hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kör információk
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=17675
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Papalo'. [ 2014.10.22. 18:31 ]
Hozzászólás témája:  Kör információk

Sziasztok!
Régebben volt egy ilyen pluginom ami 3 körönként írta ki ezeket az infókat, színesen, ezt keresem vagy ha éppen valaki megtudja írni, akkor megköszönném! :)

Plugin információk:
[Plugin prefix] | Jelenlévő játékosok: x/x | Következő pálya: x | Hátralévő idő a következő pályáig: xx:xx |
Amit nem szineztem be, az sárga volt. (alap szín) (a piros az a csapat színe, kék, fehér, piros)

Szerző:  Somterno [ 2014.10.22. 18:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör információk

Nekem ez van. Remélem jó. Csak a mappot nem írja.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN ""
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR ""
  8.  
  9. new korok = 0, jatekosok
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. register_event("HLTV", "ujkor", "a", "1=0", "2=0")
  14. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  15. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  16. }
  17. public client_putinserver(id) {
  18. if(is_user_bot(id))
  19. return PLUGIN_CONTINUE
  20. jatekosok++
  21. return PLUGIN_CONTINUE
  22. }
  23. public client_disconnect(id) {
  24. if(is_user_bot(id))
  25. return PLUGIN_CONTINUE
  26. jatekosok--
  27. return PLUGIN_CONTINUE
  28. }
  29. public nullazas()
  30. korok = 0
  31. public ujkor() {
  32. korok++
  33. if(korok >= 50)
  34. {
  35. server_cmd("sv_restart 1")
  36. server_cmd("sv_restart 0")
  37. }
  38. else
  39. ColorChat(0,BLUE,"^1[^4[Info]^1] ^4Online Játékosok :^3 %d/%d ^4| ^4Körök :^3 %d/50 , jatekosok, get_maxplayers(), korok)
  40. }
  41. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  42. {
  43. new count = 1, players[32]
  44. static msg[191]
  45. vformat(msg, 190, input, 3)
  46.  
  47. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  48. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  49. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  50. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  51. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  52. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  53. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  54. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  55. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  56. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  57. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  58. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  59. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  60. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  61. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  62. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  63. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  64. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  65. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  66. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  67. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  68.  
  69. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  70. {
  71. for (new i = 0; i < count; i++)
  72. {
  73. if (is_user_connected(players[i]))
  74. {
  75. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  76. write_byte(players[i])
  77. write_string(msg)
  78. message_end()
  79. }
  80. }
  81. }
  82. return PLUGIN_HANDLED
  83. }
  84.  

Szerző:  MeSter [ 2014.10.22. 18:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör információk

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Kor Uzi"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "DeRoiD"
  7.  
  8. new korok = 0, jatekosok
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12. register_event("HLTV", "ujkor", "a", "1=0", "2=0")
  13. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  14. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  15. }
  16. public client_putinserver(id) {
  17. if(is_user_bot(id))
  18. return PLUGIN_CONTINUE
  19. jatekosok++
  20. return PLUGIN_CONTINUE
  21. }
  22. public client_disconnect(id) {
  23. if(is_user_bot(id))
  24. return PLUGIN_CONTINUE
  25. jatekosok--
  26. return PLUGIN_CONTINUE
  27. }
  28. public nullazas()
  29. korok = 0
  30. public ujkor() {
  31. korok++
  32. if(korok >= 50)
  33. {
  34. server_cmd("sv_restart 1")
  35. server_cmd("sv_restart 0")
  36. }
  37. else
  38. client_print(0, print_chat, "[Info] Online jatekosok : %d/%d | Korok : %d/50", jatekosok, get_maxplayers(), korok)
  39. }

Szerző:  MeSter [ 2014.10.22. 18:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör információk

Somterno írta:
Nekem ez van. Remélem jó. Csak a mappot nem írja.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN ""
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR ""
  8.  
  9. new korok = 0, jatekosok
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. register_event("HLTV", "ujkor", "a", "1=0", "2=0")
  14. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  15. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  16. }
  17. public client_putinserver(id) {
  18. if(is_user_bot(id))
  19. return PLUGIN_CONTINUE
  20. jatekosok++
  21. return PLUGIN_CONTINUE
  22. }
  23. public client_disconnect(id) {
  24. if(is_user_bot(id))
  25. return PLUGIN_CONTINUE
  26. jatekosok--
  27. return PLUGIN_CONTINUE
  28. }
  29. public nullazas()
  30. korok = 0
  31. public ujkor() {
  32. korok++
  33. if(korok >= 50)
  34. {
  35. server_cmd("sv_restart 1")
  36. server_cmd("sv_restart 0")
  37. }
  38. else
  39. ColorChat(0,BLUE,"^1[^4[Info]^1] ^4Online Játékosok :^3 %d/%d ^4| ^4Körök :^3 %d/50 , jatekosok, get_maxplayers(), korok)
  40. }
  41. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  42. {
  43. new count = 1, players[32]
  44. static msg[191]
  45. vformat(msg, 190, input, 3)
  46.  
  47. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  48. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  49. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  50. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  51. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  52. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  53. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  54. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  55. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  56. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  57. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  58. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  59. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  60. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  61. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  62. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  63. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  64. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  65. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  66. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  67. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  68.  
  69. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  70. {
  71. for (new i = 0; i < count; i++)
  72. {
  73. if (is_user_connected(players[i]))
  74. {
  75. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  76. write_byte(players[i])
  77. write_string(msg)
  78. message_end()
  79. }
  80. }
  81. }
  82. return PLUGIN_HANDLED
  83. }
  84.  


Miert kell kitörölni az AUTHOR?

Szerző:  Somterno [ 2014.10.22. 19:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör információk

Így küldte haverom.

Szerző:  Papalo'. [ 2014.10.23. 19:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör információk

Pontosan az kellene amit kértem.. :cry: Valakinek az nincs meg?

Szerző:  MeSter [ 2014.10.23. 19:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör információk

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Kor Uzi"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "DeRoiD"
  7.  
  8. new korok = 0, jatekosok
  9. new g_map[32]
  10.  
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. register_event("HLTV", "ujkor", "a", "1=0", "2=0")
  15. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  16. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  17. get_mapname(g_map, 31)
  18. }
  19. public client_putinserver(id) {
  20. if(is_user_bot(id))
  21. return PLUGIN_CONTINUE
  22. jatekosok++
  23. return PLUGIN_CONTINUE
  24. }
  25. public client_disconnect(id) {
  26. if(is_user_bot(id))
  27. return PLUGIN_CONTINUE
  28. jatekosok--
  29. return PLUGIN_CONTINUE
  30. }
  31. public nullazas()
  32. korok = 0
  33. public ujkor() {
  34. korok++
  35. if(korok >= 50)
  36. {
  37. server_cmd("sv_restart 1")
  38. server_cmd("sv_restart 0")
  39. }
  40. else
  41. client_print(0, print_chat, "[Info] Online jatekosok : %d/%d | Korok : %d/50 Jelenlegi map: %s", jatekosok, get_maxplayers(), korok, g_map)
  42. }

Szerző:  Papalo'. [ 2014.10.23. 22:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör információk

Köszi ezkell, de ez nem szines.. :S Valaki beszínezné? :D

Szerző:  Beckx [ 2014.10.23. 22:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör információk

Tessék

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Kor Uzi"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "DeRoiD"
  8.  
  9. new korok = 0, jatekosok
  10. new g_map[32]
  11.  
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15. register_event("HLTV", "ujkor", "a", "1=0", "2=0")
  16. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  17. register_logevent("nullazas", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  18. get_mapname(g_map, 31)
  19. }
  20. public client_putinserver(id) {
  21. if(is_user_bot(id))
  22. return PLUGIN_CONTINUE
  23. jatekosok++
  24. return PLUGIN_CONTINUE
  25. }
  26. public client_disconnect(id) {
  27. if(is_user_bot(id))
  28. return PLUGIN_CONTINUE
  29. jatekosok--
  30. return PLUGIN_CONTINUE
  31. }
  32. public nullazas()
  33. korok = 0
  34. public ujkor() {
  35. korok++
  36. if(korok >= 50)
  37. {
  38. server_cmd("sv_restart 1")
  39. server_cmd("sv_restart 0")
  40. }
  41. else
  42. ColorChat(0,GREEN,"[Info] Online jatekosok : %d/%d | Korok : %d/50 Jelenlegi map: %s", jatekosok, get_maxplayers(), korok, g_map)
  43. }

Szerző:  Papalo'. [ 2014.10.23. 23:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör információk

Beszinezést én is megoldottam, de nem jól van a plugin most nézem, így kellene :S
[Plugin prefix] | Jelenlévő játékosok: x/x | Következő pálya: x | Hátralévő idő a következő pályáig: xx:xx |
Amit nem szineztem be, az sárga volt. (alap szín) (a piros az a csapat színe, kék, fehér, piros)

Valaki lenne oly' kedves és megcsinálná ? :)

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/