hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Újraéledés hely
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=18481
Oldal: 1 / 1

Szerző:  pixxa112 [ 2014.12.13. 08:04 ]
Hozzászólás témája:  Újraéledés hely

MEGOLDOTTAM EGY MÁSIK PLUGINNAL!


Hali.

Azt h tudom megcsinálni h surf_ski_2 pályán legyen több újra éledés hely?
Próbáltam már azzal ami az oldalon fent van de nem jó.
Amikor elérjük a 9v9 játékost akkor nem tudnak többen beállni.
Láttam már egy szerveren h ugye van a kezdő surf_ski_2-n és nem az alap spawn-ra teszi őket hanem oda felülre a T1-re!
Ez kéne nekem is nagyon sürgősen:D

Szerző:  MeSter [ 2014.12.13. 08:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Újraéledés hely

Pedig menni kell neki mert én ezt még de_dust2_2x2 használtam csak meg kell adni az új újraéledési helyeket

Több újraéledési hely

Szerző:  pixxa112 [ 2014.12.13. 10:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Újraéledés hely

MeSter írta:
Pedig menni kell neki mert én ezt még de_dust2_2x2 használtam csak meg kell adni az új újraéledési helyeket

Több újraéledési hely


Akkor ezt most itt mind át kell írnom?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const Float:g_flMoves[ ][ 3 ] = { // Credits to Ramono
  2. {0.0, 0.0, 1.0}, {0.0, 0.0, -1.0}, {0.0, 1.0, 0.0}, {0.0, -1.0, 0.0}, {1.0, 0.0, 0.0}, {-1.0, 0.0, 0.0}, {-1.0, 1.0, 1.0}, {1.0, 1.0, 1.0}, {1.0, -1.0, 1.0}, {1.0, 1.0, -1.0}, {-1.0, -1.0, 1.0}, {1.0, -1.0, -1.0}, {-1.0, 1.0, -1.0}, {-1.0, -1.0, -1.0},
  3. {0.0, 0.0, 2.0}, {0.0, 0.0, -2.0}, {0.0, 2.0, 0.0}, {0.0, -2.0, 0.0}, {2.0, 0.0, 0.0}, {-2.0, 0.0, 0.0}, {-2.0, 2.0, 2.0}, {2.0, 2.0, 2.0}, {2.0, -2.0, 2.0}, {2.0, 2.0, -2.0}, {-2.0, -2.0, 2.0}, {2.0, -2.0, -2.0}, {-2.0, 2.0, -2.0}, {-2.0, -2.0, -2.0},
  4. {0.0, 0.0, 3.0}, {0.0, 0.0, -3.0}, {0.0, 3.0, 0.0}, {0.0, -3.0, 0.0}, {3.0, 0.0, 0.0}, {-3.0, 0.0, 0.0}, {-3.0, 3.0, 3.0}, {3.0, 3.0, 3.0}, {3.0, -3.0, 3.0}, {3.0, 3.0, -3.0}, {-3.0, -3.0, 3.0}, {3.0, -3.0, -3.0}, {-3.0, 3.0, -3.0}, {-3.0, -3.0, -3.0},
  5. {0.0, 0.0, 4.0}, {0.0, 0.0, -4.0}, {0.0, 4.0, 0.0}, {0.0, -4.0, 0.0}, {4.0, 0.0, 0.0}, {-4.0, 0.0, 0.0}, {-4.0, 4.0, 4.0}, {4.0, 4.0, 4.0}, {4.0, -4.0, 4.0}, {4.0, 4.0, -4.0}, {-4.0, -4.0, 4.0}, {4.0, -4.0, -4.0}, {-4.0, 4.0, -4.0}, {-4.0, -4.0, -4.0},
  6. {0.0, 0.0, 5.0}, {0.0, 0.0, -5.0}, {0.0, 5.0, 0.0}, {0.0, -5.0, 0.0}, {5.0, 0.0, 0.0}, {-5.0, 0.0, 0.0}, {-5.0, 5.0, 5.0}, {5.0, 5.0, 5.0}, {5.0, -5.0, 5.0}, {5.0, 5.0, -5.0}, {-5.0, -5.0, 5.0}, {5.0, -5.0, -5.0}, {-5.0, 5.0, -5.0}, {-5.0, -5.0, -5.0}
  7. };

Szerző:  MeSter [ 2014.12.13. 10:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Újraéledés hely

Azok lehetnek az új helyek :)

Szerintem igen :) ha nem elnézést !

Szerző:  pixxa112 [ 2014.12.13. 10:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Újraéledés hely

MeSter írta:
Azok lehetnek az új helyek :)

Szerintem igen :) ha nem elnézést !


Hát kipróbálom akkor:D


Akkor tehát így mennie kell:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const Float:g_flMoves[ ][ 3 ] = { // Credits to Ramono
  2. {-127, 3603, 44}, {-325, 3571, 249}, {-583, 3321, 249}, {-710, 3355, 249}, {-126, 3420, 44},
  3. {-122, 3816, 44}, {-329, 3691, 249}, {-581, 3482, 249}, {-619, 3541, 249}, {-1864, 3341, -1007},
  4. {-877, 3581, 44}, {-463, 3345, 249}, {-589, 3681, 249}, {-445, 3410, 249}, {-68, 3487, 108},
  5. {-865, 3381, 44}, {-468, 3505, 249}, {-724, 3682, 249}, {-226, 3715, 249}, {-72, 3716, 108},
  6. {-314, 3390, 249}, {-474, 3678, 249}, {-717, 3508, 249}, {-2150, 3361, -1007}, {-914, 3412, 108}
  7. };

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/