hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.16. 01:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 734 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 734 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Körök plugin hiba
HozzászólásElküldve: 2014.07.08. 21:27 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.08.31. 10:56
Hozzászólások: 38
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hello!
Van a körök plugin,na abba van egy kis hibám :D
Egy kicsit átírtam a plugint,de nem nagy dolog,csak include colorchat és a print chatet color chatte irtam at,ezt majdnem minden pluginnal megcsinaltam,es azoknal jó is volt
Tehát amikor beírom,hogy timeleft akkor ezt dobja ki:
SZÍNESEN:<=^[KÖRÖK]=>Dus2 mapra való váltásig még 0 kör van hátra!
IGEN,jól láttad,azt írja,hogy 0 kör van hátra...
Server.cfg cvarok:
Kód:
// Round Settings
mp_timelimit "999"
mp_maxrounds 50
mp_winlimit 49
mp_roundtime 1
mp_buytime 0.25
mp_freezetime 0

A plugin átírva:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. new gSzamolas;
  6.  
  7. public plugin_init() {
  8. register_clcmd("say timeleft", "kor")
  9. register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_");
  10. register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing");
  11. register_logevent("KorKezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_End");
  12. }
  13.  
  14. public ElsoKor()
  15. {
  16. gSzamolas = 50;
  17. }
  18. public KorKezdes()
  19. {
  20. gSzamolas--;
  21. }
  22.  
  23. public kor(id)
  24. {
  25. ColorChat(0, NORMAL, "^x03<=^x04[^x03KÖRÖK^x04]^x03=>^x04 Dus2^x03 mapra^x01 való^x04 váltásig^x03 még^x04 %d^x03 kör^x01 van^x04 hátra!", gSzamolas)
  26. }
  27.  
  28. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  29. {
  30. new count = 1, players[32];
  31. static msg[191];
  32. vformat(msg, 190, input, 3);
  33.  
  34. replace_all(msg, 190, "!g", "^4");
  35. replace_all(msg, 190, "!y", "^1");
  36. replace_all(msg, 190, "!t", "^3");
  37. replace_all(msg, 190, "�", "á");
  38. replace_all(msg, 190, "�", "é");
  39. replace_all(msg, 190, "�", "í");
  40. replace_all(msg, 190, "�", "ó");
  41. replace_all(msg, 190, "�", "ö");
  42. replace_all(msg, 190, "�", "ő");
  43. replace_all(msg, 190, "�", "ú");
  44. replace_all(msg, 190, "�", "ü");
  45. replace_all(msg, 190, "�", "ű");
  46. replace_all(msg, 190, "�", "Á");
  47. replace_all(msg, 190, "�", "É");
  48. replace_all(msg, 190, "�", "Í");
  49. replace_all(msg, 190, "�", "Ó");
  50. replace_all(msg, 190, "�", "Ö");
  51. replace_all(msg, 190, "�", "Ő");
  52. replace_all(msg, 190, "�", "Ú");
  53. replace_all(msg, 190, "�", "Ü");
  54. replace_all(msg, 190, "�", "Ű");
  55.  
  56. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  57. {
  58. for (new i = 0; i < count; i++)
  59. {
  60. if (is_user_connected(players[i]))
  61. {
  62. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  63. write_byte(players[i]);
  64. write_string(msg);
  65. message_end();
  66. }
  67. }
  68. }
  69. return PLUGIN_HANDLED;
  70. }
  71.  

nem értem,hogy miért ír mindig 0-át,valaki segítsen!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Körök plugin hiba
HozzászólásElküldve: 2014.07.17. 12:04 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Üdv! Először próbáld meg így ahogy megcsináltam, és ha jó, akkor tudom mi a hiba.
De nem értem hogy minek kell ennyi szín bele. :D Szivárvány az egész. :D

Try:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3.  
  4. new gSzamolas;
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7. register_clcmd("say timeleft", "kor")
  8. register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_");
  9. register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing");
  10. register_logevent("KorKezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_End");
  11. }
  12.  
  13. public ElsoKor()
  14. {
  15. gSzamolas = 50;
  16. }
  17. public KorKezdes()
  18. {
  19. gSzamolas--;
  20. }
  21.  
  22. public kor(id)
  23. {
  24. ColorChat(0, NORMAL, "^3<=^4[^3KÖRÖK^4]^3=>^4 Dus2^3 mapra^1 való^4 váltásig^3 még^4 %d^3 kör^1 van^4 hátra!", gSzamolas)
  25. }
  26.  
  27. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  28. {
  29. new count = 1, players[32];
  30. static msg[191];
  31. vformat(msg, 190, input, 3);
  32.  
  33. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  34. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  35. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  36. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  37. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  38. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  39. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  40. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  41. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  42. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  43. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  44. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  45. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  46. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  47. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  48. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  49. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  50. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  51. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  52. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  53. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  54.  
  55. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  56. {
  57. for (new i = 0; i < count; i++)
  58. {
  59. if (is_user_connected(players[i]))
  60. {
  61. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  62. write_byte(players[i]);
  63. write_string(msg);
  64. message_end();
  65. }
  66. }
  67. }
  68. return PLUGIN_HANDLED;
  69. }

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 77 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole