hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 12:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 452 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 451 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2014.04.28. 20:09 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.13. 21:56
Hozzászólások: 6
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Sziasztok egy pont rendszerbe szeretnék egy olyat hogy fegyver skint lehessen vásárolni!

Meg persze ha megoldható hogy a megvásárolt modellek meg maradjanak remek lenne!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  15.  
  16. new g_vault
  17. new pontok[33]
  18. new name[33][32]
  19. new admin
  20. new killp, killhsp
  21. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  22. new SyncHudObj
  23. new activ_zombieskin[33];
  24. enum shopitems
  25. {
  26. GRANATPACK,
  27. SEBESSEG,
  28. UJRAELEDES,
  29. SURFPACK,
  30. LATHATATLAN,
  31. OTSZAZHP,
  32. ONEHIT,
  33. HALHATATLAN,
  34. FULLPENZ,
  35. AWP,
  36. AK47,
  37. ZOMBI
  38. };
  39. new cvar_bolt[shopitems]
  40.  
  41. new bool:activ_sebesseg[33]
  42. new bool:activ_lathatatlan[33]
  43. new bool:activ_onehit[33]
  44. new bool:activ_halhatatlan[33]
  45.  
  46. #define MAX_SHOP_ITEM 12
  47. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  48. {
  49. "",
  50. "\yGranatok \w(HE,FE,SM) \r|%d| Pont",
  51. "\yNagyobb Sebesseg \r|%d| Pont",
  52. "\yUjraeledes \w(Halottak hasznalhatjak!) \r|%d| Pont",
  53. "\ySurf Felszereles \w(ShotGun,Granatok,Deagle) \r|%d| Pont",
  54. "\yLathatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  55. "\y+500 HP \r|%d| Pont",
  56. "\y1 hit = 1 kill \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  57. "\yHalhatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  58. "\y16000$ \r|%d| Pont",
  59. "\yAWP \r|%d| Pont",
  60. "\yAK47 \r|%d| Pont",
  61. "\yZOMBI \r|%d| Pont"
  62. };
  63. public plugin_precache()
  64. {
  65. precache_model("models/player/miki/miki.mdl")
  66. }
  67.  
  68. public resetModel(id, level, cid) {
  69. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  70. if (userTeam == CS_TEAM_T && activ_zombieskin[id]) {
  71. cs_set_user_model(id, "miki")
  72. }
  73. else
  74. {
  75. cs_reset_user_model(id)
  76. }
  77.  
  78. }
  79. public plugin_init() {
  80.  
  81. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  82. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  83.  
  84. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  85. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  86.  
  87. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  88. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  89. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  90.  
  91. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  92. register_clcmd("say /adas", "adas")
  93. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  94.  
  95. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  96. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  97.  
  98. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  99. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  100.  
  101. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  102. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "45")
  103. cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_3", "80")
  104. cvar_bolt[SURFPACK] = register_cvar("bolt_4", "65")
  105. cvar_bolt[LATHATATLAN] = register_cvar("bolt_5", "500")
  106. cvar_bolt[OTSZAZHP] = register_cvar("bolt_6", "360")
  107. cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450")
  108. cvar_bolt[HALHATATLAN] = register_cvar("bolt_8", "750")
  109. cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_9", "50")
  110. cvar_bolt[AWP] = register_cvar("bolt_10", "200")
  111. cvar_bolt[AK47] = register_cvar("bolt_11", "2")
  112. cvar_bolt[ZOMBI] = register_cvar("bolt_12", "1")
  113.  
  114. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  115.  
  116. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  117. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  118. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  119. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  120. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  121. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  122. new itemszam = (_:shopitems)
  123. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  124. {
  125. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  126. }
  127. }
  128. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  129. {
  130. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  131. return PLUGIN_CONTINUE;
  132.  
  133. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  134. {
  135. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  136. ColorChat(attacker, GREEN,"[BlackDead] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  137. }
  138. else
  139. {
  140. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  141. ColorChat(attacker, GREEN,"[BlackDead] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  142. }
  143. return PLUGIN_CONTINUE
  144. }
  145. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  146. {
  147. if(activ_onehit[attacker])
  148. {
  149. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  150. }
  151. if(activ_halhatatlan[victim])
  152. {
  153. return HAM_SUPERCEDE
  154. }
  155. return HAM_IGNORED
  156. }
  157. public fw_player_spawn(id)
  158. {
  159. activ_halhatatlan[id] = false
  160. activ_onehit[id] = false
  161. activ_sebesseg[id] = false
  162. }
  163. public fw_player_spawn_post(id)
  164. {
  165. if(activ_lathatatlan[id])
  166. {
  167. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  168. activ_lathatatlan[id] = false
  169. }
  170. }
  171. public Event_Change_Weapon(id)
  172. {
  173. if(activ_sebesseg[id])
  174. {
  175. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  176. }
  177. return PLUGIN_CONTINUE
  178. }
  179. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  180. {
  181. static Item[64]
  182.  
  183. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
  184. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  185.  
  186. new szTempid[10]
  187.  
  188. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  189. {
  190. num_to_str(i, szTempid, 9)
  191. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  192. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  193. }
  194. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  195. menu_display(id, Menu)
  196.  
  197. return PLUGIN_HANDLED
  198. }
  199. public Shoph(id, menu, item)
  200. {
  201. if( item == MENU_EXIT )
  202. {
  203. menu_destroy(menu)
  204. return PLUGIN_HANDLED
  205. }
  206. new data[6], iName[64]
  207. new access, callback
  208. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  209.  
  210. new key = str_to_num(data)
  211. new elo = is_user_alive(id)
  212. new ar[_:shopitems+1]
  213. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  214. {
  215. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  216. }
  217.  
  218. switch(key)
  219. {
  220. case 1:
  221. {
  222. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  223. {
  224. pontok[id] -= ar[key]
  225. give_item(id, "weapon_flashbang")
  226. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  227. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  228. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Megkaptad a granatokat!")
  229. }
  230. else
  231. {
  232. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Sajnos,nincs eleg pontod")
  233. }
  234. }
  235. case 2:
  236. {
  237. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  238. {
  239. pontok[id] -= ar[key]
  240. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  241. activ_sebesseg[id] = true
  242. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] A sebesseged gyorsitva lett!")
  243. }
  244. else
  245. {
  246. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  247. }
  248. }
  249. case 3:
  250. {
  251. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  252. {
  253. pontok[id] -= ar[key]
  254. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  255. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Ujraeledtel!")
  256. }
  257. else if(elo)
  258. {
  259. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Elok nem hasznalhatjak!")
  260. }
  261. else
  262. {
  263. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Sajnos,nincs eleg pontod")
  264. }
  265. }
  266. case 4:
  267. {
  268. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  269. {
  270. pontok[id] -= ar[key];
  271. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m3" ), 8 )
  272. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  273. give_item(id, "weapon_flashbang")
  274. give_item(id, "weapon_flashbang")
  275.  
  276. give_item(id, "weapon_knife")
  277. give_item(id, "weapon_deagle")
  278. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  279. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Megkaptad a Surf Felszerelest!")
  280. }
  281. else
  282. {
  283. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Sajnos,nincs eleg pontod")
  284. }
  285. }
  286. case 5:
  287. {
  288. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  289. {
  290. pontok[id] -= ar[key]
  291. activ_lathatatlan[id] = true
  292. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  293. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Megkaptad a lathatatlansagot!")
  294. }
  295. else
  296. {
  297. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Sajnos,nincs eleg pontod")
  298. }
  299. }
  300. case 6:
  301. {
  302. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  303. {
  304. pontok[id] -= ar[key]
  305. set_user_health(id, get_user_health(id)+500)
  306. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Megkaptad az eletet!")
  307. }
  308. else
  309. {
  310. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Sajnos,nincs eleg pontod")
  311. }
  312. }
  313. case 7:
  314. {
  315. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  316. {
  317. pontok[id] -= ar[key]
  318. activ_onehit[id] = true
  319. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Megkaptad az egy lovesbol olest!")
  320. }
  321. else
  322. {
  323. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Sajnos,nincs eleg pontod")
  324. }
  325. }
  326. case 8:
  327. {
  328. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  329. {
  330. pontok[id] -= ar[key]
  331. activ_halhatatlan[id] = true
  332. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Megkaptad a halhatatlansagot!")
  333. }
  334. else
  335. {
  336. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Sajnos,nincs eleg pontod")
  337. }
  338. }
  339. case 9:
  340. {
  341. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  342. {
  343. pontok[id] -= ar[key]
  344. cs_set_user_money(id, 16000)
  345. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Megkaptad a penzt!")
  346. }
  347. else
  348. {
  349. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Sajnos,nincs eleg pontod")
  350. }
  351. }
  352. case 10:
  353. {
  354. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  355. {
  356. pontok[id] -= ar[key];
  357. give_item(id, "weapon_awp");
  358. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
  359. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Megkaptad az awpt!")
  360. }
  361. else
  362. {
  363. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Sajnos,nincs eleg pontod")
  364. }
  365. }
  366. case 11:
  367. {
  368. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  369. {
  370. pontok[id] -= ar[key];
  371. give_item(id, "weapon_ak47")
  372. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  373. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Megkaptad a magozot!")
  374. }
  375. else
  376. {
  377. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Sajnos,nincs eleg pontod")
  378. }
  379. }
  380. case 12:
  381. {
  382. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  383. {
  384. pontok[id] -= ar[key]
  385. activ_zombieskin[id] = 1;
  386.  
  387. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  388. if (userTeam == CS_TEAM_T) {
  389. cs_set_user_model(id, "miki")
  390. }
  391. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Megkaptad a magozot!")
  392. }
  393. else
  394. {
  395. ColorChat(id, GREEN, "[BlackDead] Sajnos,nincs eleg pontod")
  396. }
  397. }
  398. }
  399. menu_destroy(menu)
  400. return PLUGIN_HANDLED
  401. }
  402.  
  403. public mentes(id)
  404. {
  405. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  406.  
  407. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  408. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  409.  
  410. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  411. return PLUGIN_CONTINUE
  412. }
  413. public betoltes(id)
  414. {
  415. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  416.  
  417. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  418.  
  419. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  420.  
  421. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  422. return PLUGIN_CONTINUE;
  423. }
  424. public client_disconnect(id)
  425. {
  426. mentes(id);
  427. remove_task(id);
  428. pontok[id] = 0;
  429. activ_halhatatlan[id] = false
  430. activ_lathatatlan[id] = false
  431. activ_onehit[id] = false
  432. activ_sebesseg[id] = false
  433. }
  434.  
  435. public client_connect(id)
  436. {
  437. get_user_name(id, name[id], 31)
  438. betoltes(id);
  439. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  440. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  441. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  442. }
  443. public adas(id)
  444. {
  445. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  446. {
  447. new menu = menu_create("\y [BlackDead] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  448. new players[32], pnum, tempid
  449. new szName[32], szTempid[10]
  450. get_players(players, pnum)
  451. for( new i; i<pnum; i++ )
  452. {
  453. tempid = players[i];
  454. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  455. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  456. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  457.  
  458. }
  459. menu_display(id, menu, 0)
  460. }
  461. else
  462. {
  463. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  464.  
  465. }
  466. }
  467. public menu_handler(id, menu, item)
  468. {
  469. if( item == MENU_EXIT )
  470. {
  471. menu_destroy(menu);
  472. return PLUGIN_HANDLED;
  473. }
  474.  
  475. new data[6], szName[64];
  476. new access, callback;
  477. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  478.  
  479. new tempid = str_to_num(data);
  480.  
  481. if( is_user_alive(tempid) )
  482. {
  483. pontok[tempid] += 10
  484. }
  485. client_cmd(id,"pont_adas")
  486. menu_destroy(menu);
  487. return PLUGIN_HANDLED;
  488. }
  489. public ajandek_1(id)
  490. {
  491. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  492. client_print(id, print_chat, "[BlackDead] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  493. pontok[id] += penz;
  494. }
  495. public ajandek_2(id)
  496. {
  497. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  498. client_print(id, print_chat, "[BlackDead] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  499. pontok[id] += penz;
  500. }
  501. public ajandek_3(id)
  502. {
  503. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  504. client_print(id, print_chat, "[BlackDead] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  505. pontok[id] += penz;
  506. }
  507.  
  508. public hud()
  509. {
  510. admin = 0;
  511. new players[32], pnum, tempid
  512. get_players(players, pnum, "c")
  513.  
  514. for( new i; i<pnum; i++ )
  515. {
  516. tempid = players[i]
  517. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  518. {
  519. admin++;
  520. }
  521.  
  522. }
  523. for( new i; i<pnum; i++ )
  524. {
  525. tempid = players[i]
  526. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  527. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]",pontok[tempid],admin)
  528. }
  529. }
  530.  


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára CrB 2014.04.28. 20:56-kor.
témanév


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 106 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole