Hello!
Van a körök plugin,na abba van egy kis hibám
Egy kicsit átírtam a plugint,de nem nagy dolog,csak include colorchat és a print chatet color chatte irtam at,ezt majdnem minden pluginnal megcsinaltam,es azoknal jó is volt
Tehát amikor beírom,hogy timeleft akkor ezt dobja ki:
SZÍNESEN:<=^[KÖRÖK]=>Dus2 mapra való váltásig még
0 kör van hátra!
IGEN,jól láttad,azt írja,hogy 0 kör van hátra...
Server.cfg cvarok:
Kód:
// Round Settings
mp_timelimit "999"
mp_maxrounds 50
mp_winlimit 49
mp_roundtime 1
mp_buytime 0.25
mp_freezetime 0
A plugin átírva:
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
new gSzamolas;
public plugin_init() {
register_clcmd("say timeleft", "kor")
register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_");
register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing");
register_logevent("KorKezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_End");
}
public ElsoKor()
{
gSzamolas = 50;
}
public KorKezdes()
{
gSzamolas--;
}
public kor(id)
{
ColorChat(0, NORMAL, "^x03<=^x04[^x03KÖRÖK^x04]^x03=>^x04 Dus2^x03 mapra^x01 való^x04 váltásig^x03 még^x04 %d^x03 kör^x01 van^x04 hátra!", gSzamolas)
}
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32];
static msg[191];
vformat(msg, 190, input, 3);
replace_all(msg, 190, "!g", "^4");
replace_all(msg, 190, "!y", "^1");
replace_all(msg, 190, "!t", "^3");
replace_all(msg, 190, "�", "á");
replace_all(msg, 190, "�", "é");
replace_all(msg, 190, "�", "í");
replace_all(msg, 190, "�", "ó");
replace_all(msg, 190, "�", "ö");
replace_all(msg, 190, "�", "ő");
replace_all(msg, 190, "�", "ú");
replace_all(msg, 190, "�", "ü");
replace_all(msg, 190, "�", "ű");
replace_all(msg, 190, "�", "Á");
replace_all(msg, 190, "�", "É");
replace_all(msg, 190, "�", "Í");
replace_all(msg, 190, "�", "Ó");
replace_all(msg, 190, "�", "Ö");
replace_all(msg, 190, "�", "Ő");
replace_all(msg, 190, "�", "Ú");
replace_all(msg, 190, "�", "Ü");
replace_all(msg, 190, "�", "Ű");
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
nem értem,hogy miért ír mindig 0-át,valaki segítsen!