hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.25. 10:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 180 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 180 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.07. 17:28 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Nem jó.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.07. 18:27 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Próbáld.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Skinek"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "NuD[!]e >.x"
  9.  
  10. new modelek[33]
  11. new g_Menu
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14.  
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16.  
  17. register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
  18. register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
  19.  
  20. g_Menu = register_menuid("Skinek")
  21. register_menucmd(g_Menu, 1023, "skinmenu")
  22.  
  23. register_clcmd("say /skinek", "skins")
  24. }
  25.  
  26. public plugin_precache() {
  27. precache_model("models/v_m4a1_1.mdl")
  28. precache_model("models/v_m4a1_2.mdl")
  29. precache_model("models/v_m4a1_3.mdl")
  30. precache_model("models/v_m4a1_4.mdl")
  31. precache_model("models/v_m4a1.mdl")
  32. }
  33.  
  34. public skins(id) {
  35. new menuBody[512]
  36. add(menuBody, 511, "\rVirusnak skinek\w^n^n")
  37. add(menuBody, 511, "1. M4 1\w^n")
  38. add(menuBody, 511, "2. M4 2\w^n")
  39. add(menuBody, 511, "3. M4 3\w^n")
  40. add(menuBody, 511, "4. M4 4\w^n")
  41. add(menuBody, 511, "5. M4 Alap\w^n^n")
  42. add(menuBody, 511, "0. Kilepes^n")
  43.  
  44. new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
  45. show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Skinek")
  46. }
  47.  
  48. public skinmenu(id, key) {
  49. switch(key)
  50. {
  51. case 0: adokm4et(id , 4)
  52. case 1: adokm4et(id , 2)
  53. case 2: adokm4et(id , 3)
  54. case 3: adokm4et(id , 1)
  55. case 4: adokm4et(id , 0)
  56. default: return PLUGIN_HANDLED
  57. }
  58. SaveData(id)
  59. return PLUGIN_HANDLED
  60. }
  61.  
  62. public adokm4et(id , M4) {
  63. modelek[id] = M4
  64.  
  65. new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
  66. if(Weapon != CSW_M4A1)
  67. return PLUGIN_HANDLED
  68.  
  69. new v_nezet[56]
  70.  
  71. switch(M4)
  72. {
  73. case 0: {
  74. format(v_nezet,55,"models/v_m4a1.mdl")
  75. }
  76. case 1: {
  77. format(v_nezet,55,"models/v_m4a1_1.mdl")
  78. }
  79. case 2: {
  80. format(v_nezet,55,"models/v_m4a1_2.mdl")
  81. }
  82. case 3: {
  83. format(v_nezet,55,"models/v_m4a1_3.mdl")
  84. }
  85. case 4: {
  86. format(v_nezet,55,"models/v_m4a1_4.mdl")
  87. }
  88. }
  89.  
  90. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_nezet)
  91.  
  92. return PLUGIN_HANDLED;
  93. }
  94.  
  95. public client_disconnect(id) {
  96. if(task_exists(id)) remove_task(id)
  97. }
  98.  
  99. public client_authorized(id)
  100. {
  101. LoadData(id)
  102. }
  103.  
  104. SaveData(id)
  105. {
  106.  
  107. new authid[32]
  108. get_user_authid(id, authid, 31)
  109.  
  110. new vaultkey[64]
  111. new vaultdata[64]
  112.  
  113. format(vaultkey, 63, "SKIN_%s", authid)
  114. format(vaultdata, 63, "%d", modelek[id])
  115. set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
  116. }
  117.  
  118. LoadData(id)
  119. {
  120. new authid[32]
  121. get_user_authid(id,authid,31)
  122.  
  123. new vaultkey[64], vaultdata[64]
  124.  
  125. format(vaultkey, 63, "SKIN_%s", authid)
  126. get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
  127. modelek[id] = str_to_num(vaultdata)
  128.  
  129. }
  130.  
  131.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.07. 18:35 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Nem kértem teljes plugint, ám nemis jó.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.07. 18:38 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Mármint fordítás alapján vagy játékban? :roll:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.07. 18:40 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Játékban.Csak anyit kellene, hogy hogyan tudom lecserélni egyszere több fegyvernek a skinjet egy menüben.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.07. 18:48 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
demon leírta.. az alapján de mingy meg csinálom neked..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.07. 18:57 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Igen csak a case lesz nem írta le.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.07. 19:00 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.07. 15:56
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
V!rusHD írta:
Igen csak a case lesz nem írta le.


case-ba:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(get_user_weapon(id) == CSW_AK47)
  2. set_pev(id, "models/fegyo.mdl")


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Fantom 2015.01.07. 19:04-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.07. 19:00 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
a bool ellenőrzés is kell...

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model csere.
HozzászólásElküldve: 2015.01.07. 19:02 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.07. 15:56
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
xXlederXxHUN írta:
a bool ellenőrzés is kell...


Szerintem azt meg tudja csinálni ha nem akkor segítek neki vagy segítenek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole