hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 20:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 461 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 460 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZOMBIE]-Rohanás
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 13:43 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.19. 23:49
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Szevasztok! Lemagyarosítottam egy Zombie-Rohanás plugint, de amikor be rakom a szerverre (m-betűre kellene be jöjjön a menünek) nem megy a plugin. Valaki esetleg javítaná?
Sma:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fun>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <engine>
  8. #include <xs>
  9. #include <dhudmessage>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Zombie: Rohanva"
  12. #define VERSION "2.3"
  13. #define AUTHOR "forditotta:BBHUNTERR"
  14.  
  15. #define COUNTDOWN_TIME 10
  16. #define SPECIAL_ZOMBIE_ROUNDS 7
  17. //#define KNOCKBACK_POWER_EXTRA 50.0
  18.  
  19. // Mind. 3. játékos 1 zombi
  20. #define ZOMBIE_RATIO 3
  21.  
  22. new const Float:HUD_Y = 0.30
  23. new const Float:HUD_X = -1.0
  24.  
  25. new g_iCountDown
  26. new g_iSpecialRound
  27.  
  28. #define ZOMBIE_HEALTH 5000
  29. #define HUMAN_HEALTH 100
  30. #define ZOMBIE_OTHER_HEALTH 500000
  31.  
  32. const TASKID_SHOWHUD = 1857165
  33. const TASKID_COUNTDOWN = 1515515
  34.  
  35. new const PREFIX[] = "!g[Zombie: Rohanva]"
  36.  
  37.  
  38. new const INFO_SND[] = "zombie_ontherun/info_msg.wav"
  39. new const ZOMBIE_MODEL[] = "zombie_new"
  40. new const ZOMBIE_OTHER_MODEL[] = "zombie_boss3"
  41.  
  42.  
  43. new zr_gamename
  44.  
  45. new const ROUND_END[] = "zombie_ontherun/round_end.wav"
  46. new g_iAllowRespawn
  47.  
  48. new g_iZombieClass[33], g_hZombieClassesMenu
  49. new g_iHumanClass[33], g_hHumanClassesMenu
  50. #define DEFAULT_ZOMBIE_CLASS 0
  51. #define DEFAULT_HUMAN_CLASS 0 // 0 sorban jelent első egyet
  52.  
  53. // A fegyverek Knockback Power értékei
  54. // Feljegyzés: a negatív értékek knockbackhatalmat a fegyverhez fognak megbénítani
  55. new Float:kb_weapon_power[] =
  56. {
  57. -1.0, // ---
  58. 2.4, // P228
  59. -1.0, // ---
  60. 6.5, // SCOUT
  61. -1.0, // ---
  62. 8.0, // XM1014
  63. -1.0, // ---
  64. 2.3, // MAC10
  65. 5.0, // AUG
  66. -1.0, // ---
  67. 2.4, // ELITE
  68. 2.0, // FIVESEVEN
  69. 2.4, // UMP45
  70. 5.3, // SG550
  71. 5.5, // GALIL
  72. 5.5, // FAMAS
  73. 2.2, // USP
  74. 2.0, // GLOCK18
  75. 10.0, // AWP
  76. 2.5, // MP5NAVY
  77. 5.2, // M249
  78. 8.0, // M3
  79. 5.0, // M4A1
  80. 2.4, // TMP
  81. 6.5, // G3SG1
  82. -1.0, // ---
  83. 5.3, // DEAGLE
  84. 5.0, // SG552
  85. 6.0, // AK47
  86. -1.0, // ---
  87. 2.0 // P90
  88. }
  89.  
  90. new cvar_knockback_damage, cvar_knockback_power
  91. new cvar_knockback_zvel, cvar_knockback_ducking, cvar_knockback_distance
  92.  
  93. new gMsgIdScreenShake
  94.  
  95. new g_iRounds
  96.  
  97. enum _:CLASS_STUFF
  98. {
  99. CLASS_NAME[35], CLASS_INFO[35], CLASS_MODEL[60], CLASS_HP, Float:CLASS_SPEED,
  100. Float:CLASS_GRAVITY, Float:CLASS_KNOCKBACK
  101. }
  102.  
  103. new const g_szZombieClassesStuff[][CLASS_STUFF] = {
  104. { "Klasszikus Zombie", "=Balanced=", "zombie_new", 1800, 250.0, 1.0, 1.0 },
  105. { "Anya Zombie", "+HP -Speed +Knockback", "motherzombie", 200, 250.0, 1.0, 0.52 },
  106. { "Fedezet Zombie", "-HP -Speed ++Hide", "halfzombie", 1500, 250.0, 1.0, 0.52 },
  107. { "Gyors Zombie", "-HP ++Speed +Knockback", "fastzombie", 1500, 270.0, 1.0, 0.52}
  108. }
  109.  
  110.  
  111. new const g_szHumanClassesStuff[][CLASS_STUFF] = {
  112. { "Normal Ember", "=Balanced=", "guerilla", 150, 190.0, 1.0, 1.0 },
  113. { "Bruce Lee", "+HP -Speed +Knockback", "arctic", 150, 150.0, 1.0, 0.52 },
  114. { "Zombie ölő", "-HP -Speed ++Hide", "gsg9", 150, 150.0, 1.0, 0.52 },
  115. { "James Bond", "-HP ++Speed +Knockback", "gign", 200, 200.0, 1.0, 0.52}
  116. }
  117.  
  118. public plugin_precache()
  119. {
  120. server_cmd("mp_freezetime 0")
  121. server_cmd("mp_roundtime 999")
  122. server_cmd("mp_startmoney 16000")
  123. server_cmd("mp_limitteams 0")
  124. server_cmd("mp_autoteambalance 0")
  125. server_cmd("mp_friendlyfire 0")
  126. server_cmd("mp_buytime 9999")
  127. server_cmd("mp_flashlight 1")
  128. server_cmd("sv_skyname 3dm747")
  129. server_cmd("humans_join_team CT")
  130.  
  131. precache_sound(INFO_SND)
  132. precache_sound(ROUND_END)
  133. precache_sound( "fvox/tiz.wav" )
  134. precache_sound( "fvox/kilenc.wav" )
  135. precache_sound( "fvox/nyolc.wav" )
  136. precache_sound( "fvox/het.wav" )
  137. precache_sound( "fvox/hat.wav" )
  138. precache_sound( "fvox/ot.wav" )
  139. precache_sound( "fvox/negy.wav" )
  140. precache_sound( "fvox/harom.wav" )
  141. precache_sound( "fvox/ketto.wav" )
  142. precache_sound( "fvox/egy.wav" )
  143.  
  144. new szFile[60]
  145. new szStuff[][] = { "bk" , "dn", "up", "lf", "rt", "ft" }
  146. new szSkyName[] = "3dm747"
  147. for(new i; i < sizeof(szStuff); i++)
  148. {
  149. formatex(szFile, charsmax(szFile), "gfx/env/%s%s.tga", szSkyName, szStuff[i])
  150. precache_generic(szFile);
  151. }
  152.  
  153. formatex(szFile, charsmax(szFile), "models/player/%s/%s.mdl", ZOMBIE_MODEL, ZOMBIE_MODEL);
  154. precache_model(szFile);
  155.  
  156. formatex(szFile, charsmax(szFile), "models/player/%s/%s.mdl", ZOMBIE_OTHER_MODEL, ZOMBIE_OTHER_MODEL);
  157. precache_model(szFile);
  158.  
  159.  
  160.  
  161. for(new i; i < sizeof(g_szHumanClassesStuff); i++)
  162. {
  163. formatex(szFile, charsmax(szFile), "models/player/%s/%s.mdl", g_szHumanClassesStuff[i][CLASS_MODEL], g_szHumanClassesStuff[i][CLASS_MODEL]);
  164. precache_model(szFile);
  165. }
  166.  
  167. for(new i; i < sizeof(g_szZombieClassesStuff); i++)
  168. {
  169. formatex(szFile, charsmax(szFile), "models/player/%s/%s.mdl", g_szZombieClassesStuff[i][CLASS_MODEL], g_szZombieClassesStuff[i][CLASS_MODEL]);
  170. precache_model(szFile);
  171. }
  172. }
  173.  
  174. public plugin_init()
  175. {
  176. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  177.  
  178. register_event("HLTV","Ujkör","a","1=0","2=0")
  179.  
  180. register_logevent("RoundStart",2,"1=Round_Start")
  181. register_logevent("RoundEnd",2,"1=Round_End")
  182. zr_gamename = register_cvar( "zr_gamename", "Zombie: Rohanva" );
  183. register_forward( FM_GetGameDescription, "GameDesc" );
  184.  
  185. register_clcmd("say /zclass", "cmd_chooseclass");
  186. register_clcmd("chooseteam","cmd_chooseteam")
  187.  
  188. register_event("TextMsg","ResetRounds","a","2=#Game_Commencing","2=#Game_will_restart_in")
  189.  
  190. register_impulse( 201,"cmd_impulse")
  191.  
  192.  
  193. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_Infect_On_TakeDamage", 0);
  194. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_Spawn", 1)
  195. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_Megolt", 1);
  196.  
  197. register_touch("weaponbox", "player", "fw_WeaponPickUp");
  198. register_touch("armoury_entity", "player", "fw_WeaponPickUp");
  199.  
  200.  
  201. RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_TraceAttack_Post", 1)
  202.  
  203. cvar_knockback_damage = register_cvar("knockback_ka'r", "1")
  204. cvar_knockback_power = register_cvar("knockback_hatalom", "1")
  205. cvar_knockback_zvel = register_cvar("knockback_zvel", "0")
  206. cvar_knockback_ducking = register_cvar("knockback_loko", "0.25")
  207. cvar_knockback_distance = register_cvar("knockback_tavolsag", "500")
  208.  
  209. gMsgIdScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
  210.  
  211. BuildMenus()
  212.  
  213. }
  214.  
  215. public cmd_chooseclass(id)
  216. {
  217. switch(cs_get_user_team(id))
  218. {
  219. case CS_TEAM_CT: menu_display(id, g_hHumanClassesMenu);
  220. case CS_TEAM_T: menu_display(id, g_hZombieClassesMenu);
  221. }
  222.  
  223. return PLUGIN_HANDLED;
  224. }
  225.  
  226. public client_putinserver(id)
  227. {
  228. g_iZombieClass[id] = DEFAULT_ZOMBIE_CLASS;
  229. g_iHumanClass[id] = DEFAULT_HUMAN_CLASS;
  230. }
  231.  
  232. BuildMenus()
  233. {
  234. g_hZombieClassesMenu = menu_create("Válassz Zombit", "ZombieClassHandler");
  235. new iZombieCallBack = menu_makecallback("ClassCallBack")
  236.  
  237. new szItemName[60], i
  238. for(i = 0; i < sizeof(g_szZombieClassesStuff); i++)
  239. {
  240. formatex(szItemName, charsmax(szItemName), "%s \y(%s)", g_szZombieClassesStuff[i][CLASS_NAME], g_szZombieClassesStuff[i][CLASS_INFO])
  241. menu_additem(g_hZombieClassesMenu, szItemName, .callback = iZombieCallBack)
  242. }
  243.  
  244. g_hHumanClassesMenu = menu_create( "Válassz embert", "HumanClassHandler");
  245.  
  246. for(i = 0; i < sizeof(g_szHumanClassesStuff); i++)
  247. {
  248. formatex(szItemName, charsmax(szItemName), "%s \y(%s)", g_szHumanClassesStuff[i][CLASS_NAME], g_szHumanClassesStuff[i][CLASS_INFO])
  249. menu_additem(g_hHumanClassesMenu, szItemName, .callback = iZombieCallBack)
  250. }
  251. }
  252.  
  253. public ClassCallBack(id, menu, item)
  254. {
  255. switch(cs_get_user_team(id))
  256. {
  257. case CS_TEAM_T:
  258. {
  259. if(g_iZombieClass[id] == item)
  260. {
  261. return ITEM_DISABLED;
  262. }
  263. }
  264.  
  265. case CS_TEAM_CT:
  266. {
  267. if(g_iHumanClass[id] == item)
  268. {
  269. return ITEM_DISABLED;
  270. }
  271. }
  272. }
  273. return ITEM_ENABLED;
  274. }
  275.  
  276. public HumanClassHandler(id, menu, item)
  277. {
  278. if(item < 0)
  279. {
  280. return;
  281. }
  282.  
  283. g_iHumanClass[id] = item;
  284.  
  285. print_color(id, "Te ezt választottad: %s", g_szHumanClassesStuff[item][CLASS_NAME]);
  286. // print
  287. }
  288.  
  289. public ZombieClassHandler(id, menu, item)
  290. {
  291. if(item < 0)
  292. {
  293. return;
  294. }
  295.  
  296. g_iZombieClass[id] = item;
  297.  
  298. // print
  299. print_color(id, "Te ezt választottad: %s", g_szZombieClassesStuff[item][CLASS_NAME]);
  300. }
  301.  
  302. public NewRound()
  303. {
  304. set_task(1.0,"Message_Welcome",0)
  305.  
  306. g_iAllowRespawn = 1
  307.  
  308. }
  309.  
  310. public GameDesc( ) {
  311. static gamename[32];
  312. get_pcvar_string( zr_gamename, gamename, 31 );
  313. forward_return( FMV_STRING, gamename );
  314. return FMRES_SUPERCEDE;
  315. }
  316.  
  317. public RoundStart()
  318. {
  319. g_iRounds++
  320.  
  321. server_print("Kör %d", g_iRounds);
  322. if ( !(g_iRounds % SPECIAL_ZOMBIE_ROUNDS) )
  323. {
  324. g_iSpecialRound = 1
  325. }
  326.  
  327. g_iCountDown = COUNTDOWN_TIME
  328. //g_iCountDown = 0
  329. DoCountDown()
  330. set_task(1.0, "DoCountDown", TASKID_COUNTDOWN, _,_, "a", g_iCountDown + 1 )
  331. }
  332.  
  333. public DoCountDown()
  334. {
  335. //set_dhudmessage( 0, 255, 0, 1.0, 0.30, 0, 6.0, 5.0 );
  336. //show_dhudmessage( 0, "Fuss! Zombik mögötted!" );
  337. //server_print("DEBUG: g_iCountDown = %d", g_iCountDown)
  338. if (g_iCountDown == 0)
  339. {
  340. new iPlayers[32], iNum, iPlayer;
  341. get_players(iPlayers, iNum, "ae", "CT");
  342.  
  343. if(!iNum)
  344. {
  345. return
  346. }
  347.  
  348. if(g_iSpecialRound)
  349. {
  350.  
  351. iPlayer = GetZombieId()
  352. if(iPlayer)
  353. {
  354. //client_print(0, print_chat, "%s Zombi lettél", szName);
  355. set_task(3.0, "SpawnZombieAgain", iPlayer);
  356. }
  357. }
  358.  
  359. else
  360. {
  361.  
  362. new iNumZombies = floatround(float(iNum) / ZOMBIE_RATIO)
  363. server_print("iNumZombies = %d ... iNum = %d", iNumZombies, iNum)
  364. while(iNumZombies)
  365. {
  366. iPlayer = GetZombieId()
  367. if(iPlayer)
  368. {
  369. //client_print(0, print_chat, "%s Zombi lettél", szName);
  370. set_task(3.0, "SpawnZombieAgain", iPlayer);
  371. }
  372.  
  373. --iNumZombies
  374. }
  375. }
  376.  
  377. client_cmd(0, "spk ^"%s^"", INFO_SND);
  378. set_dhudmessage( 0, 255, 0, HUD_X, HUD_Y, 0, 6.0, 3.0, 0.1, 0.0)
  379. show_dhudmessage(0, "Zombikat bocsátottak ki!");
  380. }
  381.  
  382. else
  383. {
  384. if( 1 <= g_iCountDown <= 10)
  385. {
  386. static szSpk[ 10 ][ ] = { "fvox/egy.wav", "fvox/ketto.wav", "fvox/harom.wav", "fvox/negy.wav",
  387. "fvox/ot.wav", "fvox/hat.wav", "fvox/het.wav", "fvox/nyolc.wav",
  388. "fvox/kilenc.wav", "fvox/tiz.wav" }
  389.  
  390. emit_sound( 0, CHAN_VOICE, szSpk[ g_iCountDown - 1 ], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
  391. }
  392.  
  393. set_dhudmessage( 0, 255, 0, HUD_X, HUD_Y, 0, 6.0, 0.1 );
  394. show_dhudmessage(0,"%i second%s Múlva zombi fertőzés", g_iCountDown, g_iCountDown > 1 ? "s" : "")
  395. --g_iCountDown;
  396. }
  397. }
  398.  
  399. public RoundEnd()
  400. {
  401. if(g_iSpecialRound)
  402. {
  403. g_iSpecialRound = 0
  404. }
  405.  
  406. g_iAllowRespawn = 0
  407. new iPlayers[32], iNumber
  408. get_players(iPlayers, iNumber, "e", "TERRORIST")
  409.  
  410. for(new i; i <iNumber; i++)
  411. {
  412. cs_set_user_team(iPlayers[i],CS_TEAM_CT)
  413. cs_reset_user_model(iPlayers[i])
  414. }
  415.  
  416. client_cmd(0, "spk ^"%s^"", ROUND_END)
  417.  
  418. }
  419.  
  420. public ResetRounds()
  421. {
  422. g_iRounds = 0;
  423. RoundEnd();
  424. }
  425.  
  426. // Előre támadó pozíciót nyomoz ki
  427. public fw_TraceAttack_Post(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damage_type)
  428. {
  429. if(g_iSpecialRound)
  430. {
  431. return;
  432. }
  433.  
  434. // Nem játékosi kár vagy önkár
  435. if (victim == attacker || !is_user_alive(attacker))
  436. {
  437.  
  438. return;
  439. }
  440.  
  441. // Áldozat van nem zombi vagy támadó nem emberi
  442. if (cs_get_user_team(victim) != CS_TEAM_T || cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T)
  443. {
  444.  
  445. return;
  446. }
  447.  
  448. // Nem golyókár
  449. if (!(damage_type & DMG_BULLET))
  450. {
  451. return;
  452. }
  453.  
  454. // Knockback csak ha a kár kész áldozat
  455. if (damage <= 0.0 || GetHamReturnStatus() == HAM_SUPERCEDE || get_tr2(tracehandle, TR_pHit) != victim)
  456. {
  457.  
  458. return;
  459. }
  460.  
  461. // Az áldozat egy guggolásállamban van
  462. new ducking = pev(victim, pev_flags) & (FL_DUCKING | FL_ONGROUND) == (FL_DUCKING | FL_ONGROUND)
  463.  
  464. // Zombi knockback mikor lökő mozgássérült
  465. if (ducking && get_pcvar_float(cvar_knockback_ducking) == 0.0)
  466. {
  467.  
  468. return;
  469. }
  470.  
  471. // Távolságot a játékosok között kap
  472. static origin1[3], origin2[3]
  473. get_user_origin(victim, origin1)
  474. get_user_origin(attacker, origin2)
  475.  
  476. // A Max távolság kiemelkedett
  477. if (get_distance(origin1, origin2) > get_pcvar_num(cvar_knockback_distance))
  478. {
  479.  
  480. return ;
  481. }
  482.  
  483. // Az áldozat sebességet kap
  484. static Float:velocity[3]
  485. pev(victim, pev_velocity, velocity)
  486.  
  487. // Knockbackszámításon használ kárt
  488. if (get_pcvar_num(cvar_knockback_damage))
  489. xs_vec_mul_scalar(direction, damage, direction)
  490.  
  491. // A támadó kap fegyvert
  492. new attacker_weapon = get_user_weapon(attacker)
  493.  
  494. // Knockback számításon használ fegyverhatalmat
  495. if (get_pcvar_num(cvar_knockback_power) && kb_weapon_power[attacker_weapon] > 0.0)
  496. xs_vec_mul_scalar(direction, kb_weapon_power[attacker_weapon], direction)
  497.  
  498. // muwahahahaha
  499. //xs_vec_mul_scalar(direction, KNOCKBACK_POWER_EXTRA, direction);
  500. // Lökő knockback multiplikátort alkalmaz
  501. if (ducking)
  502. xs_vec_mul_scalar(direction, get_pcvar_float(cvar_knockback_ducking), direction)
  503.  
  504. // Összaedja az új vektort
  505. xs_vec_add(velocity, direction, direction)
  506.  
  507. // A knockback szintén függőleges sebességre hat
  508. if (!get_pcvar_num(cvar_knockback_zvel))
  509. direction[2] = velocity[2]
  510.  
  511. server_print("Set Stuff from %0.2f %0.2f %0.2f", velocity[0], velocity[1], velocity[2]);
  512. server_print("Set Stuff to %0.2f %0.2f %0.2f", direction[0], direction[1], direction[2]);
  513. // Beállította a knockback'd áldozat sebességét
  514. set_pev(victim, pev_velocity, direction)
  515. }
  516.  
  517. public fw_Killed(id)
  518. {
  519. if(!g_iAllowRespawn)
  520. {
  521. return;
  522. }
  523.  
  524. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  525. {
  526. set_task(3.0, "ReSpawnZombie", id)
  527. }
  528. }
  529.  
  530. public ReSpawnZombie(id)
  531. {
  532. if(!g_iAllowRespawn)
  533. {
  534. return;
  535. }
  536.  
  537. if(is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  538. {
  539. return;
  540. }
  541.  
  542. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  543. }
  544.  
  545. public fw_Infect_On_TakeDamage(iVictim, iAttacker)
  546. {
  547. // Ha áldozat nem ember vagy támadó nem zombi
  548. // 97 walla nseet is-user_connected
  549.  
  550. if(g_iSpecialRound)
  551. {
  552. return;
  553. }
  554.  
  555. if(!is_user_connected(iAttacker))
  556. {
  557. return;
  558. }
  559.  
  560. if(cs_get_user_team(iVictim) == CS_TEAM_T || cs_get_user_team(iAttacker) != CS_TEAM_T)
  561. {
  562. return;
  563. }
  564.  
  565. new iPlayers[32], iNum
  566. get_players(iPlayers, iNum, "ae", "CT");
  567.  
  568. if(iNum == 1)
  569. {
  570. return;
  571. }
  572.  
  573. DoZombieStuffOnHim(iVictim, 1);
  574. }
  575.  
  576. public SpawnZombieAgain(id)
  577. {
  578. if(!is_user_alive(id))
  579. {
  580. id = GetZombieId()
  581.  
  582. if(id)
  583. {
  584. cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T);
  585. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  586. }
  587.  
  588. return;
  589. }
  590.  
  591. cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T);
  592. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  593. }
  594.  
  595. public fw_Spawn(id)
  596. {
  597. if(!is_user_alive(id))
  598. {
  599. return;
  600. }
  601.  
  602. switch(cs_get_user_team(id))
  603. {
  604. case CS_TEAM_T: DoZombieStuffOnHim(id);
  605. case CS_TEAM_CT: DoHumanStuff(id);
  606. }
  607. }
  608.  
  609. stock DoZombieStuffOnHim(id, iChangeTeam = 0)
  610. {
  611. server_print("Called")
  612. if(iChangeTeam)
  613. {
  614. cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T);
  615. }
  616.  
  617. strip_user_weapons(id);
  618. give_item(id, "weapon_knife");
  619. UTIL_ScreenShake(id, 3.0, 255.0, 20.0);
  620.  
  621. if(g_iSpecialRound)
  622. {
  623. cs_set_user_model(id, ZOMBIE_OTHER_MODEL[ random( sizeof( ZOMBIE_OTHER_MODEL ) ) ] );
  624. set_user_health(id, ZOMBIE_OTHER_HEALTH);
  625. set_user_gravity(id, 0.8)
  626.  
  627. print_color(id, "!nMenj egyél embert!");
  628.  
  629. }
  630.  
  631. else
  632. {
  633. set_user_health(id, ZOMBIE_HEALTH + g_szZombieClassesStuff[g_iZombieClass[id]][CLASS_HP]);
  634. set_user_gravity(id, g_szZombieClassesStuff[g_iZombieClass[id]][CLASS_GRAVITY]);
  635. set_user_maxspeed(id, g_szZombieClassesStuff[g_iZombieClass[id]][CLASS_SPEED]);
  636. cs_set_user_model(id, g_szZombieClassesStuff[g_iZombieClass[id]][CLASS_MODEL]);
  637.  
  638. print_color(id, "!gTe !nfertőzött vagy !gMenj add tovább azt sok másik játékost ahogy csak tudsz");
  639. }
  640. }
  641.  
  642. DoHumanStuff(id)
  643. {
  644. set_user_health(id, HUMAN_HEALTH + g_szHumanClassesStuff[g_iHumanClass[id]][CLASS_HP]);
  645. set_user_gravity(id, g_szHumanClassesStuff[g_iHumanClass[id]][CLASS_GRAVITY]);
  646. set_user_maxspeed(id, g_szHumanClassesStuff[g_iHumanClass[id]][CLASS_SPEED]);
  647. cs_set_user_model(id, g_szHumanClassesStuff[g_iHumanClass[id]][CLASS_MODEL]);
  648. }
  649.  
  650. public fw_WeaponPickUp(iTouched, iToucheter)
  651. {
  652. if(is_user_alive(iToucheter))
  653. {
  654. if(cs_get_user_team(iToucheter) == CS_TEAM_T)
  655. {
  656. return PLUGIN_HANDLED;
  657. }
  658. }
  659.  
  660. return PLUGIN_CONTINUE;
  661. }
  662.  
  663. GetZombieId()
  664. {
  665. new iPlayers[32], iNum;
  666. get_players(iPlayers, iNum, "ae", "CT");
  667.  
  668. return iPlayers[random(iNum)];
  669. }
  670.  
  671.  
  672.  
  673. public Message_Welcome()
  674. {
  675. print_color(0,"!n*** !gZombie: Rohanva by. %s !n***", AUTHOR)
  676. print_color(0,"!n*** !gNyomd meg az M-et a játékmenüért !n***")
  677.  
  678. }
  679.  
  680. public cmd_chooseteam(id)
  681. {
  682. chooseteammenu(id)
  683. return PLUGIN_HANDLED
  684. }
  685. public chooseteammenu(id)
  686. {
  687. new menu = menu_create("Játék menü", "gameplaymenuhandler")
  688.  
  689. menu_additem(menu, "Játékleírás")
  690. menu_additem(menu, "Segítség")
  691. menu_additem(menu, "Hogyan játsszunk")
  692.  
  693. menu_display(id, menu, 0)
  694.  
  695. }
  696. public gameplaymenuhandler(id, menu, item)
  697. {
  698. switch(item)
  699. {
  700. case 0:
  701. {
  702. show_motd(id, "jatekleiras.txt", "Játékleírás")
  703. }
  704. case 1:
  705. {
  706. show_motd(id, "segitseg.txt", "Segítség")
  707. }
  708. case 2:
  709. {
  710. show_motd(id, "jateksegitseg.txt", "Hogyan játsszunk")
  711. }
  712.  
  713. }
  714. menu_destroy(menu)
  715. return PLUGIN_HANDLED
  716.  
  717.  
  718. }
  719.  
  720. // M9roog
  721. stock UTIL_ScreenShake(id, Float:flShakeDuration, Float:flShakeAmplitude, Float:flShakeFrequency)
  722. {
  723. static iShakeDuration, iShakeAmplitude, iShakeFrequency
  724.  
  725. iShakeDuration = __FixedUnsigned16(flShakeDuration, 1<<12)
  726. iShakeAmplitude = __FixedUnsigned16(flShakeAmplitude, 1<<12)
  727. iShakeFrequency = __FixedUnsigned16(flShakeFrequency, 1<<8)
  728.  
  729. message_begin(MSG_ONE, gMsgIdScreenShake, .player = id)
  730. write_short(iShakeAmplitude)
  731. write_short(iShakeDuration)
  732. write_short(iShakeFrequency)
  733. message_end()
  734. }
  735.  
  736. stock __FixedUnsigned16(Float:flValue, iScale)
  737. {
  738. new iOutput;
  739.  
  740. iOutput = floatround(flValue * iScale)
  741.  
  742. if ( iOutput < 0 )
  743. iOutput = 0
  744.  
  745. if ( iOutput > 0xFFFF )
  746. iOutput = 0xFFFF
  747.  
  748. return iOutput
  749. }
  750.  
  751. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  752. {
  753. new count = 1, players[32]
  754. static msg[191], len
  755. len = formatex(msg, charsmax(msg), "%s ", PREFIX);
  756. vformat(msg[len], 190 - len, input, 3)
  757.  
  758. replace_all(msg, 190, "!g", "^4") // Zöldszín
  759. replace_all(msg, 190, "!n", "^1") // Alapszín
  760. replace_all(msg, 190, "!t", "^3") // Csapatszín
  761.  
  762.  
  763. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  764.  
  765. for (new i = 0; i < count; i++)
  766. {
  767. if (is_user_connected(players[i]))
  768. {
  769. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  770. write_byte(players[i]);
  771. write_string(msg);
  772. message_end();
  773. }
  774. }
  775.  
  776. }
  777. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  778. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1053\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  779. */
  780.  


Log:
Kód:
L 02/07/2015 - 15:31:41: -------- Mapchange to de_dust2 --------
stray key in process_key: item_getiteminfo 61
[AMXX] Loaded 1 admin from file
L 02/07/2015 - 15:31:48: Function "Ujk�r" was not found
L 02/07/2015 - 15:31:48: [AMXX] Run time error 19 (plugin "zombie_rohanva.amxx") - debug not enabled!
L 02/07/2015 - 15:31:48: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.
dlopen failed trying to load:
(null)/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
(null)/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit

_________________
[mozgo]^^^ [.:~Be4tBox~:.] ^^^[/mozgo]


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára beatboxhunterr 2015.02.07. 16:01-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZOMBIE]-Rohanás
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 16:10 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
A plugin neve utan irj egy debug-ot.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZOMBIE]-Rohanás
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 17:01 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
az author nem te vagy, ha fordítottad, akkor azt megjegyzésként szokás beleírni, nem az author helyére írjuk..

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZOMBIE]-Rohanás
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 17:04 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Ezmiez?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_event("HLTV","Ujkör","a","1=0","2=0")


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZOMBIE]-Rohanás
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 17:06 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
ha a kör elkezdődik akkor az Ujkör fut le ami elég érdekes ékezetes karaktert tartalmaz :3

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZOMBIE]-Rohanás
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 17:56 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.19. 23:49
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Bence98007 írta:
Ezmiez?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_event("HLTV","Ujkör","a","1=0","2=0")


Nemtudom:D ..Mégegyszer mondom, én csak fordítottam..

_________________
[mozgo]^^^ [.:~Be4tBox~:.] ^^^[/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZOMBIE]-Rohanás
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 19:58 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
FloxaY írta:
ha a kör elkezdődik akkor az Ujkör fut le ami elég érdekes ékezetes karaktert tartalmaz :3

Lényegében, DE nem található ilyen funkció az egész kódba


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZOMBIE]-Rohanás
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 22:37 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
A fordítás nem azt jelenti, hogy a kódban MINDENT lefordítasz.
Csak és kizárólag a megjelenített részeket érdemes lefordítani.

Ellenkező esetben az lesz, mint amit most csináltál: lefordítottál egy szót, ami mint kiderült egy fgv neve. Ezt nem fogja neked megtalálni és tádámm >> hiba.

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZOMBIE]-Rohanás
HozzászólásElküldve: 2015.02.08. 09:30 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Mi az a perfekt angol? En csak sima angol ismerni tudni.
Idézet:
menj add tovabb azt sok masik jatekost ahogy csak tudsz.

en erteni nem ezt.magyarazni kerlek.
te felviditani napot koran reggel.koszonom. vannak meg jo emberek foldon.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZOMBIE]-Rohanás
HozzászólásElküldve: 2015.02.08. 15:05 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.19. 23:49
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Már sikerült ki javítanom és véletlen át írtam egy olyan részt amit nem kellet volna, de mér hibátlanul fut.

_________________
[mozgo]^^^ [.:~Be4tBox~:.] ^^^[/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 103 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole