hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Új hangot bele tenni.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=13363
Oldal: 1 / 1

Szerző:  sajtoskecske55 [ 2013.12.19. 23:06 ]
Hozzászólás témája:  Új hangot bele tenni.

Sziasztok!
Egy új hangot hogyan lehet bele tenni ide? Mármint úgy értem , hogy pl aki be írja , hogy kecske akkor szóljon valami... Én vágtam ki ilyen vicces cuccokat , és nem értem ezeket:

new lol_phrase[8][]
new phrase[2][]
new phrase2[3][]
new phrase3[5][]

hogy ha pl egy új zenét akarok be rakni akkor egy új sorba mit írjak?

new és utána mit?




SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Say Chat Sounds"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Kuyte"
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  11. register_clcmd("say","Say_sounds")
  12. }
  13.  
  14.  
  15. // A szavak melyeket beirsz a chatbe
  16.  
  17. new lol_phrase[8][] = {"lol", "autolol", "lolz", "loolz", "lo", "ol", "lool", "loll"}
  18.  
  19. new phrase[2][] = {"haha","ha ha"}
  20.  
  21. new phrase2[3][] = {"gg","bv","gg team"}
  22.  
  23. new phrase3[5][] = {"bm","bomb","bomba","bmb","boom"}
  24.  
  25. ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
  26.  
  27. // A hangok melyek hallatszani fognak
  28.  
  29. new lol [] = {"misc/lol"}
  30.  
  31. new gg [] = {"misc/gg"}
  32.  
  33. new haha [] = {"misc/haha"}
  34.  
  35. new bmb [] = {"misc/bmb"}
  36.  
  37. ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
  38.  
  39. public Say_sounds(id)
  40. {
  41. new said[192]
  42. read_args(said,191)
  43. for(new i = 0 ;i < 2; i++)
  44. if(containi(said,phrase[i]) != -1){
  45. client_cmd(0,"spk %s",haha)
  46. server_cmd("amx_tsay red <> MUHAHA <>")
  47. break;
  48. }
  49. for(new i = 0 ;i < 3; i++)
  50. if(containi(said,phrase2[i]) != -1){
  51. server_cmd("amx_tsay red <> Good Game <>")
  52. client_cmd(0,"spk %s",gg)
  53. break;
  54. }
  55. for(new i = 0 ;i < 5; i++)
  56. if(containi(said,phrase3[i]) != -1){
  57. server_cmd("amx_tsay red <> BOMB <>")
  58. client_cmd(0,"spk %s",bmb)
  59. break;
  60. }
  61. for(new i = 0 ;i < 8; i++)
  62. if(containi(said,lol_phrase[i]) != -1){
  63. server_cmd("amx_tsay red <> LOL <>")
  64. client_cmd(0,"spk %s",lol)
  65. break;
  66. }
  67.  
  68. }
  69.  
  70. public plugin_precache(){
  71.  
  72. precache_sound("misc/bmb.wav")
  73. precache_sound("misc/gg.wav")
  74. precache_sound("misc/haha.wav")
  75. precache_sound("misc/lol.wav")
  76. }

Szerző:  DreamFox [ 2013.12.19. 23:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Új hangot bele tenni.

Ez jóval bonyolultabb mint a sank sounds plugin ami ugyan ezt tudja de cfgbe kell szerkeszteni.

Szerző:  NiGGeR-BorZ [ 2013.12.19. 23:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Új hangot bele tenni.

Inkább ezt ajánlom neked , Joint és leave zenét is tudsz rakni (lelép,fellép stb.)
És cfg-be kell irkálnod ahol egyszerűbb.

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=5055

Mindent tölts le a linkről amit adtam help nem muszáj a többit igen ( jah meg sma-t se muszáj).

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/