hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.17. 00:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 754 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 754 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bolt rendszer!
HozzászólásElküldve: 2014.12.24. 14:00 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.08.17. 23:54
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Üdv! Valakinek nincs esetleg vagy nem-e tudna írni egy olyan plugint ,hogy be írod a chatba ,hogy /bolt és ki add fegyvereket. Nekem most jelenleg 1 kés kellene.
Úgy értem ezt az egészet ,hogy be írja valaki ,hogy /bolt ott a kés mellé van irva ,hogy mennyit kell őlni ami most legyen. 35-őt. Megveszi aztán mindig meglesz az a kés model neki vagy más néven le cseréli a skinjét.!
Meg köszöném!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bolt rendszer!
HozzászólásElküldve: 2014.12.24. 14:02 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.06.29. 11:49
Hozzászólások: 147
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Szia ezt írd átt, itt ha megvan a megfelelő ölés feloldja a fegyót, legyen pl ez kés.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Kes olesert"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "DeRoiD"
  12.  
  13. new oles[33], kes[33], vault
  14.  
  15. public plugin_precache() {
  16. precache_model("models/v_razerknife.mdl")
  17. precache_model("models/razer_kesek/v_razerknife2.mdl")
  18. precache_model("models/razer_kesek/v_razerknife3.mdl")
  19. precache_model("models/razer_kesek/v_razerknife4.mdl")
  20. precache_model("models/razer_kesek/v_razerknife5.mdl")
  21. precache_model("models/razer_kesek/v_razerknife7.mdl")
  22. precache_model("models/razer_kesek/v_razerknife9.mdl")
  23. precache_model("models/razer_kesek/v_razerknife10.mdl")
  24. }
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27. register_event("DeathMsg","death","a")
  28. register_clcmd("say /kes","menu")
  29. register_clcmd("say /kesek","menu")
  30. register_clcmd("say /knife","menu")
  31. vault = nvault_open("kes_olessert")
  32. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  33. }
  34. public ecw(id)
  35. {
  36. new fegyver = get_user_weapon(id)
  37. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_razerknife.mdl")
  40. }
  41. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  42. {
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_kesek/v_razerknife2.mdl")
  44. }
  45. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  46. {
  47. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_kesek/v_razerknife3.mdl")
  48. }
  49. if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  50. {
  51. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_kesek/v_razerknife4.mdl")
  52. }
  53. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  54. {
  55. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_kesek/v_razerknife5.mdl")
  56. }
  57. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  58. {
  59. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_kesek/v_razerknife7.mdl")
  60. }
  61. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  62. {
  63. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_kesek/v_razerknife9.mdl")
  64. }
  65. if(kes[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE)
  66. {
  67. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_kesek/v_razerknife10.mdl")
  68. }
  69. }
  70. public death(){
  71. new killer = read_data(1)
  72. new victim = read_data(2)
  73.  
  74. if(killer == victim)
  75. {
  76. return PLUGIN_HANDLED
  77. }
  78. oles[killer]++
  79. return PLUGIN_HANDLED
  80. }
  81. public menu(id) {
  82.  
  83. new cim[121]
  84. format(cim, charsmax(cim), "\y.:[R4Z3R]:. kés menü. - Ölések:\w%d",oles[id])
  85. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  86. menu_additem(menu,"\y.:[R4Z3R]:. kés 1\r [Megszerezve] ","1",0)
  87. if(oles[id] >= 200)
  88. menu_additem(menu,"\y.:[R4Z3R]:. kés 2\r [Megszerezve]","2",0)
  89. else
  90. menu_additem(menu,"\d.:[R4Z3R]:. kés 2 [200 Ölés]","2",0)
  91. if(oles[id] >= 400)
  92. menu_additem(menu,"\y.:[R4Z3R]:. kés 3\r [Megszerezve]","3",0)
  93. else
  94. menu_additem(menu,"\d.:[R4Z3R]:. kés 3 [400 Ölés]","3",0)
  95. if(oles[id] >= 600)
  96. menu_additem(menu,"\y.:[R4Z3R]:. kés 4\r [Megszerezve]","4",0)
  97. else
  98. menu_additem(menu,"\d.:[R4Z3R]:. kés 4 [600 Ölés]","4",0)
  99. if(oles[id] >= 1000)
  100. menu_additem(menu,"\y.:[R4Z3R]:. kés 5\r [Megszerezve]","5",0)
  101. else
  102. menu_additem(menu,"\d.:[R4Z3R]:. kés 5 [1000 Ölés]","5",0)
  103. if(oles[id] >= 1800)
  104. menu_additem(menu,"\y.:[R4Z3R]:. kés 6\r [Megszerezve]","6",0)
  105. else
  106. menu_additem(menu,"\d.:[R4Z3R]:. kés 6 [1800 Ölés]","6",0)
  107. if(oles[id] >= 2000)
  108. menu_additem(menu,"\y.:[R4Z3R]:. kés 7\r [Megszerezve]","7",0)
  109. else
  110. menu_additem(menu,"\d.:[R4Z3R]:. kés 7 [2000 Ölés]","7",0)
  111. if(oles[id] >= 4000)
  112. menu_additem(menu,"\y.:[R4Z3R]:. kés 8\r [Megszerezve]","8",0)
  113. else
  114. menu_additem(menu,"\d.:[R4Z3R]:. kés 8 [4000 Ölés]","8",0)
  115. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  116. menu_display(id, menu, 0);
  117. }
  118. public menu_h(id, menu, item)
  119. {
  120. if( item == MENU_EXIT )
  121. {
  122. menu_destroy(menu);
  123. return PLUGIN_HANDLED;
  124. }
  125. new data[9], szName[64];
  126. new access, callback;
  127. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  128. new key = str_to_num(data);
  129.  
  130. switch(key)
  131. {
  132. case 1:{
  133. if(oles[id] >= 0)
  134. kes[id] = 0
  135. }
  136. case 2:{
  137. if(oles[id] >= 200)
  138. kes[id] = 1
  139. else
  140. client_print(id,print_chat,"[.:[R4Z3R]:.] Túl kevés ölésed van!")
  141. }
  142. case 3:{
  143. if(oles[id] >= 400)
  144. kes[id] = 2
  145. else
  146. client_print(id,print_chat,"[.:[R4Z3R]:.] Túl kevés ölésed van!")
  147. }
  148. case 4:{
  149. if(oles[id] >= 600)
  150. kes[id] = 3
  151. else
  152. client_print(id,print_chat,"[.:[R4Z3R]:.] Túl kevés ölésed van!")
  153. }
  154. case 5:{
  155. if(oles[id] >= 1000)
  156. kes[id] = 4
  157. else
  158. client_print(id,print_chat,"[.:[R4Z3R]:.] Túl kevés ölésed van!")
  159. }
  160. case 6:{
  161. if(oles[id] >= 1800)
  162. kes[id] = 5
  163. else
  164. client_print(id,print_chat,"[.:[R4Z3R]:.] Túl kevés ölésed van!")
  165. }
  166. case 7:{
  167. if(oles[id] >= 2000)
  168. kes[id] = 6
  169. else
  170. client_print(id,print_chat,"[.:[R4Z3R]:.] Túl kevés ölésed van!")
  171. }
  172. case 8:{
  173. if(oles[id] >= 4000)
  174. kes[id] = 7
  175. else
  176. client_print(id,print_chat,"[.:[R4Z3R]:.] Túl kevés ölésed van!")
  177. }
  178. }
  179. menu_destroy(menu)
  180. return PLUGIN_HANDLED
  181. }
  182. public mentes(id)
  183. {
  184. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  185. get_user_name(id, name, 31)
  186. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  187. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  188. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  189. return PLUGIN_CONTINUE
  190. }
  191. public betoltes(id)
  192. {
  193. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  194. get_user_name(id, name, 31)
  195. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  196. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  197. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  198. return PLUGIN_CONTINUE
  199. }
  200. public client_disconnect(id)
  201. {
  202. mentes(id)
  203. }
  204. public client_connect(id)
  205. {
  206. betoltes(id)
  207. }
  208.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bolt rendszer!
HozzászólásElküldve: 2014.12.24. 14:17 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.08.17. 23:54
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Redben! megnézem és megy a köszönöm gomb ha müködik!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bolt rendszer!
HozzászólásElküldve: 2014.12.24. 14:20 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
hmm??
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. #define DICTIONARY "fegyver_skin_menu.txt"
  10.  
  11. #define HOOK_P_MODELS
  12. #define HOOK_V_MODELS
  13. #define HOOK_W_MODELS
  14.  
  15. new weapon_select[33]
  16.  
  17. new const menu_item_names[][][] = {
  18. { "Alap Kés", "0", "" },
  19. { "Skines Kés", "35", "skins" }
  20. }
  21.  
  22. new const models_name[][] = {
  23. "v_knife.mdl"
  24. }
  25.  
  26. public plugin_init() {
  27. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  28.  
  29. register_dictionary(DICTIONARY)
  30.  
  31. register_clcmd("say /bolt", "clcmd_menu")
  32. register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
  33.  
  34. #if defined HOOK_W_MODELS
  35. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  36. #endif
  37. }
  38.  
  39. public plugin_precache() {
  40. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  41. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  42. #if defined HOOK_P_MODELS
  43. new precache_p[256]
  44. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  45.  
  46. precache_model(precache_p)
  47. #endif
  48.  
  49. #if defined HOOK_V_MODELS
  50. new precache_v[256]
  51. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  52.  
  53. precache_model(precache_v)
  54. #endif
  55.  
  56. #if defined HOOK_W_MODELS
  57. new precache_w[256]
  58. format(precache_w, sizeof(precache_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  59.  
  60. precache_model(precache_w)
  61. #endif
  62. }
  63. }
  64. }
  65.  
  66. public client_disconnect(id)
  67. weapon_select[id] = 0
  68.  
  69. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  70. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  71.  
  72. new owner = pev(ent, pev_owner)
  73.  
  74. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  75. new old_w[256]
  76. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  77.  
  78. new new_w[256]
  79. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  80.  
  81. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  82. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  83. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  84.  
  85. return FMRES_SUPERCEDE
  86. }
  87. }
  88.  
  89. return FMRES_IGNORED
  90. }
  91.  
  92. public Hook_P_V_Model(id) {
  93. if(!is_user_alive(id))
  94. return PLUGIN_CONTINUE
  95.  
  96. static v_model[32], p_model[32]
  97. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  98. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  99.  
  100. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  101. #if defined HOOK_V_MODELS
  102. new old_v[256]
  103. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  104.  
  105. new new_v[256]
  106. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  107.  
  108. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  109. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  110. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  111.  
  112. break
  113. }
  114. #endif
  115.  
  116. #if defined HOOK_P_MODELS
  117. new old_p[256]
  118. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  119.  
  120. new new_p[256]
  121. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  122.  
  123. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  124. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  125. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  126.  
  127. break
  128. }
  129. #endif
  130. }
  131.  
  132. return PLUGIN_CONTINUE
  133. }
  134.  
  135. public clcmd_menu(id) {
  136. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  137. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\w%L", id, "SKIN_MENU", get_user_frags(id))
  138.  
  139. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  140.  
  141. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  142. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  143. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  144.  
  145. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  146. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM1", menu_item_names[i][0], convert_num)
  147. else
  148. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM2", menu_item_names[i][0])
  149. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  150. }
  151.  
  152. menu_display(id, menu, 0)
  153.  
  154. return PLUGIN_HANDLED
  155. }
  156.  
  157. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  158. if(item == MENU_EXIT) {
  159. menu_destroy(menu)
  160. return PLUGIN_HANDLED
  161. }
  162.  
  163. new data[64], szName[64]
  164. new access, callback
  165. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  166.  
  167. new key = str_to_num(data)
  168. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  169.  
  170. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  171. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_NOT_USE", menu_item_names[key][0], convert_num)
  172. return PLUGIN_HANDLED
  173. }
  174.  
  175. else {
  176. weapon_select[id] = key
  177. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_CHOOSED", menu_item_names[key][0])
  178. Hook_P_V_Model(id)
  179. }
  180.  
  181. return PLUGIN_CONTINUE
  182. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bolt rendszer!
HozzászólásElküldve: 2014.12.24. 14:24 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.08.17. 23:54
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Üdv! hagykérdezem már meg,hogy mind kettő le menti a pontjait egy bizonyos játékosnak? vagyis minden játékosnak?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bolt rendszer!
HozzászólásElküldve: 2014.12.24. 15:08 
skyland írta:
Üdv! hagykérdezem már meg,hogy mind kettő le menti a pontjait egy bizonyos játékosnak? vagyis minden játékosnak?


Igen le menti


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bolt rendszer!
HozzászólásElküldve: 2014.12.24. 15:49 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Amit én küldtem nem!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bolt rendszer!
HozzászólásElküldve: 2014.12.24. 16:10 
NuD[!]e írta:
Amit én küldtem nem!


Nem hiszem hogy RaZzoR olyan plugint csinált volna hogy ne mentse le


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bolt rendszer!
HozzászólásElküldve: 2014.12.24. 16:39 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Arra értette hogy ha lemegy és feljön nem menti el mert fragokért lehet a fegyvereket fel oldani!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bolt rendszer!
HozzászólásElküldve: 2014.12.24. 19:11 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
models_name tömbben nem kell a v_, elég csak a knife.mdl

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 44 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole