hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.25. 11:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 184 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 183 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenu bugg
HozzászólásElküldve: 2014.05.23. 22:25 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.25. 15:20
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Előző hostingál jó volt a fegyvermenü átt mentem másik hostinghoz itt meg nem jön be kör elején mi lehet baj?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Silent"
  10.  
  11. new gWPCT;
  12. new gWPTE;
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16. register_clcmd("say guns", "fegyvermenu");
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  19. }
  20.  
  21. public logevent_end()
  22. {
  23. gWPCT = 0;
  24. gWPTE = 0;
  25. }
  26.  
  27.  
  28. public fegyvermenu(id)
  29. {
  30. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  31. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  32. {
  33. strip_user_weapons(id);
  34. new menu = menu_create("\rI*Cor3*\yOnly Dust\r2\d ^n\wFegyver csomagok", "handler");
  35. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  36. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag", "2", 0);
  37. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  38. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag", "4", 0);
  39. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  40. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  41. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag", "7", 0);
  42. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag", "8", 0);
  43. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag", "9", 0);
  44. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag", "10", 0);
  45. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag", "11", 0);
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu);
  48. }
  49. else
  50. }
  51. public handler(id, menu, item)
  52. {
  53. if( item == MENU_EXIT )
  54. {
  55. menu_destroy(menu);
  56. return PLUGIN_HANDLED;
  57. }
  58. new data[6], szName[64];
  59. new access, callback;
  60. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  61. new key = str_to_num(data);
  62. switch(key)
  63. {
  64.  
  65. case 1:
  66. {
  67.  
  68. give_player_grenades(id);
  69. give_item(id, "weapon_knife");
  70. give_item(id, "weapon_deagle");
  71. give_item(id, "ammo_50ae");
  72. give_item(id, "ammo_50ae");
  73. give_item(id, "ammo_50ae");
  74. give_item(id, "ammo_50ae")
  75. give_item(id, "ammo_50ae")
  76. give_item(id, "weapon_m4a1");
  77. give_item(id, "ammo_556nato");
  78. give_item(id, "ammo_556nato");
  79. give_item(id, "ammo_556nato");
  80.  
  81. }
  82. case 2:
  83. {
  84.  
  85. give_player_grenades(id);
  86. give_item(id, "weapon_knife");
  87. give_item(id, "weapon_deagle");
  88. give_item(id, "ammo_50ae");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae")
  92. give_item(id, "ammo_50ae")
  93. give_item(id, "weapon_ak47");
  94. give_item(id, "ammo_762nato");
  95. give_item(id, "ammo_762nato");
  96. give_item(id, "ammo_762nato");
  97.  
  98. }
  99. case 3:
  100. {
  101. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  102. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  103. {
  104. if(gWPCT < 3)
  105. {
  106.  
  107. give_player_grenades(id);
  108. give_item(id, "weapon_knife");
  109. give_item(id, "weapon_awp");
  110. give_item(id, "weapon_deagle");
  111. give_item(id, "ammo_50ae");
  112. give_item(id, "ammo_50ae");
  113. give_item(id, "ammo_50ae");
  114. give_item(id, "ammo_50ae")
  115. give_item(id, "ammo_50ae")
  116. give_item(id, "ammo_338magnum");
  117. give_item(id, "ammo_338magnum");
  118. give_item(id, "ammo_338magnum");
  119.  
  120. gWPCT++
  121. }
  122. else
  123. {
  124. client_print(id, print_center, "Csak 3 ember wpzhet csapatonkent!");
  125. fegyvermenu(id);
  126. }
  127. }
  128. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  129. {
  130. if(gWPTE < 3)
  131. {
  132.  
  133. give_player_grenades(id);
  134. give_item(id, "weapon_knife");
  135. give_item(id, "weapon_awp");
  136. give_item(id, "weapon_deagle");
  137. give_item(id, "ammo_50ae");
  138. give_item(id, "ammo_50ae");
  139. give_item(id, "ammo_50ae");
  140. give_item(id, "ammo_50ae")
  141. give_item(id, "ammo_50ae")
  142. give_item(id, "ammo_338magnum");
  143. give_item(id, "ammo_338magnum");
  144. give_item(id, "ammo_338magnum");
  145.  
  146. gWPTE++
  147. }
  148. else
  149. {
  150. client_print(id, print_center, "Csak 3 ember wpzhet csapatonkent!");
  151. fegyvermenu(id);
  152. }
  153. }
  154.  
  155. }
  156. case 4:
  157. {
  158.  
  159. give_player_grenades(id);
  160. give_item(id, "weapon_knife");
  161. give_item(id, "weapon_deagle");
  162. give_item(id, "ammo_50ae");
  163. give_item(id, "ammo_50ae");
  164. give_item(id, "ammo_50ae");
  165. give_item(id, "ammo_50ae")
  166. give_item(id, "ammo_50ae")
  167. give_item(id, "weapon_m249");
  168. give_item(id, "ammo_556natobox");
  169. give_item(id, "ammo_556natobox");
  170. give_item(id, "ammo_556natobox");
  171.  
  172. }
  173. case 5:
  174. {
  175.  
  176. give_player_grenades(id);
  177. give_item(id, "weapon_knife");
  178. give_item(id, "weapon_deagle");
  179. give_item(id, "ammo_50ae");
  180. give_item(id, "ammo_50ae");
  181. give_item(id, "ammo_50ae")
  182. give_item(id, "ammo_50ae")
  183. give_item(id, "ammo_50ae")
  184. give_item(id, "weapon_aug");
  185. give_item(id, "ammo_556nato");
  186. give_item(id, "ammo_556nato");
  187. give_item(id, "ammo_556nato");
  188.  
  189. }
  190. case 6:
  191. {
  192.  
  193. give_player_grenades(id);
  194. give_item(id, "weapon_knife");
  195. give_item(id, "weapon_deagle");
  196. give_item(id, "ammo_50ae");
  197. give_item(id, "ammo_50ae");
  198. give_item(id, "ammo_50ae")
  199. give_item(id, "ammo_50ae")
  200. give_item(id, "ammo_50ae")
  201. give_item(id, "weapon_famas");
  202. give_item(id, "ammo_556nato");
  203. give_item(id, "ammo_556nato");
  204. give_item(id, "ammo_556nato");
  205.  
  206. }
  207. case 7:
  208. {
  209.  
  210. give_player_grenades(id);
  211. give_item(id, "weapon_knife");
  212. give_item(id, "weapon_deagle");
  213. give_item(id, "ammo_50ae");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae")
  216. give_item(id, "ammo_50ae")
  217. give_item(id, "ammo_50ae")
  218. give_item(id, "weapon_galil");
  219. give_item(id, "ammo_556nato");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222.  
  223. }
  224. case 8:
  225. {
  226.  
  227. give_player_grenades(id);
  228. give_item(id, "weapon_knife");
  229. give_item(id, "weapon_deagle");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae")
  233. give_item(id, "ammo_50ae")
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239.  
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "ammo_50ae")
  251. give_item(id, "ammo_50ae")
  252. give_item(id, "weapon_xm1014");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. give_item(id, "ammo_buckshot");
  255. give_item(id, "ammo_buckshot");
  256.  
  257. }
  258. case 10:
  259. {
  260.  
  261. give_player_grenades(id);
  262. give_item(id, "weapon_knife");
  263. give_item(id, "weapon_deagle");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "ammo_50ae");
  266. give_item(id, "ammo_50ae")
  267. give_item(id, "ammo_50ae")
  268. give_item(id, "ammo_50ae")
  269. give_item(id, "weapon_m3");
  270. give_item(id, "ammo_buckshot");
  271. give_item(id, "ammo_buckshot");
  272. give_item(id, "ammo_buckshot");
  273.  
  274. }
  275. case 11:
  276. {
  277.  
  278. give_player_grenades(id);
  279. give_item(id, "weapon_knife");
  280. give_item(id, "weapon_deagle");
  281. give_item(id, "ammo_50ae");
  282. give_item(id, "ammo_50ae");
  283. give_item(id, "ammo_50ae")
  284. give_item(id, "ammo_50ae")
  285. give_item(id, "ammo_50ae")
  286. give_item(id, "weapon_scout");
  287. give_item(id, "ammo_762nato");
  288. give_item(id, "ammo_762nato");
  289. give_item(id, "ammo_762nato");
  290.  
  291. }
  292. }
  293. return PLUGIN_HANDLED;
  294. }
  295.  
  296. stock give_player_grenades(index)
  297. {
  298. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  299. give_item(index, "weapon_flashbang");
  300. give_item(index, "weapon_flashbang");
  301. give_item(index, "item_thighpack");
  302. give_item(index, "item_assaultsuit");
  303. }
  304.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu bugg
HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 16:41 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
a plugin tökéletesnek tűnik log mit ír?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu bugg
HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 16:49 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.13. 19:19
Hozzászólások: 21
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
crazyboy írta:
a plugin tökéletesnek tűnik log mit ír?

Nála is hamsandwisches dolog volt. Steam CMD frissítést kapott, a hoszt megcsinta neki. elvileg nekem is ez lesz a baj.

_________________
[T.B.D.] Speedrun IP: 80.249.165.103:27228

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu bugg
HozzászólásElküldve: 2014.05.26. 12:55 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.25. 15:20
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Irtam neki szerintem neked is frisiti majd :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole