hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 11:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 346 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 344 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü Beleírás.
HozzászólásElküldve: 2015.02.17. 13:36 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok! valaki ebbe a fegyomenübe megcsinálná azt hogy amikor kiválasztasz 1 fegyot akkor mindegyik fegyohoz adjon 1 Deaglet és usp-t nem , meg 1smoke granyo , 2flash, meg egy robbano.
meg az awp csak 4v4-tol legyen engedelyezett. aki megcsinálja megy a gomb :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Keep"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  19. }
  20.  
  21. public logevent_end()
  22. {
  23. gWPCT = 0;
  24. gWPTE = 0;
  25. }
  26.  
  27.  
  28. public fegyvermenu(id)
  29. {
  30. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  31. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  32. {
  33. strip_user_weapons(id);
  34. new menu = menu_create("[\r.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2| \rVálassz \yFegyverCsomagot!]", "handler");
  35. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  36. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  37. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag]\y \d[\rElső \r3 \rEmbernek\d]", "3", 0);
  38. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  39. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  40. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  41. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  42. menu_additem(menu, "\y[P90 \rCsomag]", "8", 0);
  43. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d[XM1014]", "9", 0);
  44. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \dCsomag] \d[M3]", "10", 0);
  45. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu);
  48. }
  49. else
  50. {
  51. new menu = menu_create("[\r.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2| \rVálassz \yFegyverCsomagot!]", "handler");
  52. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  53. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  54. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag]\y \d[\rElső \r4 \rEmbernek\d]", "3", 0);
  55. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  56. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  57. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  58. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  59. menu_additem(menu, "\y[P90 \rCsomag]", "8", 0);
  60. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d[XM1014]", "9", 0);
  61. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \dCsomag] \d[M3]", "10", 0);
  62. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  63. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  64. menu_display(id, menu);
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public handler(id, menu, item)
  69. {
  70. if( item == MENU_EXIT )
  71. {
  72. menu_destroy(menu);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. new data[6], szName[64];
  76. new access, callback;
  77. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  78. new key = str_to_num(data);
  79. switch(key)
  80. {
  81.  
  82. case 1:
  83. {
  84.  
  85. give_player_grenades(id);
  86. give_item(id, "weapon_knife");
  87. give_item(id, "weapon_deagle");
  88. give_item(id, "ammo_50ae");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "weapon_m4a1");
  92. give_item(id, "ammo_556nato");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4M4A1 ^3packot!");
  96. }
  97. case 2:
  98. {
  99.  
  100. give_player_grenades(id);
  101. give_item(id, "weapon_knife");
  102. give_item(id, "weapon_deagle");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "weapon_ak47");
  107. give_item(id, "ammo_762nato");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AK47 ^3packot!");
  111. }
  112. case 3:
  113. {
  114. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  115. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  116. {
  117. if(gWPCT < 4)
  118. {
  119.  
  120. give_player_grenades(id);
  121. give_item(id, "weapon_knife");
  122. give_item(id, "weapon_awp");
  123. give_item(id, "weapon_deagle");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_338magnum");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AWP ^3packot!");
  131. gWPCT++
  132. }
  133. else
  134. {
  135. client_print(id, print_center, "Csak 4 ember awpzhet csapatonként!");
  136. fegyvermenu(id);
  137. }
  138. }
  139. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  140. {
  141. if(gWPTE < 4)
  142. {
  143.  
  144. give_player_grenades(id);
  145. give_item(id, "weapon_knife");
  146. give_item(id, "weapon_awp");
  147. give_item(id, "weapon_deagle");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_338magnum");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AWP ^3packot!");
  155. gWPTE++
  156. }
  157. else
  158. {
  159. client_print(id, print_center, "Egy csapatban 4 ember vehet aWP-t!");
  160. fegyvermenu(id);
  161. }
  162. }
  163.  
  164. }
  165. case 4:
  166. {
  167.  
  168. give_player_grenades(id);
  169. give_item(id, "weapon_knife");
  170. give_item(id, "weapon_deagle");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "weapon_m249");
  175. give_item(id, "ammo_556natobox");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4Machinegun ^3packot!");
  179. }
  180. case 5:
  181. {
  182.  
  183. give_player_grenades(id);
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae")
  189. give_item(id, "weapon_aug");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AUG ^3packot!");
  194. }
  195. case 6:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae")
  204. give_item(id, "weapon_famas");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4Famas ^3packot!");
  209. }
  210. case 7:
  211. {
  212.  
  213. give_player_grenades(id);
  214. give_item(id, "weapon_knife");
  215. give_item(id, "weapon_deagle");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae")
  219. give_item(id, "weapon_galil");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4Galil ^3packot!");
  224. }
  225. case 8:
  226. {
  227.  
  228. give_player_grenades(id);
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "weapon_usp");
  231. give_item(id, "ammo_45acp");
  232. give_item(id, "ammo_45acp");
  233. give_item(id, "ammo_45acp");
  234. give_item(id, "weapon_p90");
  235. give_item(id, "ammo_57mm");
  236. give_item(id, "ammo_57mm");
  237. give_item(id, "ammo_57mm");
  238. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4P90 ^3packot!");
  239. }
  240. case 9:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_deagle");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae")
  249. give_item(id, "weapon_xm1014");
  250. give_item(id, "ammo_buckshot");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AutoShotgun ^3packot!");
  254. }
  255. case 10:
  256. {
  257.  
  258. give_player_grenades(id);
  259. give_item(id, "weapon_knife");
  260. give_item(id, "weapon_deagle");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae")
  264. give_item(id, "weapon_m3");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x04 ^3Kaptál ^3egy ^4Shotgun ^3packot!");
  269. }
  270. case 11:
  271. {
  272.  
  273. give_player_grenades(id);
  274. give_item(id, "weapon_knife");
  275. give_item(id, "weapon_deagle");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae")
  279. give_item(id, "weapon_scout");
  280. give_item(id, "ammo_762nato");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^3Kaptál ^3egy ^4Scout ^3packot!");
  284. }
  285. }
  286. return PLUGIN_HANDLED;
  287. }
  288.  
  289. stock give_player_grenades(index)
  290. {
  291. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  292. give_item(index, "weapon_flashbang");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  295. give_item(index, "item_thighpack");
  296. give_item(index, "item_assaultsuit");
  297. }

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü Beleírás.
HozzászólásElküldve: 2015.02.17. 13:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
minden benne van

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü Beleírás.
HozzászólásElküldve: 2015.02.17. 13:42 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Tessék!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Keep"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  19. }
  20.  
  21. public logevent_end()
  22. {
  23. gWPCT = 0;
  24. gWPTE = 0;
  25. }
  26.  
  27.  
  28. public fegyvermenu(id)
  29. {
  30. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  31. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  32. {
  33. strip_user_weapons(id);
  34. new menu = menu_create("[\r.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2| \rVálassz \yFegyverCsomagot!]", "handler");
  35. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  36. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  37. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag]\y \d[\rElso \r3 \rEmbernek\d]", "3", 0);
  38. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  39. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  40. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  41. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  42. menu_additem(menu, "\y[P90 \rCsomag]", "8", 0);
  43. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d[XM1014]", "9", 0);
  44. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \dCsomag] \d[M3]", "10", 0);
  45. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu);
  48. }
  49. else
  50. {
  51. new menu = menu_create("[\r.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2| \rVálassz \yFegyverCsomagot!]", "handler");
  52. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  53. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  54. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag]\y \d[\rElso \r4 \rEmbernek\d]", "3", 0);
  55. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  56. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  57. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  58. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  59. menu_additem(menu, "\y[P90 \rCsomag]", "8", 0);
  60. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d[XM1014]", "9", 0);
  61. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \dCsomag] \d[M3]", "10", 0);
  62. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  63. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  64. menu_display(id, menu);
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public handler(id, menu, item)
  69. {
  70. if( item == MENU_EXIT )
  71. {
  72. menu_destroy(menu);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. new data[6], szName[64];
  76. new access, callback;
  77. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  78. new key = str_to_num(data);
  79. switch(key)
  80. {
  81.  
  82. case 1:
  83. {
  84.  
  85. give_player_grenades(id);
  86. give_item(id, "weapon_knife");
  87. give_item(id, "weapon_deagle");
  88. give_item(id, "ammo_50ae");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "weapon_m4a1");
  92. give_item(id, "ammo_556nato");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  96. give_item(id, "weapon_flashbang");
  97. give_item(id, "weapon_flashbang");
  98. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  99. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4M4A1 ^3packot!");
  100. }
  101. case 2:
  102. {
  103.  
  104. give_player_grenades(id);
  105. give_item(id, "weapon_knife");
  106. give_item(id, "weapon_deagle");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "weapon_ak47");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  115. give_item(id, "weapon_flashbang");
  116. give_item(id, "weapon_flashbang");
  117. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  118. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AK47 ^3packot!");
  119. }
  120. case 3:
  121. {
  122. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  123. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  124. {
  125. if(gWPCT < 4)
  126. {
  127.  
  128. give_player_grenades(id);
  129. give_item(id, "weapon_knife");
  130. give_item(id, "weapon_awp");
  131. give_item(id, "weapon_deagle");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_50ae");
  134. give_item(id, "ammo_50ae");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. give_item(id, "ammo_338magnum");
  137. give_item(id, "ammo_338magnum");
  138. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  139. give_item(id, "weapon_flashbang");
  140. give_item(id, "weapon_flashbang");
  141. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  142. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AWP ^3packot!");
  143. gWPCT++
  144. }
  145. else
  146. {
  147. client_print(id, print_center, "Csak 4 ember awpzhet csapatonként!");
  148. fegyvermenu(id);
  149. }
  150. }
  151. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  152. {
  153. if(gWPTE < 4)
  154. {
  155.  
  156. give_player_grenades(id);
  157. give_item(id, "weapon_knife");
  158. give_item(id, "weapon_awp");
  159. give_item(id, "weapon_deagle");
  160. give_item(id, "ammo_50ae");
  161. give_item(id, "ammo_50ae");
  162. give_item(id, "ammo_50ae");
  163. give_item(id, "ammo_338magnum");
  164. give_item(id, "ammo_338magnum");
  165. give_item(id, "ammo_338magnum");
  166. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  167. give_item(id, "weapon_flashbang");
  168. give_item(id, "weapon_flashbang");
  169. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  170. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AWP ^3packot!");
  171. gWPTE++
  172. }
  173. else
  174. {
  175. client_print(id, print_center, "Egy csapatban 4 ember vehet aWP-t!");
  176. fegyvermenu(id);
  177. }
  178. }
  179.  
  180. }
  181. case 4:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "weapon_m249");
  191. give_item(id, "ammo_556natobox");
  192. give_item(id, "ammo_556natobox");
  193. give_item(id, "ammo_556natobox");
  194. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  195. give_item(id, "weapon_flashbang");
  196. give_item(id, "weapon_flashbang");
  197. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  198. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4Machinegun ^3packot!");
  199. }
  200. case 5:
  201. {
  202.  
  203. give_player_grenades(id);
  204. give_item(id, "weapon_knife");
  205. give_item(id, "weapon_deagle");
  206. give_item(id, "ammo_50ae");
  207. give_item(id, "ammo_50ae");
  208. give_item(id, "ammo_50ae")
  209. give_item(id, "weapon_aug");
  210. give_item(id, "ammo_556nato");
  211. give_item(id, "ammo_556nato");
  212. give_item(id, "ammo_556nato");
  213. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  214. give_item(id, "weapon_flashbang");
  215. give_item(id, "weapon_flashbang");
  216. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  217. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AUG ^3packot!");
  218. }
  219. case 6:
  220. {
  221.  
  222. give_player_grenades(id);
  223. give_item(id, "weapon_knife");
  224. give_item(id, "weapon_deagle");
  225. give_item(id, "ammo_50ae");
  226. give_item(id, "ammo_50ae");
  227. give_item(id, "ammo_50ae")
  228. give_item(id, "weapon_famas");
  229. give_item(id, "ammo_556nato");
  230. give_item(id, "ammo_556nato");
  231. give_item(id, "ammo_556nato");
  232. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  233. give_item(id, "weapon_flashbang");
  234. give_item(id, "weapon_flashbang");
  235. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  236. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4Famas ^3packot!");
  237. }
  238. case 7:
  239. {
  240.  
  241. give_player_grenades(id);
  242. give_item(id, "weapon_knife");
  243. give_item(id, "weapon_deagle");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246. give_item(id, "ammo_50ae")
  247. give_item(id, "weapon_galil");
  248. give_item(id, "ammo_556nato");
  249. give_item(id, "ammo_556nato");
  250. give_item(id, "ammo_556nato");
  251. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  252. give_item(id, "weapon_flashbang");
  253. give_item(id, "weapon_flashbang");
  254. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  255. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4Galil ^3packot!");
  256. }
  257. case 8:
  258. {
  259.  
  260. give_player_grenades(id);
  261. give_item(id, "weapon_knife");
  262. give_item(id, "weapon_deagle");
  263. give_item(id, "ammo_50acp");
  264. give_item(id, "ammo_50acp");
  265. give_item(id, "ammo_50acp");
  266. give_item(id, "weapon_p90");
  267. give_item(id, "ammo_57mm");
  268. give_item(id, "ammo_57mm");
  269. give_item(id, "ammo_57mm");
  270. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  271. give_item(id, "weapon_flashbang");
  272. give_item(id, "weapon_flashbang");
  273. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  274. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4P90 ^3packot!");
  275. }
  276. case 9:
  277. {
  278.  
  279. give_player_grenades(id);
  280. give_item(id, "weapon_knife");
  281. give_item(id, "weapon_deagle");
  282. give_item(id, "ammo_50ae");
  283. give_item(id, "ammo_50ae");
  284. give_item(id, "ammo_50ae")
  285. give_item(id, "weapon_xm1014");
  286. give_item(id, "ammo_buckshot");
  287. give_item(id, "ammo_buckshot");
  288. give_item(id, "ammo_buckshot");
  289. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  290. give_item(id, "weapon_flashbang");
  291. give_item(id, "weapon_flashbang");
  292. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  293. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AutoShotgun ^3packot!");
  294. }
  295. case 10:
  296. {
  297.  
  298. give_player_grenades(id);
  299. give_item(id, "weapon_knife");
  300. give_item(id, "weapon_deagle");
  301. give_item(id, "ammo_50ae");
  302. give_item(id, "ammo_50ae");
  303. give_item(id, "ammo_50ae")
  304. give_item(id, "weapon_m3");
  305. give_item(id, "ammo_buckshot");
  306. give_item(id, "ammo_buckshot");
  307. give_item(id, "ammo_buckshot");
  308. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  309. give_item(id, "weapon_flashbang");
  310. give_item(id, "weapon_flashbang");
  311. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  312. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^x04 ^3Kaptál ^3egy ^4Shotgun ^3packot!");
  313. }
  314. case 11:
  315. {
  316.  
  317. give_player_grenades(id);
  318. give_item(id, "weapon_knife");
  319. give_item(id, "weapon_deagle");
  320. give_item(id, "ammo_50ae");
  321. give_item(id, "ammo_50ae");
  322. give_item(id, "ammo_50ae")
  323. give_item(id, "weapon_scout");
  324. give_item(id, "ammo_762nato");
  325. give_item(id, "ammo_762nato");
  326. give_item(id, "ammo_762nato");
  327. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  328. give_item(id, "weapon_flashbang");
  329. give_item(id, "weapon_flashbang");
  330. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  331. ColorChat(id, RED, "^4[.:[*|P|eac|E|*]:.Only D2]^3Kaptál ^3egy ^4Scout ^3packot!");
  332. }
  333. }
  334. return PLUGIN_HANDLED;
  335. }
  336.  
  337. stock give_player_grenades(index)
  338. {
  339. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  340. give_item(index, "weapon_flashbang");
  341. give_item(index, "weapon_flashbang");
  342. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  343. give_item(index, "item_thighpack");
  344. give_item(index, "item_assaultsuit");
  345. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü Beleírás.
HozzászólásElküldve: 2015.02.17. 13:46 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
atya ég tudom h meg de egyiknél usp volt nemkértem hogy fikázd a munkám..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 90 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole