hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kés/Usp ölésért+bonusz
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=18618
Oldal: 2 / 2

Szerző:  samsung1998 [ 2014.12.23. 14:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés/Usp ölésért+bonusz

1utolsó kérdés még:)
ha a kettes kést szeretném változtatni akkor így kell?

ezt pedig valahová:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  2. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  3. {
  4. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && kes[attacker] == 2) //a kes[attacker] == 1 az a kes
  5. {
  6. SetHamParamFloat(4, damage * 2.0) //a 2.0 a sebzés szorzója, most 2(tizedessel)
  7. }
  8. }
  9.  


aztán pl. 1-es késnél:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  2. {
  3. b_sebzes[id] = true
  4. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_kesek/v_razerknife2.mdl")
  5. }
  6.  

Szerző:  xXlederXxHUN [ 2014.12.23. 14:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés/Usp ölésért+bonusz

igen

Szerző:  samsung1998 [ 2014.12.23. 14:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés/Usp ölésért+bonusz

Köszönöm a sok segítséget mégegyszer:)

Ui:
ezt akárhova irhatom?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  2. {
  3. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && kes[attacker] == 2) //a kes[attacker] == 1 az a kes
  4. {
  5. SetHamParamFloat(4, damage * 2.0) //a 2.0 a sebzés szorzója, most 2(tizedessel)
  6. }
  7. }


pl ide: (ez a vég)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  2. get_user_name(id, name, 31)
  3. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  4. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  5. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  6. return PLUGIN_CONTINUE
  7. }
  8. public betoltes(id)
  9. {
  10. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  11. get_user_name(id, name, 31)
  12. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  13. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  14. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  15. return PLUGIN_CONTINUE
  16. }
  17. public client_disconnect(id)
  18. {
  19. mentes(id)
  20. }
  21. public client_connect(id)
  22. {
  23. betoltes(id)
  24. }
  25. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  26. {
  27. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && kes[attacker] == 2) //a kes[attacker] == 1 az a kes
  28. {
  29. SetHamParamFloat(4, damage * 2.0) //a 2.0 a sebzés szorzója, most 2(tizedessel)
  30. }
  31. }

 
És gondolom ahány kés van anyiszor kell ezt beleírni pl a végér.

Szerző:  xXlederXxHUN [ 2014.12.23. 14:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés/Usp ölésért+bonusz

a végén jó

samsung1998 írta:
És gondolom ahány kés van anyiszor kell ezt beleírni pl a végér.

Ezt nem értem :D

Szerző:  samsung1998 [ 2014.12.23. 14:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés/Usp ölésért+bonusz

Ugye minden késnek más idje van,
akkor gondolom ezt
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  2. {
  3. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && kes[attacker] == 2) //a kes[attacker] == 1 az a kes
  4. {
  5. SetHamParamFloat(4, damage * 2.0) //a 2.0 a sebzés szorzója, most 2(tizedessel)
  6. }
  7. }
  8.  

többször kell létrehozni ez végett:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && kes[attacker] == 2) //a kes[attacker] ==
1 az a kes
hogy más késnek adja meg a bonuszt
ott a kettest átírom hármasra akkor hármas id-s kés damaget változtatja


Mert mindegyik késnek más damage szorzót szeretnék.

Szerző:  xXlederXxHUN [ 2014.12.23. 14:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés/Usp ölésért+bonusz

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  2. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  3. {
  4. if(kes[attacker] == 2) { //2-es-é
  5. SetHamParamFloat(4, damage * 2.0) //a 2.0 a sebzés szorzója, most 2(tizedessel)
  6. }
  7. if(kes[attacker] == 3) { //3-as-é
  8. SetHamParamFloat(4, damage * 3.0) //a 2.0 a sebzés szorzója, most 2(tizedessel)
  9. }
  10. }
  11. }

Szerző:  samsung1998 [ 2014.12.23. 14:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés/Usp ölésért+bonusz

Oh , nagyon szépen köszönöm a sok segítséget:)

Oldal: 2 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/