hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 09:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 289 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 288 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Forditás
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 08:29 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.09.12. 15:18
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // Plugin Info
  2. new const PLUGIN[] = "Ultimate Sounds"
  3. new const VERSION[] = "1.7"
  4. new const AUTHOR[] = "Dizzy / Bmann_420"
  5.  
  6. // Includes
  7. #include <amxmodx>
  8.  
  9. //Defines
  10. #define KNIFEMESSAGES 5
  11. #define MESSAGESNOHP 5
  12. #define MESSAGESHP 5
  13. #define LEVELS 10
  14.  
  15. //Pcvars
  16. new streak_mode, knife_mode, hs_mode, lastman_mode
  17.  
  18. new gmsgHudSync
  19.  
  20. new kills[33] = {0,...};
  21. new deaths[33] = {0,...};
  22. new alone_ann = 0
  23. new levels[10] = {2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11};
  24.  
  25. //Streak Sounds
  26. new stksounds[10][] =
  27. {
  28. "misc/multikill",
  29. "misc/megakill",
  30. "misc/ultrakill",
  31. "misc/monsterkill",
  32. "misc/killingspree",
  33. "misc/wickedsick",
  34. "misc/rampage",
  35. "misc/ludacrisskill",
  36. "misc/godlike",
  37. "misc/holyshit"
  38. }
  39.  
  40. new stkmessages[10][] =
  41. {
  42. "%s: Multi-Kill!",
  43. "%s: Mega-Kill!",
  44. "%s: Ultra-Kill!",
  45. "%s: Monster-Kill!",
  46. "%s: Killing Spree!",
  47. "%s: Wicked Sick!",
  48. "%s: Rampage!",
  49. "%s: Ludacriss-Kill",
  50. "%s: Godlike!",
  51. "%s: Holy Shit!"
  52. }
  53.  
  54. new knifemessages[KNIFEMESSAGES][] =
  55. {
  56. "KNIFE_MSG_1",
  57. "KNIFE_MSG_2",
  58. "KNIFE_MSG_3",
  59. "KNIFE_MSG_4",
  60. "KNIFE_MSG_5"
  61. }
  62.  
  63. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] =
  64. {
  65. "NOHP_MSG_1",
  66. "NOHP_MSG_2",
  67. "NOHP_MSG_3",
  68. "NOHP_MSG_4",
  69. "NOHP_MSG_5"
  70. }
  71.  
  72. new messageshp[MESSAGESHP][] =
  73. {
  74. "HP_MSG_1",
  75. "HP_MSG_2",
  76. "HP_MSG_3",
  77. "HP_MSG_4",
  78. "HP_MSG_5"
  79. }
  80.  
  81. public plugin_init()
  82. {
  83. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  84. register_cvar("ultimate_sounds",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)
  85. register_dictionary("ultimate_sounds.txt")
  86. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  87. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  88. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  89. register_event("DeathMsg", "death_event", "a", "1>0");
  90. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  91. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  92. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  93.  
  94. lastman_mode = register_cvar("lastman_mode","abc")
  95. streak_mode = register_cvar("streak_mode","ab")
  96. knife_mode = register_cvar("knife_mode","ab")
  97. hs_mode = register_cvar("hs_mode","ab")
  98.  
  99. gmsgHudSync = CreateHudSyncObj()
  100.  
  101. return PLUGIN_CONTINUE
  102. }
  103.  
  104. get_streak()
  105. {
  106. new streak[3]
  107. get_pcvar_string(streak_mode,streak,2)
  108. return read_flags(streak)
  109. }
  110.  
  111. public death_event(id)
  112. {
  113. new streak = get_streak()
  114.  
  115. if ((streak&1) || (streak&2))
  116. {
  117. new killer = read_data(1);
  118. new victim = read_data(2);
  119.  
  120. kills[killer] += 1;
  121. kills[victim] = 0;
  122. deaths[killer] = 0;
  123. deaths[victim] += 1;
  124.  
  125. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  126. {
  127. if (kills[killer] == levels[i])
  128. {
  129. announce(killer, i);
  130. return PLUGIN_CONTINUE;
  131. }
  132. }
  133. }
  134. return PLUGIN_CONTINUE;
  135. }
  136.  
  137. announce(killer, level)
  138. {
  139. new streak = get_streak()
  140.  
  141. if (streak&1)
  142. {
  143. new name[32];
  144.  
  145. get_user_name(killer, name, 32);
  146. set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  147. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, stkmessages[level], name);
  148. }
  149.  
  150. if (streak&2){
  151. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  152. if(is_user_connected(i)==1 )
  153. client_cmd(i, "spk %s", stksounds[level]);
  154. }
  155. }
  156.  
  157. public reset_hud(id)
  158. {
  159. new streak = get_streak()
  160.  
  161. if (streak&1)
  162. {
  163.  
  164. if (kills[id] > levels[0])
  165.  
  166. {
  167. client_print(id, print_chat,"%L", id, "KILL_STREAK", kills[id]);
  168. }
  169.  
  170. else if (deaths[id] > 1)
  171.  
  172. {
  173. client_print(id, print_chat,"%L", id, "DEATH_STREAK", deaths[id]);
  174. }
  175. }
  176. }
  177.  
  178. public client_connect(id)
  179. {
  180. new streak = get_streak()
  181.  
  182. if ((streak&1) || (streak&2))
  183. {
  184. kills[id] = 0;
  185. deaths[id] = 0;
  186. }
  187. }
  188.  
  189. public knife_kill()
  190. {
  191. new knifemode[4]
  192. get_pcvar_string(knife_mode,knifemode,4)
  193. new knifemode_bit = read_flags(knifemode)
  194.  
  195. if (knifemode_bit & 1)
  196. {
  197. new killer_id = read_data(1)
  198. new victim_id = read_data(2)
  199. new killer_name[33], victim_name[33]
  200.  
  201. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  202. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  203.  
  204.  
  205. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  206. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, knifemessages[ random_num(0,KNIFEMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  207. }
  208.  
  209. if (knifemode_bit & 2)
  210. {
  211. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  212. if( is_user_connected(i) == 1 )
  213. client_cmd(i,"spk misc/humiliation")
  214. }
  215. }
  216.  
  217.  
  218. public roundend_msg(id)
  219.  
  220. alone_ann = 0
  221.  
  222. public death_msg(id)
  223. {
  224.  
  225. new lmmode[8]
  226. get_pcvar_string(lastman_mode,lmmode,8)
  227. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  228.  
  229. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  230. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  231. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  232.  
  233. if (ict==1&&ite==1)
  234. {
  235. new name1[32], name2[32]
  236. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  237. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  238. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  239.  
  240. if (lmmode_bit & 1)
  241. {
  242. if (lmmode_bit & 2)
  243. {
  244. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  245. }
  246.  
  247. else
  248. {
  249. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%s vs. %s",name1,name2)
  250. }
  251.  
  252. if (lmmode_bit & 4)
  253. {
  254. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  255. if( is_user_connected(i) == 1 )
  256. client_cmd(i,"spk misc/maytheforce")
  257. }
  258. }
  259. }
  260. else
  261. {
  262. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  263. {
  264. last=players_ct[0]
  265. client_cmd(last,"spk misc/oneandonly")
  266.  
  267. }
  268.  
  269. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  270. {
  271. last=players_t[0]
  272. client_cmd(last,"spk misc/oneandonly")
  273. }
  274.  
  275. else
  276. {
  277. return PLUGIN_CONTINUE
  278. }
  279. alone_ann = last
  280. new name[32]
  281. get_user_name(last,name,32)
  282.  
  283. if (lmmode_bit & 1)
  284. {
  285. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  286.  
  287. if (lmmode_bit & 2)
  288. {
  289. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  290. }
  291.  
  292. else
  293. {
  294. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  295. }
  296. }
  297.  
  298. }
  299. return PLUGIN_CONTINUE
  300. }
  301.  
  302.  
  303. public hs()
  304. {
  305. new hsmode[4]
  306. get_pcvar_string(hs_mode,hsmode,4)
  307. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  308.  
  309. if (hsmode_bit & 1)
  310. {
  311. new killer_id = read_data(1)
  312. new victim_id = read_data(2)
  313. new victim_name[33]
  314.  
  315. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  316.  
  317. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  318. ShowSyncHudMsg(killer_id, gmsgHudSync, "::HEADSHOT::^nYou Owned %s !!",victim_name)
  319. }
  320.  
  321. if (hsmode_bit & 2)
  322. {
  323. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  324. if( is_user_connected(i)==1 )
  325. client_cmd(i,"spk misc/headshot")
  326. }
  327. }
  328.  
  329. public plugin_precache()
  330. {
  331. precache_sound("misc/monsterkill.wav")
  332. precache_sound("misc/godlike.wav")
  333. precache_sound("misc/headshot.wav")
  334. precache_sound("misc/humiliation.wav")
  335. precache_sound("misc/killingspree.wav")
  336. precache_sound("misc/multikill.wav")
  337. precache_sound("misc/ultrakill.wav")
  338. precache_sound("misc/maytheforce.wav")
  339. precache_sound("misc/oneandonly.wav")
  340. precache_sound("misc/rampage.wav")
  341. precache_sound("misc/holyshit.wav")
  342. precache_sound("misc/megakill.wav")
  343. precache_sound("misc/wickedsick.wav")
  344. precache_sound("misc/ludacrisskill.wav")
  345.  
  346. return PLUGIN_CONTINUE
  347. }



Valaki ezt lefordítaná nekem? magyarra


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Forditás
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 13:28 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
txt adj mert sma ba 1 angol szöveg nincs jah de.. XD

Kód:
ShowSyncHudMsg(killer_id, gmsgHudSync, ".:Fejbelotted:.^n%s -t !!",victim_name)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 72 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole