hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 20:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 489 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 487 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 30 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 14:56 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.01. 00:05
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
akkor itt probáld meg zp50_class_human_classic.sma

_________________
[mozgo=10]Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-[/mozgo]

Úgy sem mersz ide kattintani :D
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 15:03 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Tenap ezt próbáltam részben be is jöt csak nem mindenkinek cseréli le a skinjét.
; ------------------------------------
; Zombie Plague 5.0 Ember típusok fájl
; Fordította: BnK*
; ------------------------------------
; A fájlban történő bármilyen módosítás
; automatikusan betöltődik minden pályaváltás után

; Ez a fájl automatikusan frissül amikor valamilyen
; új ember típus plugint telepítesz a szerverre.
[Classic Human]
NAME = Classic Human
INFO = =Balanced=
MODELS = cso_hero_girl , cso_hero , urban
HEALTH = 100
SPEED = 1.00
GRAVITY = 1.00

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 15:04 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
nispapa írta:
akkor itt probáld meg zp50_class_human_classic.sma

Ok megpróbálom

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 15:09 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.01. 00:05
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. ----------------------------------
  4. -*- [ZP] Class: Human: Classic -*-
  5. ----------------------------------
  6.  
  7. This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
  8. terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.
  9.  
  10. ================================================================================*/
  11.  
  12. #include <amxmodx>
  13. #include <zp50_class_human>
  14.  
  15. // Classic Human Attributes
  16. new const humanclass1_name[] = "Classic Human"
  17. new const humanclass1_info[] = "=Balanced="
  18. new const humanclass1_models[][] = { "cso_hero_girl" , "cso_hero" , "urban" }
  19. const humanclass1_health = 100
  20. const Float:humanclass1_speed = 1.0
  21. const Float:humanclass1_gravity = 1.0
  22.  
  23. new g_HumanClassID
  24.  
  25. public plugin_precache()
  26. {
  27. register_plugin("[ZP] Class: Human: Classic", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
  28.  
  29. g_HumanClassID = zp_class_human_register(humanclass1_name, humanclass1_info, humanclass1_health, humanclass1_speed, humanclass1_gravity)
  30. new index
  31. for (index = 0; index < sizeof humanclass1_models; index++)
  32. zp_class_human_register_model(g_HumanClassID, humanclass1_models[index])
  33. }
  34.  

_________________
[mozgo=10]Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-[/mozgo]

Úgy sem mersz ide kattintani :D
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 15:13 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.01. 00:05
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
itt van mind a 2 :D
zp50_class_human_classic.amxx
zp50_class_human_raptor.amxx

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. ----------------------------------
  4. -*- [ZP] Class: Human: Raptor -*-
  5. ----------------------------------
  6.  
  7. This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
  8. terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.
  9.  
  10. ================================================================================*/
  11.  
  12. #include <amxmodx>
  13. #include <zp50_class_human>
  14.  
  15. // Raptor Human Attributes
  16. new const humanclass2_name[] = "Raptor Human"
  17. new const humanclass2_info[] = "HP-- Speed+ Gravity+"
  18. new const humanclass2_models[][] = { "cso_hero_girl" , "cso_hero" , "urban" }
  19. const humanclass2_health = 50
  20. const Float:humanclass2_speed = 1.2
  21. const Float:humanclass2_gravity = 1.2
  22.  
  23. new g_HumanClassID
  24.  
  25. public plugin_precache()
  26. {
  27. register_plugin("[ZP] Class: Human: Raptor", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
  28.  
  29. g_HumanClassID = zp_class_human_register(humanclass2_name, humanclass2_info, humanclass2_health, humanclass2_speed, humanclass2_gravity)
  30. new index
  31. for (index = 0; index < sizeof humanclass2_models; index++)
  32. zp_class_human_register_model(g_HumanClassID, humanclass2_models[index])
  33. }
  34.  

_________________
[mozgo=10]Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-[/mozgo]

Úgy sem mersz ide kattintani :D
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 15:14 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Az nem baj hogy inen
new const humanclass2_models[][] = { "cso_hero_girl" , "cso_hero" , "urban" }
az urbant is kitöröltem?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 15:17 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.01. 00:05
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
nem baj csak teszteld le hogy müködik e

_________________
[mozgo=10]Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-[/mozgo]

Úgy sem mersz ide kattintani :D
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 15:28 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Most müködik

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 15:31 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.01. 00:05
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
akkor jó

_________________
[mozgo=10]Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-[/mozgo]

Úgy sem mersz ide kattintani :D
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 15:38 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
It van a zombiplague ini fáj nem tudom mit rontotam el benne de azt akkarom elérni hogy ha egy embert megölnek az zombiként éledjen újra de 3 szor újra éled a zombi utána meg már nem.

// -----------------------------
// Zombie Plague 5.0 Konfigurációs fájl
// Fordította: BnK*
// -----------------------------
// A konfigurációs fájlban történő bármilyen módosítás
// automatikusan betöltődik minden pályaváltás után


// Nemesis jellemzők
// ----------------------

zp_nemesis_health 0 // Élet [0 = alap élet szorozva a játékosok számával]
zp_nemesis_base_health 5000 // Alap élet
zp_nemesis_speed 1.05 // Sebesség
zp_nemesis_gravity 0.5 // Gravitáció
zp_nemesis_glow 1 // "Fénylés" effekt (0 = ki / 1 = be)
zp_nemesis_aura 1 // Aura effekt (0 = ki / 1 = be)
zp_nemesis_aura_color_R 150 // Aura szín (piros) [0-255]
zp_nemesis_aura_color_G 0 // Aura szín (zöld) [0-255]
zp_nemesis_aura_color_B 0 // Aura szín (kék) [0-255]
zp_nemesis_damage 10.0 // Sebzés szorzó
zp_nemesis_kill_explode 1 // Gib robbanás effekt, amikor a nemesis meghal (0 = ki / 1 = be)
zp_nemesis_grenade_frost 0 // A nemesist befolyásolja a fagyasztó gránát (0 = ki / 1 = be)
zp_nemesis_grenade_fire 1 // A nemesist befolyásolja az égető gránát (0 = ki / 1 = be)

// Túlélő jellemzők
// --------------------

zp_survivor_health 0 // Élet [0 = alap élet szorozva a játékosok számával]
zp_survivor_base_health 300 // Alap élet
zp_survivor_speed 0.95 // Sebesség
zp_survivor_gravity 1.25 // Gravitáció
zp_survivor_glow 1 // "Fénylés" effekt (0 = ki / 1 = be)
zp_survivor_aura 1 // Aura effekt (0 = ki / 1 = be)
zp_survivor_aura_color_R 0 // Aura szín (piros) [0-255]
zp_survivor_aura_color_G 0 // Aura szín (zöld) [0-255]
zp_survivor_aura_color_B 150 // Aura szín (kék) [0-255]
zp_survivor_weapon "weapon_m249" // A túlélő alap fegyvere
zp_survivor_weapon_block 1 // Minden fegyver blokkolása (kivéve az alap fegyver) (0 = ki / 1 = be)

// Játékmód kezelő
// --------------------

zp_gamemode_delay 16 // Másodpercek száma, mielőtt elkezdődik egy játékmód
zp_round_start_show_hud 1 // "A vírus elkezdett terjedni..." HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
zp_prevent_consecutive_modes 0 // A játékmód ismétlődés, két körben egymás után blokkolása (0 = ki / 1 = be)

// Normál fertőzés mód
// --------------------------

zp_infection_chance 1 // Valószínűség (1 az X-hez, X = cvar értéke)
zp_infection_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához
zp_infection_show_hud 1 // Első fertőzés HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
zp_infection_allow_respawn 1 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmodban (0 = ki / 1 = be)
zp_respawn_after_last_human 1 // Játékosok újraélesztése, ha már csak egy ember maradt életben (0 = ki / 1 = be)
zp_zombie_first_hp_multiplier 2.0 // Első zombi HP szórzó

// Nemesis mód
// -----------------

zp_nemesis_chance 20 // Valószínűség (1 az X-hez)
zp_nemesis_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához
zp_nemesis_show_hud 1 // Nemesis HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
zp_nemesis_sounds 1 // Nemesis mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be)
zp_nemesis_allow_respawn 1 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)

// Túlélő mód
// --------------

zp_survivor_chance 20 // Valószínűség (1 az X-hez)
zp_survivor_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához
zp_survivor_show_hud 1 // Túlélő HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
zp_survivor_sounds 1 // Túlélő mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be)
zp_survivor_allow_respawn 1 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)

// Többszörös fertőzés mód
// --------------------------------

zp_multi_chance 20 // Valószínűség (1 az X-hez)
zp_multi_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához
zp_multi_min_zombies 3 // Minimum zombik száma
zp_multi_ratio 0.15 // Fertőzési arány (zombik száma = cvar értéke szorozva a játékosok számával)
zp_multi_show_hud 1 // Többszörös fertőzés HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
zp_multi_sounds 1 // Többszörös fertőzés mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be)
zp_multi_allow_respawn 1 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)

// Raj mód
// ----------

zp_swarm_chance 20 // Valószínűség (1 az X-hez)
zp_swarm_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához
zp_swarm_show_hud 1 // Raj HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
zp_swarm_sounds 1 // Raj mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be)
zp_swarm_allow_respawn 1 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)

// Pestis mód
// --------------

zp_plague_chance 20 // Valószínűség (1 az X-hez)
zp_plague_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához
zp_plague_ratio 0.5 // Fertőzési arány (zombik száma = cvar értéke szorozva a játékosok számával)
zp_plague_nemesis_count 1 // Nemesisek száma
zp_plague_nem_hp_multi 1.25 // Nemesis HP szorzó
zp_plague_survivor_count 1 // Túlélők száma
zp_plague_surv_hp_multi 1.5 // Túlélő HP szorzó
zp_plague_show_hud 1 // Pestis HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
zp_plague_sounds 1 // Pestis mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be)
zp_plague_allow_respawn 1 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)

// Armageddon mód
// ----------------------

zp_armageddon_chance 20 // Valószínűség (1 az X-hez)
zp_armageddon_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához
zp_armageddon_ratio 0.5 // Nemesisek száma a túlélők számához arány (nemesisek száma = cvar értéke szorozva a játékosok számával)
zp_armageddon_nem_hp_multi 0.55 // Nemesis HP szorzó
zp_armageddon_surv_hp_multi 0.55 // Túlélő HP szorzó
zp_armageddon_show_hud 1 // Armageddon HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
zp_armageddon_sounds 1 // Armageddon mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be)
zp_armageddon_allow_respawn 1 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)

// Extra cucc: ellenszer
// -------------------------

zp_antidote_round_limit 5 // Maximálisan vásárolható ellenszerek száma

// Extra cucc: fertőző gránát
// --------------------------------

zp_infection_bomb_round_limit 6 // Maximálisan vásárolható fertőző gránátok száma

// Extra cucc: zombi "drog"
// -------------------------------

zp_zombie_madness_time 5.0 // Bedrogozott állapot hossza másodpercben mérve
zp_madness_aura_color_R 150 // Aura szín (piros) [0-255]
zp_madness_aura_color_G 0 // Aura szín (zöld) [0-255]
zp_madness_aura_color_B 0 // Aura szín (kék) [0-255]

// Admin parancsok
// ---------------------

zp_log_admin_commands 0 // Használt admin parancsok elkönyvelése "ZombiePlague_[dátum].log" fáljba (0 = ki / 1 = be)

// Admin modellek
// --------------------

zp_admin_models_human_player 1 // Ember típusú admin modell engedélyezése (0 = ki / 1 = be)
zp_admin_models_human_knife 1 // Ember típusú admin kés modell engedélyezése (0 = ki / 1 = be)
zp_admin_models_zombie_player 1 // Zombi típusú admin modell engedélyezése (0 = ki / 1 = be)
zp_admin_models_zombie_knife 1 // Zombi típusú admin kés modell engedélyezése (0 = ki / 1 = be)

// Vásárló menü
// -----------------

zp_random_primary 0 // A játékosok véletlenszerűen kapjanak elsődleges fegyvert (0 = ki / 1 = be)
zp_random_secondary 0 // A játékosok véletlenszerűen kapjanak másodlagos fegyvert (0 = ki / 1 = be)
zp_random_grenades 0 // A játékosok véletlenszerűen kapjanak gránátot (0 = ki / 1 = be)

zp_buy_custom_time 15 // A ZP vásárló menü kör eleji használatának hossza, másodpercben mérve
zp_buy_custom_primary 1 // A játékosok vásárló menüben választhatnak elsődleges fegyvert (0 = ki / 1 = be)
zp_buy_custom_secondary 1 // A játékosok vásárló menüben választhatnak másodlagos fegyvert (0 = ki / 1 = be)
zp_buy_custom_grenades 0 // A játékosok vásárló menüben választhatnak gránátot (0 = ki / 1 = be)
zp_give_all_grenades 1 // A játékosok automatikusan kapnak gránátot, mint a ZP 4.3-ban (0 = ki / 1 = be)

// Vásárló zónák
// -----------------

zp_buyzone_time 15 // CS vásárló zóna használatának engedélyezése, annak hossza másodpercben mérve
zp_buyzone_humans 1 // CS vásárló zóna engedélyezése az emberek számára (0 = ki / 1 = be)
zp_buyzone_zombies 0 // CS vásárló zóna engedélyezése a zombik számára (0 = ki / 1 = be)

zp_buy_ammo_human 1 // Lőszercsomag vásárlás engedélyezése az emberek számára, miután a vásárló zóna kikapcsolt (0 = ki / 1 = be)
zp_buy_ammo_cost 100 // 1db lőszercsomag ára (dollárban)

// Frag, élet jutalmak
// ----------------------

zp_frags_zombie_killed 1 // 1 zombi megöléséért járó frag szám az embernek
zp_frags_human_killed 1 // 1 ember megöléséért járó frag szám a zombinak
zp_frags_human_infected 1 // 1 ember megfertőzéséért járó frag szám a zombinak
zp_frags_nemesis_ignore 0 // Nemesis fragjeinek számolásának mellőzése (0 = ki / 1 = be)
zp_frags_survivor_ignore 0 // Túlélő fragjeinek számolásának mellőzése (0 = ki / 1 = be)

zp_infection_health_bonus 100 // 1 fertőzés után járó +élet a zombinak
zp_human_last_health_bonus 50 // Utolsó embernek járó +élet

// Pénz jutalmak
// -----------------

zp_money_winner 1000 // A győztes csapatnak járó pénz
zp_money_loser 500 // A vesztes csapatnak járó pénz

zp_money_damage 100 // Sebzés után járó pénz
zp_money_zombie_damaged_hp 500 // Pénz adása - X sebzés után - az embernek (X = cvarban megadott érték)
zp_money_human_damaged_hp 250 // Pénz adása - X sebzés után - a zombinak (X = cvarban megadott érték)
zp_money_zombie_killed 200 // 1 zombi megöléséért járó pénz az embernek
zp_money_human_killed 200 // 1 ember megöléséért járó pénz a zombinak
zp_money_human_infected 200 // 1 ember megfertőzéséért járó pénz a zombinak
zp_money_nemesis_ignore 0 // Nemesisnek járó pénz jutalmak mellőzése (0 = ki / 1 = be)
zp_money_survivor_ignore 0 // Túlélőnek járó pénz jutalmak mellőzése (0 = ki / 1 = be)

// Lőszercsomag jutalmak
// -----------------------------

zp_ammop_winner 10 // A győztes csapatnak járó lőszercsomag
zp_ammop_loser 5 // A vesztes csapatnak járó lőszercsomag

zp_ammop_damage 3 // Sebzés után járó lőszercsomag
zp_ammop_zombie_damaged_hp 200 // Lőszercsomag adása - X sebzés után - az embernek (X = cvarban megadott érték)
zp_ammop_human_damaged_hp 100 // Lőszercsomag adása - X sebzés után - a zombinak (X = cvarban megadott érték)
zp_ammop_zombie_killed 15 // 1 zombi megöléséért járó lőszercsomag az embernek
zp_ammop_human_killed 15 // 1 ember megöléséért járó lőszercsomag a zombinak
zp_ammop_human_infected 10 // 1 ember megfertőzéséért járó lőszercsomag a zombinak
zp_ammop_nemesis_ignore 1 // Nemesisnek járó lőszercsomag jutalmak mellőzése (0 = ki / 1 = be)
zp_ammop_survivor_ignore 1 // Túlélőnek járó lőszercsomag jutalmak mellőzése (0 = ki / 1 = be)

// Deathmatch
// --------------

zp_deathmatch 2 // Deathmatch mód, újraéledési típus: (0-ki // 1-ember // 2-zombi // 3-véletlenszerű // 4-kiegyenlített)
zp_respawn_delay 5 // Újraéledés előtti idő másodpercben mérve
zp_respawn_zombies 1 // Halott zombik újraélesztése (0 = ki / 1 = be)
zp_respawn_humans 0 // Halott emberek újraélesztése (0 = ki / 1 = be)
zp_respawn_on_suicide 0 // Játékos újraélesztése, ha önmagától halt meg

// Véletlenszerű újraéledési hely
// -----------------------------------

zp_random_spawning_csdm 1 // CSDM lerakópontok használata (0 = ki, eredeti lerakópontok használata / 1 = be)

// Újraéledési védelem
// ------------------------

zp_spawn_protection_time 0 // Védelem ideje másodpercben mérve (0 = ki)
zp_spawn_protection_humans 1 // Engedélyezés az emberek számára (0 = ki / 1 = be)
zp_spawn_protection_zombies 0 // Engedélyezés a zombik számára (0 = ki / 1 = be)

// Zombi jellemzők
// --------------------

zp_zombie_fov 110 // Egyéni látásmező (0 = alapbeállítás, nincs változás)
zp_zombie_silent 1 // Csendes mozgás (0 = ki / 1 = be)
zp_zombie_bleeding 1 // Véres lábnyomok/vérfoltok hagyása a zombik után (0 = ki / 1 = be)

// Zombi hangok
// ------------------

zp_zombie_sounds_pain 1 // Egyéni fájdalom hangok
zp_zombie_sounds_attack 1 // Egyéni támadás hangok
zp_zombie_sounds_idle 1 // Mozdulatlan/AFK zombi hangok

// Zombi sebzés
// -----------------

zp_zombie_defense 0.75 // Zombi védelem szorzó (0.75 = a zombik 75%-osan sebződnek az alapértékhez képest)
zp_zombie_hitzones 0 // Zombi hitbox beállítása (pl: fej + mellkas = 2 + 4 = 6) [0 = kikapcsolva]

// Zombi hitboxok:
// 1 - generic, 2 - fej, 4 - mellkas, 8 - gyomor, 16 - bal kar, 32 - jobb kar, 64 - bal láb, 128 - jobb láb

// Végtelen lőszer
// -------------------

zp_human_unlimited_ammo 1 // Végtelen lőszer emberek számára [0-ki // 1-újratöltéssel // 2-végtelen tár]
zp_survivor_unlimited_ammo 2 // Végtelen lőszer túlélők számára [0-ki // 1-újratöltéssel // 2-végtelen tár]

// Páncél
// --------

zp_human_armor_protect 1 // A páncél ellenáll a fertőzésnek, addig míg szét nem kaparják a zombik (0 = ki / 1 = be)
zp_human_armor_default 0 // Alapból minden játékosnak kiosztott páncél mennyiség
zp_armor_protect_nemesis 0 // A páncél ellenáll a nemesisnek, amíg bír (0 = ki / 1 = be)
zp_survivor_armor_protect 1 // A páncél megvédi a túlélőt (0 = ki / 1 = be)

// Zseblámpa
// -------------

zp_flashlight_starting_charge 100 // Elem/akkumulátor feltöltöttségének alapállapota [0-100]
zp_flashlight_custom 0 // Egyéni zseblámpa engedélyezése (0 = ki / 1 = be)
zp_flashlight_radius 10 // Egyéni zseblámpa fényének szétterülő nagysága [sugár]
zp_flashlight_distance 1000 // Egyéni zseblámpával elérhető maximális megvilágítható távolság
zp_flashlight_show_all 1 // Az egyéni zseblámpa fényét minden játékos látja (0 = ki / 1 = be)
zp_flashlight_drain_rate 1 // Elem/akkumulátor lemerülési foka [0 = végtelen töltés]
zp_flashlight_charge_rate 5 // Elem/akkumulátor feltöltődési foka [0 = elem (nem töltődik)]
zp_flashlight_color_R 100 // Fény színe (piros) [0-255]
zp_flashlight_color_G 100 // Fény színe (zöld) [0-255]
zp_flashlight_color_B 100 // Fény színe (kék) [0-255]

// Éjjellátó
// ---------

zp_nvision_custom 0 // Egyéni éjjellátó engedélyezése (0 = ki / 1 = be)
zp_nvision_radius 80 // Egyéni éjjellátó látósugara

zp_nvision_zombie 2 // Éjjellátó adása a zombiknak [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás]
zp_nvision_zombie_color_R 0 // Egyéni éjjellátó színe - zombiknak (piros) [0-255]
zp_nvision_zombie_color_G 150 // Egyéni éjjellátó színe - zombiknak (zöld) [0-255]
zp_nvision_zombie_color_B 0 // Egyéni éjjellátó színe - zombiknak (kék) [0-255]

zp_nvision_human 0 // Éjjellátó adása az embereknek [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás]
zp_nvision_human_color_R 0 // Egyéni éjjellátó színe - embereknek (piros) [0-255]
zp_nvision_human_color_G 150 // Egyéni éjjellátó színe - embereknek (zöld) [0-255]
zp_nvision_human_color_B 0 // Egyéni éjjellátó színe - embereknek (kék) [0-255]

zp_nvision_spec 2 // Éjjellátó adása a nézőknek [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás]
zp_nvision_spec_color_R 0 // Egyéni éjjellátó színe - nézőknek (piros) [0-255]
zp_nvision_spec_color_G 150 // Egyéni éjjellátó színe - nézőknek (zöld) [0-255]
zp_nvision_spec_color_B 0 // Egyéni éjjellátó színe - nézőknek (kék) [0-255]

zp_nvision_nemesis 2 // Éjjellátó adása a nemesisnek [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás]
zp_nvision_nemesis_color_R 150 // Egyéni éjjellátó színe - nemesisnek (piros) [0-255]
zp_nvision_nemesis_color_G 0 // Egyéni éjjellátó színe - nemesisnek (zöld) [0-255]
zp_nvision_nemesis_color_B 0 // Egyéni éjjellátó színe - nemesisnek (kék) [0-255]

zp_nvision_survivor 0 // Éjjellátó adása a túlélőnek [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás]
zp_nvision_survivor_color_R 0 // Egyéni éjjellátó színe - túlélőnek (piros) [0-255]
zp_nvision_survivor_color_G 0 // Egyéni éjjellátó színe - túlélőnek (zöld) [0-255]
zp_nvision_survivor_color_B 150 // Egyéni éjjellátó színe - túlélőnek (kék) [0-255]

// "Távolugrás"
// ----------------

zp_leap_zombie 3 // Távolra ugrás engedélyezése zombiknak [0-ki // 1-be // 2-csak az első zombi // 3-csak az utolsó zombi]
zp_leap_zombie_force 500 // Előrelökés
zp_leap_zombie_height 300 // Felfelelökés
zp_leap_zombie_cooldown 10.0 // Két távolugrás közötti időintervallum másodpercben mérve - zombiknak
zp_leap_nemesis 1 // Távolra ugrás engedélyezése nemesisnek
zp_leap_nemesis_force 500 // Előrelökés
zp_leap_nemesis_height 300 // Felfelelökés
zp_leap_nemesis_cooldown 5.0 // Két távolugrás közötti időintervallum másodpercben mérve - nemesisnek
zp_leap_survivor 0 // Távolra ugrás engedélyezése túlélőnek
zp_leap_survivor_force 500 // Előrelökés
zp_leap_survivor_height 300 // Felfelelökés
zp_leap_survivor_cooldown 5.0 // Két távolugrás közötti időintervallum másodpercben mérve - túlélőnek

// Pain Shock Free
// --------------------

zp_painshockfree_zombie 1 // "fájdalom mentes sokk" a zombiknak [0-ki // 1-be // 2-csak az első zombi // 3-csak az utolsó zombi]
zp_painshockfree_human 0 // "fájdalom mentes sokk" az embereknek [0-ki // 1-be // 2-csak az utolsó ember]
zp_painshockfree_nemesis 0 // "fájdalom mentes sokk" a nemesisnek (0 = ki / 1 = be)
zp_painshockfree_survivor 1 // "fájdalom mentes sokk" a túlélőnek (0 = ki / 1 = be)

// Visszalökés
// --------------

zp_knockback_damage 1 // Sebzés mértékének alkalmazása a visszalökés kiszámításakor (0 = ki / 1 = be)
zp_knockback_power 1 // Fegyver erejének alkalmazása a visszalökés kiszámításakor (0 = ki / 1 = be)
zp_knockback_obey_class 1 // Zombi típus egyéni visszalökés szorzójának alkalmazása a visszalökés kiszámításakor (0 = ki / 1 = be)
zp_knockback_zvel 0 // A visszalökés befolyásolja a függőleges mozgást, ugrásokat (0 = ki / 1 = be)
zp_knockback_ducking 0.25 // Visszalökés szorzó a guggoló zombik esetében [0 = visszalökés kikapcsolása]
zp_knockback_distance 500 // Maximum távolság, amíg még befolyásolja a zombit a visszalökés
zp_knockback_nemesis 0.25 // Nemesis visszalökődés szorzó [0 = visszalökés kikapcsolása a nemesis számára]

// Fegyver eldobás/elrejtés
// -----------------------------

zp_zombie_drop_weapons 3 // Fegyverek eldobása fertőzés után [0-ki // 1-csak az elsődlegest // 2-csak a másodlagost // 3-mind a kettőt]
zp_zombie_strip_weapons 0 // Fegyverek eltűntetése fertőzés után [0-ki // 1-csak az elsődlegest // 2-csak a másodlagost // 3-mind a kettőt]
zp_zombie_strip_grenades 1 // Gránátok eltűntetése fertőzés után (0 = ki / 1 = be)
zp_zombie_strip_armor 1 // Páncél eltűntetése fertőzés után (0 = ki / 1 = be)
zp_zombie_block_pickup 1 // Fegyver felvétel blokkolása a zombiknak (0 = ki / 1 = be)
zp_remove_dropped_weapons 0 // Eldobott fegyverek törlése előtti idő másodpercben mérve [0 = kikapcsolva]

// Fertőzés effektek
// ---------------------

zp_infect_show_hud 1 // Fertőzés - HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
zp_infect_show_notice 1 // Fertőzés - chat üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
zp_infect_sounds 1 // Fertőzés - hangok bejátszása (0 = ki / 1 = be)

zp_infect_screen_fade 1 // Színes képernyő átfedés fertőzéskor (0 = ki / 1 = be)
zp_infect_screen_fade_R 0 // Képernyő átfedés szín (piros) [0-255]
zp_infect_screen_fade_G 150 // Képernyő átfedés szín (zöld) [0-255]
zp_infect_screen_fade_B 0 // Képernyő átfedés szín (kék) [0-255]
zp_infect_screen_shake 1 // Képernyő remegés a megfertőzött játékosnak (0 = ki / 1 = be)
zp_infect_hud_icon 1 // Kis HUD ikon mutatása fertőzéskor (0 = ki / 1 = be)
zp_infect_tracers 1 // Jelölés fertőzéskor (0 = ki / 1 = be)
zp_infect_particles 1 // "Részecskék" fertőzéskor (0 = ki / 1 = be)
zp_infect_sparkle 1 // Szikrázás fertőzéskor (0 = ki / 1 = be)
zp_infect_sparkle_R 0 // Szikra szín (piros)
zp_infect_sparkle_G 150 // Szikra szín (zöld)
zp_infect_sparkle_B 0 // Szikra szín (kék)

// Cure effektek
// ----------------

zp_cure_show_hud 1 // Cure HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
zp_cure_sounds 1 // Cure hangok bejátszása (0 = ki / 1 = be)

// Fény effektek
// -----------------

zp_lighting "d" // Pálya fényerősség ["a"-sötétedő// "z"-világosodó // ""-alapbeállítás // "0"-ki]
zp_thunder_time 0 // Villámlás időköze másodpercben mérve [0 = kikapcsolva]
zp_triggered_lights 1 // A pályán előforduló változó fények engedélyezése (0 = ki / 1 = be)

// Játékmenet: javítások
// --------------------------

zp_remove_doors 0 // Ajtók törlése a pályán [0-ki // 1-csak a forgóajtókat // 2-minden ajtót]
zp_block_pushables 1 // +USE (alapbeállítás: E) gomb használatának blokkolása (0 = ki / 1 = be)
zp_block_suicide 1 // Játékosok öngyilkosságának blokkolása (0 = ki / 1 = be)
zp_worldspawn_kill_respawn 1 // Játékos újraélesztése, ha az meghalt a kör elején (0 = ki / 1 = be)
zp_disable_minmodels 1 // cl_minmodels opció kikapcsolása a játékosokon, amikor felcsatlakoztak (0 = ki / 1 = be)
zp_keep_hp_on_disconnect 1 // Amikor egy nemesis/túlélő kilép, akkor a választott játékosnak ugyanannyi élete lesz mint elődjének (0 = ki / 1 = be)

// Csapat pontozás
// --------------------

zp_winner_show_hud 1 // "Nyertes" HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be)
zp_winner_sounds 1 // "Nyertes" körvégi zene bejátszása (0 = ki / 1 = be)

// Lőszercsomagok
// ---------------------

zp_starting_ammo_packs 5 // Kezdő lőszercsomag mennyiség
zp_disable_money 1 // CS pénz kikapcsolása amikor a lőszercsomag rendszer be van kapcsolva (0 = ki / 1 = be)

// Flashbang gránát
// ---------------------

zp_grenade_flashbang_color_R 0 // Képernyő átfedés színe (piros)
zp_grenade_flashbang_color_G 150 // Képernyő átfedés színe (zöld)
zp_grenade_flashbang_color_B 0 // Képernyő átfedés színe (kék)
zp_grenade_flashbang_nemesis 0 // Flashbang befolyásolja a nemesist (0 = ki / 1 = be)

// Égető/Tűz gránát
// ---------------------

zp_grenade_fire_duration 10 // Égés időtartama másodpercben mérve
zp_grenade_fire_damage 5 // Égés által szerzett sebzés (minden 0.2 másodpercben)
zp_grenade_fire_slowdown 0.5 // Égés okozta lassulás - szorzó [0 = kikapcsolva]
zp_grenade_fire_hudicon 1 // Kis HUD ikon mutatása a játékosnak, amikor ég (0 = ki / 1 = be)
zp_grenade_fire_explosion 0 // Az eredeti HE gránát robbanásának használata (0 = ki / 1 = be)

// Fagyasztó gránát
// ---------------------

zp_grenade_frost_duration 3 // Fagyott állapot időtartama másodpercben mérve
zp_grenade_frost_hudicon 1 // Kis HUD ikon mutatása a játékosnak, amikor meg van fagyva (0 = ki / 1 = be)

// Világitó gránát
// -----------------

zp_grenade_flare_duration 60 // A gránát világitásának időtartama másodpercben mérve
zp_grenade_flare_radius 25 // A gránát fényének sugara (nagysága)
zp_grenade_flare_color 0 // A gránát színe [0-fehér // 1-piros // 2-zöld // 3-kék // 4-teljesen véletlenszerű // 5-véletlenszerű p, z, k között]

// ZP 4.3 Sub-plugin Kompatibilitás
// ------------------------------

zp_ammopack_to_money_enable 1 // Lőszercsomagok kezelése, mint pénz, ha a lőszercsomag rendszer ki van kapcsolva
zp_ammopack_to_money_ratio 160 // Lőszercsomag a pénzhez arány (eredeti: 1 lőszercsomag = 160$)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 30 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 119 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole