hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
[Pub] Extra Gyorsaság átírva. https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=19027 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | nyalka17 [ 2015.01.19. 23:25 ] |
Hozzászólás témája: | [Pub] Extra Gyorsaság átírva. |
Sziasztok van ez a [ZP] Sebesség Gyorsítás + Aura Plugin Zombie módhoz. én ezt át írtam pubra! csak egy gondom van vele ha be íróm a saybe hogy /sebesseg meg is kapom meg aura is van meg minden csak ha lejár akkor ugyan úgy 999 marad a sebességem valaki segítene nekem ha lejár akkor ne legyen 999 a sebességem hanem pl legyen csak 140 vagy egy alap sebesség. ha ez megoldható köszönöm előre! és megy a gömb!! SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | aron87 [ 2015.01.20. 01:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [Pub] Extra Gyorsaság átírva. |
26 errort dobott Javítottam őket + Beleírtam, hogy ha új kör kezdődik, ne legyen speedje. Your plugin successfully compiled! Use the link below to download your plugin. It will be valid for ten minutes. http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi?go=dl&id=******* Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 668 bytes Code size: 4240 bytes Data size: 2332 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=780 cells (3120 bytes) Total requirements: 23624 bytes Done. Try: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | nyalka17 [ 2015.01.20. 06:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [Pub] Extra Gyorsaság átírva. |
aron87 írta: 26 errort dobott Javítottam őket + Beleírtam, hogy ha új kör kezdődik, ne legyen speedje. Your plugin successfully compiled! Use the link below to download your plugin. It will be valid for ten minutes. http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi?go=dl&id=******* Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 668 bytes Code size: 4240 bytes Data size: 2332 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=780 cells (3120 bytes) Total requirements: 23624 bytes Done. Try: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <fun> #define PLUGIN "[Pub] Extra : Sebesség Gyorsítást" #define VERSION "1.1.2" #define AUTHOR "N/A" new g_itemid_speed, g_sb_toggle, g_sb_all_player_buy, g_sb_maxspeed, g_sb_time new g_sb_red, g_sb_green, g_sb_blue new bool:g_hasSpeedBoost[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) g_sb_toggle = register_cvar("zp_speed_boost", "1") g_sb_all_player_buy = register_cvar("zp_sb_all_player_buy", "1") g_sb_maxspeed = register_cvar("zp_sb_maxspeed", "999.0") g_sb_time = register_cvar("zp_sb_time", "30.0") g_sb_red = register_cvar("zp_sb_red_color", "150") g_sb_green = register_cvar("zp_sb_green_color", "0") g_sb_blue = register_cvar("zp_sb_blue_color", "100") register_clcmd("say /sebesseg", "buy_sboost", ADMIN_ALL) register_clcmd("say_team /sebesseg", "buy_sboost", ADMIN_ALL) register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink") register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0") register_event("DeathMsg", "death", "a") } public client_connect(id) { g_hasSpeedBoost[id] = false } public client_disconnect(id) { g_hasSpeedBoost[id] = false } public death() { g_hasSpeedBoost[read_data(2)] = false // will be reset after infection or kill } public event_round_start() { for (new i = 1; i <= 32; i++) g_hasSpeedBoost[i] = false } public zp_extra_item_selected(player, itemid) { if ( itemid == g_itemid_speed ) { if (!get_pcvar_num(g_sb_all_player_buy) && (!access(player, ADMIN_LEVEL_B))) return PLUGIN_HANDLED g_hasSpeedBoost[player] = true fm_set_rendering(player, kRenderFxGlowShell, get_pcvar_num(g_sb_red), get_pcvar_num(g_sb_green), get_pcvar_num(g_sb_blue), kRenderNormal, 255) set_pev(player, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed)) set_task(get_pcvar_float(g_sb_time), "boost_over", player) client_print(player, print_chat, "[Pub] megkaptad a sebesseg gyorsitast!") } return PLUGIN_CONTINUE } public buy_sboost(id) { if (!get_pcvar_num(g_sb_toggle)) return PLUGIN_HANDLED if (!get_pcvar_num(g_sb_all_player_buy) && (!access(id, ADMIN_LEVEL_B))) return PLUGIN_HANDLED if (!is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "[Pub] Halott emberek nem kaphatnak sebesseg gyorsitast!") return PLUGIN_HANDLED } if (g_hasSpeedBoost[id]) { client_print(id, print_chat, "[Pub] Te mar megkaptad 1x a sebesseg gyorsitast!") return PLUGIN_HANDLED } g_hasSpeedBoost[id] = true fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, get_pcvar_num(g_sb_red), get_pcvar_num(g_sb_green), get_pcvar_num(g_sb_blue), kRenderNormal, 255) set_pev(id, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed)) set_task(get_pcvar_float(g_sb_time), "boost_over", id) client_print(id, print_chat, "[Pub] Megkaptad a Sebesseg Gyorsitast!") return 1 } public boost_over(id) { g_hasSpeedBoost[id] = false set_user_maxspeed(id, 1.0) fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0) client_print(id, print_chat, "[Pub] Sebesseged lejart!") } public fw_PlayerPreThink(id) { if (!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED if (g_hasSpeedBoost[id]) { fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, get_pcvar_num(g_sb_red), get_pcvar_num(g_sb_green), get_pcvar_num(g_sb_blue), kRenderNormal, 255) set_pev(id, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed)) } return PLUGIN_CONTINUE } stock fm_set_user_maxspeed(index, Float:speed = -1.0) { engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, index, speed); set_pev(index, pev_maxspeed, speed); return 1; } stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) { new Float:RenderColor[3]; RenderColor[0] = float(r); RenderColor[1] = float(g); RenderColor[2] = float(b); set_pev(entity, pev_renderfx, fx); set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor); set_pev(entity, pev_rendermode, render); set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount)); return 1; } köszönöm jó!:) csak egy kérdés miért nem lehet mozogni ha lejár? csak akkor lehet ha fegyvert váltok ezt nem lehetne még meg oldani ? ha lejár akkor vissza álljon normális szaladás módra ? |
Szerző: | aron87 [ 2015.01.20. 06:57 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [Pub] Extra Gyorsaság átírva. |
Passz, azt nem tudom. Én csak a speedet vettem el tőle, mikor lejár neki. |
Szerző: | nyalka17 [ 2015.01.20. 07:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [Pub] Extra Gyorsaság átírva. |
aron87 írta: Passz, azt nem tudom. Én csak a speedet vettem el tőle, mikor lejár neki. public boost_over(id) { g_hasSpeedBoost[id] = false set_user_maxspeed(id, 1.0) <--------- és ha ezt be állítom az alap 250 sebességre? mert úgy tudom az az adott alap sebesség akkor arra kel vissza álljon és akkor jónak kellene legyen fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0) client_print(id, print_chat, "[Pub] Sebesseged lejart!") } |
Szerző: | aron87 [ 2015.01.20. 07:05 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [Pub] Extra Gyorsaság átírva. |
nyalka17 írta: aron87 írta: Passz, azt nem tudom. Én csak a speedet vettem el tőle, mikor lejár neki. Kód: public boost_over(id) Az nem jó. Mert ez a szorzó. 1.0 = 250 | 2.0 = 500 stb Egy próbát megér. :* |
Szerző: | nyalka17 [ 2015.01.20. 07:12 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [Pub] Extra Gyorsaság átírva. |
aron87 írta: nyalka17 írta: aron87 írta: Passz, azt nem tudom. Én csak a speedet vettem el tőle, mikor lejár neki. Kód: public boost_over(id) Az nem jó. Mert ez a szorzó. 1.0 = 250 | 2.0 = 500 stb attól függ! át írtam 250 és jó lett ! köszönöm a segítséget ! Egy próbát megér. :* |
Szerző: | RaZzoR [ 2015.01.20. 16:42 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [Pub] Extra Gyorsaság átírva. |
aron87 írta: nyalka17 írta: aron87 írta: Passz, azt nem tudom. Én csak a speedet vettem el tőle, mikor lejár neki. Kód: public boost_over(id) Az nem jó. Mert ez a szorzó. 1.0 = 250 | 2.0 = 500 stb Egy próbát megér. :* Amit nem tudsz, ne írd le. Ez nem szorzó, hanem a sebesség értéke lebegőpontos számban, nyugodtan írhatsz 255.0-át oda. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |