hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.14. 14:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 748 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 746 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: DevilsNotCry, Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: számlálás
HozzászólásElküldve: 2015.02.08. 11:01 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Sziasztok.

Azt hogyan lehetne megoldani, hogy valamit az összes játékosnak számoljon?
Magyarúl, hogy ne csak nekem számolja a pontszámom.

példa:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3.  
  4. new beiras[33]
  5.  
  6. public plugin_init(){
  7. register_clcmd("say /nyeremeny","be")
  8. }
  9.  
  10. public be(id){
  11. beiras[id]++
  12. ColorChat(id, RED, "Te a^x04 %d.^x03 be író vagy!", beiras[id])
  13. }
  14. // Azt szeretném hogy ne csak az én beírásaimat számolja!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: számlálás
HozzászólásElküldve: 2015.02.08. 11:10 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. beiras[0]++
  2. ColorChat(id, RED, "Te a^x04 %d.^x03 be író vagy!", beiras[0])

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: számlálás
HozzászólásElküldve: 2015.02.08. 11:11 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
meg próbálom.

és akkor az nvaultba is beiras[0]-val mentsem?

Meg csináltam de az van hogy mikor beírja 1 játékos hogy /nyeremeny akkor nullázódik a számolás.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: számlálás
HozzászólásElküldve: 2015.02.08. 11:58 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3.  
  4. new beiras
  5.  
  6. public plugin_init(){
  7. register_clcmd("say /nyeremeny","be")
  8. }
  9.  
  10. public be(id){
  11. beiras++
  12. ColorChat(id, RED, "Te a^x04 %d.^x03 be író vagy!", beiras)
  13. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: számlálás
HozzászólásElküldve: 2015.02.08. 16:38 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
ugyan az.. nullázódik mikor 1 másik játékos be írja!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: számlálás
HozzászólásElküldve: 2015.02.08. 21:03 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3.  
  4. new beiras=0;
  5.  
  6. public plugin_init(){
  7. register_clcmd("say /nyeremeny","be")
  8. }
  9.  
  10. public be(id){
  11. beiras++
  12. ColorChat(id, RED, "Te a^x04 %d.^x03 be író vagy!", beiras)
  13. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: számlálás
HozzászólásElküldve: 2015.02.08. 21:05 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
? Ezmost minek? Amúgy is 0 az alapértéke..

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: számlálás
HozzászólásElküldve: 2015.02.08. 21:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Nem értem miért nem megy...Kódba nem nullázódik valahol a beiras értéke?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: számlálás
HozzászólásElküldve: 2015.02.08. 21:40 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Akkor nem fog sikerűlni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: számlálás
HozzászólásElküldve: 2015.02.08. 22:00 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Nem jut mas eszembe,es az esetleges hibat se latom.
probald igy :
beiras+=1
Vagy parancsal lekerni a tomb erteket.

Vaaagy amit bence is mar kerdezett:
Nem nullazza valahol? Hol hasznalod meg? Ez a egesz kod?

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 69 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole