hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 18:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 483 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 481 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: nem lehet lefordítani amxx-re :c
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 20:16 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.04. 18:53
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok :)
Kérném a segítségeteket :$
Nem igazán tudok konfigolni stb... Tehát azt sem értem, hogy miért nem engedi lefordítani az amxmodx compiler ezt:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. #define DICTIONARY "fegyver_skin_menu.txt"
  10.  
  11. #define HOOK_P_MODELS
  12. #define HOOK_V_MODELS
  13. #define HOOK_W_MODELS
  14.  
  15. new weapon_select[33]
  16.  
  17. new const menu_item_names[][][] = {
  18. { "Alap Csomag", "0", "" },
  19. { "Katona csomag", "250", "katona_csomag" },
  20. { "Őrmester csomag", "450", "ormester_csomag" },
  21. { "Mester csomag", "700", "mester_csomag" },
  22. }
  23.  
  24. new const models_name[][] = {
  25. "ak47.mdl",
  26. "awp.mdl",
  27. "m4a1.mdl",
  28. "deagle.mdl",
  29. }
  30.  
  31. public plugin_init() {
  32. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  33.  
  34. register_dictionary(DICTIONARY)
  35.  
  36. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  37. register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
  38.  
  39. #if defined HOOK_W_MODELS
  40. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  41. #endif
  42. }
  43.  
  44. public plugin_precache() {
  45. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  46. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  47. #if defined HOOK_P_MODELS
  48. new precache_p[256]
  49. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  50.  
  51. precache_model(precache_p)
  52. #endif
  53.  
  54. #if defined HOOK_V_MODELS
  55. new precache_v[256]
  56. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  57.  
  58. precache_model(precache_v)
  59. #endif
  60.  
  61. #if defined HOOK_W_MODELS
  62. new precache_w[256]
  63. format(precache_w, sizeof(precache_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  64.  
  65. precache_model(precache_w)
  66. #endif
  67. }
  68. }
  69. }
  70.  
  71. public client_disconnect(id)
  72. weapon_select[id] = 0
  73.  
  74. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  75. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  76.  
  77. new owner = pev(ent, pev_owner)
  78.  
  79. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  80. new old_w[256]
  81. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  82.  
  83. new new_w[256]
  84. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  85.  
  86. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  87. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  88. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  89.  
  90. return FMRES_SUPERCEDE
  91. }
  92. }
  93.  
  94. return FMRES_IGNORED
  95. }
  96.  
  97. public Hook_P_V_Model(id) {
  98. if(!is_user_alive(id))
  99. return PLUGIN_CONTINUE
  100.  
  101. static v_model[32], p_model[32]
  102. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  103. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  104.  
  105. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  106. #if defined HOOK_V_MODELS
  107. new old_v[256]
  108. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  109.  
  110. new new_v[256]
  111. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  112.  
  113. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  114. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  115. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  116.  
  117. break
  118. }
  119. #endif
  120.  
  121. #if defined HOOK_P_MODELS
  122. new old_p[256]
  123. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  124.  
  125. new new_p[256]
  126. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  127.  
  128. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  129. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  130. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  131.  
  132. break
  133. }
  134. #endif
  135. }
  136.  
  137. return PLUGIN_CONTINUE
  138. }
  139.  
  140. public clcmd_menu(id) {
  141. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  142. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\w%L", id, "SKIN_MENU", get_user_frags(id))
  143.  
  144. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  145.  
  146. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  147. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  148. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  149.  
  150. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  151. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM1", menu_item_names[i][0], convert_num)
  152. else
  153. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM2", menu_item_names[i][0])
  154. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  155. }
  156.  
  157. menu_display(id, menu, 0)
  158.  
  159. return PLUGIN_HANDLED
  160. }
  161.  
  162. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  163. if(item == MENU_EXIT) {
  164. menu_destroy(menu)
  165. return PLUGIN_HANDLED
  166. }
  167.  
  168. new data[64], szName[64]
  169. new access, callback
  170. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  171.  
  172. new key = str_to_num(data)
  173. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  174.  
  175. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  176. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_NOT_USE", menu_item_names[key][0], convert_num)
  177. return PLUGIN_HANDLED
  178. }
  179.  
  180. else {
  181. weapon_select[id] = key
  182. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_CHOOSED", menu_item_names[key][0])
  183. Hook_P_V_Model(id)
  184. }
  185.  
  186. return PLUGIN_CONTINUE
  187. }


Nem saját plugin ( hiszen még nem is tudok csinálni egy db plugint se :) )
csak egyszerűen be szeretném rakni, ha tudtok akkor kérlek segítsetek
Köszönöm :))

_________________
Ha esetleg segítettem volna,(ami 1 évben 2-3x fog esetleg megtörténni) akkor ne felejtsd el megköszönni. ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem lehet lefordítani amxx-re :c
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 20:18 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.29. 19:50
Hozzászólások: 86
Megköszönték neki: 24 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. #define DICTIONARY "fegyver_skin_menu.txt"
  10.  
  11. #define HOOK_P_MODELS
  12. #define HOOK_V_MODELS
  13. #define HOOK_W_MODELS
  14.  
  15. new weapon_select[33]
  16.  
  17. new const menu_item_names[][][] = {
  18. { "Alap Csomag", "0", "" },
  19. { "Katona csomag", "250", "katona_csomag" },
  20. { "Őrmester csomag", "450", "ormester_csomag" },
  21. { "Mester csomag", "700", "mester_csomag" }
  22. }
  23.  
  24. new const models_name[][] = {
  25. "ak47.mdl",
  26. "awp.mdl",
  27. "m4a1.mdl",
  28. "deagle.mdl"
  29. }
  30.  
  31. public plugin_init() {
  32. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  33.  
  34. register_dictionary(DICTIONARY)
  35.  
  36. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  37. register_event("CurWeapon","Hook_P_V_Model","be","1=1")
  38.  
  39. #if defined HOOK_W_MODELS
  40. register_forward(FM_SetModel, "Hook_W_Model", 1)
  41. #endif
  42. }
  43.  
  44. public plugin_precache() {
  45. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  46. for(new j = 1; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  47. #if defined HOOK_P_MODELS
  48. new precache_p[256]
  49. format(precache_p, sizeof(precache_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  50.  
  51. precache_model(precache_p)
  52. #endif
  53.  
  54. #if defined HOOK_V_MODELS
  55. new precache_v[256]
  56. format(precache_v, sizeof(precache_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  57.  
  58. precache_model(precache_v)
  59. #endif
  60.  
  61. #if defined HOOK_W_MODELS
  62. new precache_w[256]
  63. format(precache_w, sizeof(precache_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[j][2], models_name[i])
  64.  
  65. precache_model(precache_w)
  66. #endif
  67. }
  68. }
  69. }
  70.  
  71. public client_disconnect(id)
  72. weapon_select[id] = 0
  73.  
  74. public W_Model_Hook(ent, model[]) {
  75. if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
  76.  
  77. new owner = pev(ent, pev_owner)
  78.  
  79. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  80. new old_w[256]
  81. format(old_w, sizeof(old_w), "models/w_%s", models_name[i])
  82.  
  83. new new_w[256]
  84. format(new_w, sizeof(new_w), "models/%s/w_%s", menu_item_names[weapon_select[owner]][2], models_name[i])
  85.  
  86. if(equali(model, old_w) || equali(model, new_w)) {
  87. if(weapon_select[owner] >= 1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, new_w)
  88. else engfunc(EngFunc_SetModel, ent, old_w)
  89.  
  90. return FMRES_SUPERCEDE
  91. }
  92. }
  93.  
  94. return FMRES_IGNORED
  95. }
  96.  
  97. public Hook_P_V_Model(id) {
  98. if(!is_user_alive(id))
  99. return PLUGIN_CONTINUE
  100.  
  101. static v_model[32], p_model[32]
  102. pev(id, pev_viewmodel2, v_model, 31)
  103. pev(id, pev_weaponmodel2, p_model,31)
  104.  
  105. for(new i = 0; i < sizeof(models_name); i++) {
  106. #if defined HOOK_V_MODELS
  107. new old_v[256]
  108. format(old_v, sizeof(old_v), "models/v_%s", models_name[i])
  109.  
  110. new new_v[256]
  111. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/v_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  112.  
  113. if(equali(v_model, old_v) || equali(v_model, new_v)) {
  114. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  115. else set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  116.  
  117. break
  118. }
  119. #endif
  120.  
  121. #if defined HOOK_P_MODELS
  122. new old_p[256]
  123. format(old_p, sizeof(old_p), "models/p_%s", models_name[i])
  124.  
  125. new new_p[256]
  126. format(new_p, sizeof(new_p), "models/%s/p_%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], models_name[i])
  127.  
  128. if(equali(p_model, old_p) || equali(p_model, new_p)) {
  129. if(weapon_select[id] >= 1) set_pev(id, pev_weaponmodel2, new_p)
  130. else set_pev(id, pev_weaponmodel2, old_p)
  131.  
  132. break
  133. }
  134. #endif
  135. }
  136.  
  137. return PLUGIN_CONTINUE
  138. }
  139.  
  140. public clcmd_menu(id) {
  141. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  142. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\w%L", id, "SKIN_MENU", get_user_frags(id))
  143.  
  144. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  145.  
  146. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  147. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  148. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  149.  
  150. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  151. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM1", menu_item_names[i][0], convert_num)
  152. else
  153. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%L", id, "SKIN_ITEM2", menu_item_names[i][0])
  154. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  155. }
  156.  
  157. menu_display(id, menu, 0)
  158.  
  159. return PLUGIN_HANDLED
  160. }
  161.  
  162. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  163. if(item == MENU_EXIT) {
  164. menu_destroy(menu)
  165. return PLUGIN_HANDLED
  166. }
  167.  
  168. new data[64], szName[64]
  169. new access, callback
  170. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  171.  
  172. new key = str_to_num(data)
  173. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  174.  
  175. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  176. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_NOT_USE", menu_item_names[key][0], convert_num)
  177. return PLUGIN_HANDLED
  178. }
  179.  
  180. else {
  181. weapon_select[id] = key
  182. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SKIN_CHOOSED", menu_item_names[key][0])
  183. Hook_P_V_Model(id)
  184. }
  185.  
  186. return PLUGIN_CONTINUE
  187. }

_________________
"Elvitt ez sok pénzt, de én mindig ingyen adtam
Segítettem ennek, annak, de én szart se kaptam....."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: hiba???
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 20:22 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.04. 18:53
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
és... mi is volt a hiba? :?
sajnálom :D , de tényleg nem látom mi lett volna itt a hiba :|

_________________
Ha esetleg segítettem volna,(ami 1 évben 2-3x fog esetleg megtörténni) akkor ne felejtsd el megköszönni. ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hiba???
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 20:25 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.29. 19:50
Hozzászólások: 86
Megköszönték neki: 24 alkalommal
.:[KR!$Z]:. írta:
és... mi is volt a hiba? :?
sajnálom :D , de tényleg nem látom mi lett volna itt a hiba :|


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const menu_item_names[][][] = {
  2. { "Alap Csomag", "0", "" },
  3. { "Katona csomag", "250", "katona_csomag" },
  4. { "Őrmester csomag", "450", "ormester_csomag" },
  5. { "Mester csomag", "700", "mester_csomag" } // utolsóhoz nem kell ,
  6. }
  7.  
  8. new const models_name[][] = {
  9. "ak47.mdl",
  10. "awp.mdl",
  11. "m4a1.mdl",
  12. "deagle.mdl" // utolsóhoz nem kell ,
  13. }

_________________
"Elvitt ez sok pénzt, de én mindig ingyen adtam
Segítettem ennek, annak, de én szart se kaptam....."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem lehet lefordítani amxx-re :c
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 20:44 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.04. 18:53
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
óóóóó.... nah... ilyen kis hibát sem lehet észre venni :)

legalább is én nem láttam, de nagyon siettem vele és persze...

KÖSZÖNÖM SZÉPEN :3

:))

_________________
Ha esetleg segítettem volna,(ami 1 évben 2-3x fog esetleg megtörténni) akkor ne felejtsd el megköszönni. ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 93 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole