hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.08. 17:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 257 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 257 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.12.28. 13:04 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Weapon Menu 1.0 Silent fegyomenu.amxx running
Fut a plugin, de kör elején nem jön be a menü..
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "Silent"
  12.  
  13. new gWPCT;
  14. new gWPTE;
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say /fegyvermenus", "fegyvermenu");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start")
  22. }
  23.  
  24. public logevent_end()
  25. {
  26. gWPCT = 0;
  27. gWPTE = 0;
  28. }
  29.  
  30. public round_start()
  31. {
  32. new players[32], pnum, tempid
  33. get_players(players, pnum)
  34.  
  35. for(new i; i<pnum; i++)
  36. {
  37. tempid = players[i]
  38.  
  39. {
  40. set_task(1.0, "fegyvermenu",tempid)
  41. }
  42. }
  43. }
  44.  
  45. public fegyvermenu(id)
  46. {
  47. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  48. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  49. {
  50. strip_user_weapons(id);
  51. new menu = menu_create("\d[\yHFF\d] \rTeam", "handler");
  52. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  53. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  54. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 3 Embernek!\d]", "3", 0);
  55. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  56. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  57. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  58. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  59. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  60. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag]^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  61. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  62. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  63. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  64. menu_display(id, menu);
  65. }
  66. else
  67. {
  68. new menu = menu_create("\d[\yHFF\d] \rTeam", "handler");
  69. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  70. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  71. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 3 Embernek!\d]", "3", 0);
  72. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  73. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  74. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  75. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  76. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  77. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  78. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  79. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  80. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  81. menu_display(id, menu);
  82. }
  83. }
  84.  
  85. public handler(id, menu, item)
  86. {
  87. if( item == MENU_EXIT )
  88. {
  89. menu_destroy(menu);
  90. return PLUGIN_HANDLED;
  91. }
  92. new data[6], szName[64];
  93. new access, callback;
  94. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  95. new key = str_to_num(data);
  96. switch(key)
  97. {
  98.  
  99. case 1:
  100. {
  101.  
  102. give_player_grenades(id);
  103. give_item(id, "weapon_knife");
  104. give_item(id, "weapon_deagle");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "weapon_m4a1");
  109. give_item(id, "ammo_556nato");
  110. give_item(id, "ammo_556nato");
  111. give_item(id, "ammo_556nato");
  112. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  113. }
  114. case 2:
  115. {
  116.  
  117. give_player_grenades(id);
  118. give_item(id, "weapon_knife");
  119. give_item(id, "weapon_deagle");
  120. give_item(id, "ammo_50ae");
  121. give_item(id, "ammo_50ae");
  122. give_item(id, "ammo_50ae");
  123. give_item(id, "weapon_ak47");
  124. give_item(id, "ammo_762nato");
  125. give_item(id, "ammo_762nato");
  126. give_item(id, "ammo_762nato");
  127. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  128. }
  129. case 3:
  130. {
  131. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  132. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  133. {
  134. if(gWPCT < 2)
  135. {
  136.  
  137. give_player_grenades(id);
  138. give_item(id, "weapon_knife");
  139. give_item(id, "weapon_awp");
  140. give_item(id, "weapon_deagle");
  141. give_item(id, "ammo_50ae");
  142. give_item(id, "ammo_50ae");
  143. give_item(id, "ammo_50ae");
  144. give_item(id, "ammo_338magnum");
  145. give_item(id, "ammo_338magnum");
  146. give_item(id, "ammo_338magnum");
  147. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  148. gWPCT++
  149. }
  150. else
  151. {
  152. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  153. fegyvermenu(id);
  154. }
  155. }
  156. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  157. {
  158. if(gWPTE < 2)
  159. {
  160.  
  161. give_player_grenades(id);
  162. give_item(id, "weapon_knife");
  163. give_item(id, "weapon_awp");
  164. give_item(id, "weapon_deagle");
  165. give_item(id, "ammo_50ae");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_50ae");
  168. give_item(id, "ammo_338magnum");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. give_item(id, "ammo_338magnum");
  171. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  172. gWPTE++
  173. }
  174. else
  175. {
  176. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  177. fegyvermenu(id);
  178. }
  179. }
  180.  
  181. }
  182. case 4:
  183. {
  184.  
  185. give_player_grenades(id);
  186. give_item(id, "weapon_knife");
  187. give_item(id, "weapon_deagle");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "weapon_m249");
  192. give_item(id, "ammo_556natobox");
  193. give_item(id, "ammo_556natobox");
  194. give_item(id, "ammo_556natobox");
  195. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  196. }
  197. case 5:
  198. {
  199.  
  200. give_player_grenades(id);
  201. give_item(id, "weapon_knife");
  202. give_item(id, "weapon_deagle");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae");
  205. give_item(id, "ammo_50ae")
  206. give_item(id, "weapon_aug");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  211. }
  212. case 6:
  213. {
  214.  
  215. give_player_grenades(id);
  216. give_item(id, "weapon_knife");
  217. give_item(id, "weapon_deagle");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae");
  220. give_item(id, "ammo_50ae")
  221. give_item(id, "weapon_famas");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  226. }
  227. case 7:
  228. {
  229.  
  230. give_player_grenades(id);
  231. give_item(id, "weapon_knife");
  232. give_item(id, "weapon_deagle");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae");
  235. give_item(id, "ammo_50ae")
  236. give_item(id, "weapon_galil");
  237. give_item(id, "ammo_556nato");
  238. give_item(id, "ammo_556nato");
  239. give_item(id, "ammo_556nato");
  240. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  241. }
  242. case 8:
  243. {
  244.  
  245. give_player_grenades(id);
  246. give_item(id, "weapon_knife");
  247. give_item(id, "weapon_deagle");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae")
  251. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  252. give_item(id, "ammo_9mm");
  253. give_item(id, "ammo_9mm");
  254. give_item(id, "ammo_9mm");
  255. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  256. }
  257. case 9:
  258. {
  259.  
  260. give_player_grenades(id);
  261. give_item(id, "weapon_knife");
  262. give_item(id, "weapon_deagle");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "ammo_50ae")
  266. give_item(id, "weapon_xm1014");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. give_item(id, "ammo_buckshot");
  270. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  271. }
  272. case 10:
  273. {
  274.  
  275. give_player_grenades(id);
  276. give_item(id, "weapon_knife");
  277. give_item(id, "weapon_deagle");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae");
  280. give_item(id, "ammo_50ae")
  281. give_item(id, "weapon_m3");
  282. give_item(id, "ammo_buckshot");
  283. give_item(id, "ammo_buckshot");
  284. give_item(id, "ammo_buckshot");
  285. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  286. }
  287. case 11:
  288. {
  289.  
  290. give_player_grenades(id);
  291. give_item(id, "weapon_knife");
  292. give_item(id, "weapon_deagle");
  293. give_item(id, "ammo_50ae");
  294. give_item(id, "ammo_50ae");
  295. give_item(id, "ammo_50ae")
  296. give_item(id, "weapon_scout");
  297. give_item(id, "ammo_762nato");
  298. give_item(id, "ammo_762nato");
  299. give_item(id, "ammo_762nato");
  300. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  301. }
  302. }
  303. return PLUGIN_HANDLED;
  304. }
  305.  
  306. stock give_player_grenades(index)
  307. {
  308. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  309. give_item(index, "weapon_flashbang");
  310. give_item(index, "weapon_flashbang");
  311. give_item(index, "item_thighpack");
  312. give_item(index, "item_assaultsuit");
  313. }
  314.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.12.28. 13:08 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 13:57
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Talán azért mert 2X van a menü beleírva.

_________________
Discord: KillStr3aK#4724 | GitHub
https://eternar.dev


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.12.28. 14:16 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Nexd írta:
Talán azért mert 2X van a menü beleírva.

Alapból így van a plugin fent az oldalon..
Ezt letöltöttem, átírtam benne hogy "OnlyDust2 Server" és kész..

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.12.28. 16:33 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 13:57
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Töltsd le a 2.0-át.
Csak ha nem akarsz reklámot átkell írnod néhány sort.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. cAdvert = register_cvar("fmenu_hirdetes", "30.0");

-->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. cAdvert = register_cvar("fmenu_hirdetes", "0.0");


------------------------------
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. format(l_str, charsmax(l_str), "%s v%s by: %s",PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

-->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. format(l_str, charsmax(l_str), "Valassz Fegyvert",PLUGIN, VERSION, AUTHOR);


Maga a plugin http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=11394

_________________
Discord: KillStr3aK#4724 | GitHub
https://eternar.dev


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.12.28. 16:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
próbáld
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /fegyvermenus", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28. public fegyvermenu(id)
  29. {
  30. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  31. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  32. {
  33. strip_user_weapons(id);
  34. new menu = menu_create("\d[\yHFF\d] \rTeam", "handler");
  35. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  36. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  37. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 3 Embernek!\d]", "3", 0);
  38. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  39. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  40. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  41. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  42. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  43. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag]^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  44. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  45. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu);
  48. }
  49. else
  50. {
  51. new menu = menu_create("\d[\yHFF\d] \rTeam", "handler");
  52. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  53. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  54. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 3 Embernek!\d]", "3", 0);
  55. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  56. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  57. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  58. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  59. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  60. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  61. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  62. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  63. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  64. menu_display(id, menu);
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public handler(id, menu, item)
  69. {
  70. if( item == MENU_EXIT )
  71. {
  72. menu_destroy(menu);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. new data[6], szName[64];
  76. new access, callback;
  77. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  78. new key = str_to_num(data);
  79. switch(key)
  80. {
  81.  
  82. case 1:
  83. {
  84.  
  85. give_player_grenades(id);
  86. give_item(id, "weapon_knife");
  87. give_item(id, "weapon_deagle");
  88. give_item(id, "ammo_50ae");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "weapon_m4a1");
  92. give_item(id, "ammo_556nato");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  96. }
  97. case 2:
  98. {
  99.  
  100. give_player_grenades(id);
  101. give_item(id, "weapon_knife");
  102. give_item(id, "weapon_deagle");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "weapon_ak47");
  107. give_item(id, "ammo_762nato");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  111. }
  112. case 3:
  113. {
  114. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  115. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  116. {
  117. if(gWPCT < 2)
  118. {
  119.  
  120. give_player_grenades(id);
  121. give_item(id, "weapon_knife");
  122. give_item(id, "weapon_awp");
  123. give_item(id, "weapon_deagle");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_338magnum");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  131. gWPCT++
  132. }
  133. else
  134. {
  135. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  136. fegyvermenu(id);
  137. }
  138. }
  139. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  140. {
  141. if(gWPTE < 2)
  142. {
  143.  
  144. give_player_grenades(id);
  145. give_item(id, "weapon_knife");
  146. give_item(id, "weapon_awp");
  147. give_item(id, "weapon_deagle");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_338magnum");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  155. gWPTE++
  156. }
  157. else
  158. {
  159. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  160. fegyvermenu(id);
  161. }
  162. }
  163.  
  164. }
  165. case 4:
  166. {
  167.  
  168. give_player_grenades(id);
  169. give_item(id, "weapon_knife");
  170. give_item(id, "weapon_deagle");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "weapon_m249");
  175. give_item(id, "ammo_556natobox");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  179. }
  180. case 5:
  181. {
  182.  
  183. give_player_grenades(id);
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae")
  189. give_item(id, "weapon_aug");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  194. }
  195. case 6:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae")
  204. give_item(id, "weapon_famas");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  209. }
  210. case 7:
  211. {
  212.  
  213. give_player_grenades(id);
  214. give_item(id, "weapon_knife");
  215. give_item(id, "weapon_deagle");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae")
  219. give_item(id, "weapon_galil");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  224. }
  225. case 8:
  226. {
  227.  
  228. give_player_grenades(id);
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "weapon_deagle");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae")
  234. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  235. give_item(id, "ammo_9mm");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  239. }
  240. case 9:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_deagle");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae")
  249. give_item(id, "weapon_xm1014");
  250. give_item(id, "ammo_buckshot");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  254. }
  255. case 10:
  256. {
  257.  
  258. give_player_grenades(id);
  259. give_item(id, "weapon_knife");
  260. give_item(id, "weapon_deagle");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae")
  264. give_item(id, "weapon_m3");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  269. }
  270. case 11:
  271. {
  272.  
  273. give_player_grenades(id);
  274. give_item(id, "weapon_knife");
  275. give_item(id, "weapon_deagle");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae")
  279. give_item(id, "weapon_scout");
  280. give_item(id, "ammo_762nato");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  284. }
  285. }
  286. return PLUGIN_HANDLED;
  287. }
  288.  
  289. stock give_player_grenades(index)
  290. {
  291. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  292. give_item(index, "weapon_flashbang");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "item_thighpack");
  295. give_item(index, "item_assaultsuit");
  296. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.12.28. 17:38 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Nexd írta:
Töltsd le a 2.0-át.
Csak ha nem akarsz reklámot átkell írnod néhány sort.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. cAdvert = register_cvar("fmenu_hirdetes", "30.0");

-->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. cAdvert = register_cvar("fmenu_hirdetes", "0.0");


------------------------------
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. format(l_str, charsmax(l_str), "%s v%s by: %s",PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

-->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. format(l_str, charsmax(l_str), "Valassz Fegyvert",PLUGIN, VERSION, AUTHOR);


Maga a plugin http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=11394


Ez nem jó, mert nincs hozzá gránát pack.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.12.28. 17:38 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
crazyboy írta:
próbáld
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /fegyvermenus", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28. public fegyvermenu(id)
  29. {
  30. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  31. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  32. {
  33. strip_user_weapons(id);
  34. new menu = menu_create("\d[\yHFF\d] \rTeam", "handler");
  35. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  36. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  37. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 3 Embernek!\d]", "3", 0);
  38. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  39. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  40. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  41. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  42. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  43. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag]^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  44. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  45. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu);
  48. }
  49. else
  50. {
  51. new menu = menu_create("\d[\yHFF\d] \rTeam", "handler");
  52. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  53. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  54. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 3 Embernek!\d]", "3", 0);
  55. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  56. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  57. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  58. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  59. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  60. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  61. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  62. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  63. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  64. menu_display(id, menu);
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public handler(id, menu, item)
  69. {
  70. if( item == MENU_EXIT )
  71. {
  72. menu_destroy(menu);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. new data[6], szName[64];
  76. new access, callback;
  77. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  78. new key = str_to_num(data);
  79. switch(key)
  80. {
  81.  
  82. case 1:
  83. {
  84.  
  85. give_player_grenades(id);
  86. give_item(id, "weapon_knife");
  87. give_item(id, "weapon_deagle");
  88. give_item(id, "ammo_50ae");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "weapon_m4a1");
  92. give_item(id, "ammo_556nato");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  96. }
  97. case 2:
  98. {
  99.  
  100. give_player_grenades(id);
  101. give_item(id, "weapon_knife");
  102. give_item(id, "weapon_deagle");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "weapon_ak47");
  107. give_item(id, "ammo_762nato");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  111. }
  112. case 3:
  113. {
  114. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  115. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  116. {
  117. if(gWPCT < 2)
  118. {
  119.  
  120. give_player_grenades(id);
  121. give_item(id, "weapon_knife");
  122. give_item(id, "weapon_awp");
  123. give_item(id, "weapon_deagle");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_338magnum");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  131. gWPCT++
  132. }
  133. else
  134. {
  135. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  136. fegyvermenu(id);
  137. }
  138. }
  139. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  140. {
  141. if(gWPTE < 2)
  142. {
  143.  
  144. give_player_grenades(id);
  145. give_item(id, "weapon_knife");
  146. give_item(id, "weapon_awp");
  147. give_item(id, "weapon_deagle");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_338magnum");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  155. gWPTE++
  156. }
  157. else
  158. {
  159. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  160. fegyvermenu(id);
  161. }
  162. }
  163.  
  164. }
  165. case 4:
  166. {
  167.  
  168. give_player_grenades(id);
  169. give_item(id, "weapon_knife");
  170. give_item(id, "weapon_deagle");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "weapon_m249");
  175. give_item(id, "ammo_556natobox");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  179. }
  180. case 5:
  181. {
  182.  
  183. give_player_grenades(id);
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae")
  189. give_item(id, "weapon_aug");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  194. }
  195. case 6:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae")
  204. give_item(id, "weapon_famas");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  209. }
  210. case 7:
  211. {
  212.  
  213. give_player_grenades(id);
  214. give_item(id, "weapon_knife");
  215. give_item(id, "weapon_deagle");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae")
  219. give_item(id, "weapon_galil");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  224. }
  225. case 8:
  226. {
  227.  
  228. give_player_grenades(id);
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "weapon_deagle");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae")
  234. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  235. give_item(id, "ammo_9mm");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  239. }
  240. case 9:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_deagle");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae")
  249. give_item(id, "weapon_xm1014");
  250. give_item(id, "ammo_buckshot");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  254. }
  255. case 10:
  256. {
  257.  
  258. give_player_grenades(id);
  259. give_item(id, "weapon_knife");
  260. give_item(id, "weapon_deagle");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae")
  264. give_item(id, "weapon_m3");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  269. }
  270. case 11:
  271. {
  272.  
  273. give_player_grenades(id);
  274. give_item(id, "weapon_knife");
  275. give_item(id, "weapon_deagle");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae")
  279. give_item(id, "weapon_scout");
  280. give_item(id, "ammo_762nato");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. ColorChat(id, BLUE, "[OnlyDust2 Server]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  284. }
  285. }
  286. return PLUGIN_HANDLED;
  287. }
  288.  
  289. stock give_player_grenades(index)
  290. {
  291. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  292. give_item(index, "weapon_flashbang");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "item_thighpack");
  295. give_item(index, "item_assaultsuit");
  296. }


Nem jó

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole