hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.07. 01:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 160 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 159 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Wallhang Furien
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 09:52 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok! valaki le birná írni a wallhang furien falmászás pluginnak az sma-jat? meg a bindelését?

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Wallhang Furien
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 10:00 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.29. 19:50
Hozzászólások: 86
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Try
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #include "furien.inc"
  7. #include "furien_shop.inc"
  8.  
  9. #define VERSION "0.0.2"
  10.  
  11. #define XTRA_OFS_PLAYER 5
  12. #define m_Activity 73
  13. #define m_IdealActivity 74
  14. #define m_flNextAttack 83
  15. #define m_afButtonPressed 246
  16.  
  17. #define FIRST_PLAYER_ID 1
  18. #define MAX_PLAYERS 32
  19.  
  20. #define PLAYER_JUMP 6
  21.  
  22. #define ACT_HOP 7
  23.  
  24. //#define FBitSet(%1,%2) (%1 & %2)
  25.  
  26. new g_iMaxPlayers
  27. #define IsPlayer(%1) ( FIRST_PLAYER_ID <= %1 <= g_iMaxPlayers )
  28.  
  29. #define IsHidden(%1) IsPlayer(%1)
  30.  
  31. #define KNIFE_DRAW 3
  32.  
  33. new g_bHasWallHang
  34. #define SetUserWallHang(%1) g_bHasWallHang |= 1<<(%1&31)
  35. #define RemoveUserWallHang(%1) g_bHasWallHang &= ~(1<<(%1&31))
  36. #define HasUserWallHang(%1) g_bHasWallHang & 1<<(%1&31)
  37.  
  38. new g_bHanged
  39. #define SetUserHanged(%1) g_bHanged |= 1<<(%1&31)
  40. #define RemoveUserHanged(%1) g_bHanged &= ~(1<<(%1&31))
  41. #define IsUserHanged(%1) g_bHanged & 1<<(%1&31)
  42.  
  43. new Float:g_fVecMins[MAX_PLAYERS+1][3]
  44. new Float:g_fVecMaxs[MAX_PLAYERS+1][3]
  45. new Float:g_fVecOrigin[MAX_PLAYERS+1][3]
  46.  
  47. new g_iCost[2]
  48.  
  49. new bool:g_bRoundEnd
  50.  
  51. public plugin_init()
  52. {
  53. register_plugin("Furien WallHang", VERSION, "ConnorMcLeod")
  54.  
  55. new szConfigFile[128]
  56. get_localinfo("amxx_configsdir", szConfigFile, charsmax(szConfigFile))
  57. format(szConfigFile, charsmax(szConfigFile), "%s/furien/items/wallhang.ini", szConfigFile);
  58.  
  59. new fp = fopen(szConfigFile, "rt")
  60. if( !fp )
  61. {
  62. return
  63. }
  64.  
  65. new szFurienName[32], szAntiName[32]
  66.  
  67. new szDatas[64], szKey[16], szValue[32]
  68. while( !feof(fp) )
  69. {
  70. fgets(fp, szDatas, charsmax(szDatas))
  71. trim(szDatas)
  72. if(!szDatas[0] || szDatas[0] == ';' || szDatas[0] == '#' || (szDatas[0] == '/' && szDatas[1] == '/'))
  73. {
  74. continue
  75. }
  76.  
  77. parse(szDatas, szKey, charsmax(szKey), szValue, charsmax(szValue))
  78.  
  79. switch( szKey[0] )
  80. {
  81. case 'A':
  82. {
  83. switch( szKey[7] )
  84. {
  85. case 'M':
  86. {
  87. if( equal(szKey, "ANTI_NAME" ) )
  88. {
  89. copy(szAntiName, charsmax(szAntiName), szValue)
  90. }
  91. }
  92. case 'S':
  93. {
  94. if( equal(szKey, "ANTI_COST" ) )
  95. {
  96. g_iCost[AntiFurien] = str_to_num(szValue)
  97. }
  98. }
  99. }
  100. }
  101. case 'F':
  102. {
  103. switch( szKey[9] )
  104. {
  105. case 'M':
  106. {
  107. if( equal(szKey, "FURIEN_NAME" ) )
  108. {
  109. copy(szFurienName, charsmax(szAntiName), szValue)
  110. }
  111. }
  112. case 'S':
  113. {
  114. if( equal(szKey, "FURIEN_COST" ) )
  115. {
  116. g_iCost[Furien] = str_to_num(szValue)
  117. }
  118. }
  119. }
  120. }
  121. }
  122. }
  123. fclose( fp )
  124.  
  125. if( g_iCost[Furien] || g_iCost[AntiFurien] )
  126. {
  127. furien_register_item(szFurienName, g_iCost[Furien], szAntiName, g_iCost[AntiFurien], "furien_buy_wallhang")
  128.  
  129. RegisterHam(Ham_Player_Jump, "player", "Player_Jump")
  130.  
  131. RegisterHam(Ham_Touch, "func_wall", "World_Touch")
  132. RegisterHam(Ham_Touch, "func_breakable", "World_Touch")
  133. RegisterHam(Ham_Touch, "worldspawn", "World_Touch")
  134.  
  135. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  136.  
  137. register_event("HLTV", "Event_HLTV_New_Round", "a", "1=0", "2=0")
  138. register_logevent("Logevent_Round_End", 2, "1=Round_End")
  139. }
  140. }
  141.  
  142. public Event_HLTV_New_Round()
  143. {
  144. g_bRoundEnd = false
  145. }
  146.  
  147. public Logevent_Round_End()
  148. {
  149. g_bRoundEnd = true
  150. g_bHanged = 0
  151. }
  152.  
  153. public client_putinserver( id )
  154. {
  155. RemoveUserWallHang( id )
  156. RemoveUserHanged( id )
  157. }
  158.  
  159. public furien_team_change( /*iFurien */ )
  160. {
  161. if( !g_iCost[Furien] || !g_iCost[AntiFurien] )
  162. {
  163. g_bHasWallHang = 0
  164. g_bHanged = 0
  165. }
  166. }
  167.  
  168. public furien_round_restart()
  169. {
  170. g_bHasWallHang = 0
  171. g_bHanged = 0
  172. }
  173.  
  174. public furien_buy_wallhang( id )
  175. {
  176. new iTeam = furien_get_user_team(id)
  177. if( iTeam == -1 )
  178. {
  179. return ShopCloseMenu
  180. }
  181.  
  182. new iItemCost = g_iCost[iTeam]
  183. if( iItemCost <= 0 )
  184. {
  185. return ShopTeamNotAvail
  186. }
  187.  
  188. if( ~HasUserWallHang(id) )
  189. {
  190. if( furien_try_buy(id, iItemCost) )
  191. {
  192. SetUserWallHang( id )
  193. return ShopBought
  194. }
  195. else
  196. {
  197. return ShopNotEnoughMoney
  198. }
  199. }
  200. return ShopAlreadyHaveOne
  201. }
  202.  
  203. public Player_Jump(id)
  204. {
  205. if( g_bRoundEnd
  206. || ~HasUserWallHang(id)
  207. || ~IsUserHanged(id)
  208. || !is_user_alive(id) )
  209. {
  210. return HAM_IGNORED
  211. }
  212.  
  213. if( (pev(id, pev_flags) & FL_WATERJUMP) || pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
  214. {
  215. return HAM_IGNORED
  216. }
  217.  
  218. static afButtonPressed ; afButtonPressed = get_pdata_int(id, m_afButtonPressed)
  219.  
  220. if( ~afButtonPressed & IN_JUMP )
  221. {
  222. return HAM_IGNORED
  223. }
  224.  
  225. RemoveUserHanged(id)
  226.  
  227. new Float:fVecVelocity[3]
  228.  
  229. velocity_by_aim(id, 600, fVecVelocity)
  230. set_pev(id, pev_velocity, fVecVelocity)
  231.  
  232. set_pdata_int(id, m_Activity, ACT_HOP)
  233. set_pdata_int(id, m_IdealActivity, ACT_HOP)
  234. set_pev(id, pev_gaitsequence, PLAYER_JUMP)
  235. set_pev(id, pev_frame, 0.0)
  236. set_pdata_int(id, m_afButtonPressed, afButtonPressed & ~IN_JUMP)
  237.  
  238. return HAM_SUPERCEDE
  239. }
  240.  
  241.  
  242. public client_PostThink(id)
  243. {
  244. if( HasUserWallHang(id) && IsUserHanged(id) )
  245. {
  246. engfunc(EngFunc_SetSize, id, g_fVecMins[ id ], g_fVecMaxs[ id ])
  247. engfunc(EngFunc_SetOrigin, id, g_fVecOrigin[ id ])
  248. set_pev(id, pev_velocity, 0)
  249. set_pdata_float(id, m_flNextAttack, 1.0, XTRA_OFS_PLAYER)
  250. }
  251. }
  252.  
  253. public World_Touch(iEnt, id)
  254. {
  255. if( !g_bRoundEnd
  256. && IsPlayer(id)
  257. && HasUserWallHang(id)
  258. && ~IsUserHanged(id)
  259. && is_user_alive(id)
  260. && pev(id, pev_button) & IN_USE
  261. && ~pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND )
  262. {
  263. SetUserHanged(id)
  264. pev(id, pev_mins, g_fVecMins[id])
  265. pev(id, pev_maxs, g_fVecMaxs[id])
  266. pev(id, pev_origin, g_fVecOrigin[id])
  267. }
  268. }


Az includékat meg találod a tejes módba.

_________________
"Elvitt ez sok pénzt, de én mindig ingyen adtam
Segítettem ennek, annak, de én szart se kaptam....."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Wallhang Furien
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 10:21 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
köszi! és mi a bindje? :O azt nem tom :(

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Wallhang Furien
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 10:24 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
nincs bindje

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Wallhang Furien
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 10:26 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
xXlederXxHUN írta:
nincs bindje


de nem megy e betűre e betűn az ejtő van :(

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Wallhang Furien
HozzászólásElküldve: 2015.01.31. 10:30 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
ezért nincsen ernyő furien szervereken, főleg t-knek nem :3

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole