hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.08. 00:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 189 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 189 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: forráskód átírása
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 09:51 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sziaaztok!
Most lenne egy nagy kérésem:ebbe a pluginba:http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=13974 ugye ugy van irva,hogy fegyvermenü meg ha választottam utana pisztolymenü
Na azt szeretnem,ha ezeket igy irna:Fegyverek,Pisztolyok
Továbbá szeretném,ha nem lenne benne awp es auto(magozo),ezek ugy is le van már tiltva,de jobb lenne ha a listaba se lenne.
Még kérdés:Hogy tudom a hagyomanyos vevést(b betus) et letiltani? Arra gondoltam h azzal a vegtelen penzes pluginnal a max penzt 0ra allitom,csak felek,h akkor a fogados plugin nem mukszik majd :(
Aki ezeket megcsinalja es megvalaszolja eloszor annak megkoszonok vmi posztjat
Ha vki megcsinalja mondja mar el,h hogyan kell forraskodot irni :)

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: forráskód átírása
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 15:35 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=101 ... er#p103713
A vásárlás letiltására.
A fegyvermenüt pontosan akkor hogyan is gondolod? Csak ne legyen benne az awp és magozó?

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: forráskód átírása
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 15:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
IGEN!

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: forráskód átírása
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 16:13 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Try this:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  8.  
  9. new const g_MaxAmmo[] =
  10. {
  11. 0,
  12. 52, //CSW_P228
  13. 0,
  14. 90, //CSW_SCOUT
  15. 0, //CSW_HEGRENADE
  16. 32, //CSW_XM1014
  17. 0, //CSW_C4
  18. 100,//CSW_MAC10
  19. 90, //CSW_AUG
  20. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  21. 120,//CSW_ELITE
  22. 100,//CSW_FIVESEVEN
  23. 100,//CSW_UMP45
  24. 0, //CSW_SG550
  25. 90, //CSW_GALIL
  26. 90, //CSW_FAMAS
  27. 100,//CSW_USP
  28. 120,//CSW_GLOCK18
  29. 0, //CSW_AWP
  30. 120,//CSW_MP5NAVY
  31. 200,//CSW_M249
  32. 32, //CSW_M3
  33. 90, //CSW_M4A1
  34. 120,//CSW_TMP
  35. 0, //CSW_G3SG1
  36. 0, //CSW_FLASHBANG
  37. 35, //CSW_DEAGLE
  38. 90, //CSW_SG552
  39. 90, //CSW_AK47
  40. 0, //CSW_KNIFE
  41. 100//CSW_P90
  42. }
  43. new orokloszer
  44.  
  45. public plugin_init()
  46. {
  47. register_plugin("FegyverMenu", "1.0", "RsN");
  48. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FegyverMenu",1)
  49. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  50. orokloszer = register_cvar("fm_orokloszer","1")
  51. }
  52. public Event_CurWeapon(id)
  53. {
  54. if(get_pcvar_num(orokloszer) == 1)
  55. {
  56. if(is_user_alive(id))
  57. {
  58. new fegyver = read_data(2)
  59. if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
  60. {
  61. cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
  62. }
  63. }
  64. }
  65. }
  66. public FegyverMenu(id)
  67. {
  68. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  69. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  70. {
  71. strip_user_weapons(id)
  72. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  73. give_item(id, "weapon_knife")
  74. give_item(id, "weapon_c4")
  75. cs_set_user_plant(id,1,1)
  76. new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  77. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  78. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  79. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  80. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  81. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  82. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  83. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  84. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  85. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  86. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  87. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  88. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  89. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  90. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  91. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  92. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  93. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  94. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  95. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  96. menu_display(id, menu, 0);
  97. }
  98. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  99. {
  100. strip_user_weapons(id)
  101. give_item(id, "weapon_knife")
  102. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  103. new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  104. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  105. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  106. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  107. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  108. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  109. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  110. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  111. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  112. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  113. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  114. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  115. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  116. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  117. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  118. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  119. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  120. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  121. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  122. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  123. menu_display(id, menu, 0);
  124. }
  125. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  126. {
  127. strip_user_weapons(id)
  128. ham_strip_weapon(id,"weapon_usp")
  129. give_item(id, "weapon_knife")
  130. give_item(id, "item_thighpack");
  131. new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  132. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  133. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  134. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  135. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  136. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  137. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  138. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  139. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  140. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  141. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  142. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  143. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  144. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  145. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  146. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  147. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  148. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  149. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  150. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  151. menu_display(id, menu, 0);
  152. }
  153. }
  154. public FegyverMenu_mh(id, menu, item)
  155. {
  156. new command[6], name[64], access, callback;
  157. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  158. switch(item)
  159. {
  160. case 0:
  161. {
  162. give_item(id, "weapon_m4a1");
  163. give_item(id, "ammo_556nato");
  164. give_item(id, "ammo_556nato");
  165. give_item(id, "ammo_556nato");
  166. give_item(id, "weapon_knife");
  167. give_item(id, "item_assaultsuit")
  168. PistolMenu(id);
  169. }
  170. case 1:
  171. {
  172. give_item(id, "weapon_ak47");
  173. give_item(id, "ammo_762nato");
  174. give_item(id, "ammo_762nato");
  175. give_item(id, "ammo_762nato");
  176. give_item(id, "weapon_knife");
  177. give_item(id, "item_assaultsuit")
  178. PistolMenu(id);
  179. }
  180. case 3:
  181. {
  182. give_item(id, "weapon_famas");
  183. give_item(id, "ammo_556nato");
  184. give_item(id, "ammo_556nato");
  185. give_item(id, "ammo_556nato");
  186. give_item(id, "ammo_556nato");
  187. give_item(id, "weapon_knife");
  188. give_item(id, "item_assaultsuit")
  189. PistolMenu(id);
  190. }
  191. case 4:
  192. {
  193. give_item(id, "weapon_m249");
  194. give_item(id, "ammo_556nato");
  195. give_item(id, "ammo_556nato");
  196. give_item(id, "weapon_knife");
  197. give_item(id, "item_assaultsuit")
  198. PistolMenu(id);
  199. }
  200. case 5:
  201. {
  202. give_item(id, "weapon_m3");
  203. give_item(id, "ammo_buckshot");
  204. give_item(id, "ammo_buckshot");
  205. give_item(id, "ammo_buckshot");
  206. give_item(id, "weapon_knife");
  207. give_item(id, "item_assaultsuit")
  208. PistolMenu(id);
  209. }
  210. case 6:
  211. {
  212. give_item(id, "weapon_xm1014");
  213. give_item(id, "ammo_buckshot");
  214. give_item(id, "ammo_buckshot");
  215. give_item(id, "ammo_buckshot");
  216. give_item(id, "ammo_buckshot");
  217. give_item(id, "weapon_knife");
  218. give_item(id, "item_assaultsuit")
  219. PistolMenu(id);
  220. }
  221. case 7:
  222. {
  223. give_item(id, "weapon_scout");
  224. give_item(id, "ammo_762nato");
  225. give_item(id, "ammo_762nato");
  226. give_item(id, "ammo_762nato");
  227. give_item(id, "ammo_762nato");
  228. give_item(id, "ammo_762nato");
  229. give_item(id, "ammo_762nato");
  230. give_item(id, "ammo_762nato");
  231. give_item(id, "ammo_762nato");
  232. give_item(id, "ammo_762nato");
  233. give_item(id, "item_assaultsuit")
  234. PistolMenu(id);
  235. }
  236. case 8:
  237. {
  238. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  239. give_item(id, "ammo_9mm");
  240. give_item(id, "ammo_9mm");
  241. give_item(id, "ammo_9mm");
  242. give_item(id, "ammo_9mm");
  243. give_item(id, "item_assaultsuit")
  244. PistolMenu(id);
  245. }
  246. case 9:
  247. {
  248. give_item(id, "weapon_galil");
  249. give_item(id, "ammo_556nato");
  250. give_item(id, "ammo_556nato");
  251. give_item(id, "ammo_556nato");
  252. give_item(id, "item_assaultsuit")
  253. PistolMenu(id);
  254. }
  255. case 10:
  256. {
  257. give_item(id, "weapon_aug");
  258. give_item(id, "ammo_556nato");
  259. give_item(id, "ammo_556nato");
  260. give_item(id, "ammo_556nato");
  261. give_item(id, "item_assaultsuit")
  262. PistolMenu(id);
  263. }
  264. case 11:
  265. {
  266. give_item(id, "weapon_sg552");
  267. give_item(id, "ammo_556nato");
  268. give_item(id, "ammo_556nato");
  269. give_item(id, "ammo_556nato");
  270. give_item(id, "item_assaultsuit")
  271. PistolMenu(id);
  272. }
  273. case 12:
  274. {
  275. give_item(id, "weapon_p90");
  276. give_item(id, "ammo_57mm");
  277. give_item(id, "ammo_57mm");
  278. give_item(id, "item_assaultsuit")
  279. PistolMenu(id);
  280. }
  281. case 13:
  282. {
  283. give_item(id, "weapon_tmp");
  284. give_item(id, "ammo_9mm");
  285. give_item(id, "ammo_9mm");
  286. give_item(id, "ammo_9mm");
  287. give_item(id, "ammo_9mm");
  288. give_item(id, "item_assaultsuit")
  289. PistolMenu(id);
  290. }
  291. case 14:
  292. {
  293. give_item(id, "weapon_ump45");
  294. give_item(id, "ammo_45acp");
  295. give_item(id, "ammo_45acp");
  296. give_item(id, "ammo_45acp");
  297. give_item(id, "ammo_45acp");
  298. give_item(id, "weapon_knife");
  299. give_item(id, "item_assaultsuit")
  300. PistolMenu(id);
  301. }
  302. case 15:
  303. {
  304. give_item(id, "weapon_mac10");
  305. give_item(id, "ammo_45acp");
  306. give_item(id, "ammo_45acp");
  307. give_item(id, "ammo_45acp");
  308. give_item(id, "ammo_45acp");
  309. give_item(id, "item_assaultsuit")
  310. PistolMenu(id);
  311. }
  312. }
  313.  
  314. menu_destroy(menu);
  315.  
  316. return PLUGIN_HANDLED;
  317. }
  318. public PistolMenu(id)
  319. {
  320. new menu = menu_create("\yPisztolyMenü", "PistolMenu_mh");
  321.  
  322. menu_additem(menu, "\yDeagle", "", 0); // case 0
  323. menu_additem(menu, "\yUsp", "", 0); // case 1
  324. menu_additem(menu, "\yGlock18", "", 0); // case 2
  325. menu_additem(menu, "\yP228", "", 0); // case 3
  326. menu_additem(menu, "\yFiveseven", "", 0); // case 4
  327. menu_additem(menu, "\yElite", "", 0); // case 5
  328.  
  329. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  330. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  331. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  332. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  333.  
  334. menu_display(id, menu, 0);
  335.  
  336. return PLUGIN_HANDLED;
  337. }
  338.  
  339. public PistolMenu_mh(id, menu, item)
  340. {
  341. if(item == MENU_EXIT)
  342. {
  343. menu_cancel(id);
  344. return PLUGIN_HANDLED;
  345. }
  346.  
  347. new command[6], name[64], access, callback;
  348.  
  349. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  350.  
  351. switch(item)
  352. {
  353. case 0:
  354. {
  355. give_item(id, "weapon_deagle");
  356. give_item(id,"ammo_50ae");
  357. give_item(id,"ammo_50ae");
  358. give_item(id,"ammo_50ae");
  359. give_item(id,"ammo_50ae");
  360. give_item(id,"ammo_50ae");
  361. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  362. give_item(id, "weapon_flashbang");
  363. give_item(id, "weapon_flashbang");
  364. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  365. }
  366. case 1:
  367. {
  368. give_item(id, "weapon_usp");
  369. give_item(id,"ammo_45acp");
  370. give_item(id,"ammo_45acp");
  371. give_item(id,"ammo_45acp");
  372. give_item(id,"ammo_45acp");
  373. give_item(id,"ammo_45acp");
  374. give_item(id,"ammo_45acp");
  375. give_item(id,"ammo_45acp");
  376. give_item(id,"ammo_45acp");
  377. give_item(id,"ammo_45acp");
  378. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  379. give_item(id, "weapon_flashbang");
  380. give_item(id, "weapon_flashbang");
  381. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  382. }
  383. case 2:
  384. {
  385. give_item(id, "weapon_glock18");
  386. give_item(id,"ammo_9mm");
  387. give_item(id,"ammo_9mm");
  388. give_item(id,"ammo_9mm");
  389. give_item(id,"ammo_9mm");
  390. give_item(id,"ammo_9mm");
  391. give_item(id,"ammo_9mm");
  392. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  393. give_item(id, "weapon_flashbang");
  394. give_item(id, "weapon_flashbang");
  395. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  396. }
  397. case 3:
  398. {
  399. give_item(id, "weapon_p228");
  400. give_item(id,"ammo_357sig");
  401. give_item(id,"ammo_357sig");
  402. give_item(id,"ammo_357sig");
  403. give_item(id,"ammo_357sig");
  404. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  405. give_item(id, "weapon_flashbang");
  406. give_item(id, "weapon_flashbang");
  407. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  408. }
  409. case 4:
  410. {
  411. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  412. give_item(id,"ammo_57mm");
  413. give_item(id,"ammo_57mm");
  414. give_item(id,"ammo_57mm");
  415. give_item(id,"ammo_57mm");
  416. give_item(id,"ammo_57mm");
  417. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  418. give_item(id, "weapon_flashbang");
  419. give_item(id, "weapon_flashbang");
  420. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  421. }
  422. case 5:
  423. {
  424. give_item(id, "weapon_elite");
  425. give_item(id,"ammo_9mm");
  426. give_item(id,"ammo_9mm");
  427. give_item(id,"ammo_9mm");
  428. give_item(id,"ammo_9mm");
  429. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  430. give_item(id, "weapon_flashbang");
  431. give_item(id, "weapon_flashbang");
  432. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  433. }
  434. }
  435. menu_destroy(menu);
  436. return PLUGIN_HANDLED;
  437. }
  438. stock ham_give_weapon(id,weapon[])
  439. {
  440. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  441.  
  442. new wEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,weapon));
  443. if(!pev_valid(wEnt)) return 0;
  444.  
  445. set_pev(wEnt,pev_spawnflags,SF_NORESPAWN);
  446. dllfunc(DLLFunc_Spawn,wEnt);
  447.  
  448. if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem,id,wEnt))
  449. {
  450. if(pev_valid(wEnt)) set_pev(wEnt,pev_flags,pev(wEnt,pev_flags) | FL_KILLME);
  451. return 0;
  452. }
  453. ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer,wEnt,id)
  454. return 1;
  455. }
  456. stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
  457. {
  458. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  459.  
  460. new wId = get_weaponid(weapon);
  461. if(!wId) return 0;
  462.  
  463. new wEnt;
  464. while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
  465. if(!wEnt) return 0;
  466.  
  467. if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
  468.  
  469. if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
  470. ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
  471.  
  472. set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
  473. return 1;
  474. }
  475.  
  476. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  477. {
  478. new count = 1, players[32]
  479. static msg[191]
  480. vformat(msg, 190, input, 3)
  481.  
  482. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  483. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  484. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  485. replace_all(msg, 190, "?", "á")
  486. replace_all(msg, 190, "?", "é")
  487. replace_all(msg, 190, "?", "í")
  488. replace_all(msg, 190, "?", "ó")
  489. replace_all(msg, 190, "?", "ö")
  490. replace_all(msg, 190, "?", "ő")
  491. replace_all(msg, 190, "?", "ú")
  492. replace_all(msg, 190, "?", "ü")
  493. replace_all(msg, 190, "?", "ű")
  494. replace_all(msg, 190, "?", "Á")
  495. replace_all(msg, 190, "?", "É")
  496. replace_all(msg, 190, "?", "Í")
  497. replace_all(msg, 190, "?", "Ó")
  498. replace_all(msg, 190, "?", "Ö")
  499. replace_all(msg, 190, "?", "Ő")
  500. replace_all(msg, 190, "?", "Ú")
  501. replace_all(msg, 190, "?", "Ü")
  502. replace_all(msg, 190, "?", "Ű")
  503.  
  504. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  505. {
  506. for (new i = 0; i < count; i++)
  507. {
  508. if (is_user_connected(players[i]))
  509. {
  510. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  511. write_byte(players[i])
  512. write_string(msg)
  513. message_end()
  514. }
  515. }
  516. }
  517. return PLUGIN_HANDLED
  518. }
  519. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  520. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  521. */

Nem teszteltem.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: forráskód átírása
HozzászólásElküldve: 2014.04.28. 17:15 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Köszönöm!Működik!

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 42 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole