hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Model elérési út megadása.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=17375
Oldal: 1 / 2

Szerző:  V!rusHD [ 2014.09.22. 22:24 ]
Hozzászólás témája:  Model elérési út megadása.

Az lenne egy kérdésem, hogy van egy pluginom amibe raktam egy menüt ahol újfajta fegyvereket lehet választani...És, hogyan tudnám megadni a fegyverek elérési útját, hogy írjam bele?
Remélem értitek mit akkarok.

Szerző:  theglorious [ 2014.09.22. 22:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Model elérési út megadása.

V!rusHD írta:
Az lenne egy kérdésem, hogy van egy pluginom amibe raktam egy menüt ahol újfajta fegyvereket lehet választani...És, hogyan tudnám megadni a fegyverek elérési útját, hogy írjam bele?
Remélem értitek mit akkarok.

Szerintem igy :) keress modelles sma kat es nezd ki belole :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_precache() {
  2. precache_model("models/mappa/kk/kk.mdl")
  3. precache_model("models/mappa/kk2/kk2.mdl")

Szerző:  V!rusHD [ 2014.09.22. 22:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Model elérési út megadása.

Igen az egyikből sikerült rájönöm, de azzért köszi, azt véletlen nemtudod, hogy a kispisztolyt, hogyan jelüljük értem én itt azt, hogy pl a fegyvermneüben a case-knel
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. give_item(id, "weapon_knife");
Csak én kispisztolyt akkorok, nempeddig kést.

Szerző:  theglorious [ 2014.09.22. 22:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Model elérési út megadása.

V!rusHD írta:
Igen az egyikből sikerült rájönöm, de azzért köszi, azt véletlen nemtudod, hogy a kispisztolyt, hogyan jelüljük értem én itt azt, hogy pl a fegyvermneüben a case-knel
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. give_item(id, "weapon_knife");
Csak én kispisztolyt akkorok, nempeddig kést.

Fegyver menukbol
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. give_item(id, "weapon_deagle");
  2. give_item(id,"ammo_50ae");
  3. give_item(id,"ammo_50ae");
  4. give_item(id,"ammo_50ae");
  5. give_item(id,"ammo_50ae");
  6. give_item(id,"ammo_50ae");
  7. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  8. give_item(id, "weapon_flashbang");
  9. give_item(id, "weapon_flashbang");
  10. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  11. }
  12. case 1:
  13. {
  14. give_item(id, "weapon_usp");
  15. give_item(id,"ammo_45acp");
  16. give_item(id,"ammo_45acp");
  17. give_item(id,"ammo_45acp");
  18. give_item(id,"ammo_45acp");
  19. give_item(id,"ammo_45acp");
  20. give_item(id,"ammo_45acp");
  21. give_item(id,"ammo_45acp");
  22. give_item(id,"ammo_45acp");
  23. give_item(id,"ammo_45acp");
  24. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  25. give_item(id, "weapon_flashbang");
  26. give_item(id, "weapon_flashbang");
  27. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  28. }
  29. case 2:
  30. {
  31. give_item(id, "weapon_glock18");
  32. give_item(id,"ammo_9mm");
  33. give_item(id,"ammo_9mm");
  34. give_item(id,"ammo_9mm");
  35. give_item(id,"ammo_9mm");
  36. give_item(id,"ammo_9mm");
  37. give_item(id,"ammo_9mm");
  38. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  39. give_item(id, "weapon_flashbang");
  40. give_item(id, "weapon_flashbang");
  41. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  42. }
  43. case 3:
  44. {
  45. give_item(id, "weapon_p228");
  46. give_item(id,"ammo_357sig");
  47. give_item(id,"ammo_357sig");
  48. give_item(id,"ammo_357sig");
  49. give_item(id,"ammo_357sig");
  50. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  51. give_item(id, "weapon_flashbang");
  52. give_item(id, "weapon_flashbang");
  53. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  54. }
  55. case 4:
  56. {
  57. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  58. give_item(id,"ammo_57mm");
  59. give_item(id,"ammo_57mm");
  60. give_item(id,"ammo_57mm");
  61. give_item(id,"ammo_57mm");
  62. give_item(id,"ammo_57mm");
  63. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  64. give_item(id, "weapon_flashbang");
  65. give_item(id, "weapon_flashbang");
  66. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  67. }
  68. case 5:
  69. {
  70. give_item(id, "weapon_elite");
  71. give_item(id,"ammo_9mm");
  72. give_item(id,"ammo_9mm");
  73. give_item(id,"ammo_9mm");
  74. give_item(id,"ammo_9mm");
  75. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  76. give_item(id, "weapon_flashbang");
  77. give_item(id, "weapon_flashbang");
  78. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)

Szerző:  V!rusHD [ 2014.09.23. 11:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Model elérési út megadása.

Kosz.Azt esetleg tudja valaki, hogy hogyan lehet megcsínálni, hogy egyes fegyókal többet sebezünk.

Szerző:  Z77 [ 2014.09.23. 11:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Model elérési út megadása.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_init()
  2. RegisterHam(Ham_sebzes, "jatekos", "asd");
  3.  
  4. public FwdPlayerTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float: flDamage, iDmgBits)
  5. {
  6. if(iDmgBits & (1<<24))
  7. {
  8. // Granat sebzes
  9. }
  10. }


V!rusHD írta:
Kosz.Azt esetleg tudja valaki, hogy hogyan lehet megcsínálni, hogy egyes fegyókal többet sebezünk.

Szerző:  V!rusHD [ 2014.09.23. 12:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Model elérési út megadása.

Nem nagyon értem :(

Szerző:  Z77 [ 2014.09.23. 12:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Model elérési út megadása.

Anno te mondtad hogy "Konfigos" vagy :D :D :D A konfigolás itt kezdődik, hogy meg tudsz e írni egy égkézláb Plug-Int.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Olvasgasd inkább ezt: amxx_dokumentaciok.php?d=index meg ezt: http://amxmodx.crys.hu/site/?p=doc&d=index meg ezt: http://www.amxmodx.org/funcwiki.php

kb ennyi.

V!rusHD írta:
Nem nagyon értem :(

Szerző:  CrB [ 2014.09.23. 14:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Model elérési út megadása.

konfigolásnak semmi köze a scripteléshez.

megszorozza az m4 sebzését 97 el
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_init() {
  2. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  3. }
  4.  
  5. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  6. {
  7. new weap = get_user_weapon(attacker)
  8. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_M4A1)
  9. {
  10. SetHamParamFloat(4, damage * 97.0);
  11. }
  12. return HAM_IGNORED;
  13. }

Szerző:  V!rusHD [ 2014.09.23. 14:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Model elérési út megadása.

Nekem ugy van, hogy egy pluginbol lehet tobbfajta kinézzeti usp-t veni, és azt szeretném, hogy mindenek több legyen egy kicsivel a sebzésse, azt, hogy tudom megoldani?

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/