hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.15. 14:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 755 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 754 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2014.04.30. 20:46 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.27. 00:24
Hozzászólások: 8
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
valaki áttudná nekem írni a következőt sql-be? megköszönném
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmod>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33]
  9. new XP_Kill,XP_Hs
  10. new const LEVELS[22] = {
  11. 0, // 1.szint
  12. 50, // 2.szint
  13. 100, // 3.szint
  14. 150, // 4.szint
  15. 200, // 5.szint
  16. 250, // 6.szint
  17. 300, // 7.szint
  18. 350, // 8.szint
  19. 400, // 9.szint
  20. 450, // 10.szint
  21. 500, // 11.szint
  22. 550, // 12.szint
  23. 600, // 13.szint
  24. 650, // 14.szint
  25. 700, // 15.szint
  26. 750, // 16.szint
  27. 800, // 17.szint
  28. 850, // 18.szint
  29. 900, // 19.szint
  30. 950, // 20.szint
  31. 1000, // 21.szint
  32. 1050 // 22.szint
  33. 1100 // 23.szint
  34.  
  35. }
  36.  
  37. public plugin_init() {
  38. register_plugin("Szintrendszer","1.0","-")
  39. register_event("DeathMsg", "oles", "a")
  40. XP_Kill=register_cvar("XP_per_kill", "7")
  41. XP_Hs=register_cvar("XP_hs_bonus","11")
  42. RegisterHam(Ham_Spawn, "eledes", "fw_PlayerSpawn")
  43. register_clcmd("say /xp", "myexp")
  44. register_clcmd("say /szint", "mylevel")
  45. }
  46. public eledes(id)
  47. {
  48. if(PlayerLevel[id] == 2)
  49. {
  50. set_user_health(id, get_user_health(id) + 10)
  51. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 10)
  52. }
  53. if(PlayerLevel[id] == 3)
  54. {
  55. set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
  56. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 20)
  57. }
  58. if(PlayerLevel[id] == 4)
  59. {
  60. set_user_health(id, get_user_health(id) + 30)
  61. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 30)
  62. }
  63. if(PlayerLevel[id] == 5)
  64. {
  65. set_user_health(id, get_user_health(id) + 40)
  66. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 40)
  67. }
  68. if(PlayerLevel[id] == 6)
  69. {
  70. set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
  71. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 50)
  72. }
  73. if(PlayerLevel[id] == 7)
  74. {
  75. set_user_health(id, get_user_health(id) + 60)
  76. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 60)
  77. }
  78. if(PlayerLevel[id] == 8)
  79. {
  80. set_user_health(id, get_user_health(id) + 70)
  81. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 70)
  82. }
  83. if(PlayerLevel[id] == 9)
  84. {
  85. set_user_health(id, get_user_health(id) + 80)
  86. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 80)
  87. }
  88. if(PlayerLevel[id] == 10)
  89. {
  90. set_user_health(id, get_user_health(id) + 90)
  91. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 90)
  92. }
  93. if(PlayerLevel[id] == 11)
  94. {
  95. set_user_health(id, get_user_health(id) + 100)
  96. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 100)
  97. }
  98. if(PlayerLevel[id] == 12)
  99. {
  100. set_user_health(id, get_user_health(id) + 100)
  101. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 100)
  102. }
  103. if(PlayerLevel[id] == 13)
  104. {
  105. set_user_health(id, get_user_health(id) + 110)
  106. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 110)
  107. }
  108. if(PlayerLevel[id] == 14)
  109. {
  110. set_user_health(id, get_user_health(id) + 120)
  111. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 120)
  112. }
  113. if(PlayerLevel[id] == 15)
  114. {
  115. set_user_health(id, get_user_health(id) + 130)
  116. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 130)
  117. }
  118. if(PlayerLevel[id] == 16)
  119. {
  120. set_user_health(id, get_user_health(id) + 140)
  121. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 140)
  122. }
  123. if(PlayerLevel[id] == 17)
  124. {
  125. set_user_health(id, get_user_health(id) + 150)
  126. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 150)
  127. }
  128. if(PlayerLevel[id] == 18)
  129. {
  130. set_user_health(id, get_user_health(id) + 55)
  131. }
  132. if(PlayerLevel[id] == 19)
  133. {
  134. set_user_health(id, get_user_health(id) + 160)
  135. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 160)
  136. }
  137. if(PlayerLevel[id] == 20)
  138. {
  139. set_user_health(id, get_user_health(id) + 170)
  140. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 170)
  141. }
  142. if(PlayerLevel[id] == 21)
  143. {
  144. set_user_health(id, get_user_health(id) + 180)
  145. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 180)
  146. }
  147. if(PlayerLevel[id] == 22)
  148. {
  149. set_user_health(id, get_user_health(id) + 190)
  150. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 190)
  151. }
  152. if(playerLevel[id] == 23)
  153. {
  154. set_user_health(id, get_user_health(id) + 200)
  155. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 200)
  156. }
  157. {
  158. public oles()
  159. {
  160. new attacker = read_data( 1 )
  161.  
  162. new victim = read_data( 2 )
  163.  
  164. new headshot = read_data( 3 )
  165. new Team = get_user_team(victim)
  166. if(get_user_team(attacker) != Team && attacker != victim)
  167. {
  168. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
  169. }
  170. if(headshot && get_user_team(attacker) != Team && attacker != victim)
  171. {
  172. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
  173. }
  174. while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
  175. {
  176. PlayerLevel[attacker] += 1
  177. ColorChat(attacker, GREEN, "[Szintrendszer] Szintet leptel, uj szinted: %i ", PlayerLevel[attacker])
  178.  
  179. }
  180. if(Lifes[victim] >= 1)
  181. {
  182. set_pev(victim, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
  183.  
  184. dllfunc(DLLFunc_Think, victim)
  185.  
  186. }
  187. }
  188. public myexp(id)
  189. {
  190. ColorChat(id, GREEN, "[Szintrendszer] Neked %d XP-d van.", PlayerXP[id])
  191. }
  192. public mylevel(id)
  193. {
  194. ColorChat(id, GREEN, "[Szintrendszer] Te %i szintu vagy.", PlayerLevel[id])
  195. }
  196.  
  197.  

_________________
Aláírás.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2014.05.01. 10:27 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
ezt már 1x átírtam asszem még meg van majd megnézem ha nincs akk átírom neked.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2014.05.02. 00:02 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.04.30. 22:20
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
előre is köszönöm..:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 60 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole