ammo_50ae");
  290. give_item(id,"ammo_50ae");
  291. give_item(id,"ammo_50ae");
  292. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(id, "weapon_flashbang");
  294. give_item(id, "weapon_flashbang");
  295. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  296. }
  297. case 7:
  298. {
  299. give_item(id, "weapon_scout");
  300. give_item(id, "ammo_762nato");
  301. give_item(id, "ammo_762nato");
  302. give_item(id, "ammo_762nato");
  303. give_item(id, "ammo_762nato");
  304. give_item(id, "ammo_762nato");
  305. give_item(id, "ammo_762nato");
  306. give_item(id, "ammo_762nato");
  307. give_item(id, "ammo_762nato");
  308. give_item(id, "ammo_762nato");
  309. give_item(id, "item_assaultsuit")
  310. give_item(id, "weapon_deagle");
  311. give_item(id,"ammo_50ae");
  312. give_item(id,"ammo_50ae");
  313. give_item(id,"ammo_50ae");
  314. give_item(id,"ammo_50ae");
  315. give_item(id,"ammo_50ae");
  316. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  317. give_item(id, "weapon_flashbang");
  318. give_item(id, "weapon_flashbang");
  319. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  320. }
  321. case 8:
  322. {
  323. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  324. give_item(id, "ammo_9mm");
  325. give_item(id, "ammo_9mm");
  326. give_item(id, "ammo_9mm");
  327. give_item(id, "ammo_9mm");
  328. give_item(id, "item_assaultsuit")
  329. give_item(id, "weapon_deagle");
  330. give_item(id,"ammo_50ae");
  331. give_item(id,"ammo_50ae");
  332. give_item(id,"ammo_50ae");
  333. give_item(id,"ammo_50ae");
  334. give_item(id,"ammo_50ae");
  335. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  336. give_item(id, "weapon_flashbang");
  337. give_item(id, "weapon_flashbang");
  338. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  339. }
  340. case 9:
  341. {
  342. give_item(id, "weapon_galil");
  343. give_item(id, "ammo_556nato");
  344. give_item(id, "ammo_556nato");
  345. give_item(id, "ammo_556nato");
  346. give_item(id, "item_assaultsuit")
  347. give_item(id, "weapon_deagle");
  348. give_item(id,"ammo_50ae");
  349. give_item(id,"ammo_50ae");
  350. give_item(id,"ammo_50ae");
  351. give_item(id,"ammo_50ae");
  352. give_item(id,"ammo_50ae");
  353. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  354. give_item(id, "weapon_flashbang");
  355. give_item(id, "weapon_flashbang");
  356. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  357. }
  358. case 10:
  359. {
  360. give_item(id, "weapon_aug");
  361. give_item(id, "ammo_556nato");
  362. give_item(id, "ammo_556nato");
  363. give_item(id, "ammo_556nato");
  364. give_item(id, "item_assaultsuit")
  365. give_item(id, "weapon_deagle");
  366. give_item(id,"ammo_50ae");
  367. give_item(id,"ammo_50ae");
  368. give_item(id,"ammo_50ae");
  369. give_item(id,"ammo_50ae");
  370. give_item(id,"ammo_50ae");
  371. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  372. give_item(id, "weapon_flashbang");
  373. give_item(id, "weapon_flashbang");
  374. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  375. }
  376. case 11:
  377. {
  378. give_item(id, "weapon_sg552");
  379. give_item(id, "ammo_556nato");
  380. give_item(id, "ammo_556nato");
  381. give_item(id, "ammo_556nato");
  382. give_item(id, "item_assaultsuit")
  383. give_item(id, "weapon_deagle");
  384. give_item(id,"ammo_50ae");
  385. give_item(id,"ammo_50ae");
  386. give_item(id,"ammo_50ae");
  387. give_item(id,"ammo_50ae");
  388. give_item(id,"ammo_50ae");
  389. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  390. give_item(id, "weapon_flashbang");
  391. give_item(id, "weapon_flashbang");
  392. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  393. }
  394. case 12:
  395. {
  396. give_item(id, "weapon_p90");
  397. give_item(id, "ammo_57mm");
  398. give_item(id, "ammo_57mm");
  399. give_item(id, "item_assaultsuit")
  400. give_item(id, "weapon_deagle");
  401. give_item(id,"ammo_50ae");
  402. give_item(id,"ammo_50ae");
  403. give_item(id,"ammo_50ae");
  404. give_item(id,"ammo_50ae");
  405. give_item(id,"ammo_50ae");
  406. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  407. give_item(id, "weapon_flashbang");
  408. give_item(id, "weapon_flashbang");
  409. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  410. }
  411. case 13:
  412. {
  413. give_item(id, "weapon_tmp");
  414. give_item(id, "ammo_9mm");
  415. give_item(id, "ammo_9mm");
  416. give_item(id, "ammo_9mm");
  417. give_item(id, "ammo_9mm");
  418. give_item(id, "item_assaultsuit")
  419. give_item(id, "weapon_deagle");
  420. give_item(id,"ammo_50ae");
  421. give_item(id,"ammo_50ae");
  422. give_item(id,"ammo_50ae");
  423. give_item(id,"ammo_50ae");
  424. give_item(id,"ammo_50ae");
  425. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  426. give_item(id, "weapon_flashbang");
  427. give_item(id, "weapon_flashbang");
  428. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  429. }
  430. case 14:
  431. {
  432. give_item(id, "weapon_ump45");
  433. give_item(id, "ammo_45acp");
  434. give_item(id, "ammo_45acp");
  435. give_item(id, "ammo_45acp");
  436. give_item(id, "ammo_45acp");
  437. give_item(id, "weapon_knife");
  438. give_item(id, "item_assaultsuit")
  439. give_item(id, "weapon_deagle");
  440. give_item(id,"ammo_50ae");
  441. give_item(id,"ammo_50ae");
  442. give_item(id,"ammo_50ae");
  443. give_item(id,"ammo_50ae");
  444. give_item(id,"ammo_50ae");
  445. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  446. give_item(id, "weapon_flashbang");
  447. give_item(id, "weapon_flashbang");
  448. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  449. }
  450. case 15:
  451. {
  452. give_item(id, "weapon_mac10");
  453. give_item(id, "ammo_45acp");
  454. give_item(id, "ammo_45acp");
  455. give_item(id, "ammo_45acp");
  456. give_item(id, "ammo_45acp");
  457. give_item(id, "item_assaultsuit")
  458. give_item(id, "weapon_deagle");
  459. give_item(id,"ammo_50ae");
  460. give_item(id,"ammo_50ae");
  461. give_item(id,"ammo_50ae");
  462. give_item(id,"ammo_50ae");
  463. give_item(id,"ammo_50ae");
  464. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  465. give_item(id, "weapon_flashbang");
  466. give_item(id, "weapon_flashbang");
  467. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  468. }
  469. }
  470.  
  471. return PLUGIN_HANDLED;
  472.  
  473. }
  474. stock ham_give_weapon(id,weapon[])
  475. {
  476. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  477.  
  478. new wEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,weapon));
  479. if(!pev_valid(wEnt)) return 0;
  480.  
  481. set_pev(wEnt,pev_spawnflags,SF_NORESPAWN);
  482. dllfunc(DLLFunc_Spawn,wEnt);
  483.  
  484. if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem,id,wEnt))
  485. {
  486. if(pev_valid(wEnt)) set_pev(wEnt,pev_flags,pev(wEnt,pev_flags) | FL_KILLME);
  487. return 0;
  488. }
  489. ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer,wEnt,id)
  490. return 1;
  491. }
  492. stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
  493. {
  494. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  495.  
  496. new wId = get_weaponid(weapon);
  497. if(!wId) return 0;
  498.  
  499. new wEnt;
  500. while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
  501. if(!wEnt) return 0;
  502.  
  503. if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
  504.  
  505. if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
  506. ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
  507.  
  508. set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
  509. return 1;
  510. }
  511.  
  512. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  513. {
  514. new count = 1, players[32]
  515. static msg[191]
  516. vformat(msg, 190, input, 3)
  517.  
  518. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  519. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  520. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  521. replace_all(msg, 190, "?", "á")
  522. replace_all(msg, 190, "?", "é")
  523. replace_all(msg, 190, "?", "í")
  524. replace_all(msg, 190, "?", "ó")
  525. replace_all(msg, 190, "?", "ö")
  526. replace_all(msg, 190, "?", "ő")
  527. replace_all(msg, 190, "?", "ú")
  528. replace_all(msg, 190, "?", "ü")
  529. replace_all(msg, 190, "?", "ű")
  530. replace_all(msg, 190, "?", "Á")
  531. replace_all(msg, 190, "?", "É")
  532. replace_all(msg, 190, "?", "Í")
  533. replace_all(msg, 190, "?", "Ó")
  534. replace_all(msg, 190, "?", "Ö")
  535. replace_all(msg, 190, "?", "Ő")
  536. replace_all(msg, 190, "?", "Ú")
  537. replace_all(msg, 190, "?", "Ü")
  538. replace_all(msg, 190, "?", "Ű")
  539.  
  540. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  541. {
  542. for (new i = 0; i < count; i++)
  543. {
  544. if (is_user_connected(players[i]))
  545. {
  546. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  547. write_byte(players[i])
  548. write_string(msg)
  549. message_end()
  550. }
  551. }
  552. }
  553. return PLUGIN_HANDLED
  554. }


További szép estét, Jó játékot!

Ők köszönték meg Z77 nek ezt a hozzászólást (összesen 2): Multi~Hacker (2014.08.22. 08:48) • kenan93 (2014.09.28. 19:13)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menu probléma
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 23:18 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.16. 18:17
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Egy régi szerverről van amit cfgltem..
Nekem ez jóvolt ,és amit te kértél az itt van!:)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Keep"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /fegyvermenu", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\r[#||Minden Ami Couser-Strike1.6~\rO\yn\rl\ry \yD\ru\ys\yt\r2# \yVálassz \rFegyver \yCsomagot!]", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag]\y [==>\rElső \y2 \rEmbernek\y<==]", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \w[XM1014]", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \dCsomag] \w[M3]", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\r[#||Minden Ami Couser-Strike1.6~\rO\yn\rl\ry \yD\ru\ys\yt\r2# \yVálassz \rFegyver \yCsomagot!]", "handler");
  53. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag]\y [==>\rElső \y2 \rEmbernek\y<==]", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \w[XM1014]", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \dCsomag] \w[M3]", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4M4A1 ^3packot!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2##]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AK47 ^3packot!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 2)
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_awp");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AWP ^3packot!");
  132. gWPCT++
  133. }
  134. else
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  137. fegyvermenu(id);
  138. }
  139. }
  140. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  141. {
  142. if(gWPTE < 2)
  143. {
  144.  
  145. give_player_grenades(id);
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "weapon_awp");
  148. give_item(id, "weapon_deagle");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AWP ^3packot!");
  156. gWPTE++
  157. }
  158. else
  159. {
  160. client_print(id, print_center, "Egy csapatban 2 ember vehet WP-t!");
  161. fegyvermenu(id);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "weapon_m249");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4Machinegun ^3packot!");
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_aug");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AUG ^3packot!");
  195. }
  196. case 6:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_famas");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4Famas ^3packot!");
  210. }
  211. case 7:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_galil");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 Kaptál ^1egy ^4Galil ^1packot!");
  225. }
  226. case 8:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 Kaptál ^1egy ^4Smg ^1packot!");
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_xm1014");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 Kaptál ^1egy ^4AutoShotgun ^1packot!");
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_m3");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x04 ^3Kaptál ^3egy ^4Shotgun ^3packot!");
  270. }
  271. case 11:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_scout");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. ColorChat(id, RED, "[^4#||Minden Ami Couser-Strike1.6~Only Dust2#]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4Scout ^3packot!");
  285. }
  286. }
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. stock give_player_grenades(index)
  291. {
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  296. give_item(index, "item_thighpack");
  297. give_item(index, "item_assaultsuit");
  298. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg golden15 nek ezt a hozzászólást: Multi~Hacker (2014.08.22. 08:48)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menu probléma
HozzászólásElküldve: 2014.08.22. 08:47 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.18. 21:10
Hozzászólások: 186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszönöm mind kettötök válaszát! Megy a gomb!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole