hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.05. 03:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 253 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 252 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Skinert Oles
HozzászólásElküldve: 2014.04.30. 13:28 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Ez igy jó lehet?

UI:véletlen rossz helyre nyitottam ,valamelyik modi át rakná kérdésekhez,Köszönöm!!


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Olj ak47-tel az uj ak47 skinert"
  7. #define VERSION "2.0"
  8. #define AUTHOR "DeRoiD"
  9.  
  10. new g_vault
  11. new oles[33]
  12. new nev[32]
  13.  
  14. new olespont
  15.  
  16. new ak47_jatekosnezet[] = "models/byderoid/v_ak47.mdl"
  17. new ak47_kivulnezet[] = "models/byderoid/p_ak47.mdl"
  18.  
  19. new m4a1_jatekosnezet[] = "models/byderoid/v_m4a1.mdl"
  20. new m4a1_kivulnezet[] = "models/byderoid/p_m4a1.mdl"
  21.  
  22.  
  23.  
  24. public plugin_precache()
  25. {
  26. precache_model(ak47_kivulnezet)
  27. precache_model(ak47_jatekosnezet)
  28. precache_model(m4a1_kivulnezet)
  29. precache_model(m4a1_jatekosnezet)
  30.  
  31. }
  32.  
  33. public plugin_init() {
  34. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  35. olespont = register_cvar("ak47_oles", "100")
  36. olespont = register_cvar("m4a1_oles", "100")
  37. register_event("DeathMsg","halal","a")
  38. g_vault = nvault_open("AK47Olesek");
  39. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  40. register_event("ResetHUD","uzenet","be")
  41. }
  42. public mentes(id)
  43. {
  44. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  45.  
  46. format(vaultkey,63,"%s-OLESEK", nev[id])
  47. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  48.  
  49. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  50. return PLUGIN_CONTINUE
  51. }
  52. public betoltes(id)
  53. {
  54. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  55.  
  56. format(vaultkey,63,"%s-OLESEK", nev[id])
  57.  
  58. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  59.  
  60. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  61. return PLUGIN_CONTINUE;
  62. }
  63. public client_connect(id)
  64. {
  65. get_user_name(id, nev[id], 31)
  66. betoltes(id);
  67. }
  68. public client_disconnect(id)
  69. {
  70. mentes(id);
  71. oles[id] = 0;
  72. }
  73. stock get_user_oles(id) return oles[id]
  74. stock set_user_oles(id,ertek) oles[id] = ertek
  75. public halal()
  76. {
  77. new killer = read_data( 1 );
  78. new victim = read_data( 2 );
  79.  
  80. if(killer == victim)
  81. {
  82. return PLUGIN_HANDLED;
  83. }
  84.  
  85. oles[killer]++
  86.  
  87. return PLUGIN_CONTINUE;
  88. }
  89. public Event_Change_Weapon(id)
  90. {
  91. if(oles[id] >= get_pcvar_num(olespont))
  92. if(get_user_weapon(id) == CSW_AK47){
  93. set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47_jatekosnezet)
  94. set_pev(id, pev_weaponmodel2, ak47_kivulnezet)
  95.  
  96. if(oles[id] >= get_pcvar_num(olespont))
  97. if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1){
  98. set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1_jatekosnezet)
  99. set_pev(id, pev_weaponmodel2, m4a1_kivulnezet)
  100. }
  101.  
  102. }
  103. }
  104. public uzenet(id) {
  105. if(oles[id] < get_pcvar_num(olespont))
  106. client_print(id,print_chat,"[AK47 SKIN] Olj ember ak47-el! az uj ak47 skinhez : %d/%d",oles[id],get_pcvar_num(olespont));
  107. if(oles[id] >= get_pcvar_num(olespont))
  108. client_print(id,print_chat,"[AK47 SKIN] Neked mar uj ak47 skined van!");
  109. }
  110. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  111. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  112. */

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skinert Oles
HozzászólásElküldve: 2014.04.30. 15:43 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.16. 18:17
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
alfaanero írta:
Ez igy jó lehet?

UI:véletlen rossz helyre nyitottam ,valamelyik modi át rakná kérdésekhez,Köszönöm!!


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Olj ak47-tel az uj ak47 skinert"
  7. #define VERSION "2.0"
  8. #define AUTHOR "DeRoiD"
  9.  
  10. new g_vault
  11. new oles[33]
  12. new nev[32]
  13.  
  14. new olespont
  15.  
  16. new ak47_jatekosnezet[] = "models/byderoid/v_ak47.mdl"
  17. new ak47_kivulnezet[] = "models/byderoid/p_ak47.mdl"
  18.  
  19. new m4a1_jatekosnezet[] = "models/byderoid/v_m4a1.mdl"
  20. new m4a1_kivulnezet[] = "models/byderoid/p_m4a1.mdl"
  21.  
  22.  
  23.  
  24. public plugin_precache()
  25. {
  26. precache_model(ak47_kivulnezet)
  27. precache_model(ak47_jatekosnezet)
  28. precache_model(m4a1_kivulnezet)
  29. precache_model(m4a1_jatekosnezet)
  30.  
  31. }
  32.  
  33. public plugin_init() {
  34. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  35. olespont = register_cvar("ak47_oles", "100")
  36. olespont = register_cvar("m4a1_oles", "100")
  37. register_event("DeathMsg","halal","a")
  38. g_vault = nvault_open("AK47Olesek");
  39. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  40. register_event("ResetHUD","uzenet","be")
  41. }
  42. public mentes(id)
  43. {
  44. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  45.  
  46. format(vaultkey,63,"%s-OLESEK", nev[id])
  47. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  48.  
  49. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  50. return PLUGIN_CONTINUE
  51. }
  52. public betoltes(id)
  53. {
  54. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  55.  
  56. format(vaultkey,63,"%s-OLESEK", nev[id])
  57.  
  58. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  59.  
  60. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  61. return PLUGIN_CONTINUE;
  62. }
  63. public client_connect(id)
  64. {
  65. get_user_name(id, nev[id], 31)
  66. betoltes(id);
  67. }
  68. public client_disconnect(id)
  69. {
  70. mentes(id);
  71. oles[id] = 0;
  72. }
  73. stock get_user_oles(id) return oles[id]
  74. stock set_user_oles(id,ertek) oles[id] = ertek
  75. public halal()
  76. {
  77. new killer = read_data( 1 );
  78. new victim = read_data( 2 );
  79.  
  80. if(killer == victim)
  81. {
  82. return PLUGIN_HANDLED;
  83. }
  84.  
  85. oles[killer]++
  86.  
  87. return PLUGIN_CONTINUE;
  88. }
  89. public Event_Change_Weapon(id)
  90. {
  91. if(oles[id] >= get_pcvar_num(olespont))
  92. if(get_user_weapon(id) == CSW_AK47){
  93. set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47_jatekosnezet)
  94. set_pev(id, pev_weaponmodel2, ak47_kivulnezet)
  95.  
  96. if(oles[id] >= get_pcvar_num(olespont))
  97. if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1){
  98. set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1_jatekosnezet)
  99. set_pev(id, pev_weaponmodel2, m4a1_kivulnezet)
  100. }
  101.  
  102. }
  103. }
  104. public uzenet(id) {
  105. if(oles[id] < get_pcvar_num(olespont))
  106. client_print(id,print_chat,"[AK47 SKIN] Olj ember ak47-el! az uj ak47 skinhez : %d/%d",oles[id],get_pcvar_num(olespont));
  107. if(oles[id] >= get_pcvar_num(olespont))
  108. client_print(id,print_chat,"[AK47 SKIN] Neked mar uj ak47 skined van!");
  109. }
  110. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  111. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  112. */




SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(oles[id] >= get_pcvar_num(olespont))

? Nem értem ,akkor ez pontra megy ,s nem skinre ill nyereményre.
Lehet ,hogy nem jól mondom csak fura nekem. :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skinert Oles
HozzászólásElküldve: 2014.04.30. 15:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
jónak tűnik

golden: ahhoz hogy megkapd a skin-t ölnöd kell és az ölések számát 1 változóba menti le ami ha nagyobb mint a megadott cvar érték megkapja a skint ez teljesen érthető és egyértelmű :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skinert Oles
HozzászólásElküldve: 2014.04.30. 17:01 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.16. 18:17
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
crazyboy írta:
jónak tűnik

golden: ahhoz hogy megkapd a skin-t ölnöd kell és az ölések számát 1 változóba menti le ami ha nagyobb mint a megadott cvar érték megkapja a skint ez teljesen érthető és egyértelmű :D


Jó nekem furcsa volt és mondjuk ezt nem is tudtam. :)
De köszi az értesítést!:)
Megy a gomb. :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 64 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole