hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.02. 17:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 155 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 155 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rang Rendszer Javítás.
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 15:12 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok! valaki javítaná ezt a rang rendszer?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN ""
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR ""
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 15
  20. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  21. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_F
  22. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_G
  23. #define VIP ADMIN_LEVEL_H
  24.  
  25. //Ha az ASD arar
  26.  
  27. new const szamok[ASD] = {
  28. 50, //1
  29. 100, //2
  30. 200, //3
  31. 250, // 4
  32. 300, //5
  33. 310, //6
  34. 360, //7
  35. 400,// 8
  36. 450, //9
  37. 500,//10
  38. 550, //11
  39. 560, //12
  40. 570, //13
  41. 600, //14
  42. 700, //15
  43. 750, //16
  44. 800. //17
  45. 850, //18
  46. 900. //19
  47. 950. //20
  48. 1000, //21
  49. 1050. // 22
  50. 1100, //23
  51. 1150, //24
  52. 1200 //25
  53.  
  54. }
  55.  
  56. new const rangok[ASD+1][] = {
  57. "[Nokedli][lvl:0]",
  58. "[Nagyon gyenge][lvl:1]",
  59. "[Nem bír fejlődni][lvl:2]",
  60. "[Közepes szintű][lvl:3]",
  61. "[Jobb mint volt][lvl:4]",
  62. "[Jófej][lvl:5]",
  63. "[Szigorú][lvl:6]",
  64. "[Jó][lvl:7]",
  65. "[Szereti a lányokat][lvl:8]",
  66. "[Tanár][lvl:9]",
  67. "[Csirkefogó][lvl:10]",
  68. "[Stréber][lvl:12]",
  69. "[Romantikus][lvl:13]",
  70. "[Szerelmes][lvl:14]",
  71. "[Tibi Atya][lvl:15]",
  72. "[Karatés][lvl:16]",
  73. "[Erős][lvl:17]",
  74. "[Wh-s][lvl:18]",
  75. "[Aimost][lvl:19]",
  76. "[Lúzer][lvl:20]",
  77. "[Bajnok][lvl:21]",
  78. "[Profi][lvl:22]"
  79. "[Félisten][lvl:23]",
  80. "[ISTEN][lvl:24]",
  81. "[Legyőzhetetlen][lvl:25 MAX]"
  82.  
  83. }
  84.  
  85. public plugin_init()
  86. {
  87. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  88. register_clcmd("say /rang", "hud")
  89. register_clcmd("say /xp", "hud")
  90. register_clcmd("say /szint", "hud")
  91. register_clcmd("say /mykill", "hud")
  92. register_clcmd("say", "sayhook")
  93. register_clcmd("say_team", "tshook")
  94. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  95. g_vault = nvault_open("Rang")
  96.  
  97. }
  98. public hud(id)
  99. {
  100. if(szint[id] != ASD+1)
  101. {
  102.  
  103.  
  104. ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Olesek:^4%d ^1| ^3Kell meg:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  105. }
  106. else {
  107.  
  108. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  109. }
  110.  
  111. }
  112. public sayhook(id)
  113. {
  114.  
  115. read_args (message, 191)
  116. remove_quotes (message)
  117. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  118. {
  119. return PLUGIN_CONTINUE
  120. }
  121. get_user_name(id, nev, 31)
  122. if(is_user_alive(id)) {
  123. get_user_team(id, color, 9)
  124.  
  125. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  126. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  127. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  128. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  129. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  130. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  131. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  132. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  133.  
  134.  
  135.  
  136. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  137.  
  138. }
  139. else {
  140. get_user_team(id, color, 9)
  141. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  142. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  143. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  144. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  145. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  146. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  147. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  148. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  149.  
  150. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  151. }
  152. sendmessage(color)
  153. return PLUGIN_HANDLED
  154. }
  155. public tshook(id)
  156. {
  157. read_args (message, 191)
  158. remove_quotes (message)
  159. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  160. {
  161. return PLUGIN_CONTINUE
  162. }
  163. get_user_name(id, nev, 31)
  164. new playerTeam = get_user_team(id)
  165. new playerTeamName[19]
  166. switch (playerTeam)
  167. {
  168. case 1: {
  169. copy (playerTeamName, 11, "[T]")
  170.  
  171. }
  172. case 2: {
  173. copy (playerTeamName, 18, "[CT]")
  174.  
  175. }
  176. default:
  177. copy (playerTeamName, 9, "[nezo]")
  178. }
  179. if(is_user_alive(id))
  180. {
  181. get_user_team(id, color, 9)
  182. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  183. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  184. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  185. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  186. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  187. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  188. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  189. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  190.  
  191.  
  192.  
  193. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  194.  
  195. }
  196. else {
  197. get_user_team(id, color, 9)
  198. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  199. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  200. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  201. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  202. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  203. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  204. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  205. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  206.  
  207. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  208. }
  209. sendtmessage(color, playerTeam)
  210. return PLUGIN_HANDLED
  211. }
  212. public sendmessage(color[])
  213. {
  214. new teamName[10]
  215. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  216. {
  217. get_user_team (player, teamName, 9)
  218. teamf (player, color)
  219. elkuldes(player, Temp)
  220. teamf(player, teamName)
  221. }
  222. }
  223. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  224. {
  225. new teamName[10]
  226. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  227. {
  228. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  229. {
  230. get_user_team (player, teamName, 9)
  231. elkuldes(player, Temp)
  232. teamf (player, teamName)
  233. teamf (player, color)
  234. }
  235. }
  236. }
  237. public teamf(player, team[])
  238. {
  239. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  240. write_byte(player)
  241. write_string(team)
  242. message_end()
  243. }
  244. public elkuldes(player, Temp[])
  245. {
  246.  
  247. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  248. write_byte( player )
  249. write_string( Temp )
  250. message_end()
  251.  
  252. }
  253.  
  254. public client_connect(id)
  255. {
  256. LoadData(id)
  257. }
  258. public client_disconnect(id)
  259. {
  260. SaveData(id)
  261. }
  262.  
  263. public SaveData(id)
  264. {
  265. new name[32]
  266. get_user_name(id, name, 31)
  267.  
  268. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  269. format(vaultkey,63,"%s", name)
  270. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  271. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  272. return PLUGIN_CONTINUE
  273. }
  274. public LoadData(id)
  275. {
  276. new name[32]
  277. get_user_name(id, name, 31)
  278. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  279.  
  280. format(vaultkey,63,"%s", name)
  281. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  282.  
  283. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  284. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  285. new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  286. parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  287. olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  288. szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  289. return PLUGIN_CONTINUE
  290. }
  291. public halal()
  292. {
  293. new killer = read_data(1)
  294. new victim = read_data(2)
  295.  
  296. if(killer != victim)
  297. olesek[killer]++
  298.  
  299. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  300. {
  301. szint[killer]++
  302. }
  303. }
  304.  
HIBA:
asd.sma(44) : error 001: expected token: "}", but found "."
asd.sma(54) : error 054: unmatched closing brace
asd.sma(73) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"
asd.sma(83) : error 054: unmatched closing brace

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang Rendszer Javítás.
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 15:16 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.29. 19:50
Hozzászólások: 86
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Try
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN ""
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR ""
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 24
  20. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  21. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_F
  22. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_G
  23. #define VIP ADMIN_LEVEL_H
  24.  
  25. //Ha az ASD arar
  26.  
  27. new const szamok[ASD] = {
  28. 50, //1
  29. 100, //2
  30. 200, //3
  31. 250, // 4
  32. 300, //5
  33. 310, //6
  34. 360, //7
  35. 400,// 8
  36. 450, //9
  37. 500,//10
  38. 550, //11
  39. 560, //12
  40. 570, //13
  41. 600, //14
  42. 700, //15
  43. 750, //16
  44. 800, //17
  45. 850, //18
  46. 900, //19
  47. 950, //20
  48. 1000, //21
  49. 1050, // 22
  50. 1100, //23
  51. 1150 //24
  52.  
  53. }
  54.  
  55. new const rangok[ASD+1][] = {
  56. "[Nokedli][lvl:0]",
  57. "[Nagyon gyenge][lvl:1]",
  58. "[Nem bír fejlődni][lvl:2]",
  59. "[Közepes szintű][lvl:3]",
  60. "[Jobb mint volt][lvl:4]",
  61. "[Jófej][lvl:5]",
  62. "[Szigorú][lvl:6]",
  63. "[Jó][lvl:7]",
  64. "[Szereti a lányokat][lvl:8]",
  65. "[Tanár][lvl:9]",
  66. "[Csirkefogó][lvl:10]",
  67. "[Stréber][lvl:12]",
  68. "[Romantikus][lvl:13]",
  69. "[Szerelmes][lvl:14]",
  70. "[Tibi Atya][lvl:15]",
  71. "[Karatés][lvl:16]",
  72. "[Erős][lvl:17]",
  73. "[Wh-s][lvl:18]",
  74. "[Aimost][lvl:19]",
  75. "[Lúzer][lvl:20]",
  76. "[Bajnok][lvl:21]",
  77. "[Profi][lvl:22]",
  78. "[Félisten][lvl:23]",
  79. "[ISTEN][lvl:24]",
  80. "[Legyőzhetetlen][lvl:25 MAX]"
  81.  
  82. }
  83.  
  84. public plugin_init()
  85. {
  86. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  87. register_clcmd("say /rang", "hud")
  88. register_clcmd("say /xp", "hud")
  89. register_clcmd("say /szint", "hud")
  90. register_clcmd("say /mykill", "hud")
  91. register_clcmd("say", "sayhook")
  92. register_clcmd("say_team", "tshook")
  93. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  94. g_vault = nvault_open("Rang")
  95.  
  96. }
  97. public hud(id)
  98. {
  99. if(szint[id] != ASD+1)
  100. {
  101.  
  102.  
  103. ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Olesek:^4%d ^1| ^3Kell meg:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  104. }
  105. else {
  106.  
  107. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  108. }
  109.  
  110. }
  111. public sayhook(id)
  112. {
  113.  
  114. read_args (message, 191)
  115. remove_quotes (message)
  116. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  117. {
  118. return PLUGIN_CONTINUE
  119. }
  120. get_user_name(id, nev, 31)
  121. if(is_user_alive(id)) {
  122. get_user_team(id, color, 9)
  123.  
  124. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  125. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  126. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  127. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  128. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  129. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  130. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  131. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  132.  
  133.  
  134.  
  135. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  136.  
  137. }
  138. else {
  139. get_user_team(id, color, 9)
  140. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  141. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  142. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  143. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  144. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  145. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  146. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  147. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  148.  
  149. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  150. }
  151. sendmessage(color)
  152. return PLUGIN_HANDLED
  153. }
  154. public tshook(id)
  155. {
  156. read_args (message, 191)
  157. remove_quotes (message)
  158. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  159. {
  160. return PLUGIN_CONTINUE
  161. }
  162. get_user_name(id, nev, 31)
  163. new playerTeam = get_user_team(id)
  164. new playerTeamName[19]
  165. switch (playerTeam)
  166. {
  167. case 1: {
  168. copy (playerTeamName, 11, "[T]")
  169.  
  170. }
  171. case 2: {
  172. copy (playerTeamName, 18, "[CT]")
  173.  
  174. }
  175. default:
  176. copy (playerTeamName, 9, "[nezo]")
  177. }
  178. if(is_user_alive(id))
  179. {
  180. get_user_team(id, color, 9)
  181. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  182. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  183. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  184. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  185. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  186. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  187. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  188. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  189.  
  190.  
  191.  
  192. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  193.  
  194. }
  195. else {
  196. get_user_team(id, color, 9)
  197. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  198. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  199. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  200. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  201. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  202. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  203. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  204. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  205.  
  206. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  207. }
  208. sendtmessage(color, playerTeam)
  209. return PLUGIN_HANDLED
  210. }
  211. public sendmessage(color[])
  212. {
  213. new teamName[10]
  214. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  215. {
  216. get_user_team (player, teamName, 9)
  217. teamf (player, color)
  218. elkuldes(player, Temp)
  219. teamf(player, teamName)
  220. }
  221. }
  222. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  223. {
  224. new teamName[10]
  225. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  226. {
  227. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  228. {
  229. get_user_team (player, teamName, 9)
  230. elkuldes(player, Temp)
  231. teamf (player, teamName)
  232. teamf (player, color)
  233. }
  234. }
  235. }
  236. public teamf(player, team[])
  237. {
  238. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  239. write_byte(player)
  240. write_string(team)
  241. message_end()
  242. }
  243. public elkuldes(player, Temp[])
  244. {
  245.  
  246. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  247. write_byte( player )
  248. write_string( Temp )
  249. message_end()
  250.  
  251. }
  252.  
  253. public client_connect(id)
  254. {
  255. LoadData(id)
  256. }
  257. public client_disconnect(id)
  258. {
  259. SaveData(id)
  260. }
  261.  
  262. public SaveData(id)
  263. {
  264. new name[32]
  265. get_user_name(id, name, 31)
  266.  
  267. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  268. format(vaultkey,63,"%s", name)
  269. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  270. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  271. return PLUGIN_CONTINUE
  272. }
  273. public LoadData(id)
  274. {
  275. new name[32]
  276. get_user_name(id, name, 31)
  277. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  278.  
  279. format(vaultkey,63,"%s", name)
  280. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  281.  
  282. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  283. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  284. new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  285. parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  286. olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  287. szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  288. return PLUGIN_CONTINUE
  289. }
  290. public halal()
  291. {
  292. new killer = read_data(1)
  293. new victim = read_data(2)
  294.  
  295. if(killer != victim)
  296. olesek[killer]++
  297.  
  298. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  299. {
  300. szint[killer]++
  301. }
  302. }

_________________
"Elvitt ez sok pénzt, de én mindig ingyen adtam
Segítettem ennek, annak, de én szart se kaptam....."


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Hibrid 2015.01.31. 15:23-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang Rendszer Javítás.
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 15:18 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
köszi! mi volt a hiba? :S

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang Rendszer Javítás.
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 15:19 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "Unknow"
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 24
  20. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  21. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_F
  22. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_G
  23. #define VIP ADMIN_LEVEL_H
  24.  
  25. //Ha az ASD arar
  26.  
  27. new const szamok[ASD] = {
  28. 50, //1
  29. 100, //2
  30. 200, //3
  31. 250, // 4
  32. 300, //5
  33. 310, //6
  34. 360, //7
  35. 400,// 8
  36. 450, //9
  37. 500,//10
  38. 550, //11
  39. 560, //12
  40. 570, //13
  41. 600, //14
  42. 700, //15
  43. 750, //16
  44. 800, //17
  45. 850, //18
  46. 900, //19
  47. 950, //20
  48. 1000, //21
  49. 1050, // 22
  50. 1100, //23
  51. 1150, //24
  52.  
  53. }
  54.  
  55. new const rangok[ASD+1][] = {
  56. "[Nokedli][lvl:0]",
  57. "[Nagyon gyenge][lvl:1]",
  58. "[Nem bír fejlődni][lvl:2]",
  59. "[Közepes szintű][lvl:3]",
  60. "[Jobb mint volt][lvl:4]",
  61. "[Jófej][lvl:5]",
  62. "[Szigorú][lvl:6]",
  63. "[Jó][lvl:7]",
  64. "[Szereti a lányokat][lvl:8]",
  65. "[Tanár][lvl:9]",
  66. "[Csirkefogó][lvl:10]",
  67. "[Stréber][lvl:12]",
  68. "[Romantikus][lvl:13]",
  69. "[Szerelmes][lvl:14]",
  70. "[Tibi Atya][lvl:15]",
  71. "[Karatés][lvl:16]",
  72. "[Erős][lvl:17]",
  73. "[Wh-s][lvl:18]",
  74. "[Aimost][lvl:19]",
  75. "[Lúzer][lvl:20]",
  76. "[Bajnok][lvl:21]",
  77. "[Profi][lvl:22]",
  78. "[Félisten][lvl:23]",
  79. "[ISTEN][lvl:24]",
  80. "[Legyőzhetetlen][lvl:25 MAX]"
  81.  
  82. }
  83.  
  84. public plugin_init()
  85. {
  86. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  87. register_clcmd("say /rang", "hud")
  88. register_clcmd("say /xp", "hud")
  89. register_clcmd("say /szint", "hud")
  90. register_clcmd("say /mykill", "hud")
  91. register_clcmd("say", "sayhook")
  92. register_clcmd("say_team", "tshook")
  93. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  94. g_vault = nvault_open("Rang")
  95.  
  96. }
  97. public hud(id)
  98. {
  99. if(szint[id] != ASD+1)
  100. {
  101.  
  102.  
  103. ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Olesek:^4%d ^1| ^3Kell meg:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  104. }
  105. else {
  106.  
  107. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  108. }
  109.  
  110. }
  111. public sayhook(id)
  112. {
  113.  
  114. read_args (message, 191)
  115. remove_quotes (message)
  116. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  117. {
  118. return PLUGIN_CONTINUE
  119. }
  120. get_user_name(id, nev, 31)
  121. if(is_user_alive(id)) {
  122. get_user_team(id, color, 9)
  123.  
  124. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  125. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  126. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  127. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  128. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  129. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  130. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  131. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  132.  
  133.  
  134.  
  135. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  136.  
  137. }
  138. else {
  139. get_user_team(id, color, 9)
  140. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  141. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  142. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  143. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  144. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  145. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  146. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  147. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  148.  
  149. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  150. }
  151. sendmessage(color)
  152. return PLUGIN_HANDLED
  153. }
  154. public tshook(id)
  155. {
  156. read_args (message, 191)
  157. remove_quotes (message)
  158. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  159. {
  160. return PLUGIN_CONTINUE
  161. }
  162. get_user_name(id, nev, 31)
  163. new playerTeam = get_user_team(id)
  164. new playerTeamName[19]
  165. switch (playerTeam)
  166. {
  167. case 1: {
  168. copy (playerTeamName, 11, "[T]")
  169.  
  170. }
  171. case 2: {
  172. copy (playerTeamName, 18, "[CT]")
  173.  
  174. }
  175. default:
  176. copy (playerTeamName, 9, "[nezo]")
  177. }
  178. if(is_user_alive(id))
  179. {
  180. get_user_team(id, color, 9)
  181. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  182. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  183. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  184. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  185. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  186. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  187. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  188. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  189.  
  190.  
  191.  
  192. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  193.  
  194. }
  195. else {
  196. get_user_team(id, color, 9)
  197. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  198. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  199. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  200. formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  201. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  202. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  203. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  204. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  205.  
  206. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  207. }
  208. sendtmessage(color, playerTeam)
  209. return PLUGIN_HANDLED
  210. }
  211. public sendmessage(color[])
  212. {
  213. new teamName[10]
  214. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  215. {
  216. get_user_team (player, teamName, 9)
  217. teamf (player, color)
  218. elkuldes(player, Temp)
  219. teamf(player, teamName)
  220. }
  221. }
  222. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  223. {
  224. new teamName[10]
  225. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  226. {
  227. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  228. {
  229. get_user_team (player, teamName, 9)
  230. elkuldes(player, Temp)
  231. teamf (player, teamName)
  232. teamf (player, color)
  233. }
  234. }
  235. }
  236. public teamf(player, team[])
  237. {
  238. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  239. write_byte(player)
  240. write_string(team)
  241. message_end()
  242. }
  243. public elkuldes(player, Temp[])
  244. {
  245.  
  246. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  247. write_byte( player )
  248. write_string( Temp )
  249. message_end()
  250.  
  251. }
  252.  
  253. public client_connect(id)
  254. {
  255. LoadData(id)
  256. }
  257. public client_disconnect(id)
  258. {
  259. SaveData(id)
  260. }
  261.  
  262. public SaveData(id)
  263. {
  264. new name[32]
  265. get_user_name(id, name, 31)
  266.  
  267. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  268. format(vaultkey,63,"%s", name)
  269. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  270. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  271. return PLUGIN_CONTINUE
  272. }
  273. public LoadData(id)
  274. {
  275. new name[32]
  276. get_user_name(id, name, 31)
  277. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  278.  
  279. format(vaultkey,63,"%s", name)
  280. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  281.  
  282. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  283. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  284. new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  285. parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  286. olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  287. szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  288. return PLUGIN_CONTINUE
  289. }
  290. public halal()
  291. {
  292. new killer = read_data(1)
  293. new victim = read_data(2)
  294.  
  295. if(killer != victim)
  296. olesek[killer]++
  297.  
  298. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  299. {
  300. szint[killer]++
  301. }
  302. }

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang Rendszer Javítás.
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 15:22 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.29. 19:50
Hozzászólások: 86
Megköszönték neki: 24 alkalommal
levo00 írta:
köszi! mi volt a hiba? :S

1.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. 800. //17
  2. 850, //18
  3. 900. //19 . helyet , kell
  4. 950. //20 . helyet , kell
  5. 1000, //21
  6. 1050. // 22 . helyet , kell
  7.  


2.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #define ASD 15 // miért 15 amikor 25 szám van?


3. 25 szám van és 25 rang, de ezt így kell: ASD+1 azaz 24 szám 25 rang, így kitöröltem 1 számot a max ölés színt: 1150

_________________
"Elvitt ez sok pénzt, de én mindig ingyen adtam
Segítettem ennek, annak, de én szart se kaptam....."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole