hlmod.hu
https://hlmod.hu/

zombie plauge 4.3 admin modell
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=15106
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Charlie224 [ 2014.03.24. 13:03 ]
Hozzászólás témája:  zombie plauge 4.3 admin modell

Sziasztok, hogy kell megcsinálni azt, hogy az adminnak ne legyen külön modelje?

Szerző:  Anonymous1337 [ 2014.03.24. 14:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: zombie plauge 4.3 admin modell

Vedd ki azt a plugint, amelyik lecseréli az alap modelt Admin modellé, illetve a models mappából is töröld az Admin modelleket.

Charlie224 írta:
Sziasztok, hogy kell megcsinálni azt, hogy az adminnak ne legyen külön modelje?

Szerző:  alfanero [ 2014.03.24. 14:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: zombie plauge 4.3 admin modell

ha csak a modelleket törli ki,akkor a szerver nem fog elindulni,nem??

Szerző:  Charlie224 [ 2014.03.24. 14:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: zombie plauge 4.3 admin modell

Anonymous1337 írta:
Vedd ki azt a plugint, amelyik lecseréli az alap modelt Admin modellé, illetve a models mappából is töröld az Admin modelleket.

Charlie224 írta:
Sziasztok, hogy kell megcsinálni azt, hogy az adminnak ne legyen külön modelje?


de nincs benne admin model plugin...

Szerző:  alfanero [ 2014.03.24. 14:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: zombie plauge 4.3 admin modell

nekem levan mentve a gépre az 5.0 mód és abban van az admin modelnek pluginja


Ez van benne:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. -------------------------
  4. -*- [ZP] Admin Models -*-
  5. -------------------------
  6.  
  7. This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
  8. terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.
  9.  
  10. ================================================================================*/
  11.  
  12. #include <amxmodx>
  13. #include <amx_settings_api>
  14. #include <cs_player_models_api>
  15. #include <cs_weap_models_api>
  16. #include <zp50_core>
  17. #define LIBRARY_NEMESIS "zp50_class_nemesis"
  18. #include <zp50_class_nemesis>
  19. #define LIBRARY_SURVIVOR "zp50_class_survivor"
  20. #include <zp50_class_survivor>
  21.  
  22. // Settings file
  23. new const ZP_SETTINGS_FILE[] = "zombieplague.ini"
  24.  
  25. // Default models
  26. new const models_admin_human_player[][] = { "vip" }
  27. new const models_admin_human_knife[][] = { "models/v_knife.mdl" }
  28. new const models_admin_zombie_player[][] = { "zombie_source" }
  29. new const models_admin_zombie_claw[][] = { "models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl" }
  30.  
  31. #define PLAYERMODEL_MAX_LENGTH 32
  32. #define MODEL_MAX_LENGTH 64
  33. #define ACCESSFLAG_MAX_LENGTH 2
  34.  
  35. // Access flags
  36. new g_access_admin_models[ACCESSFLAG_MAX_LENGTH] = "d"
  37.  
  38. // Custom models
  39. new Array:g_models_admin_human_player
  40. new Array:g_models_admin_human_knife
  41. new Array:g_models_admin_zombie_player
  42. new Array:g_models_admin_zombie_claw
  43.  
  44. new cvar_admin_models_human_player, cvar_admin_models_human_knife
  45. new cvar_admin_models_zombie_player, cvar_admin_models_zombie_knife
  46.  
  47. public plugin_init()
  48. {
  49. register_plugin("[ZP] Admin Models", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
  50.  
  51. cvar_admin_models_human_player = register_cvar("zp_admin_models_human_player", "1")
  52. cvar_admin_models_human_knife = register_cvar("zp_admin_models_human_knife", "1")
  53. cvar_admin_models_zombie_player = register_cvar("zp_admin_models_zombie_player", "1")
  54. cvar_admin_models_zombie_knife = register_cvar("zp_admin_models_zombie_knife", "1")
  55. }
  56.  
  57. public plugin_precache()
  58. {
  59. // Initialize arrays
  60. g_models_admin_human_player = ArrayCreate(PLAYERMODEL_MAX_LENGTH, 1)
  61. g_models_admin_human_knife = ArrayCreate(MODEL_MAX_LENGTH, 1)
  62. g_models_admin_zombie_player = ArrayCreate(PLAYERMODEL_MAX_LENGTH, 1)
  63. g_models_admin_zombie_claw = ArrayCreate(MODEL_MAX_LENGTH, 1)
  64.  
  65. // Load from external file
  66. amx_load_setting_string_arr(ZP_SETTINGS_FILE, "Player Models", "ADMIN HUMAN", g_models_admin_human_player)
  67. amx_load_setting_string_arr(ZP_SETTINGS_FILE, "Weapon Models", "V_KNIFE ADMIN HUMAN", g_models_admin_human_knife)
  68. amx_load_setting_string_arr(ZP_SETTINGS_FILE, "Player Models", "ADMIN ZOMBIE", g_models_admin_zombie_player)
  69. amx_load_setting_string_arr(ZP_SETTINGS_FILE, "Weapon Models", "V_KNIFE ADMIN ZOMBIE", g_models_admin_zombie_claw)
  70.  
  71. // If we couldn't load from file, use and save default ones
  72. new index
  73. if (ArraySize(g_models_admin_human_player) == 0)
  74. {
  75. for (index = 0; index < sizeof models_admin_human_player; index++)
  76. ArrayPushString(g_models_admin_human_player, models_admin_human_player[index])
  77.  
  78. // Save to external file
  79. amx_save_setting_string_arr(ZP_SETTINGS_FILE, "Player Models", "ADMIN HUMAN", g_models_admin_human_player)
  80. }
  81. if (ArraySize(g_models_admin_human_knife) == 0)
  82. {
  83. for (index = 0; index < sizeof models_admin_human_knife; index++)
  84. ArrayPushString(g_models_admin_human_knife, models_admin_human_knife[index])
  85.  
  86. // Save to external file
  87. amx_save_setting_string_arr(ZP_SETTINGS_FILE, "Weapon Models", "V_KNIFE ADMIN HUMAN", g_models_admin_human_knife)
  88. }
  89. if (ArraySize(g_models_admin_zombie_player) == 0)
  90. {
  91. for (index = 0; index < sizeof models_admin_zombie_player; index++)
  92. ArrayPushString(g_models_admin_zombie_player, models_admin_zombie_player[index])
  93.  
  94. // Save to external file
  95. amx_save_setting_string_arr(ZP_SETTINGS_FILE, "Player Models", "ADMIN ZOMBIE", g_models_admin_zombie_player)
  96. }
  97. if (ArraySize(g_models_admin_zombie_claw) == 0)
  98. {
  99. for (index = 0; index < sizeof models_admin_zombie_claw; index++)
  100. ArrayPushString(g_models_admin_zombie_claw, models_admin_zombie_claw[index])
  101.  
  102. // Save to external file
  103. amx_save_setting_string_arr(ZP_SETTINGS_FILE, "Weapon Models", "V_KNIFE ADMIN ZOMBIE", g_models_admin_zombie_claw)
  104. }
  105.  
  106. // Load from external file, save if not found
  107. if (!amx_load_setting_string(ZP_SETTINGS_FILE, "Access Flags", "ADMIN MODELS", g_access_admin_models, charsmax(g_access_admin_models)))
  108. amx_save_setting_string(ZP_SETTINGS_FILE, "Access Flags", "ADMIN MODELS", g_access_admin_models)
  109.  
  110. // Precache models
  111. new player_model[PLAYERMODEL_MAX_LENGTH], model[MODEL_MAX_LENGTH], model_path[128]
  112. for (index = 0; index < ArraySize(g_models_admin_human_player); index++)
  113. {
  114. ArrayGetString(g_models_admin_human_player, index, player_model, charsmax(player_model))
  115. formatex(model_path, charsmax(model_path), "models/player/%s/%s.mdl", player_model, player_model)
  116. precache_model(model_path)
  117. // Support modelT.mdl files
  118. formatex(model_path, charsmax(model_path), "models/player/%s/%sT.mdl", player_model, player_model)
  119. if (file_exists(model_path)) precache_model(model_path)
  120. }
  121. for (index = 0; index < ArraySize(g_models_admin_human_knife); index++)
  122. {
  123. ArrayGetString(g_models_admin_human_knife, index, model, charsmax(model))
  124. precache_model(model)
  125. }
  126. for (index = 0; index < ArraySize(g_models_admin_zombie_player); index++)
  127. {
  128. ArrayGetString(g_models_admin_zombie_player, index, player_model, charsmax(player_model))
  129. formatex(model_path, charsmax(model_path), "models/player/%s/%s.mdl", player_model, player_model)
  130. precache_model(model_path)
  131. // Support modelT.mdl files
  132. formatex(model_path, charsmax(model_path), "models/player/%s/%sT.mdl", player_model, player_model)
  133. if (file_exists(model_path)) precache_model(model_path)
  134. }
  135. for (index = 0; index < ArraySize(g_models_admin_zombie_claw); index++)
  136. {
  137. ArrayGetString(g_models_admin_zombie_claw, index, model, charsmax(model))
  138. precache_model(model)
  139. }
  140. }
  141.  
  142. public plugin_natives()
  143. {
  144. set_module_filter("module_filter")
  145. set_native_filter("native_filter")
  146. }
  147. public module_filter(const module[])
  148. {
  149. if (equal(module, LIBRARY_NEMESIS) || equal(module, LIBRARY_SURVIVOR))
  150. return PLUGIN_HANDLED;
  151.  
  152. return PLUGIN_CONTINUE;
  153. }
  154. public native_filter(const name[], index, trap)
  155. {
  156. if (!trap)
  157. return PLUGIN_HANDLED;
  158.  
  159. return PLUGIN_CONTINUE;
  160. }
  161.  
  162. public zp_fw_core_infect_post(id, attacker)
  163. {
  164. // Skip if player doesn't have required admin flags
  165. if (!(get_user_flags(id) & read_flags(g_access_admin_models)))
  166. return;
  167.  
  168. // Skip for Nemesis
  169. if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) && zp_class_nemesis_get(id))
  170. return;
  171.  
  172. // Apply admin zombie player model?
  173. if (get_pcvar_num(cvar_admin_models_zombie_player))
  174. {
  175. new player_model[PLAYERMODEL_MAX_LENGTH]
  176. ArrayGetString(g_models_admin_zombie_player, random_num(0, ArraySize(g_models_admin_zombie_player) - 1), player_model, charsmax(player_model))
  177. cs_set_player_model(id, player_model)
  178. }
  179.  
  180. // Apply admin zombie claw model?
  181. if (get_pcvar_num(cvar_admin_models_zombie_knife))
  182. {
  183. new model[MODEL_MAX_LENGTH]
  184. ArrayGetString(g_models_admin_zombie_claw, random_num(0, ArraySize(g_models_admin_zombie_claw) - 1), model, charsmax(model))
  185. cs_set_player_view_model(id, CSW_KNIFE, model)
  186. }
  187. }
  188.  
  189. public zp_fw_core_cure_post(id, attacker)
  190. {
  191. // Skip if player doesn't have required admin flags
  192. if (!(get_user_flags(id) & read_flags(g_access_admin_models)))
  193. return;
  194.  
  195. // Skip for Survivor
  196. if (LibraryExists(LIBRARY_SURVIVOR, LibType_Library) && zp_class_survivor_get(id))
  197. return;
  198.  
  199. // Apply admin human player model?
  200. if (get_pcvar_num(cvar_admin_models_human_player))
  201. {
  202. new player_model[PLAYERMODEL_MAX_LENGTH]
  203. ArrayGetString(g_models_admin_human_player, random_num(0, ArraySize(g_models_admin_human_player) - 1), player_model, charsmax(player_model))
  204. cs_set_player_model(id, player_model)
  205. }
  206.  
  207. // Apply admin human knife model?
  208. if (get_pcvar_num(cvar_admin_models_human_knife))
  209. {
  210. new model[MODEL_MAX_LENGTH]
  211. ArrayGetString(g_models_admin_human_knife, random_num(0, ArraySize(g_models_admin_human_knife) - 1), model, charsmax(model))
  212. cs_set_player_view_model(id, CSW_KNIFE, model)
  213. }
  214. }
  215.  

Szerző:  DarkAngel^^ [ 2014.03.28. 12:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: zombie plauge 4.3 admin modell

Charlie224 írta:
Sziasztok, hogy kell megcsinálni azt, hogy az adminnak ne legyen külön modelje?


Szia ezeket állítsd zombie_plague.cfg-be!

Kód:
zp_admin_models_human 1 // Adminak legyen Külön modellje (Ember Skin)
zp_admin_knife_models_human 0 // Adminak legyen Külön Kés modellje (Ember ként)
zp_admin_models_zombie 0 // Adminak legyen Külön modellje (Zombiként!)
zp_admin_knife_models_zombie 0 // Adminak legyen Külön Kéz modellje (zombikéz!)



1 engedélyezi hogy legyen!

0 letiltja hogy legyen!

úgy mondva 1 engedélyez
0 tilt!

Szerző:  Badboy.killer [ 2014.03.28. 15:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: zombie plauge 4.3 admin modell

darkangel megoldása a helytálló! Felesleges belenyúlni a forráskódba, ha külső cfg fájlból beállítható a megfelelő érték.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/