hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 17:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 339 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 338 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 30 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 15:41 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.01. 00:05
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
ahoz egy zombi faj kell tutomal csak azal lehet megoldani

leirás Ez is ismét Zombie Plague 4.3 hoz kézült.

Leírás:3x újra éled.De ezt még nyugodtan tudod állítgatni.
Cvars:
("zp_max_spawn" , "3")<--Újra éledését tudod állítgatni
("zp_spawn_time" , "5.0")<-Újra éledés idejét tudod állítani
("zp_color" , "1")<-Legyen-e színe amikor újra éled
("zp_color_spawn" , "0 255 0")<-Újra éledés színe RGB kódok ban
("zp_color_amount" , "30")
("zp_color_time" , "10.0")

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <zombieplague>
  6.  
  7. #define PLUGNAME "[ZP] Deadly Zombie"
  8. #define AUTHOR "CHyC/PomanoB"
  9. #define VERSION "4.0"
  10.  
  11. new const zclass_name[] = { "Deadly Zombi" }
  12. new const zclass_info[] = { "3x ujra eled" }
  13. new const zclass_model[] = { "zombie_source" }
  14. new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
  15. const zclass_health = 2000
  16. const zclass_speed = 250
  17. const Float:zclass_gravity = 1.0
  18. const Float:zclass_knockback = 1.0
  19.  
  20. new bool:g_end
  21.  
  22. new g_respawn_count[33]
  23.  
  24. new cvar_maxspawn , cvar_spawndelay , cvar_color , cvar_colorspawn , cvar_amount , cvar_time;
  25.  
  26. new g_zclass_respawn
  27.  
  28.  
  29. public plugin_precache()
  30. {
  31. g_zclass_respawn = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  32. }
  33.  
  34. public plugin_init()
  35. {
  36. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "PlayerKilled", 1);
  37. register_cvar("zp_respawn", VERSION, FCVAR_SERVER)
  38.  
  39. cvar_maxspawn = register_cvar("zp_max_spawn" , "3");
  40. cvar_spawndelay = register_cvar("zp_spawn_time" , "5.0");
  41. cvar_color = register_cvar("zp_color" , "1");
  42. cvar_colorspawn = register_cvar("zp_color_spawn" , "0 255 0");
  43. cvar_amount = register_cvar("zp_color_amount" , "30");
  44. cvar_time = register_cvar("zp_color_time" , "10.0");
  45. }
  46.  
  47. public PlayerKilled(Victim)
  48.  
  49. if (zp_get_user_zombie(Victim) && zp_get_user_zombie_class(Victim) == g_zclass_respawn && !zp_get_user_nemesis(Victim))
  50. set_task((get_pcvar_float(cvar_spawndelay)), "PlayerRespawn", Victim);
  51.  
  52. public PlayerRespawn(id)
  53. {
  54. if (g_respawn_count[id]++>=get_pcvar_num(cvar_maxspawn))
  55. return PLUGIN_CONTINUE;
  56.  
  57. if (!g_end && !is_user_alive(id) && zp_get_user_zombie(id) && zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_respawn && !zp_get_user_nemesis(id))
  58. {
  59. remove_task(id);
  60. zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
  61.  
  62.  
  63. if(get_pcvar_num(cvar_color))
  64. {
  65. new szColor[12], szRed[4], szGreen[4], szBlue[4]
  66. get_pcvar_string(cvar_colorspawn,szColor,11)
  67. parse(szColor,szRed,3,szGreen,3,szBlue,4)
  68.  
  69. new iRed = clamp(str_to_num(szRed),0,255)
  70. new iGreen = clamp(str_to_num(szGreen),0,255)
  71. new iBlue = clamp(str_to_num(szBlue),0,255)
  72.  
  73. set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,iRed,iGreen,iBlue,kRenderNormal,get_pcvar_num(cvar_amount))
  74. set_task(get_pcvar_float(cvar_time),"event_time_color",id)
  75.  
  76. }
  77. }
  78. return PLUGIN_CONTINUE;
  79. }
  80.  
  81. public event_time_color(id)
  82. {
  83. set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderNormal,0)
  84. }
  85.  
  86. public zp_round_ended(winteam)
  87. {
  88. g_end = true
  89. }
  90.  
  91. public zp_round_started(gamemode, player)
  92. {
  93. g_end = false
  94. arrayset(g_respawn_count,0,33)
  95. }
  96. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  97. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  98. */
  99.  

_________________
[mozgo=10]Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-[/mozgo]

Úgy sem mersz ide kattintani :D
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 15:46 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Én erre értem
zp_respawn_after_last_human 1 // Játékosok újraélesztése, ha már csak egy ember maradt életben (0 = ki / 1 = be)
zp_nemesis_allow_respawn 1 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
zp_deathmatch 2 // Deathmatch mód, újraéledési típus: (0-ki // 1-ember // 2-zombi // 3-véletlenszerű // 4-kiegyenlített)
De pl raj módba meg ugy müküdik hogy megfertőznek 1 embert akkor az már zombiként fog ujra éledni mindig emberként nem.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 16:00 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.01. 00:05
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
írtam levelet

_________________
[mozgo=10]Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-
Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-Flesl-l'GaMinG'-[/mozgo]

Úgy sem mersz ide kattintani :D
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 16:01 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
De ezt az egy plugint nem értem mi baja életet kéne adni ad is csak akármiyen árat adok meg mindig ugyananyiba kerül.

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <zombieplague>

new const item_name[] = "Elet vasarlas (1000hp)!"
new g_itemid_buyhp
new hpamount

public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] elet vasarlas", "1.0", "T[h]E Dis[as]teR")
hpamount = register_cvar("zp_buyhp_amount", "1000")
g_itemid_buyhp = zp_register_extra_item(item_name, 50, ZP_TEAM_HUMAN & ZP_TEAM_ZOMBIE)
}
public zp_extra_item_selected(id,itemid)
{
if(!is_user_alive(id))

return PLUGIN_HANDLED;

if(itemid==g_itemid_buyhp)
{
if(zp_get_user_ammo_packs(id) < 50)
{
client_print(id, print_chat,"[ZP] Nincs eleg tolteny csomagod!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
set_user_health(id,get_user_health(id)+get_pcvar_num(hpamount));
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 50);
client_print(id, print_chat,"[ZP] Vettel eletet!");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang3082\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 20:02 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Át konvertálod az sma-t amxx-é?

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 20:20 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Felraktam ezt az extra cuccot a szerveremre http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=buyhp de hiába sma-ba átirom az árát a szerveren nem változik.Mi leht a baj?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 21:30 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
It milyen beálitás lenne a legjobb?

// Lőszercsomag jutalmak
// -----------------------------

zp_ammop_winner 3 // A győztes csapatnak járó lőszercsomag
zp_ammop_loser 1 // A vesztes csapatnak járó lőszercsomag

zp_ammop_damage 3 // Sebzés után járó lőszercsomag
zp_ammop_zombie_damaged_hp 500 // Lőszercsomag adása - X sebzés után - az embernek (X = cvarban megadott érték)
zp_ammop_human_damaged_hp 250 // Lőszercsomag adása - X sebzés után - a zombinak (X = cvarban megadott érték)
zp_ammop_zombie_killed 1 // 1 zombi megöléséért járó lőszercsomag az embernek
zp_ammop_human_killed 1 // 1 ember megöléséért járó lőszercsomag a zombinak
zp_ammop_human_infected 1 // 1 ember megfertőzéséért járó lőszercsomag a zombinak
zp_ammop_nemesis_ignore 0 // Nemesisnek járó lőszercsomag jutalmak mellőzése (0 = ki / 1 = be)
zp_ammop_survivor_ignore 0 // Túlélőnek járó lőszercsomag jutalmak mellőzése (0 = ki / 1 = be)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.17. 06:58 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Ez a téma nagyon el kanyarodot a téma névtől.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.17. 08:43 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Nem akartam új támát nyitni.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Zombi Admin menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.17. 12:32 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
norbee.16 írta:
Ez a téma nagyon el kanyarodot a téma névtől.

jogos. Zárom.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 30 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 67 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole