hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.14. 06:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 767 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 766 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver Skin ,sebzés
HozzászólásElküldve: 2014.06.14. 12:02 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public Event_Change_Weapon(id)
  2. {
  3. if(get_user_weapon(id) == CSW_AK47){
  4. set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47_arany_jatekosnezet)
  5. set_pev(id, pev_weaponmodel2, ak47_arany_kivulnezet)
  6. }
  7. else
  8. {
  9. if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1){
  10. set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1_arany_jatekosnezet)
  11. set_pev(id, pev_weaponmodel2, m4a1_arany_kivulnezet)
  12. }
  13. else
  14. {
  15. if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP){
  16. set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_skull_jatekosnezet)
  17. }
  18. else
  19. {
  20. if(get_user_weapon(id) == CSW_AK47){
  21. set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47_dragon_jatekosnezet)
  22. set_pev(id, pev_weaponmodel2, ak47_dragon_kivulnezet)
  23. }
  24. }
  25. }
  26. }
  27. }

AZ miért van hogy megveszem a sárkányos ak47-et ,de arany-os skinet kap

Hogyan tudnám megoldani
hogy az arany-os az arany-os skint kapja
a sárkányos a sárkányost kapja

A Sebzés jó lehet-e így?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  2. {
  3. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && g_aranyak[attacker])
  4. {
  5. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(g_sebzesaranyak));}
  6. else
  7. {
  8. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_aranym4[attacker])
  9. {
  10. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(g_sebzesaranym4));
  11. }
  12. else
  13. {
  14. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP && g_awpskull[attacker])
  15. {
  16. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(g_sebzesawpskull));
  17. }
  18. else
  19. {
  20. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && g_dragonak[attacker])
  21. {
  22. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(g_sebzesdragonak));
  23. }
  24. }
  25. }
  26. }
  27. }



ILLETVE AZ MIÉRT VAN ,HOGYHA VÁSÁROLOK PL:CT KÉNT
AKKOR ARANY M4-ET VESZEK

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin ,sebzés
HozzászólásElküldve: 2014.06.14. 17:44 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Miért van?
Mert beállitotad hogy, ha m4a1 fegyvere vált valaki akkor azt a skint adjabe.
if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1){

Csinálsz egy bool-t.

if(teszt[id] && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1){

És megcsinálod azt hogy, mikor legyen igaz a bool.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin ,sebzés
HozzászólásElküldve: 2014.06.14. 18:01 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Nem bool,hanem boolen.(Igen,ebbe muszáj volt belekötnöm :D )

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin ,sebzés
HozzászólásElküldve: 2014.06.14. 18:16 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
ultraibolya írta:
Nem bool,hanem boolen.(Igen,ebbe muszáj volt belekötnöm :D )

Maximum boolean...

DeR0iD írta:
Miért van?
Mert beállitotad hogy, ha m4a1 fegyvere vált valaki akkor azt a skint adjabe.
if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1){

Csinálsz egy bool-t.

if(teszt[id] && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1){

És megcsinálod azt hogy, mikor legyen igaz a bool.

Ezt kicsit kiegészíteném:
Boolean létrehozása: new bool:teszt[33];
Használat: teszt[id] = true;
vagy
teszt[id] = false;
Lekérdezés, hogy igaz -e: if(teszt[id])
vagy hamis: if(!teszt[id])

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin ,sebzés
HozzászólásElküldve: 2014.06.14. 18:22 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
ezek nem fontosak: ; :D

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin ,sebzés
HozzászólásElküldve: 2014.06.14. 20:10 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Én anno az iskolába úgy tanultam, hogy a pontosvesszőt nem vagyunk kötelesek kitenni, DE:

- Opcionális
- Több utasításnál vagy sornál ki kell tenni.

Anno bemagoltam ezt, mert a tanár ezt nagyon szigorúan vette. :)

xXlederXxHUN írta:
ezek nem fontosak: ; :D

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin ,sebzés
HozzászólásElküldve: 2014.06.15. 08:31 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Így működik :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. public Event_Change_Weapon(id)
  3. {
  4. if(g_aranyak[id] && get_user_weapon(id) == CSW_AK47){
  5. set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47_arany_jatekosnezet)
  6. set_pev(id, pev_weaponmodel2, ak47_arany_kivulnezet)
  7. }
  8. else
  9. {
  10. if(g_aranym4[id] && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1){
  11. set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1_arany_jatekosnezet)
  12. set_pev(id, pev_weaponmodel2, m4a1_arany_kivulnezet)
  13. }
  14. else
  15. {
  16. if(g_awpskull[id] && get_user_weapon(id) == CSW_AWP){
  17. set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_skull_jatekosnezet)
  18. }
  19. else
  20. {
  21. if(g_dragonak[id] && get_user_weapon(id) == CSW_AK47){
  22. set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47_dragon_jatekosnezet)
  23. set_pev(id, pev_weaponmodel2, ak47_dragon_kivulnezet)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin ,sebzés
HozzászólásElküldve: 2014.06.15. 10:02 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
A sebzés miért nem jó??

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  2. {
  3. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && g_aranyak[attacker])
  4. {
  5. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(g_sebzesaranyak));}
  6. else
  7. {
  8. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_aranym4[attacker])
  9. {
  10. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(g_sebzesaranym4));
  11. }
  12. else
  13. {
  14. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP && g_awpskull[attacker])
  15. {
  16. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(g_sebzesawpskull));
  17. }
  18. else
  19. {
  20. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && g_dragonak[attacker])
  21. {
  22. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(g_sebzesdragonak));
  23. }
  24. else
  25. {
  26. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && g_tigerak[attacker])
  27. {
  28. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(g_sebzestigerak));
  29. }
  30. else
  31. {
  32. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP && g_awpzgun[attacker])
  33. {
  34. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(g_sebzesawpzgun));
  35. }
  36. }
  37. }
  38. }
  39. }
  40. }
  41. }


Cvarok:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. g_sebzesaranyak = register_cvar("sv_szorzo", "3")
  2. g_sebzesdragonak = register_cvar("sv_szorzo", "4")
  3. g_sebzestigerak = register_cvar("sv_szorzo", "10")
  4. g_sebzesaranym4 = register_cvar("sv_szorzo", "3")
  5. g_sebzesawpskull = register_cvar("sv_szorzo", "5")
  6. g_sebzesawpzgun = register_cvar("sv_szorzo", "10")


és még se sebezz annyit

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 69 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole