hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.12. 19:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 465 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 464 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 20:48 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
×X[$]X× Sticky cL. írta:
Már jó csak több mindent másoltam ki vele bocsi :D

Most akkor működik vagy sem?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 20:50 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
Bence98007 írta:
×X[$]X× Sticky cL. írta:
Már jó csak több mindent másoltam ki vele bocsi :D

Most akkor működik vagy sem?


Semmi :) :) :)

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 21:08 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Hülyeség volt csinálni minden menünek külön handlert, amikor lehetett volna mindet egyre.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 21:17 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
[6almasok] nem jó a plugin bele rakom a szeróba és beírom hogy /menu és azt írja ki hogy az a neve hogy menu alatta meg azt lehet kiválasztani hogy elsopont vagy mi ilyesmi valami rá megyek és nem csinál semmit...:(

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 21:44 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "V!rusHD"
  8.  
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12. register_clcmd("say /menu","fomenu")
  13. }
  14. public fomenu(id)
  15. {
  16. new menu = menu_create("FoMenu", "menu_handler")
  17. menu_additem(menu,"USP-k","m1",0)
  18.  
  19. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  20. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  21.  
  22. menu_display(id, menu, 0);
  23.  
  24. return PLUGIN_HANDLED;
  25. }
  26. public uspmenu(id)
  27. {
  28. new menu = menu_create("Válasz USP-t:", "menu_handler")
  29. menu_additem(menu, "Első USP","s1",0)
  30.  
  31. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  32. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  33.  
  34. menu_display(id, menu, 0);
  35.  
  36. return PLUGIN_HANDLED;
  37. }
  38. public menu_handler(id, menu, item)
  39. {
  40. if( item == MENU_EXIT )
  41. {
  42. menu_destroy(menu);
  43. return PLUGIN_HANDLED;
  44. }
  45. new data[6], szName[64];
  46. new access, callback;
  47. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  48.  
  49. new key = str_to_num(data[1]);
  50. switch( data[0] )
  51. {
  52. case 'm':
  53. {
  54. switch( key )
  55. {
  56. case 1:
  57. {
  58. uspmenu(id)
  59. }
  60. }
  61. }
  62. case 's':
  63. {
  64. switch(key)
  65. {
  66. case 1:
  67. {
  68. ColorChat(id, GREY, "Sikeresen kiválasztottad az ^4Első ^3USP-t.")
  69. }
  70. }
  71. }
  72. }
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.12. 07:16 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
De ez csak USP-menü...

Nekem úgy kellene hogy be adja a fegyvereket m4a1-et stb.... utánna ha meg kiválasztottad adja be az USP-t

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.12. 16:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Fegyvermenu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RaZzoR"

new const primary_weapons[][][] = {
{ "M4A1", "weapon_m4a1", "90" },
{ "AK47", "weapon_ak47", "90" },
{ "AUG", "weapon_aug", "90" },
{ "SG552", "weapon_sg552", "90" },
{ "GALIL", "weapon_galil", "90" },
{ "FAMAS", "weapon_famas", "90" },
{ "SCOUT", "weapon_scout", "90" },
{ "AWP", "weapon_awp", "30" },
{ "SG550", "weapon_sg550", "90" },
{ "M249", "weapon_m249", "200" },
{ "G3SG1", "weapon_g3sg1", "90" },
{ "MP5NAVY", "weapon_mp5navy", "120" },
{ "M3", "weapon_m3", "32" },
{ "XM1014", "weapon_xm1014", "32" },
{ "TMP", "weapon_tmp", "120" },
{ "MAC10", "weapon_mac10", "100" },
{ "P90", "weapon_p90", "100" }
}

new const secondary_weapons[][][] = {
{ "USP", "weapon_usp", "100" },
{ "GLOCK18", "weapon_glock18", "120" },
{ "DEAGLE", "weapon_deagle", "35" },
{ "P228", "weapon_p228", "52" },
{ "ELITE", "weapon_elite", "120" },
{ "FIVESEVEN", "weapon_fiveseven", "100" }
}

new save_weapons[33][2], bool:save_menu[33] = false

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /fegyo", "clcmd_fegyo")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
}

public client_connect(id) {
save_weapons[id][0] = 0
save_weapons[id][1] = 0
save_menu[id] = false
}

public Spawn(id) {
if(!is_user_alive(id)) return

strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")

if(save_menu[id] == true) give_previous_item(id)
else open_weapon_menu(id)
}

public clcmd_fegyo(id) {
if(save_menu[id] == true) {
client_print(id, print_chat, "Következő körben újra engedélyezve lesz a Fegyvermenü!")
save_menu[id] = false
}

else client_print(id, print_chat, "A Fegyvermenü engedélyezve van már!")
}

/* Main Menu */
public open_weapon_menu(id) {
new menu = menu_create("Fegyvermenü:", "open_weapon_menu_handler")

menu_additem(menu, "Új Fegyver", "0", 0)

if(save_weapons[id][0] > 0 && save_weapons[id][1] > 0) {
menu_additem(menu, "Előző Fegyver", "1", 0)
menu_additem(menu, "Előző Fegyver + Mentés", "2", 0)
}

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER)
menu_display(id, menu, 0)

return PLUGIN_HANDLED
}

public open_weapon_menu_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[64], szName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)

switch(item) {
case 0: open_primary_menu(id)
case 1: give_previous_item(id)
case 2: {
give_previous_item(id)
save_menu[id] = true
client_print(id, print_chat, "Ha engedélyezni szeretnéd a Fegyvermenüt, írd chatbe: '/fegyo' !")
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

/* Primary Menu */
public open_primary_menu(id) {
new i_data[64]
new menu = menu_create("Elsődleges Fegyverek:", "open_primary_menu_handler")

for(new i=0; i < sizeof(primary_weapons); i++) {
num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
menu_additem(menu, primary_weapons[i][0], i_data, 0)
}

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER)
menu_display(id, menu, 0)

return PLUGIN_HANDLED
}

public open_primary_menu_handler(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[64], szName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)

new key = str_to_num(data)
new weapon_id = get_weaponid(primary_weapons[key][1])
new convert_to_num = str_to_num(primary_weapons[key][2])

give_item(id, primary_weapons[key][1])
cs_set_user_bpammo(id, weapon_id, convert_to_num)

save_weapons[id][0] = key+1
open_secondary_menu(id)

return PLUGIN_CONTINUE
}

/* Secndary Menu */
public open_secondary_menu(id) {
new i_data[64]
new menu = menu_create("Másodlagos Fegyverek:", "open_secondary_menu_handler")

for(new i=0; i < sizeof(secondary_weapons); i++) {
num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
menu_additem(menu, secondary_weapons[i][0], i_data, 0)
}

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER)
menu_display(id, menu, 0)

return PLUGIN_HANDLED
}

public open_secondary_menu_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[64], szName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)

new key = str_to_num(data)
new weapon_id = get_weaponid(secondary_weapons[key][1])
new convert_to_num = str_to_num(secondary_weapons[key][2])

give_item(id, secondary_weapons[key][1])
cs_set_user_bpammo(id, weapon_id, convert_to_num)
give_item(id, "weapon_hegrenade")

save_weapons[id][1] = key+1

return PLUGIN_CONTINUE
}

public give_previous_item(id) {
new pri_weapon_id = get_weaponid(primary_weapons[save_weapons[id][0]-1][1])
new pri_convert_to_num = str_to_num(primary_weapons[save_weapons[id][0]-1][2])

new sec_weapon_id = get_weaponid(secondary_weapons[save_weapons[id][1]-1][1])
new sec_convert_to_num = str_to_num(secondary_weapons[save_weapons[id][1]-1][2])

give_item(id, primary_weapons[save_weapons[id][0]-1][1])
cs_set_user_bpammo(id, pri_weapon_id, pri_convert_to_num)

give_item(id, secondary_weapons[save_weapons[id][1]-1][1])
cs_set_user_bpammo(id, sec_weapon_id, sec_convert_to_num)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole