hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.12. 00:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 488 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 488 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Doboz Plugin , Havítása.
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 20:03 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.19. 20:54
Hozzászólások: 170
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok! valaki javítaná? kivettem a hirdetőt meg a modellet 1 re irtam hogy csak 1 modell legyen. Hibája: nincs eggyáltalán modell.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fun>
  5. #include <amxmisc>
  6. #include <colorchat>
  7. #include <nvault>
  8.  
  9. new felszedett[33]
  10. new dobozszam
  11. new cvar
  12. new counter = 0
  13. new bool:megvan
  14. new bool:generalva
  15. new g_vault
  16. new eltunes
  17. new pont[33]
  18. new const ET_model[][] = {
  19. "models/lada.mdl"
  20. }
  21.  
  22.  
  23.  
  24. public plugin_precache()
  25. {
  26. precache_model("models/lada.mdl")
  27.  
  28.  
  29.  
  30. }
  31.  
  32. public plugin_init()
  33. {
  34. register_plugin("Karacsonyi dobozok", "1.0", "crazyboy'.")
  35. set_task(30.0, "keszit",_,_,_,"b")
  36. set_task(1.0, "szamlalo",_,_,_,"b")
  37. register_touch("nyeremendoboz","player","remove")
  38. set_task(random_float(30.0,60.0), "hirdetes",_,_,_,"b")
  39. cvar = register_cvar("sv_maxdoboz", "1")
  40. eltunes = register_cvar("sv_eltunes", "30")
  41. g_vault = nvault_open("dobozok")
  42. }
  43.  
  44. public szamlalo(id)
  45. {
  46. if(generalva == true) {
  47. counter++
  48. }
  49. if(megvan == true) {
  50. counter = 0
  51. }
  52. if(counter > get_pcvar_num(eltunes) && generalva == true)
  53. {
  54. new target = find_ent_by_class(target, "nyeremendoboz")
  55. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, target)
  56. dobozszam--
  57. counter = 0
  58. generalva = false
  59. switch(random_num(1,5)) {
  60. case 1: {
  61. ColorChat(0, RED, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  62. }
  63. case 2: {
  64. ColorChat(0, RED, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  65. }
  66. case 3: {
  67. ColorChat(0, BLUE, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  68. }
  69. case 4: {
  70. ColorChat(0, GREY, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  71. }
  72. case 5: {
  73. ColorChat(0, RED, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  74. }
  75.  
  76. }
  77.  
  78. }
  79. }
  80.  
  81. public keszit(id)
  82. {
  83. if(dobozszam < get_pcvar_num(cvar)) {
  84. new inifile[192], map[32]
  85. get_mapname(map, 31)
  86. formatex(inifile, charsmax(inifile), "addons/amxmodx/configs/csdm/%s.spawns.cfg", map)
  87. new Float:origin[3]
  88. new elsopoz[8], masodikpoz[8], harmadikpoz[8]
  89. new lines = file_size(inifile, 1)
  90. if(lines > 0)
  91. {
  92. new randomLine = random(lines);
  93. new lineBuffer[256], len;
  94. read_file(inifile, randomLine, lineBuffer, charsmax(lineBuffer), len);
  95. parse(lineBuffer, elsopoz, 7, masodikpoz, 7, harmadikpoz, 7)
  96.  
  97. origin[0] = str_to_float(elsopoz)
  98. origin[1] = str_to_float(masodikpoz)
  99. origin[2] = str_to_float(harmadikpoz)
  100. }
  101.  
  102. new ent = create_entity("info_target")
  103. set_pev(ent, pev_classname, "nyeremendoboz")
  104. entity_set_model(ent, ET_model[random(sizeof(ET_model))])
  105.  
  106. set_pev(ent,pev_solid, SOLID_BBOX)
  107. set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  108. engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin)
  109. engfunc(EngFunc_SetSize, ent, Float:{-10.0,-10.0,0.0}, Float:{10.0,10.0,25.0})
  110. engfunc(EngFunc_DropToFloor, ent)
  111. fm_set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16);
  112. switch(random_num(1,5)) {
  113. case 1: {
  114. ColorChat(0, RED, "Uj doboz jelent meg keressetek a mapon!!!!!!!")
  115. }
  116. case 2: {
  117. ColorChat(0, RED, "Uj doboz jelent meg keressetek a mapon!!!!!!!")
  118. }
  119. case 3: {
  120. ColorChat(0, BLUE, "Uj doboz jelent meg keressetek a mapon!!!!!!!")
  121. }
  122. case 4: {
  123. ColorChat(0, GREY, "Uj doboz jelent meg keressetek a mapon!!!!!!!")
  124. }
  125. case 5: {
  126. ColorChat(0, RED, "Uj doboz jelent meg keressetek a mapon!!!!!!!")
  127. }
  128.  
  129. }
  130. megvan = false
  131. generalva = true
  132. }
  133. return PLUGIN_CONTINUE
  134. }
  135. public client_PreThink(id)
  136. {
  137. set_hudmessage(127, 255, 170, 0.0, 0.19, 0, 6.0, 1.0)
  138. show_hudmessage(id, "Megtalalt dobozok: %d", felszedett[id])
  139.  
  140. }
  141.  
  142.  
  143. public remove(ent, id)
  144. {
  145. if(is_user_alive(id)) {
  146.  
  147. new nev[32]
  148. get_user_name(id, nev, 31)
  149. switch(random_num(1,6)) {
  150.  
  151. case 1: {
  152. pont[id] +=10
  153. ColorChat(0, RED, "%s megtalalt 1 ladat es a ladaban volt 10 pont", nev)
  154. }
  155. case 2: {
  156. pont[id] += 20
  157. ColorChat(0, RED, "%s megtalalt 1 ladat es a ladaban volt 20 pont ", nev)
  158. }
  159. case 3: {
  160. give_item(id, "weapon_usp")
  161. ColorChat(0, BLUE, "%s megtalalt 1 dobozt es a dobozban volt 1 USP!", nev)
  162. }
  163. case 4: {
  164. give_item(id, "weapon_m3")
  165. ColorChat(0, GREY, "%s megtalalt 1 ladat es a ladaban volt 1 M3 Shotgun!", nev)
  166. }
  167. case 5: {
  168. give_item(id, "weapon_m4a1")
  169. ColorChat(0, RED, "%s megtalalt 1 ladat es a ladaban volt 1 M4A1!", nev)
  170. }
  171. case 6: {
  172. pont[id] +=50
  173. ColorChat(0, RED, "%s megtalalt 1 ladat es a ladaban volt 50 pont", nev)
  174. }
  175. }
  176. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
  177. megvan = true
  178. generalva = false
  179. }
  180. return PLUGIN_HANDLED
  181. }
  182.  
  183. stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
  184. {
  185. static Float:color[3]
  186. color[0] = float(r)
  187. color[1] = float(g)
  188. color[2] = float(b)
  189.  
  190. set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
  191. set_pev(entity, pev_rendercolor, color)
  192. set_pev(entity, pev_rendermode, render)
  193. set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
  194. }
  195. public client_connect(id)
  196. {
  197. betoltes(id)
  198. }
  199. public client_disconnect(id)
  200. {
  201. mentes(id)
  202. }
  203. public mentes(id)
  204. {
  205. new name[32]
  206. get_user_name(id, name, 31)
  207.  
  208. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  209. format(vaultkey,63,"%s_dobozok", name)
  210. format(vaultdata,255,"%i",felszedett[id])
  211.  
  212.  
  213. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  214. return PLUGIN_CONTINUE
  215. }
  216. public betoltes(id)
  217. {
  218. new name[32]
  219. get_user_name(id, name, 31)
  220. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  221. format(vaultkey,63,"%s_dobozok", name)
  222. format(vaultdata,255,"%i",felszedett[id])
  223. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  224. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  225. new szedett[32]
  226. parse(vaultdata, szedett, 31)
  227. felszedett[id] = str_to_num(szedett)
  228. return PLUGIN_CONTINUE
  229. }
  230.  

_________________
Kép

˘^Kezdő vagyok!!^ˇ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 48 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole