hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 15:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 177 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 177 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Undefined symbol hiba
HozzászólásElküldve: 2014.01.22. 21:03 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Ezt miért irja erre?
Error: Undefined symbol "id" on line 60

irank = get_user_stats(id,stats,bodyhits);

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára crazy` 2014.01.23. 08:37-kor.
Témanév!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ez miert?
HozzászólásElküldve: 2014.01.23. 07:32 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.06. 18:38
Hozzászólások: 229
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Szia! Add meg a forráskódot átnézem! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Undefined symbol hiba
HozzászólásElküldve: 2014.01.23. 14:12 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ahol használod, ott nincs definálva az id.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Undefined symbol hiba
HozzászólásElküldve: 2014.01.23. 16:00 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
És az mit jelent?

Itt az sma amugy:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <csstats>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6. #define PLUGIN "HUD Info"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "N/A"
  9.  
  10. #define MAXROUNDS 40
  11.  
  12. new Rounds
  13.  
  14. new iCTKills
  15. new iTTKills
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  20. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  21. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  22. set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
  23. }
  24.  
  25. public ResetAll() {
  26. Rounds = 0
  27. iCTKills = 0
  28. iTTKills = 0
  29. }
  30.  
  31. public DeathEvent(){
  32. new Killer = read_data( 1 );
  33. new CsTeams:Team
  34. Team = cs_get_user_team( Killer );
  35. if (Team == CS_TEAM_T)
  36. {
  37. iTTKills++
  38. }
  39. if (Team == CS_TEAM_CT)
  40. {
  41. iCTKills++
  42. }
  43. }
  44.  
  45. public NewRounds(){
  46. Rounds++
  47. }
  48.  
  49. public HUDInfo(){
  50. new Time[9]
  51. get_time("%H:%M",Time,8)
  52.  
  53. new datum[64]
  54. get_time("%Y.%m.%d", datum, 63)
  55.  
  56. new stats[8],bodyhits[8],irank
  57. irank=get_user_stats( id, stats,bodyhits)
  58. new mrank = get_statsnum()
  59.  
  60. new CurrentPlayers = get_playersnum();
  61. new MaxPlayers = get_maxplayers();
  62.  
  63.  
  64.  
  65. set_hudmessage(random(255),random(255), random(255), 0.0, 0.19, 2, 0.1, 6.0, 0.08, 0.5, 8)
  66. show_hudmessage(0, "..^nIdő: %s^nDátum:%s^nFrags of T: %d^nFrags of CT: %d^nKör: %d/%d^nJátékosok: %d/%d^nSzerver IP:...^nJó játékot kívánunk!^nRankod: %d / %d", Time, datum, iTTKills, iCTKills, Rounds, MAXROUNDS, CurrentPlayers, MaxPlayers, irank,mrank)
  67.  
  68. }
  69.  
  70. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  71. {
  72. new count = 1, players[32]
  73. static msg[191]
  74. vformat(msg, 190, input, 3)
  75.  
  76. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  77. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  78. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  79. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  80. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  81. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  82. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  83. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  84. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  85. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  86. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  87. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  88. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  89. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  90. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  91. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  92. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  93. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  94. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  95. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  96. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  97.  
  98. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  99. {
  100. for (new i = 0; i < count; i++)
  101. {
  102. if (is_user_connected(players[i]))
  103. {
  104. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  105. write_byte(players[i])
  106. write_string(msg)
  107. message_end()
  108. }
  109. }
  110. }
  111. return PLUGIN_HANDLED
  112. }
  113.  

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole