hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.22. 19:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 779 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 779 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ölés rang
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 13:25 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.08.17. 23:54
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Helo! valaki tudna linkelni 1 ölés rang redszer?
eszt ugyértem ,hogy a neve melé lene irva pl : Kezdő És akor ölnie kéne Haladóhoz modjuk 80 embert.
és igy tovább!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés rang
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 20:04 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < cstrike >
  3. #include < nvault >
  4.  
  5. const MAX_PLAYERS = 32;
  6.  
  7. new const Plugin[] = "ConnectionsRanks";
  8. new const Version[] = "5.0";
  9. new const Authors[] = "Excolent,fLy JumpeR*";
  10. new const DataFileName[] = "ConStats";
  11.  
  12. enum ConnectionStatus
  13. {
  14. Noob,
  15. Beginner,
  16. Learning,
  17. Knifer,
  18. Rambo,
  19. Butcher,
  20. Matrix,
  21. Probhop,
  22. Freak,
  23. Racer,
  24. Kill_Bill,
  25. Respected_Player
  26.  
  27. }
  28.  
  29. new const StatusDescription[ ConnectionStatus ][] =
  30. {
  31. "[Noob]",
  32. "[Halado]",
  33. "[Bot]",
  34. "[Sötét]",
  35. "[Rambo]",
  36. "[Kezdő]",
  37. };
  38.  
  39. new const StatusLevels[ ConnectionStatus ] =
  40. {
  41. 25,
  42. 50,
  43. 100,
  44. 200,
  45. 300,
  46. 500,
  47. 650,
  48. 850,
  49. 1000,
  50. 1200,
  51. 1450,
  52. 1700
  53.  
  54. }
  55.  
  56. new const Teams[ CsTeams ][] =
  57. {
  58. "(Unassigned)",
  59. "(Terrorist)",
  60. "(Counter-Terrorist)",
  61. "(Spectator)"
  62. };
  63.  
  64. enum PlayerData
  65. {
  66. Name[ 33 ],
  67. AuthID[ 35 ],
  68. Connections,
  69. Status,
  70. PlayTime,
  71. LeaveMsg[ 33 ]
  72. }
  73.  
  74. new g_PData[ MAX_PLAYERS + 1 ][ PlayerData ];
  75. new g_iConnectTime[ MAX_PLAYERS + 1 ];
  76. new bool:g_bIsBot[ MAX_PLAYERS + 1 ];
  77. new g_iVault;
  78.  
  79. new g_iMsgSayText;
  80. new g_iMaxPlayers;
  81. new g_pAllChat;
  82.  
  83. public plugin_init( )
  84. {
  85. register_plugin( Plugin , Version , Authors);
  86.  
  87. register_clcmd( "say" , "HookSay" );
  88. register_clcmd( "say_team" , "HookSay_Team" );
  89.  
  90. g_pAllChat = register_cvar( "cat_allchat" , "0" );
  91.  
  92. g_iMsgSayText = get_user_msgid( "SayText" );
  93. g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
  94. }
  95.  
  96. public plugin_cfg()
  97. g_iVault = nvault_open( DataFileName );
  98.  
  99. public plugin_end()
  100. nvault_close( g_iVault );
  101.  
  102. public client_putinserver( id )
  103. {
  104. g_bIsBot[ id ] = bool:!!is_user_bot( id );
  105.  
  106. if ( g_bIsBot[ id ] )
  107. return PLUGIN_CONTINUE;
  108.  
  109. get_user_authid( id , g_PData[ id ][ AuthID ] , charsmax( g_PData[][ AuthID ] ) );
  110.  
  111. static szData[ 128 ] , szConnections[ 5 ] , szStatus[ 2 ] , szPlayTime[ 8 ];
  112. if ( nvault_get( g_iVault , g_PData[ id ][ AuthID ] , szData , charsmax( szData ) ) )
  113. {
  114. parse( szData , g_PData[ id ][ Name ] , charsmax( g_PData[][ Name ] ) ,
  115. g_PData[ id ][ AuthID ] , charsmax( g_PData[][ AuthID ] ) ,
  116. szConnections , charsmax( szConnections ) ,
  117. szStatus , charsmax( szStatus ) ,
  118. szPlayTime , charsmax( szPlayTime ) ,
  119. g_PData[ id ][ LeaveMsg ] , charsmax( g_PData[][ LeaveMsg ] ) );
  120.  
  121. g_PData[ id ][ Connections ] = str_to_num( szConnections );
  122. g_PData[ id ][ PlayTime ] = str_to_num( szPlayTime );
  123. }
  124.  
  125. g_PData[ id ][ Connections ]++;
  126. g_iConnectTime[ id ] = get_systime();
  127.  
  128. {
  129. }
  130. }
  131. public client_infochanged(id)
  132. {
  133. static szNewName[ 33 ];
  134.  
  135. get_user_info( id , "name" , szNewName , 32 );
  136.  
  137. if ( !equal( g_PData[ id ][ Name ] , szNewName ) )
  138. copy( g_PData[ id ][ Name ] , charsmax( g_PData[][ Name ] ) , szNewName );
  139. }
  140.  
  141. public client_disconnect( id )
  142. {
  143. static szMessage[ 128 ];
  144.  
  145. if ( g_bIsBot[ id ] )
  146. return PLUGIN_CONTINUE;
  147.  
  148. remove_task( id );
  149.  
  150. g_PData[ id ][ PlayTime ] += ( get_systime() - g_iConnectTime[ id ] );
  151.  
  152. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "^"%s^" ^"%s^" ^"%d^" ^"%d^" ^"%d^" ^"%s^"" , g_PData[ id ][ Name ] ,
  153. g_PData[ id ][ AuthID ] ,
  154. g_PData[ id ][ Connections ] ,
  155. g_PData[ id ][ Status ] ,
  156. g_PData[ id ][ PlayTime ] ,
  157. g_PData[ id ][ LeaveMsg ] );
  158.  
  159. nvault_set( g_iVault , g_PData[ id ][ AuthID ] , szMessage );
  160.  
  161. {
  162. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "^x04[Rank System] ^x03Veteran: %s has left the server. [^x04Message: %s^x03]" , g_PData[ id ][ Name ] , g_PData[ id ][ LeaveMsg ] );
  163. Print( 0 , 1 , szMessage );
  164. }
  165.  
  166. g_PData[ id ][ Name ][ 0 ] = EOS;
  167. g_PData[ id ][ AuthID ][ 0 ] = EOS;
  168. g_PData[ id ][ Connections ] = 0;
  169. g_PData[ id ][ Status ] = 0;
  170. g_PData[ id ][ PlayTime ] = 0;
  171. g_PData[ id ][ LeaveMsg ][ 0 ] = EOS;
  172.  
  173. g_iConnectTime[ id ] = 0;
  174.  
  175. return PLUGIN_CONTINUE;
  176. }
  177.  
  178. public HookSay( id )
  179. {
  180. static szMessage[ 256 ] , szMsgSaid[ 256 ];
  181. new bool:bIsAlive , bool:bAllChat;
  182.  
  183. read_args( szMsgSaid , charsmax( szMsgSaid ) );
  184. remove_quotes( szMsgSaid );
  185.  
  186. {
  187. if( szMsgSaid[ 0 ] == '/' && szMsgSaid[ 2 ] == 'e' && szMsgSaid[ 4 ] == 'v' && szMsgSaid[ 6 ] == 'm' )
  188. {
  189. new Arg[ 64 ];
  190. strbreak( szMsgSaid , szMsgSaid , 95 , Arg , 63 );
  191. remove_quotes( Arg );
  192.  
  193. if( !Arg[ 0 ] )
  194. {
  195. if( g_PData[ id ][ LeaveMsg ][ 0 ] )
  196. {
  197. client_print( id , print_chat , "^x04[Rank System] ^x03Your current leave message is ^x04^"%s^"" , g_PData[ id ][ LeaveMsg ] );
  198. }
  199. else
  200. {
  201. client_print( id , print_chat , "^x04[Rank System] ^x03You haven't set a leave message yet. To do so, type /leavemsg ^"message^"." );
  202. }
  203. }
  204. else if( equali( Arg , "remove" ) )
  205. {
  206. g_PData[ id ][ LeaveMsg ][ 0 ] = EOS;
  207. client_print( id , print_chat , "^x04[Rank System] ^x03 Your leave message was removed." );
  208. }
  209. else
  210. {
  211. copy( g_PData[ id ][ LeaveMsg ] , charsmax( g_PData[][ LeaveMsg ] ) , Arg );
  212. client_print( id , print_chat , "^x04[Rank System] ^x03 Your leave message has been set to ^x04 ^"%s^"" , Arg );
  213. }
  214. return PLUGIN_HANDLED;
  215. }
  216. }
  217.  
  218. if ( szMsgSaid[ 0 ] == '/' && szMsgSaid[ 1 ] == 'p' && szMsgSaid[ 4 ] == 'y' && szMsgSaid[ 7 ] == 'm' )
  219. {
  220. new iHours , iDays , iMinutes , iCurTime;
  221. static szPlayTime[ 128 ] , iPos;
  222.  
  223. formatex( szMessage , charsmax( szMessage) , "^x04[Rank System] ^x03 You currently have^x04 %d^x03 connections. [^x04Status: %s^x03]" , g_PData[ id ][ Connections ] , StatusDescription[ ConnectionStatus:g_PData[ id ][ Status ] ] );
  224. Print( id , id , szMessage );
  225.  
  226. iCurTime = g_PData[ id ][ PlayTime ] + ( get_systime() - g_iConnectTime[ id ] );
  227. iPos = 0;
  228.  
  229. if ( iCurTime >= 86400 )
  230. {
  231. iDays = iCurTime / 86400;
  232. iCurTime -= iDays * 86400;
  233. iPos = formatex( szPlayTime , charsmax( szPlayTime ) , "%d days, " , iDays );
  234. }
  235. if ( iCurTime >= 3600 )
  236. {
  237. iHours = iCurTime / 3600;
  238. iCurTime -= iHours * 3600;
  239. iPos += formatex( szPlayTime[ iPos ] , charsmax( szPlayTime ) - iPos , "%d hour%s, " , iHours , iHours > 1 ? "s" : "" );
  240. }
  241. if ( iCurTime >= 60 )
  242. {
  243. iMinutes = iCurTime / 60;
  244. iCurTime -= iMinutes * 60;
  245. iPos += formatex( szPlayTime[ iPos ] , charsmax( szPlayTime ) - iPos , "%d minute%s, " , iMinutes , iMinutes > 1 ? "s" : "" );
  246. }
  247. if ( iCurTime )
  248. {
  249. iPos += formatex( szPlayTime[ iPos ] , charsmax( szPlayTime ) - iPos , "%d second%s, " , iCurTime , iCurTime > 1 ? "s" : "" );
  250. }
  251.  
  252. szPlayTime[ iPos - 2 ] = EOS;
  253.  
  254. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "^x04[Rank System] ^x03 You have played on this server for:^x04 %s", szPlayTime );
  255. Print( id , id , szMessage );
  256.  
  257. return PLUGIN_HANDLED;
  258. }
  259.  
  260. bIsAlive = bool:!!is_user_alive( id );
  261. bAllChat = bool:!!get_pcvar_num( g_pAllChat );
  262.  
  263. if ( bIsAlive )
  264. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "^x04[%s]^x03 %s^x01 : %s", StatusDescription[ ConnectionStatus:g_PData[ id ][ Status ] ] , g_PData[ id ][ Name ] , szMsgSaid );
  265. else
  266. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "^x01%s^x04[%s]^x03 %s^x01 : %s", ( cs_get_user_team( id ) != CS_TEAM_SPECTATOR ) ? "*DEAD*" : "*SPEC*" , StatusDescription[ ConnectionStatus:g_PData[ id ][ Status ] ] , g_PData[ id ][ Name ] , szMsgSaid );
  267.  
  268. for ( new iPlayer = 1 ; iPlayer <= g_iMaxPlayers ; iPlayer++ )
  269. if ( is_user_connected( iPlayer ) &&
  270. ( bAllChat || ( bIsAlive || ( !bIsAlive && !is_user_alive( iPlayer ) ) ) ) )
  271. Print( iPlayer , id , szMessage );
  272.  
  273. return PLUGIN_HANDLED;
  274. }
  275.  
  276. public HookSay_Team( id )
  277. {
  278. static szMessage[ 256 ] , szMsgSaid[ 256 ];
  279. new CsTeams:iTeam , bool:bIsAlive , bool:bAllChat;
  280.  
  281. read_args( szMsgSaid , charsmax( szMsgSaid ) );
  282. remove_quotes( szMsgSaid );
  283.  
  284. iTeam = cs_get_user_team( id );
  285. bIsAlive = bool:!!is_user_alive( id );
  286. bAllChat = bool:!!get_pcvar_num( g_pAllChat );
  287.  
  288. if ( bIsAlive || ( iTeam == CS_TEAM_SPECTATOR ) )
  289. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "^x04[%s]^x01 %s^x03 %s^x01 : %s", StatusDescription[ ConnectionStatus:g_PData[ id ][ Status ] ] , Teams[ iTeam ] , g_PData[ id ][ Name ] , szMsgSaid );
  290. else
  291. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "*DEAD* ^x04[%s]^x01 %s^x03 %s^x01 : %s", StatusDescription[ ConnectionStatus:g_PData[ id ][ Status ] ] , Teams[ iTeam ], g_PData[ id ][ Name ] , szMsgSaid );
  292.  
  293. for ( new iPlayer = 1 ; iPlayer <= g_iMaxPlayers ; iPlayer++ )
  294. if ( ( is_user_connected( iPlayer ) && ( cs_get_user_team( iPlayer ) == iTeam ) ) &&
  295. ( bAllChat || ( bIsAlive || ( !bIsAlive && !is_user_alive( iPlayer ) ) ) ) )
  296. Print( iPlayer , id , szMessage );
  297.  
  298. return PLUGIN_HANDLED;
  299. }
  300.  
  301. Print( id , colorid , szMessage[] )
  302. {
  303. message_begin( id ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST , g_iMsgSayText , {0,0,0} , id );
  304. write_byte( colorid );
  305. write_string( szMessage );
  306. message_end();
  307. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés rang
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 22:17 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.08.17. 23:54
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Oké! De nem válcsa átt a nevét. Marad az elsőn PL : Nobb és hiába le öl 25 nem váltja átt!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés rang
HozzászólásElküldve: 2014.05.15. 15:37 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
azért mert ez minden belépés után ad 1 pontot, nem öléskor

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés rang
HozzászólásElküldve: 2014.05.15. 19:03 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.08.17. 23:54
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Akor valaki ölésre meg tudná csinálni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés rang
HozzászólásElküldve: 2014.05.15. 19:09 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
skyland magadnak kell megírni mert ez senkinek fogja neked megírni.
Nem is azért mert nem lehet, ha van valakinek az úgyse adja oda mint pl. nekem.
Szóval tőlem hiába kéred én nem fogom kiadni senkinek. :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés rang
HozzászólásElküldve: 2014.05.16. 15:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Tessék remélem ez jó lesz
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3.  
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6.  
  7. #include <csx>
  8.  
  9. #include <hamsandwich>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. new kills[32]
  14.  
  15.  
  16.  
  17. public plugin_init()
  18.  
  19. {
  20.  
  21. register_plugin("Kills counter", "1.0", "Jelle")
  22.  
  23.  
  24.  
  25. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  26.  
  27. }
  28.  
  29.  
  30.  
  31. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  32.  
  33. {
  34.  
  35. if ( is_user_alive(id) )
  36.  
  37. {
  38.  
  39. new stats[8], bodyhits[8]
  40.  
  41. get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  42.  
  43. stats[0] = kills[id]
  44.  
  45.  
  46.  
  47. name_stuff(id)
  48.  
  49. }
  50.  
  51. }
  52.  
  53.  
  54.  
  55. public client_infochanged(id)
  56.  
  57. {
  58.  
  59. new OldName[32], NewName[32]
  60.  
  61.  
  62.  
  63. get_user_name(id, OldName, 31)
  64.  
  65. get_user_info(id, "name", NewName, 31)
  66.  
  67.  
  68.  
  69. if ( equal(OldName, NewName) ) return
  70.  
  71.  
  72.  
  73. name_stuff(id)
  74.  
  75. }
  76.  
  77.  
  78.  
  79. name_stuff(id)
  80.  
  81. {
  82.  
  83. new Name[32]
  84.  
  85. get_user_name(id, Name, 31)
  86.  
  87.  
  88.  
  89. if ( kills[id] > 100 )
  90.  
  91. {
  92.  
  93. new prefix[] = "[Ujonc]"
  94.  
  95. new FullName[64]
  96.  
  97. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  98.  
  99.  
  100.  
  101. set_user_info(id, "name", FullName)
  102.  
  103. }
  104.  
  105.  
  106.  
  107. else if ( kills[id] > 500 )
  108.  
  109. {
  110.  
  111. new prefix[] = "[Semi-pro]"
  112.  
  113. new FullName[64]
  114.  
  115. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  116.  
  117.  
  118.  
  119. set_user_info(id, "name", FullName)
  120.  
  121. }
  122.  
  123.  
  124.  
  125. else if ( kills[id] > 750 )
  126.  
  127. {
  128.  
  129. new prefix[] = "[Pro]"
  130.  
  131. new FullName[64]
  132.  
  133. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  134.  
  135.  
  136.  
  137. set_user_info(id, "name", FullName)
  138.  
  139. }
  140.  
  141.  
  142.  
  143. else if ( kills[id] > 1000 )
  144.  
  145. {
  146.  
  147. new prefix[] = "[Veteran]"
  148.  
  149. new FullName[64]
  150.  
  151. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  152.  
  153.  
  154.  
  155. set_user_info(id, "name", FullName)
  156.  
  157. }
  158.  
  159. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés rang
HozzászólásElküldve: 2014.05.16. 21:09 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.08.17. 23:54
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Jó lenne de ezt irja ki : "}", but found "-end of file-"


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés rang
HozzászólásElküldve: 2014.05.16. 21:30 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <csx>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. new kills[32]
  6.  
  7. public plugin_init()
  8.  
  9. {
  10. register_plugin("Kills counter", "1.0", "Jelle")
  11. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  12. }
  13.  
  14. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  15. {
  16. if ( is_user_alive(id) )
  17. {
  18. new stats[8], bodyhits[8]
  19. get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  20. stats[0] = kills[id]
  21. name_stuff(id)
  22. }
  23. }
  24.  
  25. public client_infochanged(id)
  26. {
  27. new OldName[32], NewName[32]
  28. get_user_name(id, OldName, 31)
  29. get_user_info(id, "name", NewName, 31)
  30.  
  31. if ( equal(OldName, NewName) ) return
  32. name_stuff(id)
  33. }
  34.  
  35. name_stuff(id)
  36. {
  37. new Name[32]
  38. get_user_name(id, Name, 31)
  39.  
  40. if ( kills[id] > 100 )
  41. {
  42. new prefix[] = "[Ujonc]"
  43. new FullName[64]
  44. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  45.  
  46. set_user_info(id, "name", FullName)
  47. }
  48.  
  49. else if ( kills[id] > 500 )
  50. {
  51. new prefix[] = "[Semi-pro]"
  52. new FullName[64]
  53. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  54.  
  55. set_user_info(id, "name", FullName)
  56. }
  57.  
  58. else if ( kills[id] > 750 )
  59. {
  60. new prefix[] = "[Pro]"
  61. new FullName[64]
  62. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  63.  
  64. set_user_info(id, "name", FullName)
  65. }
  66.  
  67. else if ( kills[id] > 1000 )
  68. {
  69. new prefix[] = "[Veteran]"
  70. new FullName[64]
  71. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  72. set_user_info(id, "name", FullName)
  73. }
  74. }

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 100 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole