hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Köreleji üzenet javítás?
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=17362
Oldal: 1 / 1

Szerző:  V!rusHD [ 2014.09.21. 01:05 ]
Hozzászólás témája:  Köreleji üzenet javítás?

Valaki javítaná?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Köreleji üzenet"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Duna"
  7.  
  8. new g_roundCount
  9.  
  10. public plugin_init(){
  11. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  12. register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  13. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  14. return PLUGIN_CONTINUE
  15. }
  16.  
  17. public roundcount()
  18. if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_maxrounds") * 40) ) {
  19.  
  20. ++g_roundCount
  21.  
  22. new r = random(256)
  23. new g = random(256)
  24. new b = random(256)
  25.  
  26. if(num == 1)
  27. {
  28. {set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  29. show_hudmessage(0,"^nKészülj fel a Csatára!^n%d. Forduló!", g_roundCount)
  30. }
  31. if(num == 2)
  32. {
  33. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  34. show_hudmessage(0,"Play!Play!Play")
  35. }
  36. if(num == 3)
  37. {
  38. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  39. show_hudmessage(0,"Küzdj, mint egy gyilkológép!")
  40. }
  41. if(num == 4)
  42. {
  43. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  44. show_hudmessage(0,"KĂ©szisd a fegyvered")
  45. }
  46. if(num == 5)
  47. {
  48. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  49. show_hudmessage(0,"JĂłl nyisd ki a szemed!")
  50. }
  51. if(num == 6)
  52. {
  53. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  54. show_hudmessage(0,"Ne hozz szégyent a csapatodra!")
  55. }
  56.  
  57.  
  58. public reset_counter(){
  59. g_roundCount = 0
  60. }
  61. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  62. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  63. */
  64.  

Szerző:  pixxa112 [ 2014.09.21. 02:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Köreleji üzenet javítás?

Ez még javítva sem fog működni...

Szerző:  IrOn [ 2014.09.21. 08:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Köreleji üzenet javítás?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Köreleji üzenet"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Duna"
  7.  
  8. new g_roundCount
  9.  
  10. public plugin_init(){
  11. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  12. register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  13. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  14. return PLUGIN_CONTINUE
  15. }
  16.  
  17. public roundcount()
  18. {
  19. ++g_roundCount
  20.  
  21. new r = random(256)
  22. new g = random(256)
  23. new b = random(256)
  24. new num = random_num(1,6)
  25. if(num == 1)
  26. {
  27. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  28. show_hudmessage(0,"^nKészülj fel a Csatára!^n%d. Forduló!", g_roundCount)
  29. }
  30. if(num == 2)
  31. {
  32. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  33. show_hudmessage(0,"Play!Play!Play")
  34. }
  35. if(num == 3)
  36. {
  37. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  38. show_hudmessage(0,"Küzdj, mint egy gyilkológép!")
  39. }
  40. if(num == 4)
  41. {
  42. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  43. show_hudmessage(0,"KĂ©szisd a fegyvered")
  44. }
  45. if(num == 5)
  46. {
  47. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  48. show_hudmessage(0,"JĂłl nyisd ki a szemed!")
  49. }
  50. if(num == 6)
  51. {
  52. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  53. show_hudmessage(0,"Ne hozz szégyent a csapatodra!")
  54. }
  55. }
  56.  
  57. public reset_counter(){
  58. g_roundCount = 0
  59. }

Szerző:  V!rusHD [ 2014.09.21. 09:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Köreleji üzenet javítás?

Csak anyi a gond vele, hogy egy körben többet is kiír.Eszt még valaki megcsínálná, hogy egykörben csak egyet.

Szerző:  CrB [ 2014.09.22. 15:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Köreleji üzenet javítás?

try
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. new g_roundCount
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8. register_plugin("Kor uzenet", "1.0", "CrB")
  9. register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start")
  10. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  11. }
  12. public logevent_round_start()
  13. {
  14. g_roundCount++
  15. new r = random(256)
  16. new g = random(256)
  17. new b = random(256)
  18. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  19. switch(random_num(1,6))
  20. {
  21. case 1: show_hudmessage(0,"^nKészülj fel a Csatára!^n%d. Forduló!", g_roundCount)
  22. case 2: show_hudmessage(0,"Play!Play!Play")
  23. case 3: show_hudmessage(0,"Küzdj, mint egy gyilkológép!")
  24. case 4: show_hudmessage(0,"KĂ©szisd a fegyvered")
  25. case 5: show_hudmessage(0,"JĂłl nyisd ki a szemed!")
  26. case 6: show_hudmessage(0,"Ne hozz szégyent a csapatodra!")
  27.  
  28. }
  29. }
  30. public reset_counter(){
  31. g_roundCount = 0
  32. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/