hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.14. 23:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 444 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 443 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 20:58 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.20. 15:40
Hozzászólások: 259
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Sziasztok van ez a pontrendszer boltal. És egy errort ir ki:
ze_pontr.sma::fw_player_damage (line 103)

Valaki javítaná? Köszönöm

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 400.0
  15.  
  16. new g_vault
  17. new pontok[33]
  18. new name[33][32]
  19. new admin
  20. new killp, killhsp
  21. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  22. new SyncHudObj
  23. enum shopitems
  24. {
  25. GRANATPACK,
  26. SEBESSEG,
  27. OTSZAZHP
  28. };
  29. new cvar_bolt[shopitems]
  30.  
  31. new bool:activ_sebesseg[33]
  32. new bool:activ_lathatatlan[33]
  33. new bool:activ_onehit[33]
  34. new bool:activ_halhatatlan[33]
  35.  
  36. #define MAX_SHOP_ITEM 3
  37. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  38. {
  39. "",
  40. "\yGranatok \w(HE,SM) \r|%d| Pont",
  41. "\yNagyobb Sebesseg \r|%d| Pont",
  42. "\y+500 HP \r|%d| Pont"
  43. };
  44. public plugin_init() {
  45.  
  46. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  47. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  48.  
  49. killp = register_cvar("pont_kill", "10")
  50. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "15")
  51.  
  52. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  53. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  54. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  55.  
  56. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  57. register_clcmd("say /adas", "adas")
  58. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  59.  
  60. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  61. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  62.  
  63. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  64. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  65.  
  66. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "15")
  67. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "50")
  68. cvar_bolt[OTSZAZHP] = register_cvar("bolt_6", "25")
  69.  
  70. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  71.  
  72. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  73. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  74. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  75. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  76. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  77. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  78. new itemszam = (_:shopitems)
  79. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  80. {
  81. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  82. }
  83. }
  84. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  85. {
  86. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  87. return PLUGIN_CONTINUE;
  88.  
  89. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  90. {
  91. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  92. ColorChat(attacker, GREEN,"[---------] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  93. }
  94. else
  95. {
  96. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  97. ColorChat(attacker, GREEN,"[---------] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  98. }
  99. return PLUGIN_CONTINUE
  100. }
  101. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  102. {
  103. if(activ_onehit[attacker])
  104. {
  105. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  106. }
  107. if(activ_halhatatlan[victim])
  108. {
  109. return HAM_SUPERCEDE
  110. }
  111. return HAM_IGNORED
  112. }
  113. public fw_player_spawn(id)
  114. {
  115. activ_halhatatlan[id] = false
  116. activ_onehit[id] = false
  117. activ_sebesseg[id] = false
  118. }
  119. public fw_player_spawn_post(id)
  120. {
  121. if(activ_lathatatlan[id])
  122. {
  123. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  124. activ_lathatatlan[id] = false
  125. }
  126. }
  127. public Event_Change_Weapon(id)
  128. {
  129. if(activ_sebesseg[id])
  130. {
  131. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  132. }
  133. return PLUGIN_CONTINUE
  134. }
  135. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  136. {
  137. static Item[64]
  138.  
  139. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[--------- Bolt]" )
  140. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  141.  
  142. new szTempid[10]
  143.  
  144. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  145. {
  146. num_to_str(i, szTempid, 9)
  147. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  148. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  149. }
  150. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  151. menu_display(id, Menu)
  152.  
  153. return PLUGIN_HANDLED
  154. }
  155. public Shoph(id, menu, item)
  156. {
  157. if( item == MENU_EXIT )
  158. {
  159. menu_destroy(menu)
  160. return PLUGIN_HANDLED
  161. }
  162. new data[6], iName[64]
  163. new access, callback
  164. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  165.  
  166. new key = str_to_num(data)
  167. new elo = is_user_alive(id)
  168. new ar[_:shopitems+1]
  169. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  170. {
  171. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  172. }
  173.  
  174. switch(key)
  175. {
  176. case 1:
  177. {
  178. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  179. {
  180. pontok[id] -= ar[key]
  181. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  182. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  183. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  184. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  185. ColorChat(id, GREEN, "[---------] Megkaptad a granatokat!")
  186. }
  187. else
  188. {
  189. ColorChat(id, GREEN, "[---------] Sajnos,nincs eleg pontod")
  190. }
  191. }
  192. case 2:
  193. {
  194. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  195. {
  196. pontok[id] -= ar[key]
  197. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  198. activ_sebesseg[id] = true
  199. ColorChat(id, GREEN, "[---------] A sebesseged gyorsitva lett!")
  200. }
  201. else
  202. {
  203. ColorChat(id, GREEN, "[---------] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  204. }
  205. }
  206. case 3:
  207. {
  208. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  209. {
  210. pontok[id] -= ar[key]
  211. set_user_health(id, get_user_health(id)+500)
  212. ColorChat(id, GREEN, "[---------] Megkaptad az eletet!")
  213. }
  214. else
  215. {
  216. ColorChat(id, GREEN, "[---------] Sajnos,nincs eleg pontod")
  217. }
  218. }
  219. }
  220. menu_destroy(menu)
  221. return PLUGIN_HANDLED
  222. }
  223.  
  224. public mentes(id)
  225. {
  226. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  227.  
  228. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  229. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  230.  
  231. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  232. return PLUGIN_CONTINUE
  233. }
  234. public betoltes(id)
  235. {
  236. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  237.  
  238. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  239.  
  240. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  241.  
  242. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  243. return PLUGIN_CONTINUE;
  244. }
  245. public client_disconnect(id)
  246. {
  247. mentes(id);
  248. remove_task(id);
  249. pontok[id] = 0;
  250. activ_halhatatlan[id] = false
  251. activ_lathatatlan[id] = false
  252. activ_onehit[id] = false
  253. activ_sebesseg[id] = false
  254. }
  255.  
  256. public client_connect(id)
  257. {
  258. get_user_name(id, name[id], 31)
  259. betoltes(id);
  260. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  261. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  262. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  263. }
  264. public adas(id)
  265. {
  266. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  267. {
  268. new menu = menu_create("\y [---------] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  269. new players[32], pnum, tempid
  270. new szName[32], szTempid[10]
  271. get_players(players, pnum)
  272. for( new i; i<pnum; i++ )
  273. {
  274. tempid = players[i];
  275. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  276. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  277. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  278.  
  279. }
  280. menu_display(id, menu, 0)
  281. }
  282. else
  283. {
  284. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  285.  
  286. }
  287. }
  288. public menu_handler(id, menu, item)
  289. {
  290. if( item == MENU_EXIT )
  291. {
  292. menu_destroy(menu);
  293. return PLUGIN_HANDLED;
  294. }
  295.  
  296. new data[6], szName[64];
  297. new access, callback;
  298. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  299.  
  300. new tempid = str_to_num(data);
  301.  
  302. if( is_user_alive(tempid) )
  303. {
  304. pontok[tempid] += 10
  305. }
  306. client_cmd(id,"pont_adas")
  307. menu_destroy(menu);
  308. return PLUGIN_HANDLED;
  309. }
  310. public ajandek_1(id)
  311. {
  312. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  313. client_print(id, print_chat, "[---------] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  314. pontok[id] += penz;
  315. }
  316. public ajandek_2(id)
  317. {
  318. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  319. client_print(id, print_chat, "[---------] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  320. pontok[id] += penz;
  321. }
  322. public ajandek_3(id)
  323. {
  324. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  325. client_print(id, print_chat, "[---------] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  326. pontok[id] += penz;
  327. }
  328.  
  329. public hud()
  330. {
  331. admin = 0;
  332. new players[32], pnum, tempid
  333. get_players(players, pnum, "c")
  334.  
  335. for( new i; i<pnum; i++ )
  336. {
  337. tempid = players[i]
  338. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  339. {
  340. admin++;
  341. }
  342.  
  343. }
  344. for( new i; i<pnum; i++ )
  345. {
  346. tempid = players[i]
  347. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  348. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]",pontok[tempid],admin)
  349. }
  350. }
  351.  

_________________
rwT* Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 20:59 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
nekem lefut hiba nelkul

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 21:03 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.20. 15:40
Hozzászólások: 259
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Lefutni lefut. A szerver log írja ki. És egy idő után ki is fagy. És ezt a hibát írja. Mert futni fut.

_________________
rwT* Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole